Bandit 600 is dat toch? Die moet wel in z'n 2 omhoog kunnen komen lijkt me zo... En dat is idd fijner om te oefenen, door de centifugaalkrachten zal de motor ook mooier in één lijn blijven. Bovendien is hij idd minder zenuwachtig zoals je zelf al zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 19:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je zo ...
[afbeelding]
... over je stuurtje heen kunt kijken ja
Ik doe het sowieso in z'n 1 en momenteel alleen op het gas (dippen). Koppeling lukt me ook wel vanuit stilstand / stapvoets rijden en dan redelijk gecontroleerd omhoog komen. Nog niet veel ermee geoefend eigenlijk. Maar echt volgens 'de' manier heb ik het volgens mij nog niet gedaan. Vooral omdat het in z'n 2 schijnt te kunnen (/ moeten - omdat het gas dan minder 'vurig' is??) maar als ik dat in z'n 2 doe dan kom ik niet verder dan een stuitertje
Leren in z'n 1 op de koppeling of doe ik toch iets fout en moet ik overgaan naar de 2? Of heb je daar geen ervaring mee (volgens mij komt de gemiddelde SM in z'n 2 ook wel op het gas omhoog, en in z'n 3 .. en 4 ...)
*stalk*
25Kw? Blijf ma ff in de één oefenen danquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand met een lamme en te zware 25 Kw Bandit.![]()
Wel knap dat hij zelfs daar daar nog powerwheelies mee kan.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Even wat postjes onder het eten.![]()
[..]
Ik zei gisteren al tegen Mercy dat jij toffere vrinden moest zoeken.![]()
Zou niet weten hoe het moet, zoals ik al zei. Meer dan stuiteren doet ie nietquote:Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef Metz het volgende:
[..]
Bandit 600 is dat toch? Die moet wel in z'n 2 omhoog kunnen komen lijkt me zo... En dat is idd fijner om te oefenen, door de centifugaalkrachten zal de motor ook mooier in één lijn blijven. Bovendien is hij idd minder zenuwachtig zoals je zelf al zegt![]()
In de weg van wat?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog ff een reply van vorig topic
[..]
![]()
ik durfde het niet eens te proberen
die tanktas zat in de weg
![]()
Je spreekt typt al met een dikke lquote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gedulld is een schone zaak ey......nou hebben we er twee![]()
![]()
:^quote:Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
Was al bang dat het lang zou duren, Rebbel is nog *hips* dronken natuurlijk [afbeelding]
Omdat je met je koppeling moet flippen en je voet op de rem.quote:Zou niet weten hoe het moet, zoals ik al zei. Meer dan stuiteren doet ie niet
Waaruit maak je op dat ik dat niet al probeerdequote:Op maandag 27 februari 2006 19:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat je met je koppeling moet flippen en je voet op de rem.![]()
Open ik een keer een topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt er meteen een slotje aan gehangen.
Damn......life is tough
*I'll do what I want, cuz I can*
Kee. niets gezegd.. verklaart een hoop... denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
Waaruit maak je op dat ik dat niet al probeerde
[afbeelding]
Coolquote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ik dat niet al probeerde
[afbeelding]
Hey leuk... vrouwelijk schoon op een motor... Word ik altijd zo geil vanquote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Rebbel is NIET dronkenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef hicham het volgende:
Was al bang dat het lang zou duren, Rebbel is nog *hips* dronken natuurlijk [afbeelding]
Je spreekt typt al met een dikke lThaFreak is snel, zit al een slotje op
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Had het in de 1e instantie ook niet in de gatenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik dacht dat je te ver heen was om in de gaten te hebben dat het topic vol zat
Solly![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:52 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Had het in de 1e instantie ook niet in de gaten, maar ben altijd zo trots op mezelf als het me wéér lukt om er één te openen
![]()
like R2D2 used to say:"een echte Fok!ster zorgt dat ze topics openen kanen ik heb niet hopeloos gefaald, was alleen een beetje laat traag
![]()
Als je mij ziet, ben je accuut genezenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:47 schreef Metz het volgende:
[..]
Hey leuk... vrouwelijk schoon op een motor... Word ik altijd zo geil van![]()
![]()
![]()
Te laat, kwaad is al geschied. Iedereen denkt weet dat je stomdronken bentquote:Op maandag 27 februari 2006 19:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Rebbel is NIET dronken, slechts lichtelijk beschonken
, that's all
![]()
He verdorie, je helpt m'n fantasie ook nog om zeepquote:Op maandag 27 februari 2006 19:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als je mij ziet, ben je accuut genezen![]()
wat nou manquote:Op maandag 27 februari 2006 20:01 schreef hicham het volgende:
Je bent trouwens een posticon freak heb ik gemerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |