dan kan ik ook niet achterblijven met blooper verhalen
Mijn grootste blooper tot nu toe is toch wel het inhalen van een auto op een kruispunt met alle pijnlijke gevolgen die bij de meeste van jullie wel bekend zijn,
dan nog even 1 die niet echt een blooper is maar mij toch is bijgebleven,
![]()
ik was met mijn toenmalige vriendin gezellig met de CB450S naar de Euromast in Rotterdam geweest en op de terugweg naar huis was er een of ander groot vliegend beest op mijn hand gestorven
![]()
maar omdat ik van die mooie halve wielrenners handschoentjes aanhad plakte die troep flink op mijn vingers
![]()
dus ik smeer onder het rijden die zooi af aan de broekspijp van mijn vriendin
![]()
die mij gelijk op de rug ging tikken met de vraag waar ik toch mee bezig was
![]()
ze kon het achteraf wel begrijpen maar op dat moment was ze echt niet blij met mij
afijn de volgende blooper
![]()
begin vorig jaar waren we lekker met zijn allen aan het scheuren op de Bosweg
![]()
het ging best goed eigenlijk had de vaart er goed inzitten, net op het moment dat ik OPM (die aan het foto's maken was ) voorbij reed moest ik terug schakelen en omdat ik iets te enthausiast was met mijn voetje schakelde ik een versnelling teveel terug en ipv in de 2 zit ik dus in de 1e versnelling
![]()
en mijn motor begon te bokken en te stuiteren en daardoor kon ik nooit meer die bocht halen
![]()
heb dus alle energie maar op gecontroleerd remmen gezet en heb hem de bosjes in gereden waar ik na een halve meter gelukkig netjes tot stilstand kwam.
en later met mijn CBR ook een bloopertje gehad, ik had mooie miniknippertjes op mijn motor gezet en alles naar mijn idee netjes vastgemaakt zoals ik dacht dat het hoorde. de zondag daarna ga ik naar de afgesproken meetplek ( waar Hicham & Rebbeltjuh op mij zouden wachten) ik was krap op tijd en moest dus een beetje doorrijden
![]()
en net op het moment dat ik een auto rechtsvoorbij ga ( die knuppel reed al heel lang onnodig links) en net voor hem ingevoegd heb valt mijn motor uit met een flinke plof en deed dus helemaal niets meer
![]()
na een hoop getoeter van de boze koekblikker ben ik dus heel snel naar de vluchtstrook uitgeweken
en dan de meest recente
Dit jaar gezellig met Roadkill en Peerkemikuni & Rausdouwer naar de motorbeurs in Utrecht geweest
![]()
was heel gezellig en leuk allemaal
![]()
op een gegeven moment staan we ergens bij wat motoren te kijken, opeens krijgt Peerke een telefoontje waar ie even mee zoet was, Roadkill en Rausje staan ergens over te praten en ik zie naast mij een zwarte Kawasaki Z1000 staan
![]()
dus ik denk omdat we toch nog niet verder liepen dat het wel even leuk was om op die motor te gaan zitten en het een en ander te bekijken
![]()
toen ik op wilde stappen moest ik al iets opzei omdat er een dame was die op de motor naast mij wilde zitten, afijn alles een beetje bekeken en betast dus ik wil de motor weer terug zetten
![]()
geef met mijn voet een tik tegen de standaard aan en druk hem goed tegen de aanslag aan. net op het moment dat ik van de motor afstap glijd de standaard door het uitveren over de gladde vloer een stukje naar voren waardoor de hele motor om dreigde te vallen, ik had met mijn linkerhand nog het stuur vast, maar omdat ik toch nog niet alle kracht terug heb in mijn arm kan ik dat gewicht niet goed corrigeren en heel langzaam flikkert die motor dus op de grond
![]()
ik schaamde me dood
![]()
en met het optillen ging de motor ook nog eens achteruit aan het rijden met het gevolg dat ik er flink aan moest werken om hem weer netjes recht te zetten, op dat moment kwamen Raus en Roadkill al te hulp
![]()
ik keek nog even om mij heen maar zag geen verkoper mijn richting uit kijken en we hebben daarom maar snel onze snor gedrukt