verwachting op de lange termijn ...volgende week woensdag 9ºC.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gááf......., ik had 't filmpje niet eerder opgeslagen, NU wel.
Nog maar 11 dagen wachten........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Breng ik 'm dan weg voor een beurtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
verwachting op de lange termijn ...volgende week woensdag 9ºC.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*

Goed... Iemand nog een TransAlp kopen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
Veel ouwe filmpjes weer hier, dus heb maar een nieuw filmpje (voor mij dan) geupload
*

En doorbieden, die CBR1000s zijn niet zo goedkoopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goed... Iemand nog een TransAlp kopen?
We beginnen bij 250 Euro.![]()

Die stickers voor op je crossfietsje zijn heul niet zo duur!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef stinkie het volgende:
En doorbieden, die CBR1000s zijn niet zo goedkoop

quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Breng ik 'm dan weg voor een beurt, thanks Piet Paulusma
Nee ...niks gezien of gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Wanneer komen jullie als 2 walvissen op een TransAlp op een meet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die stickers voor op je crossfietsje zijn heul niet zo duur!

Wat denk je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:16 schreef worldpimber het volgende:
Wanneer komen jullie als 2 walvissen op een TransAlp op een meet?
Mag je me als eerste modje IRL billenkoek geven.

Nooitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wat denk je?

Nog dikker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
Nooit![]()
Nou kan het nog, straks ben je dik.

Zwanger is iets anders dan dikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nooit![]()
Nou kan het nog, straks ben je dik.

quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Breng ik 'm dan weg voor een beurt, thanks Piet Paulusma
Sorry maar Pietje heeft het juist altijd verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schaam me voor die vent man, moet dat nou Friesland vertegenwoordigen? Van mij mag ie verhuizen naar Timboektoe![]()
![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Slaapze dan maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:09 schreef worldpimber het volgende:
Lekker dan, vandaag uitslapen.![]()
Kutsneeuw![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |