Als je dan toch onderscheid maakt.... ik ben ook géén man!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Metz het volgende:
Hey môgeuh mannen (en Rebbel)
M'n internet lag eruit gisteravond![]()
Maart roert zijn staart.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik nie![]()
Ik heb steeds meer zin om eens flink een middag te gaan raggen.Maar het schiet zo niet op.
Hier ligt ook best wat sneeuw. Het is heel raar om die sneeuwbuien te zien vandaag.
Ik heb 2 paar nagenoeg hagelnieuwe sportschoenen die ik alleen binnen gebruik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:02 schreef bwt het volgende:
Ikke blij dat ik in iedergeval nog water dichte zolen heb in mijn sportschoenen.
(ook al zijn die schoenen 10 jaar oud)
Onzijdig motormaatje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Als je dan toch onderscheid maakt.... ik ben ook géén man!![]()
![]()
Je verjaardagquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maart roert zijn staart.![]()
Heel zelden zag ik op mijn verjaardag sneeuw voor de deur.
Ik denk wel op de vingers van 1 hand te tellen.
Maar we hebben nog een week.![]()
[..]
Ik heb 2 paar nagenoeg hagelnieuwe sportschoenen die ik alleen binnen gebruik.
Een set waar ik alleen maar mee hardloop. (hele speciale schuine zool, niet normaal op te lopen)
En de gewone sportschoen voor buiten die dus lek is, en die's net 1.5 jaar oud.![]()
[..]
Onzijdig motormaatje.![]()
![]()
Vorig jaar toch ook nog zo laat sneeuwquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
Maart roert zijn staart.![]()
Heel zelden zag ik op mijn verjaardag sneeuw voor de deur.
Ik denk wel op de vingers van 1 hand te tellen.
Maar we hebben nog een week.![]()
Ergens volgende week dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Je verjaardagOp 0000-00-00? Is dat vandaag?
![]()
quote:`17-10-2004
Hoiii
Sinds ruim een jaar Fokker maar nog zonder fotoboek..
Ik woon in een eigen huis in de de regio van Rotterdam.
Mijn favo hobby's zijn Fokken, motorrijden, autorijden, goede muziek (can be anything) fitness, hardlopen, skaten, en relaxed een terasje pakken met een bak koffie en een appelpunt haha
Laters ga ik hier weer even verder aan sleutelen.. :-P
Bye!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Zal ik 't verklappenquote:
Dan moet ik dus nog heel wat jaartjes wachten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef worldpimber het volgende:
Mét geboortedatum maak je als man juist kans met je 40+ bij de vrouwen
Tussen ons zit 4 dagen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zal ik 't verklappen....neuh.....lamaarsittu.....I'm next
![]()
Gisteren voor dat andere topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, zijn andere geboortedatum heeft ie ook weggehaald
Fok! Fotoboek, profiel Patrick 281quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gisteren voor dat andere topic.![]()
Maar waar haal je deze shit nu weer vandaan?![]()
362quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan moet ik dus nog heel wat jaartjes wachten.![]()
Verjaardag was geen hint, maar sneeuw gerelateerd.![]()
[..]
Tussen ons zit 4 dagen.![]()
U rijdt met uw nieuwe handschoenen in uw streepkrijten jas op de motor of u maakt gewoon een wandelingetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat een heerlijk weertje zeg, zo tussen de sneeuwbuitjes door... weg redelijk droog, zon schijnt vol op je bakkes. Lekker warm![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Damn, deed je ook zo toen je 10 was?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Gelijk doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ik krijg net een inruilaanbod over de mail, Fiero <~> Saab 9000CDE full options.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel handig ding om Nick zijn vriendje èn de minibike te vervoeren.
De wegenbelasting alleen..![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Metz het volgende:
[..]
![]()
Moet ik dat ruiken ofzoMaargoed... Môggeuh Rausdouwer
![]()
![]()
Je kan het proberen. dat ruiken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Metz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De Fiero is al meer dan 3 k inrijkilometers na revisie uiterst betrouwbaar, daarvoor eigenlijk ook al totdat die ene &*^snaar eraf liep. Oorzaak menselijke fout naar ik vermoed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
de saab lijkt me ook een stuk betrouwbaarder dan de Fiero![]()
ik vond de tip van Mercy beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Metz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt goede research gedaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Fok! Fotoboek, profiel Patrick 281![]()
[..]
362![]()
volgens mij kijkt hij gewoon vanachter het raam hoe het weer ervoor staat - als de zon dan 'vol op je bakkes schijnt' dan is het inderdaad heerlijk warmquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
U rijdt met uw nieuwe handschoenen in uw streepkrijten jas op de motor of u maakt gewoon een wandelingetje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |