Je heb nieteens 10 bankrekeningen manquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:28 schreef XLerate het volgende:
[afbeelding]
10 euro op 10 verschillende bankrekeningen!
Twee losse briefjes van 5 mag ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je heb nieteens 10 bankrekeningen man
Spuit 11 .
Kijk het bedrag is al naar beneden geschroeft .quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:54 schreef XLerate het volgende:
[..]
Twee losse briefjes van 5 mag ook.
Geen opeenvolgende serienummers.
Hoe haal je het in je hoofd er geld voor te vragen !!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:28 schreef XLerate het volgende:
[afbeelding]
10 euro op 10 verschillende bankrekeningen!
2 x 5 = 10quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Kijk het bedrag is al naar beneden geschroeft .
Minder vertrouwen erin knul?
Veel fokkers ..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:51 schreef XLerate het volgende:
Haha, ik mag toch wel een beetje paniek zaaien?
De stok is gewoon veilig en gaat als het meezit morgen 100km naar het zuiden, naar de bewoonde wereld
Als het tegenzit naar Leeuwarden, waar hij in het bereik zal liggen van meer Fok!kers.
Schop die stok nou maar de goede kant op heikneuterquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef XLerate het volgende:
Kennelijk meer dan in omgeving Bergum, rekenwonder.
Ik gooi hem wel in de trein.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Je die stok moet verdulleme niet in Leeuwarden komen te liggen net als ik er niet ben
ritsel m maar naar Den haag, ligt ie over een week wel weer een Leeuwarden
Ja, Rotterdam dan, een stok kan niet overstappen....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:07 schreef XLerate het volgende:
[..]
Ik gooi hem wel in de trein.
Hij komt zaterdagmorgen om 11.30 aan in Den Haag![]()
Dat lijkt me een dealquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Faceoff het volgende:
pleur m dan alsnog in leeuwarden, dan zorg ik wel dat hij zaterdag in denhaag is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |