Goeie smorgensquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:54 schreef BazzieK het volgende:
Boete voor verstoring van openbare orde tijdens carnaval![]()
![]()
Zuip je dan ook niet te pletter man, ik wed dat je niet eens meer weet wat je die avond hebt gedaanquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:54 schreef BazzieK het volgende:
Boete voor verstoring van openbare orde tijdens carnaval![]()
![]()
Nog ff geduld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Bierjtuh![]()
Het is weer voorbij, mwah.... en er ligt goftedomme ook nog es sneeuw
.
Ik wil rijden, maar dat wordt zó niks natuurlijk.
Lente.....waar ben je![]()
Geduld, geduldquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Nog ff geduld.
Heb gebeld met het KNMI. Er is een storing boven engeland. Zo gauw die is opgelost kan het mooie weer door komen.
Disclaimer: resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Denk het wel, heb het al van minstens 2 onafhankelijke mensen gehoordquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
Was het trouwens de vroegste Fok! meet ooit?![]()
Heb je echt gebeld met het KNMI ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Nog ff geduld.
Heb gebeld met het KNMI. Er is een storing boven engeland. Zo gauw die is opgelost kan het mooie weer door komen.
Disclaimer: resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Als je toch niet hebt kunnen rijden i.v.m. winterstalling, had je dan niet beter ff wat kenne werpe?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Geduld, geduld.....ik ben al vanaf 15.12 aan ' t wachten
, en dan mag ik over 14 dagen weer en dan zou 't niet kennen
![]()
Ik ben heel veel winters doorgereden, met dikke pakken sneeuw op de weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
Vanochtend reden hier 2 motors door de straat, bikkels hoor, alhoewel eigenlijk totally freaked out
gewoon
Noppes, neem mij iedere volgende dag voor om iets te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
Mân, ik heb eindelijk mijn kamer opgeruimd en nog wat spullen uitgezocht. Wat voor nuttigs heb jij deze ochtend gedaan Pepijn?![]()
Wie is er in hemelsnaam onafhankelijk in deze wereld?quote:Denk het wel, heb het al van minstens 2 onafhankelijke mensen gehoord![]()
quote:Als je toch niet hebt kunnen rijden i.v.m. winterstalling, had je dan niet beter ff wat kenne werpe?
Ik hoop voor U dat U geen jaarabonnenment had aangeschaftquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Dit kon er ook nog wel bij... loop ik net naar de sportschool, is de deur dicht, en hangt er een briefje op het raam..
Wij zijn helaas en totaal onverwacht failliet verklaard!
Tot onze spijt kunnen wij geen geld teruggeven op reeds betaalde abonnementen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Metz het volgende:
Hey môgeuh mannen (en Rebbel)
M'n internet lag eruit gisteravond![]()
Heb ik daarom zo'n hoofdpijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Jouw internet lag er eg nie uit........je was gewoon Carnavalluh![]()
Zoveel niet, maar ik was er liever een avondje voor gaan karten enzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik hoop voor U dat U geen jaarabonnenment had aangeschaft![]()
Dat doe je 'goed' als je dat zelf niet meer weet waarom.quote:
Oh ohhhhh.. rennen...ow nee huppelen..quote:
Houdoequote:
Eyquote:
Wel sund inderdaad en karten JÁÁÁÁÁÁÁHquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoveel niet, maar ik was er liever een avondje voor gaan karten enzo.
Buiten dat het even niet uitkomt allemaal.![]()
Hardlopen is ook geen optie momenteel, wel sneeuw, geen sneeuw en alles is zeiknat.
Dan maar geen body en emo lift vandaag.![]()
Guess...quote:
Wat ben je toch ook een stoere meid hequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ey, 's avond een kerel, 's ochtends dan ook heh. Gewoon veul water drinken en wellicht een aspirientje nemen. Ik moest er vanochtend om 8.00 uur al uit
, maar koffie doet wonderen
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wel sund inderdaad en karten JÁÁÁÁÁÁÁH.
Mijn zolen zijn een beetje door, had net al natte sokken onderweg naar de sportschool.quote:Mijn woensdagochtendritueel ligt ook op z'n gat, nog wat wattuh in m'n koppie en sneeuw, dus hardlopen wordt hier hardglijden
![]()
In de soes of OP de soes?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Komt nog wel een tweede kartmeet dus.
Even oefenen in de Soes.
Gister weze sporten - heen droog - terug alles wit van de sneeuwquote:[..]
Mijn zolen zijn een beetje door, had net al natte sokken onderweg naar de sportschool.![]()
En ik ren hier gelijk het park in, daar zal nog veel meer liggen dan op een drukke weg.
Ik had met sporten wat pit in het luie lichaampje willen krijgen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef bwt het volgende:
In de soes of OP de soes?[/spoiler]Voor haar in.
![]()
[quote]Gister weze sporten - heen droog - terug alles wit van de sneeuw
Nu ziet Nijmegen wit - smeltend
De eerste geplande meet was op 8 januariquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
Ik keek inderdaad verbaast uit het raam vanochtend, en op dit moment komt er nog een aardige lading bij.![]()
Wat een contrast met zondag. Toen nog lekker gereden.![]()
Was het trouwens de vroegste Fok! meet ooit?![]()
De eerste was in november 2003, de tweede in maart 2004.
Beide dagen was het trouwens nog net even warmer dan afgelopen zondag.
Vooral die ik maart, daar leek het echt lente, heerlijk temperatuurtje.![]()
Maar dat komt er allemaal weer aan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De eerste geplande meet was op 8 januari
Dat er vervolgens maar 2 kwamen opdagen.
Kudwehr.![]()
Me hele schema wordt zo in de war gegooid, eens kijken of ik wat met de brommer kan.![]()
Dat van die sportschool"Helaas geheel onverwacht". Zeker weten dat die eigenaar niet dacht, eerst even cashen van alle mensen met goede voornemens dit jaar en vervolgens failliet verklaren?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat voor type BMW is dit, weet iemand dat? R1200GS?
[afbeelding]
Merk en type: BMW
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 28-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
een meet is pas officieel als er meer dan 2 FOK-MC leden aanwezig zijn
![]()
daar is zondag door alle aanwezige MC leden voor gestemd![]()
Ikke blij dat ik in iedergeval nog water dichte zolen heb in mijn sportschoenen. (ook al zijn die schoenen 10 jaar oud)quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had met sporten wat pit in het luie lichaampje willen krijgen.![]()
En het is niet dat ik geen goede schoenen heb, Manuela Marcos was er niets bij, maar die versleten exemplaren zitten nog zo lekker.
![]()
Moest je gisteren ook met de motor over de sneeuw trouwens?
En hoe rijdt je motor na die laatste beurt?![]()
Ik heb werkelijkwaar 0 verstand van motoren, dus ik zet gewoon alles er op wat ik moi voor de lens krijgquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alexxxx, de topposter van Fok! MC oninteressante plaatjes.
Geintje..
Ik gok dat het een R1200GS is, kan ook een R1100GS of een R1150GS zijn, wil het eigenlijk niet eens weten.![]()
[..]
![]()
Ziet er wel apart uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze zal ook wel zo oninteressant zijn als het maar kan naar ik aanneem?
[afbeelding]
Merk en type: BMW K1200R
dat is het begin van een leuke en mooie BMWquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze zal ook wel zo oninteressant zijn als het maar kan naar ik aanneem?
[afbeelding]
Merk en type: BMW K1200R
Volgens BMW wel.quote:
ik niequote:Op woensdag 1 maart 2006 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
ikke blij dat ik zondag nog heb gereden![]()
Als je dan toch onderscheid maakt.... ik ben ook géén man!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Metz het volgende:
Hey môgeuh mannen (en Rebbel)
M'n internet lag eruit gisteravond![]()
Maart roert zijn staart.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik nie![]()
Ik heb steeds meer zin om eens flink een middag te gaan raggen.Maar het schiet zo niet op.
Hier ligt ook best wat sneeuw. Het is heel raar om die sneeuwbuien te zien vandaag.
Ik heb 2 paar nagenoeg hagelnieuwe sportschoenen die ik alleen binnen gebruik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:02 schreef bwt het volgende:
Ikke blij dat ik in iedergeval nog water dichte zolen heb in mijn sportschoenen.
(ook al zijn die schoenen 10 jaar oud)
Onzijdig motormaatje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Als je dan toch onderscheid maakt.... ik ben ook géén man!![]()
![]()
Je verjaardagquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maart roert zijn staart.![]()
Heel zelden zag ik op mijn verjaardag sneeuw voor de deur.
Ik denk wel op de vingers van 1 hand te tellen.
Maar we hebben nog een week.![]()
[..]
Ik heb 2 paar nagenoeg hagelnieuwe sportschoenen die ik alleen binnen gebruik.
Een set waar ik alleen maar mee hardloop. (hele speciale schuine zool, niet normaal op te lopen)
En de gewone sportschoen voor buiten die dus lek is, en die's net 1.5 jaar oud.![]()
[..]
Onzijdig motormaatje.![]()
![]()
Vorig jaar toch ook nog zo laat sneeuwquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
Maart roert zijn staart.![]()
Heel zelden zag ik op mijn verjaardag sneeuw voor de deur.
Ik denk wel op de vingers van 1 hand te tellen.
Maar we hebben nog een week.![]()
Ergens volgende week dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Je verjaardagOp 0000-00-00? Is dat vandaag?
![]()
quote:`17-10-2004
Hoiii
Sinds ruim een jaar Fokker maar nog zonder fotoboek..
Ik woon in een eigen huis in de de regio van Rotterdam.
Mijn favo hobby's zijn Fokken, motorrijden, autorijden, goede muziek (can be anything) fitness, hardlopen, skaten, en relaxed een terasje pakken met een bak koffie en een appelpunt haha
Laters ga ik hier weer even verder aan sleutelen.. :-P
Bye!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Zal ik 't verklappenquote:
Dan moet ik dus nog heel wat jaartjes wachten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef worldpimber het volgende:
Mét geboortedatum maak je als man juist kans met je 40+ bij de vrouwen
Tussen ons zit 4 dagen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zal ik 't verklappen....neuh.....lamaarsittu.....I'm next
![]()
Gisteren voor dat andere topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, zijn andere geboortedatum heeft ie ook weggehaald
Fok! Fotoboek, profiel Patrick 281quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gisteren voor dat andere topic.![]()
Maar waar haal je deze shit nu weer vandaan?![]()
362quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan moet ik dus nog heel wat jaartjes wachten.![]()
Verjaardag was geen hint, maar sneeuw gerelateerd.![]()
[..]
Tussen ons zit 4 dagen.![]()
U rijdt met uw nieuwe handschoenen in uw streepkrijten jas op de motor of u maakt gewoon een wandelingetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat een heerlijk weertje zeg, zo tussen de sneeuwbuitjes door... weg redelijk droog, zon schijnt vol op je bakkes. Lekker warm![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Damn, deed je ook zo toen je 10 was?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Gelijk doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ik krijg net een inruilaanbod over de mail, Fiero <~> Saab 9000CDE full options.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel handig ding om Nick zijn vriendje èn de minibike te vervoeren.
De wegenbelasting alleen..![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Metz het volgende:
[..]
![]()
Moet ik dat ruiken ofzoMaargoed... Môggeuh Rausdouwer
![]()
![]()
Je kan het proberen. dat ruiken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Metz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De Fiero is al meer dan 3 k inrijkilometers na revisie uiterst betrouwbaar, daarvoor eigenlijk ook al totdat die ene &*^snaar eraf liep. Oorzaak menselijke fout naar ik vermoed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
de saab lijkt me ook een stuk betrouwbaarder dan de Fiero![]()
ik vond de tip van Mercy beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Metz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt goede research gedaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Fok! Fotoboek, profiel Patrick 281![]()
[..]
362![]()
volgens mij kijkt hij gewoon vanachter het raam hoe het weer ervoor staat - als de zon dan 'vol op je bakkes schijnt' dan is het inderdaad heerlijk warmquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
U rijdt met uw nieuwe handschoenen in uw streepkrijten jas op de motor of u maakt gewoon een wandelingetje![]()
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef Metz het volgende:
[..]
IK NIET! Waar is jou god-damned fotoboek dan![]()
Verdorie... Môggeuh Ondeugend...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef bwt het volgende:
[..]
Je kan het proberen. dat ruiken.
je hebt trouwens ook nog Ondeugend gemist.
Mijn KLX is verkocht aan een motorbabe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef Metz het volgende:
Verdorie... Môggeuh Ondeugend...![]()
Ik geloof dat ik me hier wel ga vermaken tussen al die MotorBabes![]()
![]()
U bent strengquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je had jezelf ook goed kunnen inlezen
en even alle fotoboeken bekijken
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je hebt goede research gedaan.Bedankt voor de hint (die van de 362 dagen).
![]()
quote:
Je had je webcam toch wel aangelaten op record gezet ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn KLX is verkocht aan een motorbabe.
[afbeelding]
Dit was nog voordat ze haar leren pak aan ging doen in mijn slaapkamer.![]()
Je post haar wel vaak hè.. maar niks op tegen hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn KLX is verkocht aan een motorbabe.
[afbeelding]
Dit was nog voordat ze haar leren pak aan ging doen in mijn slaapkamer.![]()
En daar zat lekker niks onder..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
volgens mij kijkt hij gewoon vanachter het raam hoe het weer ervoor staat - als de zon dan 'vol op je bakkes schijnt' dan is het inderdaad heerlijk warm![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
U rijdt met uw nieuwe handschoenen in uw streepkrijten jas op de motor of u maakt gewoon een wandelingetje![]()
Eh ja zoiets, ik reed autoquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
volgens mij kijkt hij gewoon vanachter het raam hoe het weer ervoor staat - als de zon dan 'vol op je bakkes schijnt' dan is het inderdaad heerlijk warm![]()
Nou, mijn nieuwe handschoenen pas ik wel iedere dag.. verbaas me steeds weer hoe fijn ze zittenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Fullie staat in z'n pakkie achter het raam met z'n helm op, met donker vizier.....lekker warm dan jah![]()
Argh, dacht er vanmiddag net weer aan toen ik wat foto's van de toktok meet zat te kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
en voor als de zon weggaat, doet ie z'n rugzakkie af, want daar zit z'n helder vizier in![]()
Just teasingquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[..]
Eh ja zoiets, ik reed auto![]()
![]()
[..]
Nou, mijn nieuwe handschoenen pas ik wel iedere dag.. verbaas me steeds weer hoe fijn ze zitten![]()
![]()
[..]
Argh, dacht er vanmiddag net weer aan toen ik wat foto's van de toktok meet zat te kijken![]()
Zal ook nooit weer een rugzak meenemen, traumatische ervaring!![]()
![]()
Enkel passen.. wacht nog steeds op mijn pakkie. Anders had ik al lang weer geredenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Just teasing, zal 't nou nooit meer doen
![]()
Niet te vaak je handschoenen passen, dadelijk zijn ze al versleten voordat je ze echt gaat gebruiken , of bedoel je met passen dat je ook echt even op je motor gaat zitten en er héél stoer bij kijkt![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Zuip je dan ook niet te pletter man, ik wed dat je niet eens meer weet wat je die avond hebt gedaan
Motorrijden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:12 schreef bwt het volgende:
damn, waar is iedereen toch zeg
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je had jezelf ook goed kunnen inlezen
en even alle fotoboeken bekijken
![]()
Ey....en je bent nog student ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:33 schreef worldpimber het volgende:
Hmm... bonnetje liggen van 80 euro van de brommerwinkel. Daar staat het gulden bedrag ook nog eens onder.Godver, wat geef ik makkelijk geld uit met die euro.
Net de sneeuw getrotseerd![]()
Deels over het fietspad gereden en als sneeuwpop aangekomen. Nooooooit meer met de motor
Een echte daredevilquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:19 schreef Metz het volgende:
[..]
Motorrijden?
Ben net ook ff geweest:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |