Die heb ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef Metz het volgende:
[..]
IK NIET! Waar is jou god-damned fotoboek dan![]()
Verdorie... Môggeuh Ondeugend...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef bwt het volgende:
[..]
Je kan het proberen. dat ruiken.
je hebt trouwens ook nog Ondeugend gemist.
Mijn KLX is verkocht aan een motorbabe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef Metz het volgende:
Verdorie... Môggeuh Ondeugend...![]()
Ik geloof dat ik me hier wel ga vermaken tussen al die MotorBabes![]()
![]()
U bent strengquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je had jezelf ook goed kunnen inlezen
en even alle fotoboeken bekijken
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je hebt goede research gedaan.Bedankt voor de hint (die van de 362 dagen).
![]()
quote:
Je had je webcam toch wel aangelaten op record gezet ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn KLX is verkocht aan een motorbabe.
[afbeelding]
Dit was nog voordat ze haar leren pak aan ging doen in mijn slaapkamer.![]()
Je post haar wel vaak hè.. maar niks op tegen hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn KLX is verkocht aan een motorbabe.
[afbeelding]
Dit was nog voordat ze haar leren pak aan ging doen in mijn slaapkamer.![]()
En daar zat lekker niks onder..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
volgens mij kijkt hij gewoon vanachter het raam hoe het weer ervoor staat - als de zon dan 'vol op je bakkes schijnt' dan is het inderdaad heerlijk warm![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
U rijdt met uw nieuwe handschoenen in uw streepkrijten jas op de motor of u maakt gewoon een wandelingetje![]()
Eh ja zoiets, ik reed autoquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
volgens mij kijkt hij gewoon vanachter het raam hoe het weer ervoor staat - als de zon dan 'vol op je bakkes schijnt' dan is het inderdaad heerlijk warm![]()
Nou, mijn nieuwe handschoenen pas ik wel iedere dag.. verbaas me steeds weer hoe fijn ze zittenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Fullie staat in z'n pakkie achter het raam met z'n helm op, met donker vizier.....lekker warm dan jah![]()
Argh, dacht er vanmiddag net weer aan toen ik wat foto's van de toktok meet zat te kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
en voor als de zon weggaat, doet ie z'n rugzakkie af, want daar zit z'n helder vizier in![]()
Just teasingquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[..]
Eh ja zoiets, ik reed auto![]()
![]()
[..]
Nou, mijn nieuwe handschoenen pas ik wel iedere dag.. verbaas me steeds weer hoe fijn ze zitten![]()
![]()
[..]
Argh, dacht er vanmiddag net weer aan toen ik wat foto's van de toktok meet zat te kijken![]()
Zal ook nooit weer een rugzak meenemen, traumatische ervaring!![]()
![]()
Enkel passen.. wacht nog steeds op mijn pakkie. Anders had ik al lang weer geredenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Just teasing, zal 't nou nooit meer doen
![]()
Niet te vaak je handschoenen passen, dadelijk zijn ze al versleten voordat je ze echt gaat gebruiken , of bedoel je met passen dat je ook echt even op je motor gaat zitten en er héél stoer bij kijkt![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Zuip je dan ook niet te pletter man, ik wed dat je niet eens meer weet wat je die avond hebt gedaan
Motorrijden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:12 schreef bwt het volgende:
damn, waar is iedereen toch zeg
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je had jezelf ook goed kunnen inlezen
en even alle fotoboeken bekijken
![]()
Ey....en je bent nog student ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:33 schreef worldpimber het volgende:
Hmm... bonnetje liggen van 80 euro van de brommerwinkel. Daar staat het gulden bedrag ook nog eens onder.Godver, wat geef ik makkelijk geld uit met die euro.
Net de sneeuw getrotseerd![]()
Deels over het fietspad gereden en als sneeuwpop aangekomen. Nooooooit meer met de motor
Een echte daredevilquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:19 schreef Metz het volgende:
[..]
Motorrijden?
Ben net ook ff geweest:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |