TuV bepruft staat er dan om, das gemiddeld beter dan een kema keurtjequote:Op zondag 10 april 2005 23:22 schreef DerBolle het volgende:
zal wel keurmerk hebben toch...
Zowel Kema, TuV, GS als CE stellen geen zak voor en zijn meestal een zelfdeclaratie (Hierbij verklaren wij van WC-Eend, de Wc-Eend goedgekeurd). Als je geluk hebt is er een testrapport van gemaakt en is er 1 testje uitgevoerd.quote:Op zondag 10 april 2005 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:
TuV bepruft staat er dan om, das gemiddeld beter dan een kema keurtje
juist ja, ik heb een Shoei van ¤350 op mijn harses (tenminste als ik mijn motor niet had verkochtquote:Op zondag 10 april 2005 23:27 schreef Youp het volgende:
toch vertrouw ik zoiets niet helemaal
ik heb al moeite met mn NAU crosshelm en die heeft 150 euro gekost...
off topic:quote:Op zondag 10 april 2005 23:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zowel Kema, TuV, GS als CE stellen geen zak voor en zijn meestal een zelfdeclaratie (Hierbij verklaren wij van WC-Eend, de Wc-Eend goedgekeurd). Als je geluk hebt is er een testrapport van gemaakt en is er 1 testje uitgevoerd.
quote:
denk zowiezo dat verzekering het niet accepteerd als ok slotquote:Op maandag 11 april 2005 01:17 schreef Geqxon het volgende:
Zo een slot is leuk, tot hij een keertje niet op wil gaan als hij aan je motor hangt
Zo een goedkoop slot betekent niet dat hij makkelijk open zal gaan, maar ook dat hij slecht open gaat (rare zinsconstructie, maar je begrijpt waar ik heen ga)
Motorsokken !quote:Op maandag 11 april 2005 01:20 schreef MissHobje het volgende:
Die schoenen# Maten: 41 t/m 45 (lekker dan als je 39 hebt
)
tja en als je op je bek gaat met 120 dan doe je dat toch wel een beetje....quote:Op maandag 11 april 2005 08:03 schreef Blackheart het volgende:
Jemoet er alleen geen wonderen van verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |