abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 maart 2006 @ 08:25:21 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35702854
Ja, jullie zien het: het is zaterdagochtend en net als elke dag zit ik alweer zo fris gewassen en aangekleed achter m'n laptop. Ik word op een vaste tijd wakker (7:45) en kan dan niet meer slapen, omdat ik voldoende slaap heb gehad (ga 's avonds tussen 23:00 en 0:00 naar bed). Dus ik zie niet zo goed in waarom mensen altijd zo gebrand zijn op uitslapen. Als je gewoon op normale tijden naar bed gaat door de week, ben je aan t eind vd week niet moe en hoef je ook niet uit te slapen. Of hebben de uitslapers door de week moeite hun bed uit te komen?
Niet meer actief op Fok!
pi_35702939
Over de algehele linie genomen zijn de laatslapers vaak paupers die gewoon ook laat hun bed zijn ingedoken. Wat jij hebt is opzich normaal maar mischien abnormaal als je dat vergelijkt met dus eerder genoemde laatslapers.Een mens heeft maar 8 uur slaap echt nodig.Slaap is niks anders dan de tijd die je lichaam nodig heeft om te herstellen. Bij sommigen mensen duurt het lichaamsherstel wat langer en bij de ander wat korter. Ik zelf heb aan 5 uurtjes slaap meestal wel genoeg. Daarnaast eet ik ook vrij gezond en beweeg ik regelmatig en snoep en zuip ik met mate.M.a.w je hebt zo een vrij gezond lichaam dat dus weinig hoeft te herstellen dmv. slaap. En het feit dat je dus op een bepaalt tijdstip wakker wordt is niks anders dan je biologische klok die vanwege je doordeweekse werktijd zo is ingesteld.
31 december 2006: Inactive FOK!account
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:02:33 #3
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_35702991
Ik vind het heerlijk om één dag in de week uit te kunnen slapen. De zondag is mijn uitslaapdag. Wij hebben een dochter van bijna 2. 's Nachts wordt ze nog weleens wakker en moet ze getroost worden. En 's ochtends is het tussen 6:15 en 6:30 feest, dan is ze klaarwakker en wil ze eruit.
Hoe vroeg je 's avonds ook naar bed gaat, 6:15 is geen tijd om wakker te worden
En dan is het echt wel lekker dat je één dag in de week niet voor 7 uur al in de weer bent, maar lekker kunt blijven liggen. Overigens slaap ik nooit langer uit dan tot een uur of 9, dan vind ik het wel weer mooi geweest en ben ik lekker uitgerust.

Vandaag had ik trouwens geluk, ze was pas om 7:30 wakker .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:20:08 #4
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_35703127
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, jullie zien het: het is zaterdagochtend en net als elke dag zit ik alweer zo fris gewassen en aangekleed achter m'n laptop. Ik word op een vaste tijd wakker (7:45) en kan dan niet meer slapen, omdat ik voldoende slaap heb gehad (ga 's avonds tussen 23:00 en 0:00 naar bed). Dus ik zie niet zo goed in waarom mensen altijd zo gebrand zijn op uitslapen. Als je gewoon op normale tijden naar bed gaat door de week, ben je aan t eind vd week niet moe en hoef je ook niet uit te slapen. Of hebben de uitslapers door de week moeite hun bed uit te komen?
Er zijn mensen die -helaas- niet pas om 7:45 op kunnen staan. Ik moet bijvoorbeeld elke ochtend om half 7 weg naar een job, of regelmatig gewoon snachts werken. Daarom vind ik het heerlijk om uit te slapen in het weekend!
pi_35703129
Ik houd zelf ook niet zo van uitslapen, dat lukt trouwens niet, zo gauw het licht wordt ben ik meestal wel wakker. De laatste tijd is er zelfs een vast ritme ontstaan, 's nachts word ik zo'n keer of drie wakker en dan rond 7:30 ben ik 'definitief' wakker. Alleen vanmorgen was een uitzondering, 4:34 was ik al wakker! Vond ik toch iets minder.
Dalla mia finestra vedo il mondo
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:21:40 #6
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_35703136
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 08:53 schreef editor2 het volgende:
Over de algehele linie genomen zijn de laatslapers vaak paupers die gewoon ook laat hun bed zijn ingedoken. Wat jij ..
En waarom zijn die mensen nou weer paupers? Als je dan toch de term pauper wil gebruiken: pauper zijn mensen die savonds, sochtends en overdag geen reet te doen hebben en dus gewoon 'op tijd' naar bed kunnen!
pi_35703143
Ik slaap ook haast nooit uit, heb twee jaar lang een krantenwijk gehad en ik stond elke dag om vier uur op ofzo. Dus nu waardeer ik het uitslapen wel een beetje, maar ik slaap niet langer dan 10 uur. (Zonde van de tijd)
pi_35703160
Kan ook niet uitslapen. Ben wel eens jaloers op m'n vriend die als ie om 4 uur in de nacht in z'n bed duikt tot 12 uur aan een stuk kan slapen. Meestal ben ik tegen 9 uur weer wakker.
Het ligt maar net eraan wat je ritme is, heeft weinig met 'pauper' zijn te maken.

Maar goed, verder geen slaapproblemen ofzo. Alleen niet te vaak te laat naar bed gaan voor mij.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:26:46 #9
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_35703175
quote:
ga je nooit uit in het weekend?

als ik laat ga slapen, kom ik er ook later uit, logisch toch?

ik ga zo maar eens richting bed denk ik
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_35703185
Het nut van uitslapen... Ehm... dat de halve dag al voorbij is voordat je bent begonnen?
Ik heb werkelijk geen idee, ik zit ook al een uurtje achter de pc.
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:29:34 #11
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_35703208
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 09:27 schreef MissCleo het volgende:
Het nut van uitslapen... Ehm... dat de halve dag al voorbij is voordat je bent begonnen?
het is ook maar net wat je het fijnst vind. ik verkies uitslapen in het weekend boven bijv. de hele ochtend achter je pc hangen.

smaken verschillen
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_35703403
quote:
[..] Als je gewoon op normale tijden naar bed gaat door de week, ben je aan t eind vd week niet moe en hoef je ook niet uit te slapen. Of hebben de uitslapers door de week moeite hun bed uit te komen?
Tsja

Niet iedereen heeft die luxe.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:55:26 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_35703481
Uitslapen is voor mij vroeg wakker worden en je dan heerlijk nog een keer om kunnen draaien omdat je niet je bed uit hoeft om naar je werk te gaan.

De kunst van het uitslapen is trouwens om niet te lang te blijven slapen, want anders word je ontzettend lamlendig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_35703509
Hier ook een kind van 13 maanden. Die wil om 6 uur opstaan. Nou,dan ben je niet vrolijk.Daarom is 1 dag in de week uitslaap dag. Dan gaat de partner eruit, en kan ik lekker maffen
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:00:08 #15
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_35703522
vandaag heerlijk uitgeslapen. ik ging om 23.30u slapen, en ben net wakker.. echt prima.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:07:18 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35704636
In het weekend kom ik echt niet voor negen uur mijn bed uit als ik nergens heen hoef. Ik sta door de week iedere dag om 5 uur op, dus ik vind het heerlijk om in het weekend iets langer te blijven liggen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_35704667
Uitslapen is gewoon lekker, vooral als je het samen met iemand doet. Lekker doezelen en intussen af en toe wat vozelen.
pi_35704707
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Uitslapen is gewoon lekker, vooral als je het samen met iemand doet. Lekkere doezelen en intussen af en toe wat vozelen.
Jaja je hoeft niet in elke post in elk subforum te bewijzen dat je sexmod bent
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:11:44 #19
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_35704722
Ik hoef maar zelden echt vroeg mijn bed uit, dus uitslapen heeft geen enkele waarde voor mij. Op werkdagen hoef ik maar één dag om kwart voor 6 op te staan, de rest van de tijd pas om 8 uur en dit doe ik ook in het weekend of op vrije dagen. Na het uitgaan ben ik ook rond 10 uur altijd wel uit de veren. zZz.
power to the people
pi_35704735
Omdat 's ochtends vroeg in bed liggen, wanneer je er niet uit hoeft, het fijnste moment van de hele dag is.
pi_35704741
Ik slaap uit wanneer ik kan, ik slaap al 25 jaar slecht dus alle slaap die ik meepik is mooi meegenomen. Er kan zomaar ineens 'n nacht tussen zitten dat ik gewoon niet slaap
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:13:16 #22
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_35704760
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 09:27 schreef MissCleo het volgende:
Dat is idd het vervelende.. het zou best mooi zijn als het uitgaansleven gewoon 2 uur eerder begon en 2 uur eerder eindigde
Vampire Romance O+
pi_35704773
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:10 schreef tonks het volgende:

[..]

Jaja je hoeft niet in elke post in elk subforum te bewijzen dat je sexmod bent
Dat bericht was banwaardig inderdaad!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:13:59 #24
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_35704779
Uitslapen is gewoon té lekker
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_35704790
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef C.est-malheureux het volgende:
Omdat 's ochtends vroeg in bed liggen, wanneer je er niet uit hoeft, het fijnste moment van de hele dag is.
Jaaa, zo lekker warm en knus.

Wat ook leuk is, is als je wakkerschrikt en dénkt dat je moet werken o.i.d., om er vervolgens achter te komen dat het weekend is en dat je heerlijk kunt blijven liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')