Goeie smorgensquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:54 schreef BazzieK het volgende:
Boete voor verstoring van openbare orde tijdens carnaval![]()
![]()
Zuip je dan ook niet te pletter man, ik wed dat je niet eens meer weet wat je die avond hebt gedaanquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:54 schreef BazzieK het volgende:
Boete voor verstoring van openbare orde tijdens carnaval![]()
![]()
Nog ff geduld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Bierjtuh![]()
Het is weer voorbij, mwah.... en er ligt goftedomme ook nog es sneeuw
.
Ik wil rijden, maar dat wordt zó niks natuurlijk.
Lente.....waar ben je![]()
Geduld, geduldquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Nog ff geduld.
Heb gebeld met het KNMI. Er is een storing boven engeland. Zo gauw die is opgelost kan het mooie weer door komen.
Disclaimer: resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Denk het wel, heb het al van minstens 2 onafhankelijke mensen gehoordquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
Was het trouwens de vroegste Fok! meet ooit?![]()
Heb je echt gebeld met het KNMI ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Nog ff geduld.
Heb gebeld met het KNMI. Er is een storing boven engeland. Zo gauw die is opgelost kan het mooie weer door komen.
Disclaimer: resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Als je toch niet hebt kunnen rijden i.v.m. winterstalling, had je dan niet beter ff wat kenne werpe?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Geduld, geduld.....ik ben al vanaf 15.12 aan ' t wachten
, en dan mag ik over 14 dagen weer en dan zou 't niet kennen
![]()
Ik ben heel veel winters doorgereden, met dikke pakken sneeuw op de weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
Vanochtend reden hier 2 motors door de straat, bikkels hoor, alhoewel eigenlijk totally freaked out
gewoon
Noppes, neem mij iedere volgende dag voor om iets te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
Mân, ik heb eindelijk mijn kamer opgeruimd en nog wat spullen uitgezocht. Wat voor nuttigs heb jij deze ochtend gedaan Pepijn?![]()
Wie is er in hemelsnaam onafhankelijk in deze wereld?quote:Denk het wel, heb het al van minstens 2 onafhankelijke mensen gehoord![]()
quote:Als je toch niet hebt kunnen rijden i.v.m. winterstalling, had je dan niet beter ff wat kenne werpe?
Ik hoop voor U dat U geen jaarabonnenment had aangeschaftquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Dit kon er ook nog wel bij... loop ik net naar de sportschool, is de deur dicht, en hangt er een briefje op het raam..
Wij zijn helaas en totaal onverwacht failliet verklaard!
Tot onze spijt kunnen wij geen geld teruggeven op reeds betaalde abonnementen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Metz het volgende:
Hey môgeuh mannen (en Rebbel)
M'n internet lag eruit gisteravond![]()
Heb ik daarom zo'n hoofdpijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Jouw internet lag er eg nie uit........je was gewoon Carnavalluh![]()
Zoveel niet, maar ik was er liever een avondje voor gaan karten enzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik hoop voor U dat U geen jaarabonnenment had aangeschaft![]()
Dat doe je 'goed' als je dat zelf niet meer weet waarom.quote:
Oh ohhhhh.. rennen...ow nee huppelen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |