abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35678256

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • BMW R1100S '01 - (richardgie)
  • Honda CBR600F '92 - (SterkStaaltje)
  • Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Honda TransAlp '87 - (stinkie)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '95 - (VinnyTheDuke)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (-Eddow-)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '92 - (BazzieK)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • KTM LC4 400 (SM) '94 - (Cageon)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '04 - (PeerkeMikuni)
  • Suzuki GSX-R 600 '98 - (Gawaine)
  • Suzuki RF900R RS2 '96 - (TR_Roadkill)
  • Suzuki TL1000R '98 - (Worldbeater)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)
  • Yamaha Diversion '93 - (omegaproject)
  • Yamaha Fazer '01 - (FemaleRebbel)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC deel 410] JoeBarTeam
    Fok Motorclub [SC deel 411] Let the good times roll
    Fok Motorclub [SC deel 412] ...
    Fok Motorclub [SC deel 413] Wheelylessen
    Fok Motorclub [SC deel 414] Lekker rijden zo met sneeuw

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post al uw bloopers hier

[ Bericht 1% gewijzigd door Fulcrum_X op 03-03-2006 14:39:52 ]
  • pi_35678271
    fipo
    pi_35678296
    Host je plaatjes even op je Kuipers.

Forbidden hotlinking
      vrijdag 3 maart 2006 @ 14:27:54 #4
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35678415
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Hmm nee je hebt gelijk, denk ik.. al is dat geval op mijn rug niet echt zacht te doen. Je mag bij de eerstvolgende meet wel even voelen
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
    Hoe? Wie? Wat? Waar?
    Duvel uit een doosje.
    pi_35678463
    Nog 2 maanden en 3 dagen tot de eerste rijles. *zucht*
    pi_35678480
    Post jij dan al je bloopers WB, zoveel jaar achter de rug.
    pi_35678501
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef worldpimber het volgende:
    Host je plaatjes even op je Kuipers.

Forbidden hotlinking
    Hmm baggersite.. als ik ze opsla is het gewoon een leeg plaatje

Dan maar een andere
    pi_35678535
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef BazzieK het volgende:
    Nog 2 maanden en 3 dagen tot de eerste rijles. *zucht*
    En nog 4 maanden tot je examen

Nog een half jaar wachten tot je d'rop kan rijden, tegen die tijd zijn de regels veranderd, Nederland overstroomd, 5 miljoen mensen overleden door de vogelgriep, alleen mogen rijden op oneven dagen meteen oneven kenteken, tig goedkopere betere motoren etc. etc.

pi_35678571
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:27 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[..]

Duvel uit een doosje.
    Als het over poesjes gaat ben ik er bij
    pi_35678609
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nog een half jaar wachten tot je d'rop kan rijden, tegen die tijd zijn de regels veranderd, Nederland overstroomd, 5 miljoen mensen overleden door de vogelgriep, alleen mogen rijden op oneven dagen meteen oneven kenteken, tig goedkopere betere motoren etc. etc.

* Alexxxxx stuurt een mailtje naar GrienLinks
    pi_35678623
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Sterf
    pi_35678670
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Sterf

pi_35678675
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:32 schreef BazzieK het volgende:
    Sterf

pi_35678752
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:34 schreef worldpimber het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
    wtf hoe krijg jij dat nou weer voorelkaar

Gekopieerd naar Word en daaruit gexporteerd als JPG?
    pi_35678797
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:36 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

wtf hoe krijg jij dat nou weer voorelkaar

Gekopieerd naar Word en daaruit gexporteerd als JPG?
    Rechterklik, afbeelding opslaan als
    pi_35678818
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:37 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Rechterklik, afbeelding opslaan als
    Dat heb ik gedaan... oh wacht, misschien Firefox bug

Thnx in ieder geval
    OP aangepast.
    pi_35679104

tvp
    Doei.
    pi_35679118
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:34 schreef worldpimber het volgende:

[..]

quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:34 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
    pi_35679379
    iemand hier overigens ervaring met die rugprotector van volgende week bij de Lidl?

Schijnt vorig jaar ook in de aanbieding daar te zijn geweest

zit het een beetje?
    Doei.
    pi_35679500
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Faithy het volgende:
    iemand hier overigens ervaring met die rugprotector van volgende week bij de Lidl?

zit het een beetje?
    vorig jaar waren er een heleboel motor spulletjes bij de lidl, is zelfs een topic over geweest destijds. ik ga even voor je op zoek.

edit: dat ging sneller dan verwacht
    Lidl motorrij spullen...
    pi_35679662
    dank je!

Doei.
      vrijdag 3 maart 2006 @ 15:08:55 #23
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35679936
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
    Zo'n piccie zocht ik, van de "backprotector", volgens mij een stijlkwestie.. officieel voor de aerodynamica.

[afbeelding]

En toch wel comfortabel voor als je met je koppie over de grond glijdt, lekker kussentje.
    Dat is niet alleen een protector maar een Camelback

de GP coureurs hebben daar een zakje met water of andere drank in zitten zodat ze tijdens de race niet helemaal uitdrogen
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 3 maart 2006 @ 15:10:02 #24
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35679979
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_35680072
    Wat een huillie in dat lestopic Soort van Geqxon
    En die link naar dat Lidl gebeuren doet ook oude tijden herleven

Oh ja, ik had nog een blooper om op een steile brug (soort 'spring' bruggetje richting de dijken hier, Martie & Raus kennen het misschien nog wel) hard erop te gaan, maar niet het gas vast te houden of gas bij te geven. Daardoor krijg je dus wel een klap omhoog, maar daarna komt de klap van het achterwiel er ook nog achteraan en duikt de motor direct naar beneden.

Ik kwam dus met een volle broek, voeten richting mijn stuur, kont van het zadel gelift met mijn voorwiel als een soort van stoppie weer terug op de grond andere kant van de brug Damn, en maar doen of er niets aan de hand was omdat er een auto van de andere kant kwam.

En als ik naar school ga zitten er paar lekkere bochten hier en daar. Aan het eind van een tweebaans snelweg afrit krijg je 5 rijbanen. Drie voor naar links, en 2 voor rechtdoor/rechtsaf.

Omdat ik altijd voordring moet ik soms helemaal rechts op de rechterrijbaan van de 3 linkse afslagen staan, omdat daar de ruimte is om voor te dringen. Maar direct daarna moet ik wel weer naar uiterst links. Zodoende geef ik altijd volgas richting linkaf om al die auto's voor te zijn omdat ikm er anders niet af kan. 1 keer ging dat redelijk lekker en de hele weg was leeg, dus ik liet ff gas los en gaf een dikke spuit gas, maar zat nog gedeeltelijk in de bocht Voorwiel omhoog, gas meteen los en kwam dus scheef terecht

Alweer vlogen mijn benen en kont volgens mij ergens anders heen dan de motor al semitankslappend ging. Maar zowaar ging het verder goed.

Aldus de dingen die ik zo 123 kan herinneren die niet voor herhaling vatbaar zijn.

Hmm, zeg maar ff wanneer ik tekeningen moet maken om het verhaal duidelijker te krijgen.
    pi_35680161
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

de GP coureurs hebben daar een zakje met water of andere drank in zitten zodat ze tijdens de race niet helemaal uitdrogen
    Cameltoe?
    pi_35680227
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:10 schreef bwt het volgende:
    bloopers
    Zitten echt een paar rake klappen tussen.
    pi_35680412
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:12 schreef worldpimber het volgende:

Oh ja, ik had nog een blooper om op een steile brug (soort 'spring' bruggetje richting de dijken hier, Martie & Raus kennen het misschien nog wel) hard erop te gaan, maar niet het gas vast te houden of gas bij te geven. Daardoor krijg je dus wel een klap omhoog, maar daarna komt de klap van het achterwiel er ook nog achteraan en duikt de motor direct naar beneden.

Ik kwam dus met een volle broek, voeten richting mijn stuur, kont van het zadel gelift met mijn voorwiel als een soort van stoppie weer terug aan de andere kant van de brug Damn, en maar doen of er niets aan de hand was omdat er een auto van de andere kant kwam.
    Haha nu je het zegt, dacht dat ik niet geblooperd had maar zoiets heb ik ook meegemaakt. Reed lekker over redelijk smalle asfaltweggetjes tussen de weilanden. Was meer een fietspad geloof ik, maar goed, reed lekker verder. Op een gegeven moment dook daar ineens zo'n 'bol' bruggetje op, was van asfalt dus viel niet erg op.. Werd daar ook even gelanceerd van het zadel

Ben wel flink geschrokken toen

Bij het weggaan van de Megameeting op die vlakte in the middle of nowhere, waar er gestunt werd.. trok nog even het gas open terwijl het wel een beetje zanderig was. Dook daar ineens een T-splitsing op, hard op de rem.. achterwiel blokkeerde en ik schoof richting het einde van de weg
    Kon hem nog net houden, weer wat afgeleerd toen

Zelfde zoiets nog 2 keer meegemaakt, éénmaal bij het naderen van een grote groep fietsende oude vrouwtjes. Daarvan vond 1 het nodig om nog de weg over te steken niet ver voor me. Achterwiel blokkeerde en de weg was hobbelig waardoor mijn achterwiel wat hopjes maakte

Oja en de grootste blunder was nog wel toen ik op mijn bek ging bij de noodstop op examen AVB, dat was pijnlijk (zowel fysiek als mentaal )

En die keer dat ik met een rugzak met helder vizier, broodtrommel en drinken op een meet kwam
    pi_35680473
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
    En die keer dat ik met een rugzak met helder vizier, broodtrommel en drinken op een meet kwam
    Zoals je het zegt

Alsof het een uitje met oma was. En dat op die megameet? Niet ook megaveel toeschouwers?

http://video.google.com/videoplay?docid=4211612678634670377&q=crash+bike

Dat was hem trouwens
    pi_35680582
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Zoals je het zegt

Alsof het een uitje met oma was. En dat op die megameet? Niet ook megaveel toeschouwers?

Dat was hem trouwens
    Dat heb ik met mn moeder haar scooter gedaan. total loss, moet m nog steeds betalen
      vrijdag 3 maart 2006 @ 15:29:52 #32
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35680720
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 14:52 schreef Faithy het volgende:

zit het een beetje?
    Zie pagina 6 van het vorige topic, Mercy en ik hebben er 1. Ding is goed getest. Zit redelijk goed.
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:

Ben je niet in de war met drinkende F1 coureurs.

Maar het ding is in ieder geval in de eerste plaats niet specifiek voor ontworpen.
    Ik sluit niet uit dat er bepaalde GP's zijn waarbij het van pas komt.
    pi_35680738
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Zoals je het zegt

Dat was hem trouwens

Bij die megameet hebben gelukkig niet veel lui mij zien stuntelen
    Was vlak nadat bovenstaande foto is geschoten

En dat filmpje inderdaad
    pi_35680880
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Daar zouden we het toch niet meer over hebben
    *I'll do what I want, cuz I can*
    pi_35680933
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:34 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Daar zouden we het toch niet meer over hebben
    Nee je hebt gelijk, maar dan hebben we al mijn bloopers maar weer gehad.. ja nee nou?
    pi_35681402
    Oh ja, en die keer dat ik verkeerde banden had besteld. Kwam niet vooruit joh

vrijdag 3 maart 2006 @ 15:53:42 #37
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35681684
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:47 schreef worldpimber het volgende:
    Oh ja, en die keer dat ik verkeerde banden had besteld. Kwam niet vooruit joh

[afbeelding]
    Is dat een aandrijving voor in het water?

pi_35682985
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Is dat een aandrijving voor in het water?

[afbeelding]
    Geen last van kettingvet iig
    Tis stralend weer hier, dus ik ga hem even boenen. En recht houden
    pi_35683616
    zo, weer bijgelezen....
    leuk wakker worden joh... als je zus komt schreeuwen dat de stroom is uitgevallen
    alsof mij dat wat intereseerd als ik lig te slapen...
    maar goed... van 10 tot half 4 hier zonder stroom gezeten
      vrijdag 3 maart 2006 @ 16:48:04 #40
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35684007
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:29 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Zie pagina 6 van het vorige topic, Mercy en ik hebben er 1. Ding is goed getest. Zit redelijk goed.
    [..]

Ben je niet in de war met drinkende F1 coureurs.

Maar het ding is in ieder geval in de eerste plaats niet specifiek voor ontworpen.
    Ik sluit niet uit dat er bepaalde GP's zijn waarbij het van pas komt.
    Nee ik heb zelfs gezien bij een GP wedstrijd dat er iemand bij de pitboxen stond met een ventilator erin

komt van oorsprong uit de mountainbikesport voor zover ik weet
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 3 maart 2006 @ 17:04:41 #41
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35684605
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 16:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
    Nee ik heb zelfs gezien bij een GP wedstrijd dat er iemand bij de pitboxen stond met een ventilator erin

komt van oorsprong uit de mountainbikesport voor zover ik weet
    Ze worden steeds gekker.

Maar in de oertijd van die rugdingen was het een minimalistisch aerodynamisch truucje.
    pi_35684988
    Mijn bloopers

• Na een geslaagd dagje klussen bij Mercy, de motor om laten pleuren tegen z'n schuur
  • Na een geslaagd tankbeurtje, de motor om laten pleuren tegen de benzinepomp. Moest iemand vragen om te helpen dat ding weer rechtop te krijgen
  • Een kruising oprijden, auto over het hoofd zien die voorrang heeft Gelukkig zag zij () mij wel dus ik kon netjes doorrollen. Doorrollen ja, want ik deed iets waardoor mijn motor uitviel. Weet niet eens meer wat, te hard geremd en geen koppeling ingetrokken denk ik

Tellen close-calls ook als bloopers? Zo ja...

• Op één van je eerste dagen gelijk zo hard mogelijk over de dijk rijden en met 120+ op een smalle weg realiseert dat het misschien toch iets te hard gaat voor de aankomende bocht. Bij het uitrijden teveel naar de berm kijken waardoor ik verdacht dicht bij een bermrit kwam. Op een millimeter na nog op de weg kunnen houden
  • Lekker in de regen rijden en het gevoel hebben dat het wel lekker gaat. Was 's nachts dus echt goed kon ik de weg niet zien (onverlichte dijk). Ineens realiseer ik mij dat er een bocht aankomt waarvoor ik te hard rij. Vol in mijn remmen, iets teveel met de achterrem, achterband glijdt weg, remmen los en ik kon al hobbelend (in de vering, van voor naar achter ) de bocht halen
  • Insert nog een paar honderd keer bovenstaande verhaal van wegglijdend achterwiel vanwege te heftig gebruik van achterrem. Maar volgens mij is het pas een blooper als je dat niet op kunt vangen

Okay, en nu de ergste. Volgens mij kan ik het beter niet vertellen omdat ik me nu onsterfelijk belachelijk maak. Maar ik doe het toch, want iedereen weet dat Makster onderaan de ladder staat

Lekker rijden over de dijken, 's nachts en met slecht weer dus deed het rustig aan. Was nog wezen pissen voordat ik wegging dus no problemo Ik rijd door een dorp heen en opeens vanuit het niets moet ik ontzettend pissen En niet zomaar, maar het werd echt in 1 klap heel extreem (als je er een grafiek zou moeten maken van plasgevoel ten opzichte van verstreken tijd en daarna een functie erbij moet verzinnen. Dan zou het een logaritmische functie zijn ) Ik dus in paniek, en besluit zo snel mogelijk het dorp uit te rijden de dijk weer op. En daar ergens langs de kant te pissen Jammer genoeg was zelfs dat te moeilijk, ik kon eenmaal op de dijk nog net mijn motor stilzetten en nog voordat ik van de motor stapte barste de hel los. In m'n broek geplast En er stond nog wel een eco toilet, alleen zou ik zelfs daar te laat voor zijn (als ie al open zou staan...)

Zo, ik ga nu naar huis en thuis komen vast nog wel meer bloopers
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Sorry voor overkill aan smilies

En lang leve 25KW anders waren sommige bloopers verkeerd afgelopen

[ Bericht 1% gewijzigd door hicham op 03-03-2006 18:07:58 ]
  • pi_35685197
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef hicham het volgende:
    Okay, en nu de ergste. Volgens mij kan ik het beter niet vertellen omdat ik me nu onsterfelijk belachelijk maak. Maar ik doe het toch, want iedereen weet dat Makster onderaan de ladder staat
    quote:
    Lekker rijden over de dijken, 's nachts en met slecht weer dus deed het rustig aan. Was nog wezen pissen voordat ik wegging dus no problemo Ik rijd door een dorp heen en opeens vanuit het niets moet ik ontzettend pissen En niet zomaar, maar het werd echt in 1 klap heel extreem (als je er een grafiek zou moeten maken van plasgevoel ten opzichte van verstreken tijd en daarna een functie erbij moet verzinnen. Dan zou het een logaritmische functie zijn ) Ik dus in paniek, en besluit zo snel mogelijk het dorp uit te rijden de dijk weer op. En daar ergens langs de kant te pissen Jammer genoeg was zelfs dat te moeilijk, ik kon eenmaal op de dijk nog net mijn motor stilzetten en nog voordat ik van de motor stapte barste de hel los. In m'n broek geplast En er stond nog wel een eco toilet, alleen zou ik zelfs daar te laat voor zijn (als ie al open zou staan...)
    WTF Incontinentieluiertje?

Of zat je aangesloten op een infuus, daar moet je ook zo van plassen.
    pi_35685235
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 17:23 schreef worldpimber het volgende:

[..]

[..]

:^

pi_35685833
    quote:

[..]

[..]

Arme Hicham..
    pi_35686121
    quote:

[..]

Thx for support Maar ik dacht wel dat er wat mis was met m'n blaas ja, want even daarna moest ik weer ontzettend pissen maar toen gelukkig wel op tijd kunnen stoppen Daarna geen last meer van gehad *pfieuw*
      vrijdag 3 maart 2006 @ 18:16:48 #48
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_35686810
    mmm, bloopers...

Keertje naar Renesse gereden, ff op bezoek bij ouders. Is daar een klein stukje met een paar drempels. Normaal kwam ik daar altijd met de auto en dan kon je flink doorrijden. nu dus met de walvis, flink snel eroverheen. Zo hard dat ik omhoog vloog en weer op het zadel neerklapte. Dat leverde een paar dagen blauwe ballen op

Andere keer zat ik achter mijn grote vriend met de CR500 aan, toen nog op z'n XT600. Bochten drempels en rotonde's dus ik was redelijk in het nadeel, komen we bij een rotonde zonder ook maar ergens verkeer in de buurt, dus ipv normaal erover heen pleur ik die walvis even tegen het verkeer in om 'm in te halen, links over de rotonde dus. Blijkt het na de rotonde een verhoogde rijbaanscheiding te zijn tot aan de volgende rotonde
    Ik heb nog nooit zo snel een paar honder meter overbrugt

in de catagorie pies & poep van H.: Ik in pantalon en overhemd op de motor naar werk, geen pak of wat aan, alleen helm. Het was warm eind van de dag ik naar huis, rij ik echt een knoert van een bui in. Grote druppels doen pijn op je armen en koud dat het was.....dus ik moest plassen. Paar kilometer verder moest ik nog meer plassen. Na nog een paar kilometer door die zeikregen (ik was tot op de laatste draad doorweekt) heb ik het gewoon onder het rijden laten lopen
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_35687133
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 18:16 schreef stinkie het volgende:
    in de catagorie pies & poep van H.:
    Was je tenminste weer een beetje warm

Dat van die rotonde andersom rijden heb ik ook een keer gedaan, kwam er goftedomme toch wel een auto van die kant
    pi_35687173
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 18:26 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Dat van die rotonde andersom rijden heb ik ook een keer gedaan, kwam er goftedomme toch wel een auto van die kant
    Mercy en ik zagen het al aankomen

Lomperik
    pi_35687210
    Dat zijn er al 2!

Het imago van de motorrijders, wat doen jullie
      vrijdag 3 maart 2006 @ 18:36:40 #52
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_35687358

S`avonds

tvp

[ Bericht 3% gewijzigd door RB op 03-03-2006 19:16:45 ]
    <a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
    pi_35687367

Eerstehands foto's toch?
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 18:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Dat zijn er al 2!

Het imago van de motorrijders, wat doen jullie [afbeelding]

Jij begon met de leeftijd terug te brengen naar brugpieperniveau met je broodtrommeltje en drinken
    Wij doen er slechts een schepje boven op
      vrijdag 3 maart 2006 @ 18:37:17 #54
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_35687377
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 18:16 schreef stinkie het volgende:
    heb ik het gewoon onder het rijden laten lopen
    Toen kende ik hem nog niet.
    Ik herhaal...
    TOEN KENDE IK HEM NOG NIET!

pi_35687477

bloepers
    pi_35687965
    Géén blooper......

Máár hard dat ie gaat
    pi_35687984

Komt nog iets bij me bovendrijven, is wel niet zo spectaculair maar toch:
    Ik reed in Leeuwarden en naderde een stoplicht. Reed vlak achter een auto en wist dat er een extra baan bijkwam vlak voor het stoplicht. Stoplicht ging op groen dus ik dacht dat ik lekker doorgassen kon. Ik gaf gas en haalde de auto in, toen ik opmerkte dat er een trottoirband (met middenberm) zat, vlak voordat de extra baan erbij kwam

Verlamd van schrik dat ik was, kon ik niet meer mijn heupen bewegen.. heb toen met mijn lichaam naar rechts gehangen (alsof dat wat uitmaakt ) en schampte de trottoirband heel lichtjes (schuin aflopend).

Moet er niet aan denken dat ik er vol bijop geknald was, dan zou ik niet weer op het zadel terecht zijn gekomen

Zoiets dus.. al kan ik het preciese beeld niet exact terughalen, binnenkort maar eens even goed kijken hoe het nou precies is daaro
      vrijdag 3 maart 2006 @ 19:09:39 #58
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35688160
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 3 maart 2006 @ 19:15:23 #59
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35688292

Bijna
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_35688670
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 19:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
    leuk
      vrijdag 3 maart 2006 @ 19:36:17 #61
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_35688819
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 18:37 schreef hicham het volgende:

Eerstehands foto's toch?
    [..]

Nope van het net afgeplukt
    &lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
      vrijdag 3 maart 2006 @ 19:43:07 #62
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_35688990
    Laters
    ff koffieleuten om wakker te blijven
    &lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
      vrijdag 3 maart 2006 @ 19:58:15 #63
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35689429
    dan kan ik ook niet achterblijven met blooper verhalen

Mijn grootste blooper tot nu toe is toch wel het inhalen van een auto op een kruispunt met alle pijnlijke gevolgen die bij de meeste van jullie wel bekend zijn,

dan nog even 1 die niet echt een blooper is maar mij toch is bijgebleven, ik was met mijn toenmalige vriendin gezellig met de CB450S naar de Euromast in Rotterdam geweest en op de terugweg naar huis was er een of ander groot vliegend beest op mijn hand gestorven maar omdat ik van die mooie halve wielrenners handschoentjes aanhad plakte die troep flink op mijn vingers dus ik smeer onder het rijden die zooi af aan de broekspijp van mijn vriendin die mij gelijk op de rug ging tikken met de vraag waar ik toch mee bezig was ze kon het achteraf wel begrijpen maar op dat moment was ze echt niet blij met mij

afijn de volgende blooper

begin vorig jaar waren we lekker met zijn allen aan het scheuren op de Bosweg het ging best goed eigenlijk had de vaart er goed inzitten, net op het moment dat ik OPM (die aan het foto's maken was ) voorbij reed moest ik terug schakelen en omdat ik iets te enthausiast was met mijn voetje schakelde ik een versnelling teveel terug en ipv in de 2 zit ik dus in de 1e versnelling en mijn motor begon te bokken en te stuiteren en daardoor kon ik nooit meer die bocht halen heb dus alle energie maar op gecontroleerd remmen gezet en heb hem de bosjes in gereden waar ik na een halve meter gelukkig netjes tot stilstand kwam.

en later met mijn CBR ook een bloopertje gehad, ik had mooie miniknippertjes op mijn motor gezet en alles naar mijn idee netjes vastgemaakt zoals ik dacht dat het hoorde. de zondag daarna ga ik naar de afgesproken meetplek ( waar Hicham & Rebbeltjuh op mij zouden wachten) ik was krap op tijd en moest dus een beetje doorrijden en net op het moment dat ik een auto rechtsvoorbij ga ( die knuppel reed al heel lang onnodig links) en net voor hem ingevoegd heb valt mijn motor uit met een flinke plof en deed dus helemaal niets meer na een hoop getoeter van de boze koekblikker ben ik dus heel snel naar de vluchtstrook uitgeweken

en dan de meest recente

Dit jaar gezellig met Roadkill en Peerkemikuni & Rausdouwer naar de motorbeurs in Utrecht geweest was heel gezellig en leuk allemaal op een gegeven moment staan we ergens bij wat motoren te kijken, opeens krijgt Peerke een telefoontje waar ie even mee zoet was, Roadkill en Rausje staan ergens over te praten en ik zie naast mij een zwarte Kawasaki Z1000 staan dus ik denk omdat we toch nog niet verder liepen dat het wel even leuk was om op die motor te gaan zitten en het een en ander te bekijken toen ik op wilde stappen moest ik al iets opzei omdat er een dame was die op de motor naast mij wilde zitten, afijn alles een beetje bekeken en betast dus ik wil de motor weer terug zetten geef met mijn voet een tik tegen de standaard aan en druk hem goed tegen de aanslag aan. net op het moment dat ik van de motor afstap glijd de standaard door het uitveren over de gladde vloer een stukje naar voren waardoor de hele motor om dreigde te vallen, ik had met mijn linkerhand nog het stuur vast, maar omdat ik toch nog niet alle kracht terug heb in mijn arm kan ik dat gewicht niet goed corrigeren en heel langzaam flikkert die motor dus op de grond ik schaamde me dood en met het optillen ging de motor ook nog eens achteruit aan het rijden met het gevolg dat ik er flink aan moest werken om hem weer netjes recht te zetten, op dat moment kwamen Raus en Roadkill al te hulp ik keek nog even om mij heen maar zag geen verkoper mijn richting uit kijken en we hebben daarom maar snel onze snor gedrukt
    Let's race
    Buienradar
    pi_35689757
    burn in(g) rubber

pimp my car

leren met vallen en opstaan

[ Bericht 14% gewijzigd door Gawaine op 03-03-2006 20:19:37 ]
    pi_35690307
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
    dan kan ik ook niet achterblijven met blooper verhalen
    Uitgerekend jij hebt natuurlijk de langste post in dit bloopertopic

Veel ouwe filmpjes weer hier, dus heb maar een nieuw filmpje (voor mij dan ) geupload *

* Smiley heeft betrekking op het filmje

Pimber, misschien toch maar stoppen met dat gestuntel?
    pi_35690571
    whaaa Mercy, was het die zwarte Z1000 met rode accenten?

Gewoon Kawasakileed, wel verdacht natuurlijk.. van een Honda-fan
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 20:08 schreef Gawaine het volgende:

leren met vallen en opstaan
    Al die gasten die stoppies oefenen, waarbij de hele zaak voorover kiept
    pi_35690573
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 20:27 schreef hicham het volgende:

[..]

Veel ouwe filmpjes weer hier, dus heb maar een nieuw filmpje (voor mij dan ) geupload *

auw auw, die griet in bikini achterop met dat stoppie
    pi_35690621
    quote:
    Die's wel heel pijnlijk.

Maar dat is de prijs die je betaald voor eeuwige roem Zoals ie al zei, if you ain't crashin you ain't tryin hard enough.
    pi_35690653
    En altijd beschermende kleding aan natuurlijk, alleen kut van je motor in 1000 stuken.
    pi_35690684
    En voor al die lui die zonder beschermende kleding gaan stunten:

Alle amerikanen dus
    pi_35690867
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 20:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
    En voor al die lui die zonder beschermende kleding gaan stunten: [afbeelding]

Alle amerikanen dus
    Je ziet er toch ook eentje over zijn kont glijden en zichzelf proberen op te tillen omdat ie nogal wordt geschuurd kennelijk Mjah, hun keuze natuurlijk, maar na zo een filmpje zou ik het wel weten.

Maar die mensen stunten ws zoveel, zodra je het kan heb je er schijt aan. Netzoals in spijkerbroek op de motor naar school gaan e.d. Die jongen die heel langzaam tegen de achterkant van een pick up rijdt is ook wel grappig (2.46)
    pi_35690894
    sommige doen al pijn als ik er naar kijk
    pi_35691057
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 20:47 schreef Gawaine het volgende:
      vrijdag 3 maart 2006 @ 20:55:59 #74
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35691179
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 20:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
    whaaa Mercy, was het die zwarte Z1000 met rode accenten?

Gewoon Kawasakileed, wel verdacht natuurlijk.. van een Honda-fan
    [..]

Al die gasten die stoppies oefenen, waarbij de hele zaak voorover kiept
    gelukkig was het maar een Kawasaki van Motoport
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 3 maart 2006 @ 20:56:52 #75
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35691213
    quote:

[..]

Vreemd he ? ik rij al iets langer als jij
    Let's race
    Buienradar
      vrijdag 3 maart 2006 @ 20:57:10 #76
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35691223
    Echt heeel veel pijn
    Pax & Pry Free download
    pi_35691259
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Tis niet dat die hele reeks bloopers uit jaren rijden voortkomen.
    pi_35691265
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 20:47 schreef Gawaine het volgende:
    <Insert:'waah.gif'>

Die stoot van die bolle aan het einde vind ik wel een goeie
    En dat wijf dat er als afsluiter na komt ...
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Herintreuder

Slechts 1 verhaal is van toen ik nog niet reed
    pi_35691411
    Een hellingshoek te ver

Vrij vertaald van 'a bridge too far'
      vrijdag 3 maart 2006 @ 21:07:08 #80
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
      vrijdag 3 maart 2006 @ 21:07:34 #81
    19297 stinkie
    pi_35691560
    Schakelfoutje heeft denk ik iedereen wel eens gemaakt. Op dezelfde rit als dat ik aan de verkeerde kant van de weg zat, kruising, schakel terug, ik dacht van 3 naar 2, bleek 2 naar 1 te zijn, dan knal je dus ook op 1 wiel over de kruising. Zulke wheelies zijn niet leuk

De meest lullige trouwens, was met de soes bezig, weg liep iets af, zie ik 'm over beginnen te vallen, dus ik grijp het stuur, zet me schrap, sta ik ineens met een los handvat in mijn knuistje, motor op de grond
      vrijdag 3 maart 2006 @ 21:16:43 #82
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35691799
    Als ik mijn motorleven ga opschrijven ben ik wel even een uurtje bezig.
    Niet echt zin in.

Crashes 4 of 5.
    Rare momenten en ervaringen wel 100.
    Bijna ongelukken ontelbaar in de Randstad.

Maar een schakelfout heb ik nog nooit gemaakt.
    En met een 2 pitter moet je al helemaal voorzichtig zijn..
      vrijdag 3 maart 2006 @ 21:30:37 #83
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35692269

Kom ik ook maar met de deur bloopers in huis vallen.

- dit was nog met de GS Mercy & ik waren wezen tanken en hij rijdt spurt weg (wat wil je met een VFR750 tegen een GS500), dus ik dacht daar kan ik dan ook wel snel achteraan jagen, bleek er ineens een auto aan te komen maar die had ik niet helemaal verwacht omdat Mercy eigenlijk net eerder de weg op was gereden dus ik heb van m'n leven nog niet zo hard geremd als daar.

- ik had die *(£&Q%*&% helm van Motoport op en was nogal geïrriteerd, dus ik lette al wat minder op. Vervolgens staat Mercy beneden bij de afrit te wachten om af te kunnen slaan - ik kijk naar hem wat ie allemaal van plan was te doen en ga rechts van hem staan om te stoppen, maar daardoor zie ik niet dat het asfalt aan die kant ineens een stuk lager is (schuin afloopt), dus ik zet mijn voet neer en ik bleef maar "dalen". Voordat ik het wist was ik gewoon omgevallen.

- ik was nogal gek op drempels. Het leuke is om net daarvoor nog wat gas te geven. Een keer deed ik dat met de VFR iets te enthousiast, dus ik kom neer en kukel bijna over het stuur heen.

- als we in Den Bosch zijn dan begint Mercy soms extra te scheuren. Ik had zoiets van 'wacht maar ventje, dat kan ik ook hoor'. En ik geef vol gas, waardoor ik een wheely maak (ik had net vier maanden mijn rijbewijs dus ik besefte niet helemaal wat er gaande was ). Ik kom vervolgens neer en maak daarna meteen nog een wheely. Voor mijn gevoel ging ik van links naar rechts hoppend over twee rijbanen heen, maar dat kwam natuurlijk omdat mijn stuur los was van de grond.

En nu heb ik al veel te veel onthuld.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
      vrijdag 3 maart 2006 @ 21:51:44 #85
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35692780
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef Rausdouwer het volgende:

Kom ik ook maar met de deur bloopers in huis vallen.

- dit was nog met de GS Mercy & ik waren wezen tanken en hij rijdt spurt weg (wat wil je met een VFR750 tegen een GS500), dus ik dacht daar kan ik dan ook wel snel achteraan jagen, bleek er ineens een auto aan te komen maar die had ik niet helemaal verwacht omdat Mercy eigenlijk net eerder de weg op was gereden dus ik heb van m'n leven nog niet zo hard geremd als daar.

- ik had die *(£&Q%*&% helm van Motoport op en was nogal geïrriteerd, dus ik lette al wat minder op. Vervolgens staat Mercy beneden bij de afrit te wachten om af te kunnen slaan - ik kijk naar hem wat ie allemaal van plan was te doen en ga rechts van hem staan om te stoppen, maar daardoor zie ik niet dat het asfalt aan die kant ineens een stuk lager is (schuin afloopt), dus ik zet mijn voet neer en ik bleef maar "dalen". Voordat ik het wist was ik gewoon omgevallen.

- ik was nogal gek op drempels. Het leuke is om net daarvoor nog wat gas te geven. Een keer deed ik dat met de VFR iets te enthousiast, dus ik kom neer en kukel bijna over het stuur heen.

- als we in Den Bosch zijn dan begint Mercy soms extra te scheuren. Ik had zoiets van 'wacht maar ventje, dat kan ik ook hoor'. En ik geef vol gas, waardoor ik een wheely maak (ik had net vier maanden mijn rijbewijs dus ik besefte niet helemaal wat er gaande was ). Ik kom vervolgens neer en maak daarna meteen nog een wheely. Voor mijn gevoel ging ik van links naar rechts hoppend over twee rijbanen heen, maar dat kwam natuurlijk omdat mijn stuur los was van de grond.

Waarom wist ik dat niet ?
    Let's race
    Buienradar
    pi_35692838
    vond mezelf ook nog op m'n hd
    pi_35692947
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef Gawaine het volgende:
    leuk he om jezelf te zien rijden. en leuke bocht ook
    pi_35693134
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef Rausdouwer het volgende:

quote:
    Leuk

Even kijken of ik een filmpje nog ergens kan vinden
    pi_35693351
    Shit.. had filmpjes van de eerste keer dat ik wegreed op mijn GS, nadat ik een paar uur eerder mijn rijbewijs had gehaald. Alleen ik heb alleen filmpjes zonder geluid, zodat je niet hoorde dat ik misschakelde toen ik naar de 2 wilde

Knipperlicht vergat ik ook uit te doen. Jammer dat ik het origineel niet meer heb
    pi_35693388
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

leuk he om jezelf te zien rijden. en leuke bocht ook
    Mercy
    pi_35693471
    Die bocht was toch op een industrieterrein? Waar precies?
    pi_35693496
    quote:
    Bekend terrein
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Mercy
    Dit bochtje is egwel fijner

Gaaf om dat nog ff terug te zien
    pi_35693706
    Camera by worldpimber
      vrijdag 3 maart 2006 @ 22:27:33 #94
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35693880
    &lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
    &lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
    pi_35693910
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Bekend terrein
    [..]

Dit bochtje is egwel fijner

Gaaf om dat nog ff terug te zien
    ech wel een blind bochie (nu van de andere kant gefilmd met jouw en Raus)
    pi_35694140
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 19:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
    leuk
    Gewéldig
    pi_35694354
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 22:28 schreef Gawaine het volgende:

[..]

ech wel een blind bochie (nu van de andere kant gefilmd met jouw en Raus)
    Gááf....... , ik had 't filmpje niet eerder opgeslagen, NU wel.

Nog maar 11 dagen wachten........
    pi_35694524
    Die filmpjes

Zwoele zomeravonden
      vrijdag 3 maart 2006 @ 22:48:56 #99
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35694564
    Leuke filmpjes
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 3 maart 2006 @ 22:50:35 #100
    19297 stinkie
    pi_35694605
    quote:
    leuke bewegingen, maar ja, een flinke haal en ik heb 'm
    pi_35694878
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 22:41 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Gááf....... , ik had 't filmpje niet eerder opgeslagen, NU wel.

Nog maar 11 dagen wachten........
    verwachting op de lange termijn ...volgende week woensdag 9ºC.
    pi_35694987
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 22:58 schreef Gawaine het volgende:

[..]

verwachting op de lange termijn ...volgende week woensdag 9ºC.
    Breng ik 'm dan weg voor een beurt , thanks Piet Paulusma
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 3 maart 2006 @ 23:02:58 #103
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_35695048
    quote:
    Goed... Iemand nog een TransAlp kopen?
    We beginnen bij 250 Euro.

vrijdag 3 maart 2006 @ 23:04:00 #104
    19297 stinkie
    pi_35695085
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Goed... Iemand nog een TransAlp kopen?
    We beginnen bij 250 Euro.

En doorbieden, die CBR1000s zijn niet zo goedkoop
      vrijdag 3 maart 2006 @ 23:04:56 #105
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_35695120
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef stinkie het volgende:
    Die stickers voor op je crossfietsje zijn heul niet zo duur!
    pi_35695291
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

SPOILER
    Nee ...niks gezien of gehoord
    pi_35695537
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die stickers voor op je crossfietsje zijn heul niet zo duur!
    Wanneer komen jullie als 2 walvissen op een TransAlp op een meet?

Mag je me als eerste modje IRL billenkoek geven.
    pi_35695663
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:09 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Nee ...niks gezien of gehoord
    Dass ist Schade
      vrijdag 3 maart 2006 @ 23:20:10 #110
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_35695678
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
    Wanneer komen jullie als 2 walvissen op een TransAlp op een meet?

Mag je me als eerste modje IRL billenkoek geven.
    Wat denk je?
    pi_35695727
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
    Wat denk je?
    Nooit

Nou kan het nog, straks ben je dik.
      vrijdag 3 maart 2006 @ 23:23:13 #112
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_35695759
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
    Nooit

Nog dikker?
    Nou, liever niet hoor...
    pi_35695795
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nooit

Zwanger is iets anders dan dik
    pi_35695822
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
    Nog dikker?
    Nou, liever niet hoor...
    Dat dus, werpen enzo :
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
    Zwanger is iets anders dan dik
      vrijdag 3 maart 2006 @ 23:30:37 #115
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_35695992
    Ah ok. Ik had al zo'n vermoeden.

Eerst maar eens sporten en wat van het huidige vet kwijt raken.
    pi_35696761
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

SPOILER
    Sorry maar Pietje heeft het juist altijd verkeerd

Schaam me voor die vent man, moet dat nou Friesland vertegenwoordigen? Van mij mag ie verhuizen naar Timboektoe
    pi_35696871
    quote:
    What the...

Gaaf
    pi_35697548
    i
    SPOILER
    pi_35702757
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
    i
    SPOILER
    Truste
    pi_35702788
    Lekker dan, vandaag uitslapen.

Kutsneeuw
      zaterdag 4 maart 2006 @ 08:41:34 #121
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_35702893
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 08:00 schreef hicham het volgende:

[..]

Truste

S`morgens
      zaterdag 4 maart 2006 @ 08:44:14 #122
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_35702903
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 08:09 schreef worldpimber het volgende:
    Lekker dan, vandaag uitslapen.

Kutsneeuw
    Slaapze dan maar
    Als het maar geen winterslaap wordt
    pi_35703510
    moggeuh!

Doei.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 10:09:12 #124
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35703634
    &lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
    pi_35703961

Mogguh Het begon net al weer een beetje te sneeuwen hier. Ik ben benieuwd of we die 9 ºC nog gaan halen woensdag. Maar het kan gelukkig snel gaan natuurlijk.

En nu ben ik weer weg. Even winkelen.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 11:28:51 #126
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
      zaterdag 4 maart 2006 @ 11:34:15 #127
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35705238
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
    Bekend terrein
    Wat kan je daar allemaal doen dan?
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef stinkie het volgende:
    Alweer een nieuw idee?

Ik neem aan dat je dan de volgende winter wel een handelbare pekelfiets erbij neemt?
    Lijkt me geen pretje met 260 kilo lood in de winter.
    Voordeel van zo'n fiets is dat je je eigen gewicht niet meer zo voelt.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 11:50:46 #128
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35705660
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Alweer een nieuw idee?
    Daarbij moet je ook ff het bericht van BE wat er boven staat er even bij pakken
      zaterdag 4 maart 2006 @ 11:58:47 #129
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_35705856
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef stinkie het volgende:

De meest lullige trouwens, was met de soes bezig, weg liep iets af, zie ik 'm over beginnen te vallen, dus ik grijp het stuur, zet me schrap, sta ik ineens met een los handvat in mijn knuistje, motor op de grond
    Owww dit is wel de mooiste vind ik.
    Komt dat misschien omdat ik je heel beteuterd zie staan kijken met het handvat nog in de hand ?
    En dan ook vast in het handvat kijken hoe dat nou toch mogelijk was.

Mpegs
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
      zaterdag 4 maart 2006 @ 12:16:51 #130
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35706337
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 11:50 schreef bwt het volgende:
    Daarbij moet je ook ff het bericht van BE wat er boven staat er even bij pakken
    Die Stinky zelf quote.
    Moet ook ergens vandaan komen zo'n uitspatting.. de natte dromen van Stinky d8 ik dus.

Leuke motorbokkies.
    Apart spuitwerk.
    Lelijk achterlicht.
    Knippers wel grappig.
    Uitlaten.

pi_35707332
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Die Stinky zelf quote.
    Moet ook ergens vandaan komen zo'n uitspatting.. de natte dromen van Stinky d8 ik dus.

Leuke motorbokkies.
    Apart spuitwerk.
    Lelijk achterlicht.
    Knippers wel grappig.
    Uitlaten.

[afbeelding]
    WB waarom is die kont nou zo bol en hoog ?
      zaterdag 4 maart 2006 @ 13:00:42 #132
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35707579
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 12:52 schreef Gawaine het volgende:
    WB waarom is die kont nou zo bol en hoog ?
    Suzuki's eind jaren 90 aerodynamica overdrijvingscrisis .. TL1000R dus.

Je kan er ook gewoon de duoseat op pleppen.

Wow! A performance twin

[ Bericht 7% gewijzigd door Worldbeater op 04-03-2006 13:07:07 ]
    pi_35707935
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Suzuki's eind jaren 90 aerodynamica overdrijvingscrisis .. TL1000R dus.
    [afbeelding]

Je kan er ook gewoon de duoseat op pleppen.

[afbeelding]
    ja ok, men zou er dus ook een echte gestroomlijnde kont op kunnen zetten (gsx-r 1000 K1/K3)
      zaterdag 4 maart 2006 @ 13:18:02 #134
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35708150
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 13:11 schreef Gawaine het volgende:
    ja ok, men zou er dus ook een echte gestroomlijnde kont op kunnen zetten (gsx-r 1000 K1/K3)
    Klopt, zijn er veel die een smaller kontje modden. Of gewoon een kleinere duokap.

Ik ga shoppen.
    Niet in dit verband.
    pi_35710781
    Mogguh

Beetje erg laat geworden Dag is nu al naar de klote met m'n brakke kop
    pi_35711585
    quote:
    Prachtig vooral die gozer met dat rode shirt. Gooit hem zooo gemakkelijk omhoog
    pi_35711726
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 08:44 schreef RB het volgende:

Slaapze dan maar
    Als het maar geen winterslaap wordt
    Toch wel
    Hoe moet ik nou tijdig wakker worden in mijn slaap

Maar de wegen zijn nou droog, wil nu eigenlijk alsnog snel ff daarheen rijden. Maar eerst even gauw ontbijtje verorberen
    pi_35711893
    quote:
    Leuk muziekje er ook bij, niet dat kansloze geschreeuw

Toekomstbeeld, naast de ZX-6R.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 15:43:04 #141
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35712044
    quote:
    Lijkt wel of ie een nieuw kunstje heeft geleerd en dat iedereen dat nu moet zien
    pi_35712130
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 15:31 schreef worldpimber het volgende:
    Hoe moet ik nou tijdig wakker worden in mijn slaap

Maar de wegen zijn nou droog, wil nu eigenlijk alsnog snel ff daarheen rijden. Maar eerst even gauw ontbijtje verorberen
    hoop dat het droog blijft daar...kwartiertje geleden kwam de natte sneeuw nog uit de lucht vallen en nu schijnt de zon weer volop. geen weer om te rijden iig

denk dat ik bij de open dag van de valkenier em op de bank ga zetten
    pi_35712915
    Morge
      zaterdag 4 maart 2006 @ 16:58:40 #144
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35713993
    middag
    pi_35714310
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Sorry maar Pietje heeft het juist altijd verkeerd

Schaam me voor die vent man, moet dat nou Friesland vertegenwoordigen? Van mij mag ie verhuizen naar Timboektoe
    Had niet over Piet maar over het KNMI

zondag 05 maart tot en met donderdag 09 maart 2006
    Eerst nog maartse buien, dinsdag rustig en meest droog weer. Daarna perioden met regen en hogere temperaturen.

woensdag 5/9ºC.
    donderdag 7/10 ºC.

gaat de goede kant op
    pi_35715933

pi_35717086
    Mogguh

Weekend!~
    pi_35717972
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 15:26 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Prachtig vooral die gozer met dat rode shirt. Gooit hem zooo gemakkelijk omhoog
    Zelfde persoon, verschillende bikes toch?

Kleine Chelsea fan en een leuke 'reporter' (lompe mongolen dat ze daar allemaal blijven staan, ipv dat ze iets verderop gaan staan waarschuwen )
      zaterdag 4 maart 2006 @ 20:05:34 #149
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35718967
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 19:24 schreef hicham het volgende:

[..]

Zelfde persoon, verschillende bikes toch?

Kleine Chelsea fan en een leuke 'reporter' (lompe mongolen dat ze daar allemaal blijven staan, ipv dat ze iets verderop gaan staan waarschuwen )
    En het was al eerder gebeurd ook al volgens die mannekes
    pi_35720930

I'm Back!
    intuition will take you further than logics will ever do
    pi_35721389
    En iedereen is weg
    pi_35721602

Dan maar een piccie uit Nijmegen
    Welk model is dit?
    pi_35721829
    Ojjj

Pic is van een Yama MT-03 als ik het goed heb
    Hoe was het daar tussen de negerts?
    pi_35722105
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef R2-D2 het volgende:
    [afbeelding]

I'm Back!
    pi_35722183
    Wist niet dat je eerst al weer terug kwam..

Hoe was het daar?
    pi_35722249
    pi_35722313
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
    Ojjj

Pic is van een Yama MT-03 als ik het goed heb
    Hoe was het daar tussen de negerts?
    Dat viel tegen, in Amstrdam lopen er meer op straat

Neehoor, er is nu een festival gaande daar, vergelijkbaar met de uitmarkt Helaas nergens tijd voor gehad
    pi_35722426
    Mijn meest recente motorblunder is vorige week geweest.
    Ik stapte op een motor en reed aan de rechterkant van de weg
    pi_35722510
    Maar dat staat natuurlijk niet in verhouding met de blunders van Hicham en Stinkie
    * R2-D2 heeft beeld van deze stoere motorrijders een beetje bij moeten stellen.
    pi_35722593
    Hmmmmmmm....
    Ik ben een kletskous als ik naar de posts kijk van de laatste 30 minuten....

pi_35722614
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 21:58 schreef R2-D2 het volgende:
    Hmmmmmmm....
    Ik ben een kletskous als ik naar de posts kijk van de laatste 30 minuten....

Niet als je kijkt naar je posts van de laatste week
    pi_35722622
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
    [afbeelding]
    pi_35722640
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

pi_35722658
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Ik heb het gemist
    pi_35722739
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
    Maar dat staat natuurlijk niet in verhouding met de blunders van Hicham en Stinkie
    * R2-D2 heeft beeld van deze stoere motorrijders een beetje bij moeten stellen.
    Maar het lef hebben om het hier te posten is toch wel héél stoer?
    pi_35722821
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef R2-D2 het volgende:
    Mijn meest recente motorblunder is vorige week geweest.
    Ik stapte op een motor en reed aan de rechterkant van de weg
    Rijden ze daar ook links van de weg?

Wat is nou het resultaat van je bezoek, is het definitief dat je binnenkort van hier vertrekt of euh ..
    En heb je daar geen internet?
    pi_35722884
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:03 schreef hicham het volgende:

[..]

Maar het lef hebben om het hier te posten is toch wel héél stoer?
    It's a thin line between "stoer" en "stupid"

Ik moest een keer heel erg plassen, dus we stoppen ergens bij een weiland. Ik ga achter een huisje zitten, wil beginnen met plassen komen er ineens koeien op me af... toen heb ik me ook een beetje bevuild.... Maar dat is heeeeeeeeeeeel lang geleden

Ben ik nu ook stoer of stupid
    pi_35723121
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:06 schreef hicham het volgende:

[..]

Rijden ze daar ook links van de weg?
    Ik niet Maar straks wel
    quote:
    Wat is nou het resultaat van je bezoek, is het definitief dat je binnenkort van hier vertrekt of euh ..
    En heb je daar geen internet?
    Ik heb kennisgemaakt met verschillende mensen/collega's, heb m'n huisje gezien etc...
    Verhuizing van spulletjes in gang gezet, papieren moeten ondertekenen...
    Ik heb daar wel internet, maar kan niet op FOK! komen. Ook te druk gehad om het precies uit te zoeken...
    pi_35723316
    * R2-D2 gaat naar bed, is een beetje grieperig geworden
      zaterdag 4 maart 2006 @ 22:27:44 #170
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35723560

Ik wist het , las na een week je afscheidsbrief nog een keer en bedacht me dat je nu eerst een weekje vooraf wat dingen ging regelen.
    SPOILER
      zaterdag 4 maart 2006 @ 23:06:29 #171
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35725001
    Ahhhhh, ze is er weer.

't is best wel een avontuur begrijp ik een beetje
    Hoelang blijf je voor je dag zegt voor de echte verhuizing?
      zaterdag 4 maart 2006 @ 23:19:17 #172
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35725443
    Heb inmiddels al de bloopers van anderen eens zitten lezen.
    Nu mogen de mijne niet ontbreken ben ik bang......

1. Had de motor (Honda CM400T) nog geen jaar. Tijdens de 4daagse feesten in Nijmegen op de motor achter een vriend aan (die in de auto zit) op weg naar het vuurwerk op de waal. Voor het (destijds) beruchtste café van nijmegen. Vriend remt redelijk onverwacht voor een afslaande auto, ik zie dat net iets te laat en ga VOL in de remmen. Haal het NET niet en tik nog NET de bumper aan en ga onderuit. - Die gsten op het terras in een deuk.

2. Tijdens een lekkere rit (mergelland route) gaan er een paar iets harder door de bochten. Ik op mijn motor (LS650 - ja ja, het was nog mijn chopper tijd) probeer ze bij te houden en ga lekker vlot achter die racers aan. helaas kan ik 1 bocht niet halen en raak met mijn voetsteun de grond schrik trek de motor recht op en ga tot mijn schrik recht op een paar bomen af. Gooi de motor weer in de bocht maar ga onderuit NET langs een boom op. Motor de greppel in en ik blijf met licht geschuurde onderarmen naast de boom liggen.

Een vriend (toevallig de zelfde als in verhaaltje nr.1) ziet dat gebeuren zet zijn motor (met de neus naar beneden, heuvel af) op de standaard en komt mijn kant opgelopen. En JA hoor hij had de motor niet in de versnelling staan en zakt over de standaard heen en gaat plat.

Ik zet altijd de motor uit met de standaard waardoor mijn motor dus nooit zomaar naar voren kan rollen. Ik zag dus gebeuren waarom ik dat dus ook altijd zal blijven doen.
    Zo, dat waren mijn verhaaltjes (ja, ik heb er meer maar die ga ik nu niet vertellen)

[ Bericht 1% gewijzigd door bwt op 04-03-2006 23:25:30 ]
    pi_35725735
    quote:
    [afbeelding]

I'm Back!

ik heb geloof ik mijn bloopers nog niet gemeld....
    afgezien van mijn 'close call' tijdens mijn eerste fokt meet en mijn glijpartijdje (wat iedereen geloof ik inmiddels wel weet), 2 bloopers gehad...
    1ste bij een rijles... op een gs500 lessen, paar lessen daarvoor had ik een andere motor...
    van het parkeerterrein de weg oprijden... maar de gs kan zijn stuur een stuk minder ver draaien als die andere motor.... ik dacht echt, dat haal ik nooit... wat ik allemaal gedaan heb in dat korte bochtje weet ik niet, maar ik stond vlak naast de stoeprand stil, en misschien verbaasd ofzo dat ik het toch had gehaald, 'vergat' ik mijn voet op de grond te zetten ofzo.... viel zo om (tenminste, de motor belande in de struiken, ik kon nog blijven staan).

2e vond ik zelf veel erger...net m'n motor... nog geen meter mee gereden... mooi weer.... poetsen!
    emmer water stond al klaar... ik denk, ik zet hem maar ff midden in de tuin... heb ik tenminste wat ruimte.
    middenbok naar beneden trappen, op de bok proberen te zetten (wat al niet een van mijn sterkste punten was), uhm... sja... onze tuin is niet overal even recht
    daar begon hij dus, heel langzaam van me af te vallen, nog proberen omhoog te houden, het enige voordeel daaraan was dat ik hem redelijk zachtjes neergelegd heb, nog heel erg gekraak toen die neer ging
    ja, daar stond dus de emmer water
      zaterdag 4 maart 2006 @ 23:53:00 #174
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35726558
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
    En ze heeft in ieder geval een meet gemist.

Dus ik herhaal hier nog even het volgende.. kan ze morgen bijlezen.
    quote:
    De meet was kort maar krachtig, dus een geslaagde middag. :]

Verzamelen bij de Mac in Hoogvliet om 3 uur, even taart eten bij linksgetekende, gevolgd door een kort ritje naar de Maasvlakte, een strand bij Rokanje.
    (wie kent het niet )

Uiteraard weer afsluiten bij de Mac, en bij het vallen van de avond om 6 uur ging iedereen weer op huis aan.

Best lekker weer, alleen bij de stopjes bleven wel de helmen op, en de handschoenen aan.
      zondag 5 maart 2006 @ 07:35:13 #175
    67807 One_Punch_Mickey
    Cheeky Bastard
    pi_35732550
    morgen
    pi_35732577
    Ja joh, gooi er maar weer een pak sneeuw tegenaan

Mogguh
    pi_35732584
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 07:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    morgen
    Wrom heb je dit topic onder een kloon aangemaakt? wat is de zin van uitslapen?
    pi_35732588
    Oh ja, R2
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 23:19 schreef bwt het volgende:
    \Ik zet altijd de motor uit met de standaard waardoor mijn motor dus nooit zomaar naar voren kan rollen. Ik zag dus gebeuren waarom ik dat dus ook altijd zal blijven doen.
    Zo, dat waren mijn verhaaltjes (ja, ik heb er meer maar die ga ik nu niet vertellen)
    Je zet de motor uit in z'n 1 ?
      zondag 5 maart 2006 @ 08:13:29 #179
    67807 One_Punch_Mickey
    Cheeky Bastard
    pi_35732650
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 07:52 schreef worldpimber het volgende:
    Wrom heb je dit topic onder een kloon aangemaakt? wat is de zin van uitslapen?
    7.45 wakker worden dan heb ik al ontbeten, gedoucht en een 1e was erin

kan dus nooit een kloon van mij zijn
      zondag 5 maart 2006 @ 08:15:16 #180
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35732656

quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 22:14 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik heb kennisgemaakt met verschillende mensen/collega's, heb m'n huisje gezien etc...
    Verhuizing van spulletjes in gang gezet, papieren moeten ondertekenen...
    Ik heb daar wel internet, maar kan niet op FOK! komen. Ook te druk gehad om het precies uit te zoeken...
    Is internet daar anders dan?
    Moet je nog wennen aan het feit dat je aan de linkerkant van de cybersnelweg moet rijden?
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 07:54 schreef worldpimber het volgende:
    [..]

Had ie al een keer eerder hier gepost
      zondag 5 maart 2006 @ 08:17:51 #181
    67807 One_Punch_Mickey
    Cheeky Bastard
    pi_35732670
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 08:15 schreef hicham het volgende:
    [afbeelding]

pfff poepsneeuw...tis hier minder wit, ook de lucht is een stuk helderderder

gisteren trouwens nog op de bank gezet, die 20,1Kw gebakjes van jullie ??
      zondag 5 maart 2006 @ 08:20:13 #182
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35732684
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

pfff poepsneeuw...tis hier minder wit, ook de lucht is een stuk helderderder
    Ik had zelfs het plan opgevat om vandaag heel even te rijden want het was kurkdroog zo rond 6 uur 's ochtends. Even later sneeuw, mooi niet dus (Hoe naief ook van me )
    quote:
    gisteren trouwens nog op de bank gezet,
    Nee, dan had er wel een 3 pagina's tellend verslag gestaan
    quote:
    die 20,1Kw gebakjes van jullie ??
      zondag 5 maart 2006 @ 08:31:25 #183
    67807 One_Punch_Mickey
    Cheeky Bastard
    pi_35732739
    dat wordt weer niks vandaag idd

tis dus nu nog helder hier, maar blijkbaar komt er weer wat aan

kon me wel voorstellen dat jullie je 20,1Kw curvje niet hadden willen posten
    pi_35732804
    Goedemorgen

Wat een weer zeg...
    pi_35732816
    Hey meid
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 08:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    en een 1e was erin
    Zo ghey he
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Nee, we zijn niet gegaan gisteren, omdat er kans was op slecht weer. Helaas bleef het de rest van de dag droog.

Ik zet hem sowieso deze maand als het nog mooi weer is gewoon betaald op de bank. Daarna nog een keer ooit eens over een paar maand als er een kitje in gaat en -1 +3 kettingset erop ligt.

Alleen gaat mijn kettingset zo lang mee
    pi_35732817
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

En ze heeft in ieder geval een meet gemist.

Dus ik herhaal hier nog even het volgende.. kan ze morgen bijlezen.
    [..]
    Dat was de "slagroomtaart-ophaalmeet"?
    pi_35732825
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 08:15 schreef hicham het volgende:
    [afbeelding]
    Onze motoren bepalen wel het straatbeeld

zondag 5 maart 2006 @ 08:56:58 #188
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35732857
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Mân, ik sta ver boven de Fok!MC om me daarvoor te schamen
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:

Alleen gaat mijn kettingset zo lang mee
    Wees blij, die van mij slijt net zo snel als een achterband
      zondag 5 maart 2006 @ 09:05:42 #189
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35732901
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 07:54 schreef worldpimber het volgende:
    Oh ja, R2
    [..]

yep
      zondag 5 maart 2006 @ 09:40:41 #190
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35733059
    Michelin Poppetje

Dees is ook wel mooi gedaan
    quote:
    Op zaterdag 04 maart 2006 13:28 schreef BlitzeR1 het volgende:
    Net effe snel wat foto's geschoten tussen de sneeuwbuien door:

Net iets te veel stickers aan de onderkant, maar verder wel
      zondag 5 maart 2006 @ 10:11:43 #191
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35733306
    Goedemorgen all.
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 08:44 schreef R2-D2 het volgende:
    Dat was de "slagroomtaart-ophaalmeet"?

Ik had precies 1 hele slagroomtaart over, dus Martie en Hicham zijn hierheen gekomen.
    Pimber vond sleutelen aan zijn brommertje belangrijker. Ik lieg, die was lichtelijk frustie.

Ik ga verder niet posten vandaag, mijn pappie en mammie halen mij zo op voor een ritje naar Noord Holland. Zal even zwaaien als ik langs de Lims rij.
    SPOILER
    i
    pi_35733383
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 09:40 schreef hicham het volgende:
    Michelin Poppetje

[afbeelding]
    quote:
    Dees is ook wel mooi gedaan
    Ik vind de bovenste mooier
    quote:
    [..]

Net iets te veel stickers aan de onderkant, maar verder wel
    Zou 'tie ook ooit in z'n broek ....

quote:
    Op zondag 5 maart 2006 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
    Goedemorgen all.
    [..]

Ik had precies 1 hele slagroomtaart over, dus Martie en Hicham zijn hierheen gekomen.
    Pimber vond sleutelen aan zijn brommertje belangrijker. Ik lieg, die was lichtelijk frustie.

[quote]
    Ik ga verder niet posten vandaag, mijn pappie en mammie halen mij zo op voor een ritje naar Noord Holland. Zal even zwaaien als ik langs de Lims rij.
    SPOILER
    i
      zondag 5 maart 2006 @ 11:02:39 #193
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_35733830
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 15:30 schreef Fulcrum_X het volgende:

[afbeelding]

Bij die megameet hebben gelukkig niet veel lui mij zien stuntelen
    Was vlak nadat bovenstaande foto is geschoten

En dat filmpje inderdaad
    Is dat bij almere (poort) Langs de a6?

Die lange recht asfalt weg midden door die zandvlakte word met het weekend meer een meer gevuld met rubber
    pi_35733996
    Mogguh
    pi_35734000
    quote:
    Ik lieg, die was lichtelijk frustie.
    Tnx voor diclaimer

Klassieker. (nee, hoofd is er niet afgeknipt, stond er gewoon niet op) Met de brommer ook al direct na aankoop raggen. Ik zie nog voor me hoe hicham bijna zijn brommer kapot ragt omdat ie wilde wheelieën
      zondag 5 maart 2006 @ 11:23:53 #196
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35734145
    quote:

SPOILER
    i
    Begrijp ik nu goed dat je kennelijk een leven buiten de Fok!MC hebt ...
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Tnx voor diclaimer

[afbeelding]

Klassieker. (nee, hoofd is er niet afgeknipt, stond er gewoon niet op) Met de brommer ook al direct na aankoop raggen. Ik zie nog voor me hoe hicham bijna zijn brommer kapot ragt omdat ie wilde wheelieën
    Je vergeet voor het gemak even te vermelden dat ik de eerste dag al op m'n plaat ging omdat ik het gas niet wou loslaten in de bocht En kom nou weer niet met je verhaal dat ik nog van te voren tegen je zei dat JIJ niet onderuit mocht gaan op de je eerste dag met je splinternieuwe brommert

Stoerrrrrrrr

/Gexqon
    pi_35734185
    Geqxon

Je moet wél weten dat de keren dat ie getankt heeft niet op 1 hand zijn te tellen. Wel minstens 20 keer.
      zondag 5 maart 2006 @ 11:54:43 #198
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_35734808
    mogge

ik heb vannacht gedroomd dat ik op de motor reed, aangehouden werd door meneer Spee en ik onder een boete uitkwam

woei!
    Doei.
    pi_35734954
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 08:42 schreef R2-D2 het volgende:
    Goedemorgen

Wat een weer zeg...
    Heb je lekker geslapen, knuffelbeertje van me?
    pi_35734993
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Faithy het volgende:
    ik heb vannacht gedroomd dat ik op de motor reed, aangehouden werd door meneer Spee en ik onder een boete uitkwam

woei!
    Snelheidsboete? Wat moest je daarvoor doen? Jij <-> Koos Spee... neeeeeeee

quote:
    Op zondag 5 maart 2006 12:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Heb je lekker geslapen, knuffelbeertje van me?
    Hej, zo is het wel genoeg geweest he.
      zondag 5 maart 2006 @ 12:09:54 #201
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_35735196
    hoe weet ik ook niet meer maar het was niet ranzig, anders was het een nachtmerrie geweest..

ik denk dat mn onschuldig lieve blik het m deed
    Doei.
    pi_35735275
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Hej, zo is het wel genoeg geweest he.
    Wat, niet brutaal worden hè! Je bent el presidente niet
      zondag 5 maart 2006 @ 12:16:14 #203
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35735358
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Wat, niet brutaal worden hè! Je bent el presidente niet
    Alsof jij dat door zou hebben als ie een keer op de Bandit naar een meeting komt

Reageer ook eens op deze vreemdeling
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 11:02 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Die lange recht asfalt weg midden door die zandvlakte word met het weekend meer een meer gevuld met rubber
    pi_35735455
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 12:16 schreef hicham het volgende:

[..]

Alsof jij dat door zou hebben als ie een keer op de Bandit naar een meeting komt
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 11:02 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Uuuuh kan best ja, volgens mij wel. Ben daar niet bekend verder, maar het was wel in een zandrijke omgeving. Bij de megameeting destijds crosten er ook wat auto's rond over de heuvels etc.
    pi_35735974
    moggeh
      zondag 5 maart 2006 @ 12:42:07 #206
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_35736218
    oi
    Doei.
    pi_35737152
      zondag 5 maart 2006 @ 13:44:19 #208
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35738421
    Middag
    Pax & Pry Free download
      zondag 5 maart 2006 @ 15:11:01 #209
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35741644
    't is wel erg rustig vandaag.
    iedereen op bezoek bij opa en oma soms?
      zondag 5 maart 2006 @ 15:18:38 #210
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35741913
    Denk het wel ja
    Pax & Pry Free download
    pi_35741927
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef bwt het volgende:
    't is wel erg rustig vandaag.
    iedereen op bezoek bij opa en oma soms?
    nee hoor... ben net eindelijk eens begonnen met wat te doen voor school
      zondag 5 maart 2006 @ 15:20:32 #212
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35741971
    Het is hier nu trouwens schitterend weer zonnig en zo !
    Pax & Pry Free download
    pi_35742023
    hier (af en toe) ook wel... alleen de wind is wel koud
    en net kwam er uit het niets ook ineens nog een sneeuwbui naar beneden zetten
      zondag 5 maart 2006 @ 15:26:04 #214
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35742154
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

nee hoor... ben net eindelijk eens begonnen met wat te doen voor school
    Dat was ik ook van plan, maar euhm... je weet wel
    pi_35742405
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef hicham het volgende:

[..]

Dat was ik ook van plan, maar euhm... je weet wel
    ok, gok 1.... je zit weer eens te gamen
      zondag 5 maart 2006 @ 15:34:44 #216
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35742467
    Nope, games heb ik al ten einde raad van m'n laptop afgehaald

Heb gewoon geen zin om eraan te beginnen Denk dat ik voortaan school maar als werkweek ga beschouwen en pas naar huis ga als de dag voorbij is, thuis werken lukt iig al helemaal niet
    pi_35742624
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef hicham het volgende:
    Nope, games heb ik al ten einde raad van m'n laptop afgehaald
    quote:
    Heb gewoon geen zin om eraan te beginnen Denk dat ik voortaan school maar als werkweek ga beschouwen en pas naar huis ga als de dag voorbij is, thuis werken lukt iig al helemaal niet
    dus jij bent voortaan 5 dagen per week van 9 tot 5 op school te vinden
      zondag 5 maart 2006 @ 15:39:54 #218
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35742652
    Goedemorgen allemaal

Hier schijnt het zonnetje flink
    Let's race
    Buienradar
      zondag 5 maart 2006 @ 15:42:19 #219
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35742724
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

dus jij bent voortaan 5 dagen per week van 9 tot 5 op school te vinden
    Iets in die richting is wel de bedoeling, maar mag niet te streng voor mezelf zijn natuurlijk

Kijk het nog even aan
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
    Goedemorgen allemaal

Hier schijnt het zonnetje flink
    Hey hallo Naar welke naaktsauna ben je dit weekend geweest?
      zondag 5 maart 2006 @ 15:44:56 #220
    19297 stinkie
    pi_35742823
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 15:42 schreef hicham het volgende:

[..]

Iets in die richting is wel de bedoeling, maar mag niet te streng voor mezelf zijn natuurlijk

Kijk het nog even aan
    [..]

zijn er ook niet-naakt-sauna's dan
      zondag 5 maart 2006 @ 15:49:05 #221
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35742977
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 15:42 schreef hicham het volgende:

[..]

Kijk het nog even aan
    [..]

Geen

gisteren een motorblok voor een XL500 opgehaald in Limburg en die gelijk gemonteerd
    Let's race
    Buienradar
      zondag 5 maart 2006 @ 15:50:07 #222
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35743012
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 15:44 schreef stinkie het volgende:

[..]

zijn er ook niet-naakt-sauna's dan
    Ik bedoelde naakt-nogietswattehdingesweetjewel

Iets waarbij ze zich onprettig voelden iig
      zondag 5 maart 2006 @ 15:55:05 #223
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35743192
    Leuke Jawa

Let's race
    Buienradar
    pi_35743915
    Mogge
    pi_35744745
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 16:13 schreef BazzieK het volgende:
    Mogge
    nog steeds ochtend... komt geen eind aan de dag op deze manier
    pi_35745335
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 16:38 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Waar voor je geld
    pi_35746246
    Weekend nu al weer om
    pi_35746271
    Mogguh

Nee hoor, niet net wakker , maar wel harstikke duf vandaag.
    pi_35746286
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 16:38 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

ow, en dan mijn post nog.
    pi_35746441
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 17:19 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

ow, en dan mijn post nog.
    ik zou het niet eens zo erg vinden als het nog ochtend zou zijn.. nog genoeg te doen
    gelukkig morgen nog een dagje vrij
    pi_35748117
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

ik zou het niet eens zo erg vinden als het nog ochtend zou zijn.. nog genoeg te doen
    gelukkig morgen nog een dagje vrij
    Nou echt wel, de tijd ging zo snel dit weekend. Ik heb absoluut niet het gevoel dat het nu al zondagavond is.
    pi_35748849
    quote:
    [afbeelding]

I'm Back!
    Hey R2-D2

Is het allemaal gelukt waarvoor je naar Zuid-Afrika ging?
    pi_35748959
    Die brommer-stunts
    pi_35749064
    'T is hier stil ja
    pi_35749691
    Back

We hebben even zitten raggen, vond het wel verdacht warm... maar het wegdek zelf is natuurlijk nog niks... Bij het keren en dit bloopertopic moest ik natuurlijk nog denken aan een chopper met blokkerende achterrem en iemand die vooraan op een meet wilde keren
    pi_35749891
    MotorXperience

ZX-10R
      zondag 5 maart 2006 @ 19:47:21 #237
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35750571
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef worldpimber het volgende:
    MotorXperience [afbeelding]

ZX-10R
    HH
    klik
    Pax & Pry Free download
    pi_35751045
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef ikookhier het volgende:

[..]

HH
    klik
    Vooral vet hoe ze voorbij knallen

Het klinkt misschien kinderachtig/kansloos om "keihard rechtuit" te gaan, maar je moet er eens langs staan als iemand met 260 voorbij knalt Echt, de eerste keer sta je perplex van de geluidsgolven die het voortbrengt

Maasvlakte meet oké olé olé
      zondag 5 maart 2006 @ 20:05:48 #239
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35751168
    HAHA
    Pax & Pry Free download
      zondag 5 maart 2006 @ 20:07:25 #240
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35751222
    quote:
    Het klinkt misschien kinderachtig/kansloos om "keihard rechtuit" te gaan, maar je moet er eens langs staan als iemand met 260 voorbij knalt Echt, de eerste keer sta je perplex van de geluidsgolven die het voortbrengt
    Sorry maar echt Heerlijk
    Pax & Pry Free download
    pi_35751496
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef ikookhier het volgende:
    Sorry maar echt Heerlijk

Klonk ik soms erg kansloos
      zondag 5 maart 2006 @ 20:30:15 #242
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35751965
    Meer ziekelijk vrolijk
    Pax & Pry Free download
    pi_35752120

Straks komen de filmpjes stay tuned.
      zondag 5 maart 2006 @ 20:37:14 #244
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35752222
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef ikookhier het volgende:

[..]

HH
    klik
    Ik moet zeggen dat die ge-intervieuwden communicatief een beetje te kort schoten.....
      zondag 5 maart 2006 @ 20:56:34 #245
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35753045
    Worldpimber en ik hebben in de namiddag nog even zitten spelen op het plaatselijke industrieterrein. Het weer was na de sneeuwbui opgeklaard dus we hebben de kans maar gelijk gegrepen om de frustraties van de afgelopen dagen (met sneeuw) weg te werken

Filmpje 1 (nummer twee komt later - wordt nog geëdit )

Je kunt het filmpje fullscreen bekijken, zo goed is de kwaliteit
      zondag 5 maart 2006 @ 21:33:15 #246
    21094 hicham
    hiesjam
    pi_35754582
    Filmpje nummer 2, verwacht er niet teveel van. Zoals bestandsnaam al zegt: oefenen & raggen

Je moet toch ergens beginnen?

Tot ziens kijkbuiskindertjes

ps. baggerwind zorgt voor slecht geluid
      zondag 5 maart 2006 @ 21:34:16 #247
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35754624
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef hicham het volgende:
    Gratis af te halen 1 compactcamera, de eigenaar is 500 meter verderop aan omdraaien.
    Of euh.. komt toevallig een auto aan die over de streep rijdt, is het apparaat nog even wat platter geworden.

Coole filmpjes, kan je tevreden naar terugkijken als je later net zo oud en saai mag worden als ik.

Dat het ding niet omviel van de snelheid dat jullie er langs reden , ennne zag ik daar een ZX6R voorop?
    Goed gereedschap voor de Fok! MC sprintkampioenschappen, letterlijk een fotofinish.

Moet er alleen wel een derde het startschot geven, nu had Pimpber natuurlijk al een voorsprong.

Oh ik ben weer thuis trouwens.
      zondag 5 maart 2006 @ 21:43:01 #248
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35754996
    Ik ben ontslagen uit het TL1000 topic.

Mag niet meer mee met meetings enzo.
    quote:
    Op zaterdag 04 maart 2006 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
    [...]Dat zegt niets, ik verloor zondag van een 25 Kw Suzuki Bandit.

Stoplichtprintjes liggen mij niet zo, en ik moet de koppeling eens nakijken.
    Het handle grijpt pas het laatste moment aan, dus ik vind dragracen helemaal even niet zo fijn.
    quote:
    quote:
    Op zondag 05 maart 2006 12:13 schreef SBdavid2 het volgende:
    Ja inleveren die TL!!!!!!|( beetje t TL imago vernielen...
      zondag 5 maart 2006 @ 21:46:13 #249
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35755128
    Maar wel interessant die discussie over de bediening van de koppeling.
    quote:
    Op zondag 05 maart 2006 03:03 schreef TLRboy het volgende:
    P.s. over de koppeling, mensen die dat een klote koppeling vinden (hydraulisch) kunnen een keer overwegen om een kabel bediende koppeling aan te schaffen.

Zeg maar zoals die op een TL1000S zit. Uit eigen ervaring werkt dat een heel stuk beter, hij is gewoon makkelijker te doseren, in tegen stelling tot het aan uit koppelingetje van de R
    quote:
    Op zondag 05 maart 2006 12:28 schreef Kanarie het volgende:
    [...]

Wat ik idd merk is dat ik bij een stoplicht nooit snel weg kan komen.
    Bij het opkomen van de koppeling grijpt hij erg snel en hard aan.
    Alsof er maar 3 standen zijn; ontkoppelt, half ontkoppelt en vol aangrijpen.

Dit zou dus op te loseen zijn met een kabel bediende koppeling?
    En zo ja, wat kost dat zo ongeveer? (bij jou of bij dealer)

Ik weet namelijk nog wel van mijn 750 K1, dat de koppeling echt geweldig was.
    Perfect te doseren en natuurlijk... iets minder lomp vermogen.
    quote:
    Op zondag 05 maart 2006 12:35 schreef leippie het volgende:
    [...]
    Klopt,mijn TL R heeft ook een kabelbediende koppeling,ik ben altijd als eerste weg bij de stoplichten
    :]
    pi_35755900
    ZX-6R pwnt de Bandit in sprintjes Moet ik alleen niet misschakelen. (omhoog schakelen ligt nu "ver weg" en terug schakelen "dichtbij", vanwege de opgehoogde stepjes... moet de stang nog even iets langer draaien)

Er komt verder ook geen hond daar, maar een platte camera was opzich wel mogelijk geweest

Je verhaal in het TLR topic
    Maar hydraulische koppeling specifiek of TLR specifiek Hicham heeft ook hydraulisch
      zondag 5 maart 2006 @ 22:03:53 #251
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35755922
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 15:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
    Leuke Jawa
    Hoe kwam je aan deze link?

Jawa mijn oude jeugdzonde.
    Zelfs iets wat lelijk is vind ik leuk.. but they do try to swim without hands.
    pi_35755960
    Oh, en ik kan pas weer goed oefenen als me voorvorken niet meer lekken. Das nu al anderhalve maand zo en deze 2 weken ga ik dat ff fixen.
    pi_35755977
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Hoe kwam je aan deze link?

Jawa mijn oude jeugdzonde.
    Zelfs iets wat lelijk is vind ik leuk.. but they do try to swim without hands.
    Jawa klinkt zo nep
      zondag 5 maart 2006 @ 22:07:22 #254
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35756076
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:05 schreef worldpimber het volgende:
    Jawa klinkt zo nep
    Ik weet niet meer beter, Kawasaki.. what is in a name?

Dubbele uitlaatjes.
    pi_35756250
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:07 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik weet niet meer beter, Kawasaki.. what is in a name?

[afbeelding]

Dubbele uitlaatjes.
    Hmm, kan het niet zo goed zien. Heb je misschien een groter plaatje.
      zondag 5 maart 2006 @ 22:18:46 #256
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35756598
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef worldpimber het volgende:
    Hmm, kan het niet zo goed zien. Heb je misschien een groter plaatje. [afbeelding]
    De hele site heeft inderdaad van die lompe foto's.
    Misschien hebben ze nog personeel nodig.

Zag vorige week nog dat een werknemer in een supermarkt 45 euro per maand verdient.
    En oh wat zijn ze blij.
    SPOILER
    pi_35756797
    jaaaaaa vette filmpjes

Die wheelies lukken ook al aardig zie ik
    pi_35757404
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
    Filmpje nummer 2, verwacht er niet teveel van. Zoals bestandsnaam al zegt: oefenen & raggen

Je moet toch ergens beginnen?

[[url=http://www.alt-072.nl/filedump/video/oefenen_raggen.jpg]afbeelding][/url]

Tot ziens kijkbuiskindertjes

ps. baggerwind zorgt voor slecht geluid

Echt heel gaaf om te zien.
    pi_35757457
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[..]

[..]
    Dat heb je snel voor elkaar.
      zondag 5 maart 2006 @ 22:51:39 #260
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35758103
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef worldpimber het volgende:
    Je verhaal in het TLR topic
    Maar hydraulische koppeling specifiek of TLR specifiek Hicham heeft ook hydraulisch
    Die koppeling is standaard toch niet hydraulisch bij de Bandit.

Ik neem aan dat het typisch TLR is, heb hiervoor met de ZX-10 geen problemen gehad.. way back in 1994.
    Kan ook nog zijn dat ik het toen gewoon niet gemerkt heb.
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef Rausdouwer het volgende:
    Dat heb je snel voor elkaar.
    En toch nog een blooper van mij in dit topic.

i
      zondag 5 maart 2006 @ 23:00:46 #261
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35758492
    Leuke filmpjes (het is ook gelijk weer wat drukker)
    Pax & Pry Free download
      zondag 5 maart 2006 @ 23:04:50 #262
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_35758636
    Klik!

(ook even al z'n advertenties bekijken! )
    Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_35758947
    leuke filmpjes
      zondag 5 maart 2006 @ 23:14:50 #264
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35758983
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
    Klik!

Het is Herr Flick zelf die na 60 jaar ondergedoken te zijn Nederlands probeert te schrijven.
    SPOILER
    pi_35759291
    quote:
    Klik!

Meest grappige vind ik nog dat hij Joop heet
      zondag 5 maart 2006 @ 23:26:19 #266
    19297 stinkie
    pi_35759354
    quote:
    Klik!

Een blinde dyslect die fonetisch probeert te schrijven

Zijspan is wel cool, daar krijg je de kogels bij
    pi_35760854
    Oja woensdag dus de motorzooi bij de Lidl.. was het alweer bijna vergeten. Lekker even sneupen

i
    pi_35761056
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Oja woensdag dus de motorzooi bij de Lidl.. was het alweer bijna vergeten. Lekker even sneupen

i
    ik ga binnenkort gewoon ff bij louis wat bestellen... moet alleen nog ff kijken of ik nog dingen 'moet' halen die heel handig zijn om te hebben

ik ga ook slapen
      maandag 6 maart 2006 @ 00:26:17 #269
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35761261
    Zeg eens: wat staat er op deze borden eigenlijk?
    SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door bwt op 06-03-2006 00:31:44 ]
      maandag 6 maart 2006 @ 02:08:05 #270
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35762863
    Morgen
    Pax & Pry Free download
    pi_35764245
    morgen
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef hicham het volgende:
    Worldpimber en ik hebben in de namiddag nog even zitten spelen op het plaatselijke industrieterrein. Het weer was na de sneeuwbui opgeklaard dus we hebben de kans maar gelijk gegrepen om de frustraties van de afgelopen dagen (met sneeuw) weg te werken

Filmpje 1 (nummer twee komt later - wordt nog geëdit )

[[url=http://www.alt-072.nl/filedump/video/speedrun.jpg]afbeelding][/url]

cool gedaan
    pi_35764359
    Mogguh
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 21:34 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Gratis af te halen 1 compactcamera, de eigenaar is 500 meter verderop aan omdraaien.
    Of euh.. komt toevallig een auto aan die over de streep rijdt, is het apparaat nog even wat platter geworden.

Die weg daar eindigt in een grote rotonde voor vrachtwagens om te keren, dus meer dan genoeg overzicht en geen kip op de weg. Mocht er wel iemand komen dan zie je dat al van verre aankomen
    quote:
    Dat het ding niet omviel van de snelheid dat jullie er langs reden
    Vroeg me ook al af of dat zou gebeuren
    quote:
    Oh ik ben weer thuis trouwens.
    Welcome back
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef worldpimber het volgende:
    ZX-6R pwnt de Bandit in sprintjes Moet ik alleen niet misschakelen. (omhoog schakelen ligt nu "ver weg" en terug schakelen "dichtbij", vanwege de opgehoogde stepjes... moet de stang nog even iets langer draaien)
    Op papier misschien, jij moet het nog bewijzen bij stoplichtsprintjes

En nee, die sprintjes van vandaag gisteren waren niet representatief

En uiteindelijk zul je mij wel pwnen naarmate de snelheid hoger wordt
    quote:
    Hoe kom je daarbij Heb gewoon mechanische koppeling hoor
    Een Bandit 1200 heeft wel een hydraulische koppeling
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 00:26 schreef bwt het volgende:
    Zeg eens: wat staat er op deze borden eigenlijk?
    [afbeelding]
    SPOILER
    bwt die een spoiler gebruikt Volgens mij staat er dat je daar 30 mag
    Omdat er iets verder op gewerkt wordt
    pi_35764376
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 07:37 schreef hicham het volgende:

Op papier misschien, jij moet het nog bewijzen bij stoplichtsprintjes

En waarom ben je dan zo dom geweest de koppelingsplaten te vervangen n00b, pwned.
    pi_35764390
    quote:
    Klik!

Sommige vragen echt om een verklaring.

Heb 1 keer een echt heel erg slecht geschreven "Te Koop" papiertje op een autoraam zien zitten. Maarjah... die stond voor de moskee
    pi_35764438
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 07:39 schreef worldpimber het volgende:

[..]

En waarom ben je dan zo dom geweest de koppelingsplaten te vervangen n00b, pwned.
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[..]

[..]
    Ik had het al gelezen ja
      maandag 6 maart 2006 @ 09:05:35 #276
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35765032
    Let's race
    Buienradar
      maandag 6 maart 2006 @ 09:08:18 #277
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35765072
    Ik ben oudr dan 20 en ik speel met lego?
    http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=126969
      maandag 6 maart 2006 @ 09:09:07 #278
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35765088
    lekke rsneeuwbuitje vanmorgen.
    in een half uur was heel nijmegen hartstikke wit
    pi_35765697
    Rise 'n shine! Mogguh
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 07:51 schreef hicham het volgende:

[..]

[afbeelding]
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 09:08 schreef bwt het volgende:
    Ik ben oudr dan 20 en ik speel met lego?
    http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=126969
      maandag 6 maart 2006 @ 10:09:51 #280
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35766145
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 09:09 schreef bwt het volgende:
    lekke rsneeuwbuitje vanmorgen.
    in een half uur was heel nijmegen hartstikke wit
    Een uur geleden precies tussen de sneeuwbuien door in een lekker zonnetje kunnen hardlopen.

Goed om te lezen van die kilometerstanden....-->>

maandag 6 maart 2006 @ 10:34:17 #281
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_35766649
    Uit een vacature:
    quote:
    Bedrijfscultuur:
    Those who surpass others are strong.
    Someone who overcomes his own limitations is truly powerfull….
    Inclusief de puntjes.
    pi_35766718
    Goedemorgen

@ Filmpjes
    pi_35766832
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 10:38 schreef R2-D2 het volgende:
    Goedemorgen

@ Filmpjes

pi_35766917
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 10:44 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

pi_35766939
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 10:49 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Waar was je gisteren
      maandag 6 maart 2006 @ 10:54:10 #286
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35767025
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 10:38 schreef R2-D2 het volgende:
    Goedemorgen

@ Filmpjes
    hey je bent er weer
    Let's race
    Buienradar
    pi_35767033
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 10:50 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Waar was je gisteren
    Papierwerk nagekeken, kijken of de juiste handtekeningen erop stonden etc... Heeeeeel saai dus.

En met de XT heel eventjes gecrossed
    Was langer bezig met poetsen dan dat ik heb gereden
    pi_35767047
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Papierwerk nagekeken, kijken of de juiste handtekeningen erop stonden etc... Heeeeeel saai dus.

Jaaa poetsen en crossen
    pi_35767312
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
    Uit een vacature:
    [..]

Inclusief de puntjes.
    Las laatst een vacature waar er iets stond over samen gamen met je collega's (om precies te zijn, counter-strike en quake) Dat werd gezien als een positief punt

Ik wou gelijk solliciteren, maar bang dat ze me niet zouden aannemen als ik ze in zou maken
    pi_35768463
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 11:05 schreef hicham het volgende:

[..]

Las laatst een vacature waar er iets stond over samen gamen met je collega's (om precies te zijn, counter-strike en quake) Dat werd gezien als een positief punt

Ik wou gelijk solliciteren, maar bang dat ze me niet zouden aannemen als ik ze in zou maken
    pi_35769081
    Naar college
    pi_35769499
    Net wakkergegooid door een ijsbal die een mooie barst in mijn raam maakte. Bijbehorende irritante kutjong loopt nog wel een tijdje mank
    pi_35770785
    goeie morgen
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

niet per ongeluk je false handtekening gezet? of juist wel natuurlijk
    pi_35771656
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef Roderick2085 het volgende:
    goeie morgen
    [..]

niet per ongeluk je false handtekening gezet? of juist wel natuurlijk

Tuurlijk niet
    Alleen een volstaat toch

maandag 6 maart 2006 @ 13:17:16 #295
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_35771705
    Middag
    Pax & Pry Free download
    pi_35772046
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet
    Alleen een [afbeelding] volstaat toch

wat mij betreft wel... ik schrijf altijd alleen maar m'n naam
      maandag 6 maart 2006 @ 13:54:46 #297
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_35772769
    bijna vol

nog maar 4 posts
    Let's race
    Buienradar
    pi_35773042
    quote:
    Op maandag 6 maart 2006 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
    bijna vol

nog maar 4 posts
    Nog III
    pi_35773148
    2
      maandag 6 maart 2006 @ 14:07:08 #300
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35773160
    1 - Wie pakt de laatste?
      maandag 6 maart 2006 @ 14:08:44 #301
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_35773205
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')