Er zijn mensen die -helaas- niet pas om 7:45 op kunnen staan. Ik moet bijvoorbeeld elke ochtend om half 7 weg naar een job, of regelmatig gewoon snachts werken. Daarom vind ik het heerlijk om uit te slapen in het weekend!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, jullie zien het: het is zaterdagochtend en net als elke dag zit ik alweer zo fris gewassen en aangekleed achter m'n laptop. Ik word op een vaste tijd wakker (7:45) en kan dan niet meer slapen, omdat ik voldoende slaap heb gehad (ga 's avonds tussen 23:00 en 0:00 naar bed). Dus ik zie niet zo goed in waarom mensen altijd zo gebrand zijn op uitslapen. Als je gewoon op normale tijden naar bed gaat door de week, ben je aan t eind vd week niet moe en hoef je ook niet uit te slapen. Of hebben de uitslapers door de week moeite hun bed uit te komen?
En waarom zijn die mensen nou weer paupers? Als je dan toch de term pauper wil gebruiken: pauper zijn mensen die savonds, sochtends en overdag geen reet te doen hebben en dus gewoon 'op tijd' naar bed kunnen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:53 schreef editor2 het volgende:
Over de algehele linie genomen zijn de laatslapers vaak paupers die gewoon ook laat hun bed zijn ingedoken. Wat jij ..
ga je nooit uit in het weekend?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, jullie zien het: het is zaterdagochtend en net als elke dag zit ik alweer zo fris gewassen en aangekleed achter m'n laptop. Ik word op een vaste tijd wakker (7:45) en kan dan niet meer slapen, omdat ik voldoende slaap heb gehad (ga 's avonds tussen 23:00 en 0:00 naar bed). Dus ik zie niet zo goed in waarom mensen altijd zo gebrand zijn op uitslapen. Als je gewoon op normale tijden naar bed gaat door de week, ben je aan t eind vd week niet moe en hoef je ook niet uit te slapen. Of hebben de uitslapers door de week moeite hun bed uit te komen?
het is ook maar net wat je het fijnst vind. ik verkies uitslapen in het weekend boven bijv. de hele ochtend achter je pc hangen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:27 schreef MissCleo het volgende:
Het nut van uitslapen... Ehm... dat de halve dag al voorbij is voordat je bent begonnen?
Ik heb werkelijk geen idee, ik zit ook al een uurtje achter de pc.
Tsjaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:25 schreef Viking84 het volgende:
[..] Als je gewoon op normale tijden naar bed gaat door de week, ben je aan t eind vd week niet moe en hoef je ook niet uit te slapen. Of hebben de uitslapers door de week moeite hun bed uit te komen?
Jaja je hoeft niet in elke post in elk subforum te bewijzen dat je sexmod bentquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Uitslapen is gewoon lekker, vooral als je het samen met iemand doet. Lekkere doezelen en intussen af en toe wat vozelen.
Dat is idd het vervelende.. het zou best mooi zijn als het uitgaansleven gewoon 2 uur eerder begon en 2 uur eerder eindigdequote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:27 schreef MissCleo het volgende:
Het nut van uitslapen... Ehm... dat de halve dag al voorbij is voordat je bent begonnen?
Ik heb werkelijk geen idee, ik zit ook al een uurtje achter de pc.
Dat bericht was banwaardig inderdaad!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Jaja je hoeft niet in elke post in elk subforum te bewijzen dat je sexmod bent
Jaaa, zo lekker warm en knus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef C.est-malheureux het volgende:
Omdat 's ochtends vroeg in bed liggen, wanneer je er niet uit hoeft, het fijnste moment van de hele dag is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |