Dat viel tegen, in Amstrdam lopen er meer op straatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
Ojjj
Pic is van een Yama MT-03 als ik het goed heb
Hoe was het daar tussen de negerts?
Niet als je kijkt naar je posts van de laatste weekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:58 schreef R2-D2 het volgende:
Hmmmmmmm....
Ik ben een kletskous als ik naar de posts kijk van de laatste 30 minuten....
![]()
Ik heb het gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet als je kijkt naar je posts van de laatste week![]()
Maar het lef hebben om het hier te posten is toch wel héél stoer?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
Maar dat staat natuurlijk niet in verhouding met de blunders van Hicham en Stinkie![]()
![]()
* R2-D2 heeft beeld van deze stoere motorrijders een beetje bij moeten stellen.
Rijden ze daar ook links van de weg?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef R2-D2 het volgende:
Mijn meest recente motorblunder is vorige week geweest.
Ik stapte op een motor en reed aan de rechterkant van de weg![]()
It's a thin line between "stoer" en "stupid"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar het lef hebben om het hier te posten is toch wel héél stoer?
Ik nietquote:
Ik heb kennisgemaakt met verschillende mensen/collega's, heb m'n huisje gezien etc...quote:Wat is nou het resultaat van je bezoek, is het definitief dat je binnenkort van hier vertrekt of euh ..
En heb je daar geen internet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En ze heeft in ieder geval een meet gemist.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Niet als je kijkt naar je posts van de laatste week![]()
quote:De meet was kort maar krachtig, dus een geslaagde middag. :]
Verzamelen bij de Mac in Hoogvliet om 3 uur, even taart eten bij linksgetekende, gevolgd door een kort ritje naar de Maasvlakte, een strand bij Rokanje.
(wie kent het niet)
Uiteraard weer afsluiten bij de Mac, en bij het vallen van de avond om 6 uur ging iedereen weer op huis aan.
Best lekker weer, alleen bij de stopjes bleven wel de helmen op, en de handschoenen aan.![]()
Je zet de motor uit in z'n 1 ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:19 schreef bwt het volgende:
\Ik zet altijd de motor uit met de standaard waardoor mijn motor dus nooit zomaar naar voren kan rollen. Ik zag dus gebeuren waarom ik dat dus ook altijd zal blijven doen.
Zo, dat waren mijn verhaaltjes (ja, ik heb er meer maar die ga ik nu niet vertellen)
7.45 wakker wordenquote:Op zondag 5 maart 2006 07:52 schreef worldpimber het volgende:
Wrom heb je dit topic onder een kloon aangemaakt?wat is de zin van uitslapen?
Is internet daar anders dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb kennisgemaakt met verschillende mensen/collega's, heb m'n huisje gezien etc...
Verhuizing van spulletjes in gang gezet, papieren moeten ondertekenen...
Ik heb daar wel internet, maar kan niet op FOK! komen. Ook te druk gehad om het precies uit te zoeken...![]()
quote:
pfffquote:
Ik had zelfs het plan opgevat om vandaag heel even te rijden want het was kurkdroog zo rond 6 uur 's ochtends. Even later sneeuw, mooi niet dusquote:Op zondag 5 maart 2006 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pfffpoepsneeuw...tis hier minder wit, ook de lucht is een stuk helderderder
Nee, dan had er wel een 3 pagina's tellend verslag gestaanquote:gisteren trouwens nog op de bank gezet,
quote:die 20,1Kw gebakjes van jullie![]()
??
quote:
Nee, we zijn niet gegaan gisteren, omdat er kans was op slecht weer. Helaas bleef het de rest van de dag droog.quote:Op zondag 5 maart 2006 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kon me wel voorstellen dat jullie je 20,1Kw curvje niet hadden willen posten![]()
Dat was de "slagroomtaart-ophaalmeet"?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ze heeft in ieder geval een meet gemist.![]()
Dus ik herhaal hier nog even het volgende.. kan ze morgen bijlezen.![]()
[..]
Mân, ik sta ver boven de Fok!MC om me daarvoor te schamenquote:Op zondag 5 maart 2006 08:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kon me wel voorstellen dat jullie je 20,1Kw curvje niet hadden willen posten![]()
Wees blij, die van mij slijt net zo snel als een achterbandquote:Op zondag 5 maart 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
Alleen gaat mijn kettingset zo lang mee![]()
yepquote:Op zondag 5 maart 2006 07:54 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, R2![]()
![]()
[..]
Je zet de motor uit in z'n 1 ?
Net iets te veel stickers aan de onderkant, maar verder welquote:Op zaterdag 04 maart 2006 13:28 schreef BlitzeR1 het volgende:
Net effe snel wat foto's geschoten tussen de sneeuwbuien door:
quote:Op zondag 5 maart 2006 08:44 schreef R2-D2 het volgende:
Dat was de "slagroomtaart-ophaalmeet"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik vind de bovenste mooierquote:Dees is ook wel mooi gedaan
Zou 'tie ook ooit in z'n broek ....quote:[..]
Net iets te veel stickers aan de onderkant, maar verder wel![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen all.![]()
[..]
![]()
Ik had precies 1 hele slagroomtaartover, dus Martie en Hicham zijn hierheen gekomen.
![]()
Pimber vond sleutelen aan zijn brommertje belangrijker.Ik lieg, die was lichtelijk frustie.
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]
Ik ga verder niet posten vandaag, mijn pappie en mammie halen mij zo op voor een ritje naar Noord Holland. Zal even zwaaien als ik langs de Lims rij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Is dat bij almere (poort) Langs de a6?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Bij die megameet hebben gelukkig niet veel lui mij zien stuntelen![]()
Was vlak nadat bovenstaande foto is geschoten
En dat filmpje inderdaad![]()
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga verder niet posten vandaag, mijn pappie en mammie halen mij zo op voor een ritje naar Noord Holland. Zal even zwaaien als ik langs de Lims rij.
Begrijp ik nu goed dat je kennelijk een leven buiten de Fok!MC hebt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergeet voor het gemak even te vermelden dat ik de eerste dag al op m'n plaat ging omdat ik het gas niet wou loslaten in de bochtquote:Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tnx voor diclaimer
![]()
[afbeelding]
Klassieker.(nee, hoofd is er niet afgeknipt, stond er gewoon niet op) Met de brommer ook al direct na aankoop raggen. Ik zie nog voor me hoe hicham bijna zijn brommer kapot ragt omdat ie wilde wheelieën
![]()
En kom nou weer niet met je verhaal dat ik nog van te voren tegen je zei dat JIJ niet onderuit mocht gaan op de je eerste dag met je splinternieuwe brommert
Stoerrrrrrrr
/Gexqon![]()
Snelheidsboete? Wat moest je daarvoor doen? Jij <-> Koos Spee... neeeeeeeequote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Faithy het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat ik op de motor reed, aangehouden werd door meneer Spee en ik onder een boete uitkwam
woei!
Hej, zo is het wel genoeg geweest he.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb je lekker geslapen, knuffelbeertje van me?![]()
![]()
Wat, niet brutaal worden hè! Je bent el presidente nietquote:Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej, zo is het wel genoeg geweest he.![]()
Alsof jij dat door zou hebben als ie een keer op de Bandit naar een meeting komtquote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat, niet brutaal worden hè! Je bent el presidente niet![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:02 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Is dat bij almere (poort) Langs de a6?
Die lange recht asfalt weg midden door die zandvlakte word met het weekend meer een meer gevuld met rubber![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof jij dat door zou hebben als ie een keer op de Bandit naar een meeting komt
Uuuuh kan best ja, volgens mij wel. Ben daar niet bekend verder, maar het was wel in een zandrijke omgeving. Bij de megameeting destijds crosten er ook wat auto's rond over de heuvels etc.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:02 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Is dat bij almere (poort) Langs de a6?
Die lange recht asfalt weg midden door die zandvlakte word met het weekend meer een meer gevuld met rubber![]()
nee hoor... ben net eindelijk eens begonnen met wat te doen voor schoolquote:Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef bwt het volgende:
't is wel erg rustig vandaag.
iedereen op bezoek bij opa en oma soms?
Dat was ik ook van plan, maar euhm... je weet welquote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee hoor... ben net eindelijk eens begonnen met wat te doen voor school
ok, gok 1.... je zit weer eens te gamenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan, maar euhm... je weet wel![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef hicham het volgende:
Nope, games heb ik al ten einde raad van m'n laptop afgehaald
quote:Heb gewoon geen zin om eraan te beginnenDenk dat ik voortaan school maar als werkweek ga beschouwen en pas naar huis ga als de dag voorbij is, thuis werken lukt iig al helemaal niet
Iets in die richting is wel de bedoeling, maar mag niet te streng voor mezelf zijn natuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dus jij bent voortaan 5 dagen per week van 9 tot 5 op school te vinden
![]()
Hey halloquote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen allemaal
![]()
Hier schijnt het zonnetje flink![]()
zijn er ook niet-naakt-sauna's danquote:Op zondag 5 maart 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Iets in die richting is wel de bedoeling, maar mag niet te streng voor mezelf zijn natuurlijk
Kijk het nog even aan![]()
[..]
Hey halloNaar welke naaktsauna ben je dit weekend geweest?
Geenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Iets in die richting is wel de bedoeling, maar mag niet te streng voor mezelf zijn natuurlijk
Kijk het nog even aan![]()
[..]
Hey halloNaar welke naaktsauna ben je dit weekend geweest?
Waar voor je geldquote:Op zondag 5 maart 2006 16:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nog steeds ochtend... komt geen eind aan de dag op deze manier
ow, en dan mijn post nog.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nog steeds ochtend... komt geen eind aan de dag op deze manier
quote:
Nou echt wel, de tijd ging zo snel dit weekend.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zou het niet eens zo erg vinden als het nog ochtend zou zijn.. nog genoeg te doen
![]()
gelukkig morgen nog een dagje vrij![]()
Hey R2-D2quote:
quote:
Sorry maar echt Heerlijkquote:Het klinkt misschien kinderachtig/kansloos om "keihard rechtuit" te gaan, maar je moet er eens langs staan als iemand met 260 voorbij knalt Echt, de eerste keer sta je perplex van de geluidsgolven die het voortbrengt
Ik moet zeggen dat die ge-intervieuwden communicatief een beetje te kort schoten.....quote:
Gratis af te halen 1 compactcamera, de eigenaar is 500 meter verderop aan omdraaien.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef hicham het volgende:
Je kunt het filmpje fullscreen bekijken, zo goed is de kwaliteit![]()
quote:Op zaterdag 04 maart 2006 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
[...]Dat zegt niets, ik verloor zondag van een 25 Kw Suzuki Bandit.
Stoplichtprintjes liggen mij niet zo, en ik moet de koppeling eens nakijken.
Het handle grijpt pas het laatste moment aan, dus ik vind dragracen helemaal even niet zo fijn.
quote:
quote:Op zondag 05 maart 2006 12:13 schreef SBdavid2 het volgende:
Ja inleveren die TL!!!!!!|( beetje t TL imago vernielen...
quote:Op zondag 05 maart 2006 03:03 schreef TLRboy het volgende:
P.s. over de koppeling, mensen die dat een klote koppeling vinden (hydraulisch) kunnen een keer overwegen om een kabel bediende koppeling aan te schaffen.
Zeg maar zoals die op een TL1000S zit. Uit eigen ervaring werkt dat een heel stuk beter, hij is gewoon makkelijker te doseren, in tegen stelling tot het aan uit koppelingetje van de R
quote:Op zondag 05 maart 2006 12:28 schreef Kanarie het volgende:
[...]
Wat ik idd merk is dat ik bij een stoplicht nooit snel weg kan komen.
Bij het opkomen van de koppeling grijpt hij erg snel en hard aan.
Alsof er maar 3 standen zijn; ontkoppelt, half ontkoppelt en vol aangrijpen.
Dit zou dus op te loseen zijn met een kabel bediende koppeling?
En zo ja, wat kost dat zo ongeveer? (bij jou of bij dealer)
Ik weet namelijk nog wel van mijn 750 K1, dat de koppeling echt geweldig was.
Perfect te doseren en natuurlijk... iets minder lomp vermogen.
quote:Op zondag 05 maart 2006 12:35 schreef leippie het volgende:
[...]
Klopt,mijn TL R heeft ook een kabelbediende koppeling,ik ben altijd als eerste weg bij de stoplichten
:]
Hoe kwam je aan deze link?quote:
Jawa klinkt zo nepquote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe kwam je aan deze link?
Jawa mijn oude jeugdzonde.![]()
Zelfs iets wat lelijk is vind ik leuk.. but they do try to swim without hands.![]()
Hmm, kan het niet zo goed zien. Heb je misschien een groter plaatje.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet meer beter, Kawasaki.. what is in a name?![]()
[afbeelding]
Dubbele uitlaatjes.![]()
De hele site heeft inderdaad van die lompe foto's.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, kan het niet zo goed zien. Heb je misschien een groter plaatje. [afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
Filmpje nummer 2, verwacht er niet teveel van. Zoals bestandsnaam al zegt: oefenen & raggen
Je moet toch ergens beginnen?
[[url=http://www.alt-072.nl/filedump/video/oefenen_raggen.jpg]afbeelding][/url]
Tot ziens kijkbuiskindertjes
ps. baggerwind zorgt voor slecht geluid
Dat heb je snel voor elkaar.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben ontslagen uit het TL1000 topic.![]()
Mag niet meer mee met meetings enzo.![]()
[..]
[..]
[..]
Die koppeling is standaard toch niet hydraulisch bij de Bandit.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef worldpimber het volgende:
Je verhaal in het TLR topic![]()
Maar hydraulische koppeling specifiek of TLR specifiekHicham heeft ook hydraulisch
![]()
En toch nog een blooper van mij in dit topic.quote:
Het is Herr Flick zelf die na 60 jaar ondergedoken te zijn Nederlands probeert te schrijven.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Klik!![]()
(ook even al z'n advertenties bekijken!)
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Klik!![]()
Een blinde dyslect die fonetisch probeert te schrijvenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Klik!![]()
ik ga binnenkort gewoon ff bij louis wat bestellen... moet alleen nog ff kijken of ik nog dingen 'moet' halen die heel handig zijn om te hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja woensdag dus de motorzooi bij de Lidl.. was het alweer bijna vergeten. Lekker even sneupen![]()
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door bwt op 06-03-2006 00:31:44 ]<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
cool gedaanquote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef hicham het volgende:
Worldpimber en ik hebben in de namiddag nog even zitten spelen op het plaatselijke industrieterrein. Het weer was na de sneeuwbui opgeklaard dus we hebben de kans maar gelijk gegrepen om de frustraties van de afgelopen dagen (met sneeuw) weg te werken
Filmpje 1(nummer twee komt later - wordt nog geëdit
)
[[url=http://www.alt-072.nl/filedump/video/speedrun.jpg]afbeelding][/url]
Je kunt het filmpje fullscreen bekijken, zo goed is de kwaliteit![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gratis af te halen 1 compactcamera, de eigenaar is 500 meter verderop aan omdraaien.![]()
Of euh.. komt toevallig een auto aan die over de streep rijdt, is het apparaat nog even wat platter geworden.![]()
Vroeg me ook al af of dat zou gebeurenquote:Dat het ding niet omviel van de snelheid dat jullie er langs reden![]()
Welcome backquote:Oh ik ben weer thuis trouwens.![]()
![]()
Op papier misschien, jij moet het nog bewijzen bij stoplichtsprintjesquote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef worldpimber het volgende:
ZX-6R pwnt de Bandit in sprintjesMoet ik alleen niet misschakelen.
(omhoog schakelen ligt nu "ver weg" en terug schakelen "dichtbij", vanwege de opgehoogde stepjes... moet de stang nog even iets langer draaien)
Hoe kom je daarbijquote:Maar hydraulische koppeling specifiek of TLR specifiekHicham heeft ook hydraulisch
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:26 schreef bwt het volgende:
Zeg eens: wat staat er op deze borden eigenlijk?
[afbeelding]bwt die een spoiler gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij staat er dat je daar 30 mag
![]()
Omdat er iets verder op gewerkt wordt![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 07:37 schreef hicham het volgende:
Op papier misschien, jij moet het nog bewijzen bij stoplichtsprintjes
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Klik!![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 07:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waarom ben je dan zo dom geweest de koppelingsplaten te vervangenn00b, pwned.
Ik had het al gelezen jaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben ontslagen uit het TL1000 topic.![]()
Mag niet meer mee met meetings enzo.![]()
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:08 schreef bwt het volgende:
Ik ben oudr dan 20 en ik speel met lego?
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=126969
Een uur geleden precies tussen de sneeuwbuien door in een lekker zonnetje kunnen hardlopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:09 schreef bwt het volgende:
lekke rsneeuwbuitje vanmorgen.
in een half uur was heel nijmegen hartstikke wit
Inclusief de puntjes.quote:Bedrijfscultuur:
Those who surpass others are strong.
Someone who overcomes his own limitations is truly powerfull….
Papierwerk nagekeken, kijken of de juiste handtekeningen erop stonden etc... Heeeeeel saai dus.quote:
Jaaa poetsen en crossenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Papierwerk nagekeken, kijken of de juiste handtekeningen erop stonden etc... Heeeeeel saai dus.
![]()
En met de XT heel eventjes gecrossed![]()
Was langer bezig met poetsen dan dat ik heb gereden![]()
Las laatst een vacature waar er iets stond over samen gamen met je collega'squote:Op maandag 6 maart 2006 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Uit een vacature:
[..]
Inclusief de puntjes.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Las laatst een vacature waar er iets stond over samen gamen met je collega's(om precies te zijn, counter-strike en quake) Dat werd gezien als een positief punt
Ik wou gelijk solliciteren, maar bang dat ze me niet zouden aannemen als ik ze in zou maken
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Papierwerk nagekeken, kijken of de juiste handtekeningen erop stonden etc... Heeeeeel saai dus.
![]()
En met de XT heel eventjes gecrossed![]()
Was langer bezig met poetsen dan dat ik heb gereden![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef Roderick2085 het volgende:goeie morgen
[..]
niet per ongeluk je false handtekening gezet? of juist wel natuurlijk
![]()
wat mij betreft wel... ik schrijf altijd alleen maar m'n naamquote:Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk niet![]()
Alleen een [afbeelding] volstaat toch![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |