quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm nee je hebt gelijk, denk ik.. al is dat geval op mijn rug niet echt zacht te doen. Je mag bij de eerstvolgende meet wel even voelen![]()
Duvel uit een doosje.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe? Wie? Wat? Waar?
Hmm baggersite.. als ik ze opsla is het gewoon een leeg plaatjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef worldpimber het volgende:
Host je plaatjes even op je Kuipers.
Forbidden hotlinking
En nog 4 maanden tot je examenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef BazzieK het volgende:
Nog 2 maanden en 3 dagen tot de eerste rijles. *zucht*
* Alexxxxx stuurt een mailtje naar GrienLinksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En nog 4 maanden tot je examen
Nog een half jaar wachten tot je d'rop kan rijden, tegen die tijd zijn de regels veranderd, Nederland overstroomd, 5 miljoen mensen overleden door de vogelgriep, alleen mogen rijden op oneven dagen meteen oneven kenteken, tig goedkopere betere motoren etc. etc.
Sterfquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En nog 4 maanden tot je examen
Nog een half jaar wachten tot je d'rop kan rijden, tegen die tijd zijn de regels veranderd, Nederland overstroomd, 5 miljoen mensen overleden door de vogelgriep, alleen mogen rijden op oneven dagen meteen oneven kenteken, tig goedkopere betere motoren etc. etc.
wtf hoe krijg jij dat nou weer voorelkaarquote:
Rechterklik, afbeelding opslaan alsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
wtf hoe krijg jij dat nou weer voorelkaar![]()
Gekopieerd naar Word en daaruit gexporteerd als JPG?
Dat heb ik gedaan... oh wacht, misschien Firefox bugquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rechterklik, afbeelding opslaan als
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
vorig jaar waren er een heleboel motor spulletjes bij de lidl, is zelfs een topic over geweest destijds. ik ga even voor je op zoek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Faithy het volgende:
iemand hier overigens ervaring met die rugprotector van volgende week bij de Lidl?
Schijnt vorig jaar ook in de aanbieding daar te zijn geweest
zit het een beetje?
Dat is niet alleen een protector maar een Camelbackquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
Zo'n piccie zocht ik, van de "backprotector", volgens mij een stijlkwestie.. officieel voor de aerodynamica.
[afbeelding]
En toch wel comfortabel voor als je met je koppie over de grond glijdt, lekker kussentje.![]()
Cameltoe?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is niet alleen een protector maar een Camelback![]()
de GP coureurs hebben daar een zakje met water of andere drankin zitten
zodat ze tijdens de race niet helemaal uitdrogen
![]()
Haha nu je het zegt, dacht dat ik niet geblooperd had maar zoiets heb ik ook meegemaakt. Reed lekker over redelijk smalle asfaltweggetjes tussen de weilanden. Was meer een fietspad geloof ik, maar goed, reed lekker verder. Op een gegeven moment dook daar ineens zo'n 'bol' bruggetje op, was van asfalt dus viel niet erg op.. Werd daar ook even gelanceerd van het zadelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:12 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, ik had nog een blooper om op een steile brug (soort 'spring' bruggetje richting de dijken hier, Martie & Raus kennen het misschien nog wel) hard erop te gaan, maar niet het gas vast te houden of gas bij te geven. Daardoor krijg je dus wel een klap omhoog, maar daarna komt de klap van het achterwiel er ook nog achteraan en duikt de motor direct naar beneden.
Ik kwam dus met een volle broek, voeten richting mijn stuur, kont van het zadel gelift met mijn voorwiel als een soort van stoppie weer terug aan de andere kant van de brugDamn, en maar doen of er niets aan de hand was omdat er een auto van de andere kant kwam.
Zoals je het zegtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
En die keer dat ik met een rugzak met helder vizier, broodtrommel en drinken op een meet kwam![]()
Dat heb ik met mn moeder haar scooter gedaan. total loss, moet m nog steeds betalenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zoals je het zegt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof het een uitje met oma was.![]()
En dat op die megameet? Niet ook megaveel toeschouwers?
![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=4211612678634670377&q=crash+bike
Dat was hem trouwens
Zie pagina 6 van het vorige topic, Mercy en ik hebben er 1. Ding is goed getest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Faithy het volgende:
iemand hier overigens ervaring met die rugprotector van volgende week bij de Lidl?
Schijnt vorig jaar ook in de aanbieding daar te zijn geweest
zit het een beetje?
Ben je niet in de war met drinkende F1 coureurs.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat is niet alleen een protector maar een Camelback![]()
de GP coureurs hebben daar een zakje met water of andere drankin zitten
zodat ze tijdens de race niet helemaal uitdrogen
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zoals je het zegt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof het een uitje met oma was.![]()
En dat op die megameet? Niet ook megaveel toeschouwers?
![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=4211612678634670377&q=crash+bike
Dat was hem trouwens
Daar zouden we het toch niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
En die keer dat ik met een rugzak met helder vizier, broodtrommel en drinken op een meet kwam![]()
Nee je hebt gelijk, maar dan hebben we al mijn bloopers maar weer gehad.. ja nee nou?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Daar zouden we het toch niet meer over hebben![]()
Is dat een aandrijving voor in het water?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:47 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, en die keer dat ik verkeerde banden had besteld. Kwam niet vooruit joh
[afbeelding]
Geen last van kettingvet iigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is dat een aandrijving voor in het water?![]()
[afbeelding]
Neequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie pagina 6 van het vorige topic, Mercy en ik hebben er 1. Ding is goed getest.Zit redelijk goed.
![]()
[..]
Ben je niet in de war met drinkende F1 coureurs.![]()
Maar het ding is in ieder geval in de eerste plaats niet specifiek voor ontworpen.
Ik sluit niet uit dat er bepaalde GP's zijn waarbij het van pas komt.![]()
Ze worden steeds gekker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Neeik heb zelfs gezien bij een GP wedstrijd dat er iemand bij de pitboxen stond met een ventilator erin
komt van oorsprong uit de mountainbikesport voor zover ik weet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor overkill aan smilies
En lang leve 25KW anders waren sommige bloopers verkeerd afgelopen
[ Bericht 1% gewijzigd door hicham op 03-03-2006 18:07:58 ]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef hicham het volgende:
Okay, en nu de ergste. Volgens mij kan ik het beter niet vertellen omdat ik me nu onsterfelijk belachelijk maak. Maar ik doe het toch, want iedereen weet dat Makster onderaan de ladder staat
WTFquote:Lekker rijden over de dijken, 's nachts en met slecht weer dus deed het rustig aan. Was nog wezen pissen voordat ik wegging dus no problemoIk rijd door een dorp heen en opeens vanuit het niets moet ik ontzettend pissen
En niet zomaar, maar het werd echt in 1 klap heel extreem (als je er een grafiek zou moeten maken van plasgevoel ten opzichte van verstreken tijd en daarna een functie erbij moet verzinnen. Dan zou het een logaritmische functie zijn
) Ik dus in paniek, en besluit zo snel mogelijk het dorp uit te rijden de dijk weer op. En daar ergens langs de kant te pissen
Jammer genoeg was zelfs dat te moeilijk, ik kon eenmaal op de dijk nog net mijn motor stilzetten en nog voordat ik van de motor stapte barste de hel los. In m'n broek geplast
![]()
En er stond nog wel een eco toilet, alleen zou ik zelfs daar te laat voor zijn (als ie al open zou staan...)
:^quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
WTF![]()
Incontinentieluiertje?
Of zat je aangesloten op een infuus, daar moet je ook zo van plassen.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
WTF![]()
Incontinentieluiertje?
Of zat je aangesloten op een infuus, daar moet je ook zo van plassen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:16 schreef stinkie het volgende:
in de catagorie pies & poep van H.:
Mercy en ik zagen het al aankomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat van die rotonde andersom rijden heb ik ook een keer gedaan, kwam er goftedomme toch wel een auto van die kant
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat zijn er al 2!
Het imago van de motorrijders, wat doen jullie [afbeelding]![]()
Toen kende ik hem nog niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:16 schreef stinkie het volgende:
heb ik het gewoon onder het rijden laten lopen![]()
Nope van het net afgepluktquote:
Uitgerekend jij hebt natuurlijk de langste post in dit bloopertopicquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan kan ik ook niet achterblijven met blooper verhalen![]()
Al die gasten die stoppies oefenen, waarbij de hele zaak voorover kieptquote:
auw auw, die griet in bikini achterop met dat stoppiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Uitgerekend jij hebt natuurlijk de langste post in dit bloopertopic
Veel ouwe filmpjes weer hier, dus heb maar een nieuw filmpje (voor mij dan) geupload
*
* Smiley heeft betrekking op het filmje
Pimber, misschien toch maar stoppen met dat gestuntel?
Die's wel heel pijnlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
Veel ouwe filmpjes weer hier, dus heb maar een nieuw filmpje (voor mij dan) geupload
*
Je ziet er toch ook eentje over zijn kont glijden en zichzelf proberen op te tillen omdat ie nogal wordt geschuurd kennelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
En voor al die lui die zonder beschermende kleding gaan stunten: [afbeelding]
Alle amerikanen dus![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
whaaa Mercy, was het die zwarte Z1000 met rode accenten?![]()
Gewoon Kawasakileed, wel verdacht natuurlijk.. van een Honda-fan![]()
![]()
[..]
Al die gasten die stoppies oefenen, waarbij de hele zaak voorover kiept![]()
Vreemd he ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Uitgerekend jij hebt natuurlijk de langste post in dit bloopertopic
*
* Smiley heeft betrekking op het filmje
Pimber, misschien toch maar stoppen met dat gestuntel?
Tis niet dat die hele reeks bloopers uit jaren rijden voortkomen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Vreemd he ?ik rij al iets langer als jij
![]()
<Insert:'waah.gif'>quote:
Herintreuderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Vreemd he ?ik rij al iets langer als jij
![]()
quote:Op vrijdag 03 maart 2006 21:24 schreef jolly het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij worldbeater,eigelijk helemaal mee eens hopeloze zaak.
Waarom wist ik dat niet ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Kom ik ook maar met de deur bloopers in huis vallen.![]()
- dit was nog met de GSMercy & ik waren wezen tanken en hij rijdt spurt weg (wat wil je met een VFR750 tegen een GS500), dus ik dacht daar kan ik dan ook wel snel achteraan jagen, bleek er ineens een auto aan te komen maar die had ik niet helemaal verwacht omdat Mercy eigenlijk net eerder de weg op was gereden
dus ik heb van m'n leven nog niet zo hard geremd als daar.
![]()
- ik had die *(£&Q%*&% helm van Motoport open was nogal geïrriteerd, dus ik lette al wat minder op. Vervolgens staat Mercy beneden bij de afrit te wachten om af te kunnen slaan - ik kijk naar hem wat ie allemaal van plan was te doen en ga rechts van hem staan om te stoppen, maar daardoor zie ik niet dat het asfalt aan die kant ineens een stuk lager is (schuin afloopt), dus ik zet mijn voet neer en ik bleef maar "dalen". Voordat ik het wist was ik gewoon omgevallen.
![]()
![]()
- ik was nogal gek op drempels. Het leuke is om net daarvoor nog wat gas te geven.Een keer deed ik dat met de VFR iets te enthousiast, dus ik kom neer en kukel bijna over het stuur heen.
![]()
![]()
- als we in Den Bosch zijn dan begint Mercy soms extra te scheuren. Ik had zoiets van 'wacht maar ventje, dat kan ik ook hoor'.En ik geef vol gas, waardoor ik een wheely maak (ik had net vier maanden mijn rijbewijs dus ik besefte niet helemaal wat er gaande was
). Ik kom vervolgens neer en maak daarna meteen nog een wheely.
Voor mijn gevoel ging ik van links naar rechts hoppend over twee rijbanen heen, maar dat kwam natuurlijk omdat mijn stuur los was van de grond.
![]()
En nu heb ik al veel te veel onthuld.![]()
leuk he om jezelf te zien rijden.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
- ik was nogal gek op drempels. Het leuke is om net daarvoor nog wat gas te geven.Een keer deed ik dat met de VFR iets te enthousiast, dus ik kom neer en kukel bijna over het stuur heen.
![]()
![]()
En nu heb ik al veel te veel onthuld.![]()
Leukquote:
Mercyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
leuk he om jezelf te zien rijden.en leuke bocht ook
![]()
Bekend terreinquote:
Dit bochtje is egwel fijnerquote:
ech wel een blind bochie (nu van de andere kant gefilmd met jouw en Raus)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bekend terrein![]()
[..]
Dit bochtje is egwel fijner![]()
Gaaf om dat nog ff terug te zien![]()
Gááf.......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ech wel een blind bochie (nu van de andere kant gefilmd met jouw en Raus)
leuke bewegingen, maar ja, een flinke haal en ik heb 'mquote:
verwachting op de lange termijn ...volgende week woensdag 9ºC.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gááf......., ik had 't filmpje niet eerder opgeslagen, NU wel.
Nog maar 11 dagen wachten........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Breng ik 'm dan weg voor een beurtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
verwachting op de lange termijn ...volgende week woensdag 9ºC.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Goed... Iemand nog een TransAlp kopen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
*
En doorbieden, die CBR1000s zijn niet zo goedkoopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goed... Iemand nog een TransAlp kopen?
We beginnen bij 250 Euro.![]()
Die stickers voor op je crossfietsje zijn heul niet zo duur!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef stinkie het volgende:
En doorbieden, die CBR1000s zijn niet zo goedkoop
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Breng ik 'm dan weg voor een beurt, thanks Piet Paulusma
Nee ...niks gezien of gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer komen jullie als 2 walvissen op een TransAlp op een meet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die stickers voor op je crossfietsje zijn heul niet zo duur!
Wat denk je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
Wanneer komen jullie als 2 walvissen op een TransAlp op een meet?
Mag je me als eerste modje IRL billenkoek geven.
Nooitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wat denk je?
Nog dikker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
Nooit![]()
Nou kan het nog, straks ben je dik.
Zwanger is iets anders dan dikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nooit![]()
Nou kan het nog, straks ben je dik.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Breng ik 'm dan weg voor een beurt, thanks Piet Paulusma
Sorry maar Pietje heeft het juist altijd verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schaam me voor die vent man, moet dat nou Friesland vertegenwoordigen? Van mij mag ie verhuizen naar Timboektoe![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaapze dan maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:09 schreef worldpimber het volgende:
Lekker dan, vandaag uitslapen.![]()
Kutsneeuw![]()
Wat kan je daar allemaal doen dan?quote:
Alweer een nieuw idee?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef stinkie het volgende:
En doorbieden, die CBR1000s zijn niet zo goedkoop
Daarbij moet je ook ff het bericht van BE wat er boven staat er even bij pakkenquote:
Owww dit is wel de mooiste vind ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef stinkie het volgende:
De meest lullige trouwens, was met de soes bezig, weg liep iets af, zie ik 'm over beginnen te vallen, dus ik grijp het stuur, zet me schrap, sta ik ineens met een los handvat in mijn knuistje, motor op de grond
Die Stinky zelf quote.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:50 schreef bwt het volgende:
Daarbij moet je ook ff het bericht van BE wat er boven staat er even bij pakken
WB waarom is die kont nou zo bol en hoog ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die Stinky zelf quote.![]()
Moet ook ergens vandaan komen zo'n uitspatting.. de natte dromen van Stinky d8 ik dus.![]()
Leuke motorbokkies.![]()
Apart spuitwerk.![]()
Lelijk achterlicht.![]()
Knippers wel grappig.![]()
Uitlaten.![]()
[afbeelding]
Suzuki's eind jaren 90 aerodynamica overdrijvingscrisis .. TL1000R dus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:52 schreef Gawaine het volgende:
WB waarom is die kont nou zo bol en hoog ?![]()
ja ok, men zou er dus ook een echte gestroomlijnde kont op kunnen zetten (gsx-r 1000 K1/K3)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Suzuki's eind jaren 90 aerodynamica overdrijvingscrisis .. TL1000R dus.![]()
[afbeelding]
Je kan er ook gewoon de duoseat op pleppen.![]()
[afbeelding]
Klopt, zijn er veel die een smaller kontje modden. Of gewoon een kleinere duokap.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:11 schreef Gawaine het volgende:
ja ok, men zou er dus ook een echte gestroomlijnde kont op kunnen zetten (gsx-r 1000 K1/K3)
Prachtigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:10 schreef hicham het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5654163410915475325
Reller
Toch welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:44 schreef RB het volgende:
Slaapze dan maar![]()
Als het maar geen winterslaap wordt![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:10 schreef hicham het volgende:
Reller
Lijkt wel of ie een nieuw kunstje heeft geleerd en dat iedereen dat nu moet zienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:10 schreef hicham het volgende:
Reller
hoop dat het droog blijft daar...kwartiertje geleden kwam de natte sneeuw nog uit de lucht vallen en nu schijnt de zon weer volop. geen weer om te rijden iigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:31 schreef worldpimber het volgende:
Hoe moet ik nou tijdig wakker worden in mijn slaap![]()
Maar de wegen zijn nou droog, wil nu eigenlijk alsnog snel ff daarheen rijden. Maar eerst even gauw ontbijtje verorberen
Had niet over Piet maar over het KNMIquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Sorry maar Pietje heeft het juist altijd verkeerd![]()
Schaam me voor die vent man, moet dat nou Friesland vertegenwoordigen? Van mij mag ie verhuizen naar Timboektoe![]()
![]()
Zelfde persoon, verschillende bikes toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Prachtigvooral die gozer met dat rode shirt. Gooit hem zooo gemakkelijk omhoog
![]()
En het was al eerder gebeurd ook al volgens die mannekesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfde persoon, verschillende bikes toch?
Kleine Chelsea fanen een leuke 'reporter'
(lompe mongolen dat ze daar allemaal blijven staan, ipv dat ze iets verderop gaan staan waarschuwen
)
Dat viel tegen, in Amstrdam lopen er meer op straatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
Ojjj
Pic is van een Yama MT-03 als ik het goed heb
Hoe was het daar tussen de negerts?
Niet als je kijkt naar je posts van de laatste weekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:58 schreef R2-D2 het volgende:
Hmmmmmmm....
Ik ben een kletskous als ik naar de posts kijk van de laatste 30 minuten....
![]()
Ik heb het gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet als je kijkt naar je posts van de laatste week![]()
Maar het lef hebben om het hier te posten is toch wel héél stoer?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
Maar dat staat natuurlijk niet in verhouding met de blunders van Hicham en Stinkie![]()
![]()
* R2-D2 heeft beeld van deze stoere motorrijders een beetje bij moeten stellen.
Rijden ze daar ook links van de weg?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef R2-D2 het volgende:
Mijn meest recente motorblunder is vorige week geweest.
Ik stapte op een motor en reed aan de rechterkant van de weg![]()
It's a thin line between "stoer" en "stupid"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar het lef hebben om het hier te posten is toch wel héél stoer?
Ik nietquote:
Ik heb kennisgemaakt met verschillende mensen/collega's, heb m'n huisje gezien etc...quote:Wat is nou het resultaat van je bezoek, is het definitief dat je binnenkort van hier vertrekt of euh ..
En heb je daar geen internet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En ze heeft in ieder geval een meet gemist.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Niet als je kijkt naar je posts van de laatste week![]()
quote:De meet was kort maar krachtig, dus een geslaagde middag. :]
Verzamelen bij de Mac in Hoogvliet om 3 uur, even taart eten bij linksgetekende, gevolgd door een kort ritje naar de Maasvlakte, een strand bij Rokanje.
(wie kent het niet)
Uiteraard weer afsluiten bij de Mac, en bij het vallen van de avond om 6 uur ging iedereen weer op huis aan.
Best lekker weer, alleen bij de stopjes bleven wel de helmen op, en de handschoenen aan.![]()
Je zet de motor uit in z'n 1 ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:19 schreef bwt het volgende:
\Ik zet altijd de motor uit met de standaard waardoor mijn motor dus nooit zomaar naar voren kan rollen. Ik zag dus gebeuren waarom ik dat dus ook altijd zal blijven doen.
Zo, dat waren mijn verhaaltjes (ja, ik heb er meer maar die ga ik nu niet vertellen)
7.45 wakker wordenquote:Op zondag 5 maart 2006 07:52 schreef worldpimber het volgende:
Wrom heb je dit topic onder een kloon aangemaakt?wat is de zin van uitslapen?
Is internet daar anders dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb kennisgemaakt met verschillende mensen/collega's, heb m'n huisje gezien etc...
Verhuizing van spulletjes in gang gezet, papieren moeten ondertekenen...
Ik heb daar wel internet, maar kan niet op FOK! komen. Ook te druk gehad om het precies uit te zoeken...![]()
quote:
pfffquote:
Ik had zelfs het plan opgevat om vandaag heel even te rijden want het was kurkdroog zo rond 6 uur 's ochtends. Even later sneeuw, mooi niet dusquote:Op zondag 5 maart 2006 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pfffpoepsneeuw...tis hier minder wit, ook de lucht is een stuk helderderder
Nee, dan had er wel een 3 pagina's tellend verslag gestaanquote:gisteren trouwens nog op de bank gezet,
quote:die 20,1Kw gebakjes van jullie![]()
??
quote:
Nee, we zijn niet gegaan gisteren, omdat er kans was op slecht weer. Helaas bleef het de rest van de dag droog.quote:Op zondag 5 maart 2006 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kon me wel voorstellen dat jullie je 20,1Kw curvje niet hadden willen posten![]()
Dat was de "slagroomtaart-ophaalmeet"?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ze heeft in ieder geval een meet gemist.![]()
Dus ik herhaal hier nog even het volgende.. kan ze morgen bijlezen.![]()
[..]
Mân, ik sta ver boven de Fok!MC om me daarvoor te schamenquote:Op zondag 5 maart 2006 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kon me wel voorstellen dat jullie je 20,1Kw curvje niet hadden willen posten![]()
Wees blij, die van mij slijt net zo snel als een achterbandquote:Op zondag 5 maart 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
Alleen gaat mijn kettingset zo lang mee![]()
yepquote:Op zondag 5 maart 2006 07:54 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, R2![]()
![]()
[..]
Je zet de motor uit in z'n 1 ?
Net iets te veel stickers aan de onderkant, maar verder welquote:Op zaterdag 04 maart 2006 13:28 schreef BlitzeR1 het volgende:
Net effe snel wat foto's geschoten tussen de sneeuwbuien door:
quote:Op zondag 5 maart 2006 08:44 schreef R2-D2 het volgende:
Dat was de "slagroomtaart-ophaalmeet"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik vind de bovenste mooierquote:Dees is ook wel mooi gedaan
Zou 'tie ook ooit in z'n broek ....quote:[..]
Net iets te veel stickers aan de onderkant, maar verder wel![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen all.![]()
[..]
![]()
Ik had precies 1 hele slagroomtaartover, dus Martie en Hicham zijn hierheen gekomen.
![]()
Pimber vond sleutelen aan zijn brommertje belangrijker.Ik lieg, die was lichtelijk frustie.
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]
Ik ga verder niet posten vandaag, mijn pappie en mammie halen mij zo op voor een ritje naar Noord Holland. Zal even zwaaien als ik langs de Lims rij.
intuition will take you further than logics will ever do
Is dat bij almere (poort) Langs de a6?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Bij die megameet hebben gelukkig niet veel lui mij zien stuntelen![]()
Was vlak nadat bovenstaande foto is geschoten
En dat filmpje inderdaad![]()
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga verder niet posten vandaag, mijn pappie en mammie halen mij zo op voor een ritje naar Noord Holland. Zal even zwaaien als ik langs de Lims rij.
Begrijp ik nu goed dat je kennelijk een leven buiten de Fok!MC hebt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergeet voor het gemak even te vermelden dat ik de eerste dag al op m'n plaat ging omdat ik het gas niet wou loslaten in de bochtquote:Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tnx voor diclaimer
![]()
[afbeelding]
Klassieker.(nee, hoofd is er niet afgeknipt, stond er gewoon niet op) Met de brommer ook al direct na aankoop raggen. Ik zie nog voor me hoe hicham bijna zijn brommer kapot ragt omdat ie wilde wheelieën
![]()
En kom nou weer niet met je verhaal dat ik nog van te voren tegen je zei dat JIJ niet onderuit mocht gaan op de je eerste dag met je splinternieuwe brommert
Stoerrrrrrrr
/Gexqon![]()
Snelheidsboete? Wat moest je daarvoor doen? Jij <-> Koos Spee... neeeeeeeequote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Faithy het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat ik op de motor reed, aangehouden werd door meneer Spee en ik onder een boete uitkwam
woei!
Hej, zo is het wel genoeg geweest he.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb je lekker geslapen, knuffelbeertje van me?![]()
![]()
Wat, niet brutaal worden hè! Je bent el presidente nietquote:Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej, zo is het wel genoeg geweest he.![]()
Alsof jij dat door zou hebben als ie een keer op de Bandit naar een meeting komtquote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat, niet brutaal worden hè! Je bent el presidente niet![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:02 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Is dat bij almere (poort) Langs de a6?
Die lange recht asfalt weg midden door die zandvlakte word met het weekend meer een meer gevuld met rubber![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof jij dat door zou hebben als ie een keer op de Bandit naar een meeting komt
Uuuuh kan best ja, volgens mij wel. Ben daar niet bekend verder, maar het was wel in een zandrijke omgeving. Bij de megameeting destijds crosten er ook wat auto's rond over de heuvels etc.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:02 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Is dat bij almere (poort) Langs de a6?
Die lange recht asfalt weg midden door die zandvlakte word met het weekend meer een meer gevuld met rubber![]()
nee hoor... ben net eindelijk eens begonnen met wat te doen voor schoolquote:Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef bwt het volgende:
't is wel erg rustig vandaag.
iedereen op bezoek bij opa en oma soms?
Dat was ik ook van plan, maar euhm... je weet welquote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee hoor... ben net eindelijk eens begonnen met wat te doen voor school
ok, gok 1.... je zit weer eens te gamenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan, maar euhm... je weet wel![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef hicham het volgende:
Nope, games heb ik al ten einde raad van m'n laptop afgehaald
quote:Heb gewoon geen zin om eraan te beginnenDenk dat ik voortaan school maar als werkweek ga beschouwen en pas naar huis ga als de dag voorbij is, thuis werken lukt iig al helemaal niet
Iets in die richting is wel de bedoeling, maar mag niet te streng voor mezelf zijn natuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dus jij bent voortaan 5 dagen per week van 9 tot 5 op school te vinden
![]()
Hey halloquote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
Hier schijnt het zonnetje flink![]()
zijn er ook niet-naakt-sauna's danquote:Op zondag 5 maart 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Iets in die richting is wel de bedoeling, maar mag niet te streng voor mezelf zijn natuurlijk
Kijk het nog even aan![]()
[..]
Hey halloNaar welke naaktsauna ben je dit weekend geweest?
Geenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Iets in die richting is wel de bedoeling, maar mag niet te streng voor mezelf zijn natuurlijk
Kijk het nog even aan![]()
[..]
Hey halloNaar welke naaktsauna ben je dit weekend geweest?
Waar voor je geldquote:Op zondag 5 maart 2006 16:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nog steeds ochtend... komt geen eind aan de dag op deze manier
ow, en dan mijn post nog.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nog steeds ochtend... komt geen eind aan de dag op deze manier
quote:
Nou echt wel, de tijd ging zo snel dit weekend.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zou het niet eens zo erg vinden als het nog ochtend zou zijn.. nog genoeg te doen
![]()
gelukkig morgen nog een dagje vrij![]()
Hey R2-D2quote:
quote:
Sorry maar echt Heerlijkquote:Het klinkt misschien kinderachtig/kansloos om "keihard rechtuit" te gaan, maar je moet er eens langs staan als iemand met 260 voorbij knalt Echt, de eerste keer sta je perplex van de geluidsgolven die het voortbrengt
Ik moet zeggen dat die ge-intervieuwden communicatief een beetje te kort schoten.....quote:
Gratis af te halen 1 compactcamera, de eigenaar is 500 meter verderop aan omdraaien.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef hicham het volgende:
Je kunt het filmpje fullscreen bekijken, zo goed is de kwaliteit![]()
quote:Op zaterdag 04 maart 2006 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
[...]Dat zegt niets, ik verloor zondag van een 25 Kw Suzuki Bandit.
Stoplichtprintjes liggen mij niet zo, en ik moet de koppeling eens nakijken.
Het handle grijpt pas het laatste moment aan, dus ik vind dragracen helemaal even niet zo fijn.
quote:
quote:Op zondag 05 maart 2006 12:13 schreef SBdavid2 het volgende:
Ja inleveren die TL!!!!!!|( beetje t TL imago vernielen...
quote:Op zondag 05 maart 2006 03:03 schreef TLRboy het volgende:
P.s. over de koppeling, mensen die dat een klote koppeling vinden (hydraulisch) kunnen een keer overwegen om een kabel bediende koppeling aan te schaffen.
Zeg maar zoals die op een TL1000S zit. Uit eigen ervaring werkt dat een heel stuk beter, hij is gewoon makkelijker te doseren, in tegen stelling tot het aan uit koppelingetje van de R
quote:Op zondag 05 maart 2006 12:28 schreef Kanarie het volgende:
[...]
Wat ik idd merk is dat ik bij een stoplicht nooit snel weg kan komen.
Bij het opkomen van de koppeling grijpt hij erg snel en hard aan.
Alsof er maar 3 standen zijn; ontkoppelt, half ontkoppelt en vol aangrijpen.
Dit zou dus op te loseen zijn met een kabel bediende koppeling?
En zo ja, wat kost dat zo ongeveer? (bij jou of bij dealer)
Ik weet namelijk nog wel van mijn 750 K1, dat de koppeling echt geweldig was.
Perfect te doseren en natuurlijk... iets minder lomp vermogen.
quote:Op zondag 05 maart 2006 12:35 schreef leippie het volgende:
[...]
Klopt,mijn TL R heeft ook een kabelbediende koppeling,ik ben altijd als eerste weg bij de stoplichten
:]
Hoe kwam je aan deze link?quote:
Jawa klinkt zo nepquote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe kwam je aan deze link?
Jawa mijn oude jeugdzonde.![]()
Zelfs iets wat lelijk is vind ik leuk.. but they do try to swim without hands.![]()
Hmm, kan het niet zo goed zien. Heb je misschien een groter plaatje.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet meer beter, Kawasaki.. what is in a name?![]()
[afbeelding]
Dubbele uitlaatjes.![]()
De hele site heeft inderdaad van die lompe foto's.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, kan het niet zo goed zien. Heb je misschien een groter plaatje. [afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
Filmpje nummer 2, verwacht er niet teveel van. Zoals bestandsnaam al zegt: oefenen & raggen
Je moet toch ergens beginnen?
[[url=http://www.alt-072.nl/filedump/video/oefenen_raggen.jpg]afbeelding][/url]
Tot ziens kijkbuiskindertjes
ps. baggerwind zorgt voor slecht geluid
Dat heb je snel voor elkaar.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben ontslagen uit het TL1000 topic.![]()
Mag niet meer mee met meetings enzo.![]()
[..]
[..]
[..]
Die koppeling is standaard toch niet hydraulisch bij de Bandit.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef worldpimber het volgende:
Je verhaal in het TLR topic![]()
Maar hydraulische koppeling specifiek of TLR specifiekHicham heeft ook hydraulisch
![]()
En toch nog een blooper van mij in dit topic.quote:
Het is Herr Flick zelf die na 60 jaar ondergedoken te zijn Nederlands probeert te schrijven.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Klik!![]()
(ook even al z'n advertenties bekijken!)
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Klik!![]()
Een blinde dyslect die fonetisch probeert te schrijvenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Klik!![]()
ik ga binnenkort gewoon ff bij louis wat bestellen... moet alleen nog ff kijken of ik nog dingen 'moet' halen die heel handig zijn om te hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja woensdag dus de motorzooi bij de Lidl.. was het alweer bijna vergeten. Lekker even sneupen![]()
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door bwt op 06-03-2006 00:31:44 ]<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
cool gedaanquote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef hicham het volgende:
Worldpimber en ik hebben in de namiddag nog even zitten spelen op het plaatselijke industrieterrein. Het weer was na de sneeuwbui opgeklaard dus we hebben de kans maar gelijk gegrepen om de frustraties van de afgelopen dagen (met sneeuw) weg te werken
Filmpje 1(nummer twee komt later - wordt nog geëdit
)
[[url=http://www.alt-072.nl/filedump/video/speedrun.jpg]afbeelding][/url]
Je kunt het filmpje fullscreen bekijken, zo goed is de kwaliteit![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gratis af te halen 1 compactcamera, de eigenaar is 500 meter verderop aan omdraaien.![]()
Of euh.. komt toevallig een auto aan die over de streep rijdt, is het apparaat nog even wat platter geworden.![]()
Vroeg me ook al af of dat zou gebeurenquote:Dat het ding niet omviel van de snelheid dat jullie er langs reden![]()
Welcome backquote:Oh ik ben weer thuis trouwens.![]()
![]()
Op papier misschien, jij moet het nog bewijzen bij stoplichtsprintjesquote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef worldpimber het volgende:
ZX-6R pwnt de Bandit in sprintjesMoet ik alleen niet misschakelen.
(omhoog schakelen ligt nu "ver weg" en terug schakelen "dichtbij", vanwege de opgehoogde stepjes... moet de stang nog even iets langer draaien)
Hoe kom je daarbijquote:Maar hydraulische koppeling specifiek of TLR specifiekHicham heeft ook hydraulisch
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:26 schreef bwt het volgende:
Zeg eens: wat staat er op deze borden eigenlijk?
[afbeelding]bwt die een spoiler gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij staat er dat je daar 30 mag
![]()
Omdat er iets verder op gewerkt wordt![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 07:37 schreef hicham het volgende:
Op papier misschien, jij moet het nog bewijzen bij stoplichtsprintjes
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Klik!![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 07:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waarom ben je dan zo dom geweest de koppelingsplaten te vervangenn00b, pwned.
Ik had het al gelezen jaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben ontslagen uit het TL1000 topic.![]()
Mag niet meer mee met meetings enzo.![]()
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:08 schreef bwt het volgende:
Ik ben oudr dan 20 en ik speel met lego?
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=126969
Een uur geleden precies tussen de sneeuwbuien door in een lekker zonnetje kunnen hardlopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:09 schreef bwt het volgende:
lekke rsneeuwbuitje vanmorgen.
in een half uur was heel nijmegen hartstikke wit
Inclusief de puntjes.quote:Bedrijfscultuur:
Those who surpass others are strong.
Someone who overcomes his own limitations is truly powerfull….
Papierwerk nagekeken, kijken of de juiste handtekeningen erop stonden etc... Heeeeeel saai dus.quote:
Jaaa poetsen en crossenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Papierwerk nagekeken, kijken of de juiste handtekeningen erop stonden etc... Heeeeeel saai dus.
![]()
En met de XT heel eventjes gecrossed![]()
Was langer bezig met poetsen dan dat ik heb gereden![]()
Las laatst een vacature waar er iets stond over samen gamen met je collega'squote:Op maandag 6 maart 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Uit een vacature:
[..]
Inclusief de puntjes.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Las laatst een vacature waar er iets stond over samen gamen met je collega's(om precies te zijn, counter-strike en quake) Dat werd gezien als een positief punt
Ik wou gelijk solliciteren, maar bang dat ze me niet zouden aannemen als ik ze in zou maken
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Papierwerk nagekeken, kijken of de juiste handtekeningen erop stonden etc... Heeeeeel saai dus.
![]()
En met de XT heel eventjes gecrossed![]()
Was langer bezig met poetsen dan dat ik heb gereden![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef Roderick2085 het volgende:goeie morgen
[..]
niet per ongeluk je false handtekening gezet? of juist wel natuurlijk
![]()
wat mij betreft wel... ik schrijf altijd alleen maar m'n naamquote:Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk niet![]()
Alleen een [afbeelding] volstaat toch![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |