Tis niet dat die hele reeks bloopers uit jaren rijden voortkomen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Vreemd he ?ik rij al iets langer als jij
![]()
<Insert:'waah.gif'>quote:
Herintreuderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Vreemd he ?ik rij al iets langer als jij
![]()
quote:Op vrijdag 03 maart 2006 21:24 schreef jolly het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij worldbeater,eigelijk helemaal mee eens hopeloze zaak.
Waarom wist ik dat niet ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Kom ik ook maar met de deur bloopers in huis vallen.![]()
- dit was nog met de GSMercy & ik waren wezen tanken en hij rijdt spurt weg (wat wil je met een VFR750 tegen een GS500), dus ik dacht daar kan ik dan ook wel snel achteraan jagen, bleek er ineens een auto aan te komen maar die had ik niet helemaal verwacht omdat Mercy eigenlijk net eerder de weg op was gereden
dus ik heb van m'n leven nog niet zo hard geremd als daar.
![]()
- ik had die *(£&Q%*&% helm van Motoport open was nogal geïrriteerd, dus ik lette al wat minder op. Vervolgens staat Mercy beneden bij de afrit te wachten om af te kunnen slaan - ik kijk naar hem wat ie allemaal van plan was te doen en ga rechts van hem staan om te stoppen, maar daardoor zie ik niet dat het asfalt aan die kant ineens een stuk lager is (schuin afloopt), dus ik zet mijn voet neer en ik bleef maar "dalen". Voordat ik het wist was ik gewoon omgevallen.
![]()
![]()
- ik was nogal gek op drempels. Het leuke is om net daarvoor nog wat gas te geven.Een keer deed ik dat met de VFR iets te enthousiast, dus ik kom neer en kukel bijna over het stuur heen.
![]()
![]()
- als we in Den Bosch zijn dan begint Mercy soms extra te scheuren. Ik had zoiets van 'wacht maar ventje, dat kan ik ook hoor'.En ik geef vol gas, waardoor ik een wheely maak (ik had net vier maanden mijn rijbewijs dus ik besefte niet helemaal wat er gaande was
). Ik kom vervolgens neer en maak daarna meteen nog een wheely.
Voor mijn gevoel ging ik van links naar rechts hoppend over twee rijbanen heen, maar dat kwam natuurlijk omdat mijn stuur los was van de grond.
![]()
En nu heb ik al veel te veel onthuld.![]()
leuk he om jezelf te zien rijden.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
- ik was nogal gek op drempels. Het leuke is om net daarvoor nog wat gas te geven.Een keer deed ik dat met de VFR iets te enthousiast, dus ik kom neer en kukel bijna over het stuur heen.
![]()
![]()
En nu heb ik al veel te veel onthuld.![]()
Leukquote:
Mercyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
leuk he om jezelf te zien rijden.en leuke bocht ook
![]()
Bekend terreinquote:
Dit bochtje is egwel fijnerquote:
ech wel een blind bochie (nu van de andere kant gefilmd met jouw en Raus)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bekend terrein![]()
[..]
Dit bochtje is egwel fijner![]()
Gaaf om dat nog ff terug te zien![]()
Gááf.......quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ech wel een blind bochie (nu van de andere kant gefilmd met jouw en Raus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |