verwachting op de lange termijn ...volgende week woensdag 9ºC.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gááf......., ik had 't filmpje niet eerder opgeslagen, NU wel.
Nog maar 11 dagen wachten........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Breng ik 'm dan weg voor een beurtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
verwachting op de lange termijn ...volgende week woensdag 9ºC.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Goed... Iemand nog een TransAlp kopen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
Veel ouwe filmpjes weer hier, dus heb maar een nieuw filmpje (voor mij dan) geupload
*
En doorbieden, die CBR1000s zijn niet zo goedkoopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goed... Iemand nog een TransAlp kopen?
We beginnen bij 250 Euro.![]()
Die stickers voor op je crossfietsje zijn heul niet zo duur!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef stinkie het volgende:
En doorbieden, die CBR1000s zijn niet zo goedkoop
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Breng ik 'm dan weg voor een beurt, thanks Piet Paulusma
Nee ...niks gezien of gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer komen jullie als 2 walvissen op een TransAlp op een meet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die stickers voor op je crossfietsje zijn heul niet zo duur!
Wat denk je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
Wanneer komen jullie als 2 walvissen op een TransAlp op een meet?
Mag je me als eerste modje IRL billenkoek geven.
Nooitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wat denk je?
Nog dikker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
Nooit![]()
Nou kan het nog, straks ben je dik.
Zwanger is iets anders dan dikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nooit![]()
Nou kan het nog, straks ben je dik.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Breng ik 'm dan weg voor een beurt, thanks Piet Paulusma
Sorry maar Pietje heeft het juist altijd verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schaam me voor die vent man, moet dat nou Friesland vertegenwoordigen? Van mij mag ie verhuizen naar Timboektoe![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaapze dan maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:09 schreef worldpimber het volgende:
Lekker dan, vandaag uitslapen.![]()
Kutsneeuw![]()
Wat kan je daar allemaal doen dan?quote:
Alweer een nieuw idee?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef stinkie het volgende:
En doorbieden, die CBR1000s zijn niet zo goedkoop
Daarbij moet je ook ff het bericht van BE wat er boven staat er even bij pakkenquote:
Owww dit is wel de mooiste vind ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef stinkie het volgende:
De meest lullige trouwens, was met de soes bezig, weg liep iets af, zie ik 'm over beginnen te vallen, dus ik grijp het stuur, zet me schrap, sta ik ineens met een los handvat in mijn knuistje, motor op de grond
Die Stinky zelf quote.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:50 schreef bwt het volgende:
Daarbij moet je ook ff het bericht van BE wat er boven staat er even bij pakken
WB waarom is die kont nou zo bol en hoog ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die Stinky zelf quote.![]()
Moet ook ergens vandaan komen zo'n uitspatting.. de natte dromen van Stinky d8 ik dus.![]()
Leuke motorbokkies.![]()
Apart spuitwerk.![]()
Lelijk achterlicht.![]()
Knippers wel grappig.![]()
Uitlaten.![]()
[afbeelding]
Suzuki's eind jaren 90 aerodynamica overdrijvingscrisis .. TL1000R dus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:52 schreef Gawaine het volgende:
WB waarom is die kont nou zo bol en hoog ?![]()
ja ok, men zou er dus ook een echte gestroomlijnde kont op kunnen zetten (gsx-r 1000 K1/K3)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Suzuki's eind jaren 90 aerodynamica overdrijvingscrisis .. TL1000R dus.![]()
[afbeelding]
Je kan er ook gewoon de duoseat op pleppen.![]()
[afbeelding]
Klopt, zijn er veel die een smaller kontje modden. Of gewoon een kleinere duokap.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:11 schreef Gawaine het volgende:
ja ok, men zou er dus ook een echte gestroomlijnde kont op kunnen zetten (gsx-r 1000 K1/K3)
Prachtigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:10 schreef hicham het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5654163410915475325
Reller
Toch welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:44 schreef RB het volgende:
Slaapze dan maar![]()
Als het maar geen winterslaap wordt![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:10 schreef hicham het volgende:
Reller
Lijkt wel of ie een nieuw kunstje heeft geleerd en dat iedereen dat nu moet zienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:10 schreef hicham het volgende:
Reller
hoop dat het droog blijft daar...kwartiertje geleden kwam de natte sneeuw nog uit de lucht vallen en nu schijnt de zon weer volop. geen weer om te rijden iigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:31 schreef worldpimber het volgende:
Hoe moet ik nou tijdig wakker worden in mijn slaap![]()
Maar de wegen zijn nou droog, wil nu eigenlijk alsnog snel ff daarheen rijden. Maar eerst even gauw ontbijtje verorberen
Had niet over Piet maar over het KNMIquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Sorry maar Pietje heeft het juist altijd verkeerd![]()
Schaam me voor die vent man, moet dat nou Friesland vertegenwoordigen? Van mij mag ie verhuizen naar Timboektoe![]()
![]()
Zelfde persoon, verschillende bikes toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Prachtigvooral die gozer met dat rode shirt. Gooit hem zooo gemakkelijk omhoog
![]()
En het was al eerder gebeurd ook al volgens die mannekesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfde persoon, verschillende bikes toch?
Kleine Chelsea fanen een leuke 'reporter'
(lompe mongolen dat ze daar allemaal blijven staan, ipv dat ze iets verderop gaan staan waarschuwen
)
Dat viel tegen, in Amstrdam lopen er meer op straatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
Ojjj
Pic is van een Yama MT-03 als ik het goed heb
Hoe was het daar tussen de negerts?
Niet als je kijkt naar je posts van de laatste weekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:58 schreef R2-D2 het volgende:
Hmmmmmmm....
Ik ben een kletskous als ik naar de posts kijk van de laatste 30 minuten....
![]()
Ik heb het gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet als je kijkt naar je posts van de laatste week![]()
Maar het lef hebben om het hier te posten is toch wel héél stoer?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
Maar dat staat natuurlijk niet in verhouding met de blunders van Hicham en Stinkie![]()
![]()
* R2-D2 heeft beeld van deze stoere motorrijders een beetje bij moeten stellen.
Rijden ze daar ook links van de weg?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef R2-D2 het volgende:
Mijn meest recente motorblunder is vorige week geweest.
Ik stapte op een motor en reed aan de rechterkant van de weg![]()
It's a thin line between "stoer" en "stupid"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar het lef hebben om het hier te posten is toch wel héél stoer?
Ik nietquote:
Ik heb kennisgemaakt met verschillende mensen/collega's, heb m'n huisje gezien etc...quote:Wat is nou het resultaat van je bezoek, is het definitief dat je binnenkort van hier vertrekt of euh ..
En heb je daar geen internet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En ze heeft in ieder geval een meet gemist.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Niet als je kijkt naar je posts van de laatste week![]()
quote:De meet was kort maar krachtig, dus een geslaagde middag. :]
Verzamelen bij de Mac in Hoogvliet om 3 uur, even taart eten bij linksgetekende, gevolgd door een kort ritje naar de Maasvlakte, een strand bij Rokanje.
(wie kent het niet)
Uiteraard weer afsluiten bij de Mac, en bij het vallen van de avond om 6 uur ging iedereen weer op huis aan.
Best lekker weer, alleen bij de stopjes bleven wel de helmen op, en de handschoenen aan.![]()
Je zet de motor uit in z'n 1 ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:19 schreef bwt het volgende:
\Ik zet altijd de motor uit met de standaard waardoor mijn motor dus nooit zomaar naar voren kan rollen. Ik zag dus gebeuren waarom ik dat dus ook altijd zal blijven doen.
Zo, dat waren mijn verhaaltjes (ja, ik heb er meer maar die ga ik nu niet vertellen)
7.45 wakker wordenquote:Op zondag 5 maart 2006 07:52 schreef worldpimber het volgende:
Wrom heb je dit topic onder een kloon aangemaakt?wat is de zin van uitslapen?
Is internet daar anders dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb kennisgemaakt met verschillende mensen/collega's, heb m'n huisje gezien etc...
Verhuizing van spulletjes in gang gezet, papieren moeten ondertekenen...
Ik heb daar wel internet, maar kan niet op FOK! komen. Ook te druk gehad om het precies uit te zoeken...![]()
quote:
pfffquote:
Ik had zelfs het plan opgevat om vandaag heel even te rijden want het was kurkdroog zo rond 6 uur 's ochtends. Even later sneeuw, mooi niet dusquote:Op zondag 5 maart 2006 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pfffpoepsneeuw...tis hier minder wit, ook de lucht is een stuk helderderder
Nee, dan had er wel een 3 pagina's tellend verslag gestaanquote:gisteren trouwens nog op de bank gezet,
quote:die 20,1Kw gebakjes van jullie![]()
??
quote:
Nee, we zijn niet gegaan gisteren, omdat er kans was op slecht weer. Helaas bleef het de rest van de dag droog.quote:Op zondag 5 maart 2006 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kon me wel voorstellen dat jullie je 20,1Kw curvje niet hadden willen posten![]()
Dat was de "slagroomtaart-ophaalmeet"?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ze heeft in ieder geval een meet gemist.![]()
Dus ik herhaal hier nog even het volgende.. kan ze morgen bijlezen.![]()
[..]
Mân, ik sta ver boven de Fok!MC om me daarvoor te schamenquote:Op zondag 5 maart 2006 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kon me wel voorstellen dat jullie je 20,1Kw curvje niet hadden willen posten![]()
Wees blij, die van mij slijt net zo snel als een achterbandquote:Op zondag 5 maart 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
Alleen gaat mijn kettingset zo lang mee![]()
yepquote:Op zondag 5 maart 2006 07:54 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, R2![]()
![]()
[..]
Je zet de motor uit in z'n 1 ?
Net iets te veel stickers aan de onderkant, maar verder welquote:Op zaterdag 04 maart 2006 13:28 schreef BlitzeR1 het volgende:
Net effe snel wat foto's geschoten tussen de sneeuwbuien door:
quote:Op zondag 5 maart 2006 08:44 schreef R2-D2 het volgende:
Dat was de "slagroomtaart-ophaalmeet"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik vind de bovenste mooierquote:Dees is ook wel mooi gedaan
Zou 'tie ook ooit in z'n broek ....quote:[..]
Net iets te veel stickers aan de onderkant, maar verder wel![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen all.![]()
[..]
![]()
Ik had precies 1 hele slagroomtaartover, dus Martie en Hicham zijn hierheen gekomen.
![]()
Pimber vond sleutelen aan zijn brommertje belangrijker.Ik lieg, die was lichtelijk frustie.
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]
Ik ga verder niet posten vandaag, mijn pappie en mammie halen mij zo op voor een ritje naar Noord Holland. Zal even zwaaien als ik langs de Lims rij.
intuition will take you further than logics will ever do
Is dat bij almere (poort) Langs de a6?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Bij die megameet hebben gelukkig niet veel lui mij zien stuntelen![]()
Was vlak nadat bovenstaande foto is geschoten
En dat filmpje inderdaad![]()
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga verder niet posten vandaag, mijn pappie en mammie halen mij zo op voor een ritje naar Noord Holland. Zal even zwaaien als ik langs de Lims rij.
Begrijp ik nu goed dat je kennelijk een leven buiten de Fok!MC hebt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergeet voor het gemak even te vermelden dat ik de eerste dag al op m'n plaat ging omdat ik het gas niet wou loslaten in de bochtquote:Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tnx voor diclaimer
![]()
[afbeelding]
Klassieker.(nee, hoofd is er niet afgeknipt, stond er gewoon niet op) Met de brommer ook al direct na aankoop raggen. Ik zie nog voor me hoe hicham bijna zijn brommer kapot ragt omdat ie wilde wheelieën
![]()
En kom nou weer niet met je verhaal dat ik nog van te voren tegen je zei dat JIJ niet onderuit mocht gaan op de je eerste dag met je splinternieuwe brommert
Stoerrrrrrrr
/Gexqon![]()
Snelheidsboete? Wat moest je daarvoor doen? Jij <-> Koos Spee... neeeeeeeequote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Faithy het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat ik op de motor reed, aangehouden werd door meneer Spee en ik onder een boete uitkwam
woei!
Hej, zo is het wel genoeg geweest he.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb je lekker geslapen, knuffelbeertje van me?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |