Goeie smorgensquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:54 schreef BazzieK het volgende:
Boete voor verstoring van openbare orde tijdens carnaval![]()
![]()
Zuip je dan ook niet te pletter man, ik wed dat je niet eens meer weet wat je die avond hebt gedaanquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:54 schreef BazzieK het volgende:
Boete voor verstoring van openbare orde tijdens carnaval![]()
![]()
Nog ff geduld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Bierjtuh![]()
Het is weer voorbij, mwah.... en er ligt goftedomme ook nog es sneeuw
.
Ik wil rijden, maar dat wordt zó niks natuurlijk.
Lente.....waar ben je![]()
Geduld, geduldquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Nog ff geduld.
Heb gebeld met het KNMI. Er is een storing boven engeland. Zo gauw die is opgelost kan het mooie weer door komen.
Disclaimer: resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Denk het wel, heb het al van minstens 2 onafhankelijke mensen gehoordquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
Was het trouwens de vroegste Fok! meet ooit?![]()
Heb je echt gebeld met het KNMI ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Nog ff geduld.
Heb gebeld met het KNMI. Er is een storing boven engeland. Zo gauw die is opgelost kan het mooie weer door komen.
Disclaimer: resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Als je toch niet hebt kunnen rijden i.v.m. winterstalling, had je dan niet beter ff wat kenne werpe?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Geduld, geduld.....ik ben al vanaf 15.12 aan ' t wachten
, en dan mag ik over 14 dagen weer en dan zou 't niet kennen
![]()
Ik ben heel veel winters doorgereden, met dikke pakken sneeuw op de weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
Vanochtend reden hier 2 motors door de straat, bikkels hoor, alhoewel eigenlijk totally freaked out
gewoon
Noppes, neem mij iedere volgende dag voor om iets te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
Mân, ik heb eindelijk mijn kamer opgeruimd en nog wat spullen uitgezocht. Wat voor nuttigs heb jij deze ochtend gedaan Pepijn?![]()
Wie is er in hemelsnaam onafhankelijk in deze wereld?quote:Denk het wel, heb het al van minstens 2 onafhankelijke mensen gehoord![]()
quote:Als je toch niet hebt kunnen rijden i.v.m. winterstalling, had je dan niet beter ff wat kenne werpe?
Ik hoop voor U dat U geen jaarabonnenment had aangeschaftquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Dit kon er ook nog wel bij... loop ik net naar de sportschool, is de deur dicht, en hangt er een briefje op het raam..
Wij zijn helaas en totaal onverwacht failliet verklaard!
Tot onze spijt kunnen wij geen geld teruggeven op reeds betaalde abonnementen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Metz het volgende:
Hey môgeuh mannen (en Rebbel)
M'n internet lag eruit gisteravond![]()
Heb ik daarom zo'n hoofdpijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Jouw internet lag er eg nie uit........je was gewoon Carnavalluh![]()
Zoveel niet, maar ik was er liever een avondje voor gaan karten enzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik hoop voor U dat U geen jaarabonnenment had aangeschaft![]()
Dat doe je 'goed' als je dat zelf niet meer weet waarom.quote:
Oh ohhhhh.. rennen...ow nee huppelen..quote:
Houdoequote:
Eyquote:
Wel sund inderdaad en karten JÁÁÁÁÁÁÁHquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoveel niet, maar ik was er liever een avondje voor gaan karten enzo.
Buiten dat het even niet uitkomt allemaal.![]()
Hardlopen is ook geen optie momenteel, wel sneeuw, geen sneeuw en alles is zeiknat.
Dan maar geen body en emo lift vandaag.![]()
Guess...quote:
Wat ben je toch ook een stoere meid hequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ey, 's avond een kerel, 's ochtends dan ook heh. Gewoon veul water drinken en wellicht een aspirientje nemen. Ik moest er vanochtend om 8.00 uur al uit
, maar koffie doet wonderen
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wel sund inderdaad en karten JÁÁÁÁÁÁÁH.
Mijn zolen zijn een beetje door, had net al natte sokken onderweg naar de sportschool.quote:Mijn woensdagochtendritueel ligt ook op z'n gat, nog wat wattuh in m'n koppie en sneeuw, dus hardlopen wordt hier hardglijden
![]()
In de soes of OP de soes?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Komt nog wel een tweede kartmeet dus.
Even oefenen in de Soes.
Gister weze sporten - heen droog - terug alles wit van de sneeuwquote:[..]
Mijn zolen zijn een beetje door, had net al natte sokken onderweg naar de sportschool.![]()
En ik ren hier gelijk het park in, daar zal nog veel meer liggen dan op een drukke weg.
Ik had met sporten wat pit in het luie lichaampje willen krijgen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:47 schreef bwt het volgende:
In de soes of OP de soes?[/spoiler]Voor haar in.
![]()
[quote]Gister weze sporten - heen droog - terug alles wit van de sneeuw
Nu ziet Nijmegen wit - smeltend
De eerste geplande meet was op 8 januariquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
Ik keek inderdaad verbaast uit het raam vanochtend, en op dit moment komt er nog een aardige lading bij.![]()
Wat een contrast met zondag. Toen nog lekker gereden.![]()
Was het trouwens de vroegste Fok! meet ooit?![]()
De eerste was in november 2003, de tweede in maart 2004.
Beide dagen was het trouwens nog net even warmer dan afgelopen zondag.
Vooral die ik maart, daar leek het echt lente, heerlijk temperatuurtje.![]()
Maar dat komt er allemaal weer aan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De eerste geplande meet was op 8 januari
Dat er vervolgens maar 2 kwamen opdagen.
Kudwehr.![]()
Me hele schema wordt zo in de war gegooid, eens kijken of ik wat met de brommer kan.![]()
Dat van die sportschool"Helaas geheel onverwacht". Zeker weten dat die eigenaar niet dacht, eerst even cashen van alle mensen met goede voornemens dit jaar en vervolgens failliet verklaren?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat voor type BMW is dit, weet iemand dat? R1200GS?
[afbeelding]
Merk en type: BMW
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 28-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
een meet is pas officieel als er meer dan 2 FOK-MC leden aanwezig zijn
![]()
daar is zondag door alle aanwezige MC leden voor gestemd![]()
Ikke blij dat ik in iedergeval nog water dichte zolen heb in mijn sportschoenen. (ook al zijn die schoenen 10 jaar oud)quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had met sporten wat pit in het luie lichaampje willen krijgen.![]()
En het is niet dat ik geen goede schoenen heb, Manuela Marcos was er niets bij, maar die versleten exemplaren zitten nog zo lekker.
![]()
Moest je gisteren ook met de motor over de sneeuw trouwens?
En hoe rijdt je motor na die laatste beurt?![]()
Ik heb werkelijkwaar 0 verstand van motoren, dus ik zet gewoon alles er op wat ik moi voor de lens krijgquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alexxxx, de topposter van Fok! MC oninteressante plaatjes.
Geintje..
Ik gok dat het een R1200GS is, kan ook een R1100GS of een R1150GS zijn, wil het eigenlijk niet eens weten.![]()
[..]
![]()
Ziet er wel apart uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze zal ook wel zo oninteressant zijn als het maar kan naar ik aanneem?
[afbeelding]
Merk en type: BMW K1200R
dat is het begin van een leuke en mooie BMWquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze zal ook wel zo oninteressant zijn als het maar kan naar ik aanneem?
[afbeelding]
Merk en type: BMW K1200R
Volgens BMW wel.quote:
ik niequote:Op woensdag 1 maart 2006 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
ikke blij dat ik zondag nog heb gereden![]()
Als je dan toch onderscheid maakt.... ik ben ook géén man!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Metz het volgende:
Hey môgeuh mannen (en Rebbel)
M'n internet lag eruit gisteravond![]()
Maart roert zijn staart.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik nie![]()
Ik heb steeds meer zin om eens flink een middag te gaan raggen.Maar het schiet zo niet op.
Hier ligt ook best wat sneeuw. Het is heel raar om die sneeuwbuien te zien vandaag.
Ik heb 2 paar nagenoeg hagelnieuwe sportschoenen die ik alleen binnen gebruik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:02 schreef bwt het volgende:
Ikke blij dat ik in iedergeval nog water dichte zolen heb in mijn sportschoenen.
(ook al zijn die schoenen 10 jaar oud)
Onzijdig motormaatje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Als je dan toch onderscheid maakt.... ik ben ook géén man!![]()
![]()
Je verjaardagquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maart roert zijn staart.![]()
Heel zelden zag ik op mijn verjaardag sneeuw voor de deur.
Ik denk wel op de vingers van 1 hand te tellen.
Maar we hebben nog een week.![]()
[..]
Ik heb 2 paar nagenoeg hagelnieuwe sportschoenen die ik alleen binnen gebruik.
Een set waar ik alleen maar mee hardloop. (hele speciale schuine zool, niet normaal op te lopen)
En de gewone sportschoen voor buiten die dus lek is, en die's net 1.5 jaar oud.![]()
[..]
Onzijdig motormaatje.![]()
![]()
Vorig jaar toch ook nog zo laat sneeuwquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
Maart roert zijn staart.![]()
Heel zelden zag ik op mijn verjaardag sneeuw voor de deur.
Ik denk wel op de vingers van 1 hand te tellen.
Maar we hebben nog een week.![]()
Ergens volgende week dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Je verjaardagOp 0000-00-00? Is dat vandaag?
![]()
quote:`17-10-2004
Hoiii
Sinds ruim een jaar Fokker maar nog zonder fotoboek..
Ik woon in een eigen huis in de de regio van Rotterdam.
Mijn favo hobby's zijn Fokken, motorrijden, autorijden, goede muziek (can be anything) fitness, hardlopen, skaten, en relaxed een terasje pakken met een bak koffie en een appelpunt haha
Laters ga ik hier weer even verder aan sleutelen.. :-P
Bye!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Zal ik 't verklappenquote:
Dan moet ik dus nog heel wat jaartjes wachten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef worldpimber het volgende:
Mét geboortedatum maak je als man juist kans met je 40+ bij de vrouwen
Tussen ons zit 4 dagen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
Zal ik 't verklappen....neuh.....lamaarsittu.....I'm next
![]()
Gisteren voor dat andere topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, zijn andere geboortedatum heeft ie ook weggehaald
Fok! Fotoboek, profiel Patrick 281quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gisteren voor dat andere topic.![]()
Maar waar haal je deze shit nu weer vandaan?![]()
362quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan moet ik dus nog heel wat jaartjes wachten.![]()
Verjaardag was geen hint, maar sneeuw gerelateerd.![]()
[..]
Tussen ons zit 4 dagen.![]()
U rijdt met uw nieuwe handschoenen in uw streepkrijten jas op de motor of u maakt gewoon een wandelingetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat een heerlijk weertje zeg, zo tussen de sneeuwbuitjes door... weg redelijk droog, zon schijnt vol op je bakkes. Lekker warm![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Damn, deed je ook zo toen je 10 was?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Gelijk doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ik krijg net een inruilaanbod over de mail, Fiero <~> Saab 9000CDE full options.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel handig ding om Nick zijn vriendje èn de minibike te vervoeren.
De wegenbelasting alleen..![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Metz het volgende:
[..]
![]()
Moet ik dat ruiken ofzoMaargoed... Môggeuh Rausdouwer
![]()
![]()
Je kan het proberen. dat ruiken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Metz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De Fiero is al meer dan 3 k inrijkilometers na revisie uiterst betrouwbaar, daarvoor eigenlijk ook al totdat die ene &*^snaar eraf liep. Oorzaak menselijke fout naar ik vermoed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
de saab lijkt me ook een stuk betrouwbaarder dan de Fiero![]()
ik vond de tip van Mercy beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Metz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt goede research gedaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Fok! Fotoboek, profiel Patrick 281![]()
[..]
362![]()
volgens mij kijkt hij gewoon vanachter het raam hoe het weer ervoor staat - als de zon dan 'vol op je bakkes schijnt' dan is het inderdaad heerlijk warmquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
U rijdt met uw nieuwe handschoenen in uw streepkrijten jas op de motor of u maakt gewoon een wandelingetje![]()
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef Metz het volgende:
[..]
IK NIET! Waar is jou god-damned fotoboek dan![]()
Verdorie... Môggeuh Ondeugend...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef bwt het volgende:
[..]
Je kan het proberen. dat ruiken.
je hebt trouwens ook nog Ondeugend gemist.
Mijn KLX is verkocht aan een motorbabe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef Metz het volgende:
Verdorie... Môggeuh Ondeugend...![]()
Ik geloof dat ik me hier wel ga vermaken tussen al die MotorBabes![]()
![]()
U bent strengquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je had jezelf ook goed kunnen inlezen
en even alle fotoboeken bekijken
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je hebt goede research gedaan.Bedankt voor de hint (die van de 362 dagen).
![]()
quote:
Je had je webcam toch wel aangelaten op record gezet ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn KLX is verkocht aan een motorbabe.
[afbeelding]
Dit was nog voordat ze haar leren pak aan ging doen in mijn slaapkamer.![]()
Je post haar wel vaak hè.. maar niks op tegen hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
En daar zat lekker niks onder..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
volgens mij kijkt hij gewoon vanachter het raam hoe het weer ervoor staat - als de zon dan 'vol op je bakkes schijnt' dan is het inderdaad heerlijk warm![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
U rijdt met uw nieuwe handschoenen in uw streepkrijten jas op de motor of u maakt gewoon een wandelingetje![]()
Eh ja zoiets, ik reed autoquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
volgens mij kijkt hij gewoon vanachter het raam hoe het weer ervoor staat - als de zon dan 'vol op je bakkes schijnt' dan is het inderdaad heerlijk warm![]()
Nou, mijn nieuwe handschoenen pas ik wel iedere dag.. verbaas me steeds weer hoe fijn ze zittenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Fullie staat in z'n pakkie achter het raam met z'n helm op, met donker vizier.....lekker warm dan jah![]()
Argh, dacht er vanmiddag net weer aan toen ik wat foto's van de toktok meet zat te kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
en voor als de zon weggaat, doet ie z'n rugzakkie af, want daar zit z'n helder vizier in![]()
Just teasingquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[..]
Eh ja zoiets, ik reed auto![]()
![]()
[..]
Nou, mijn nieuwe handschoenen pas ik wel iedere dag.. verbaas me steeds weer hoe fijn ze zitten![]()
![]()
[..]
Argh, dacht er vanmiddag net weer aan toen ik wat foto's van de toktok meet zat te kijken![]()
Zal ook nooit weer een rugzak meenemen, traumatische ervaring!![]()
![]()
Enkel passen.. wacht nog steeds op mijn pakkie. Anders had ik al lang weer geredenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Just teasing, zal 't nou nooit meer doen
![]()
Niet te vaak je handschoenen passen, dadelijk zijn ze al versleten voordat je ze echt gaat gebruiken , of bedoel je met passen dat je ook echt even op je motor gaat zitten en er héél stoer bij kijkt![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Zuip je dan ook niet te pletter man, ik wed dat je niet eens meer weet wat je die avond hebt gedaan
Motorrijden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:12 schreef bwt het volgende:
damn, waar is iedereen toch zeg
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je had jezelf ook goed kunnen inlezen
en even alle fotoboeken bekijken
![]()
Ey....en je bent nog student ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:33 schreef worldpimber het volgende:
Hmm... bonnetje liggen van 80 euro van de brommerwinkel. Daar staat het gulden bedrag ook nog eens onder.Godver, wat geef ik makkelijk geld uit met die euro.
Net de sneeuw getrotseerd![]()
Deels over het fietspad gereden en als sneeuwpop aangekomen. Nooooooit meer met de motor
Een echte daredevilquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:19 schreef Metz het volgende:
[..]
Motorrijden?
Ben net ook ff geweest:
[afbeelding]
Helaas, geen digicam. Anders had ik de rest van mijn leven die foto kunnen posenquote:
Hetgeen wat jullie aan huur/hypotheek betalen besteed ik allemaal aan de motor.quote:
Kwam ze alleen??quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
En daar zat lekker niks onder..
jij heb toegezegd dat jij de OP zou beherenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]Beetje respect voor deze echte motorrijder.
Jij neemt niet eens de moeite zelf eens de OP te bewerken als er wat topics missen...
Echte motorrijder? Ik heb 'm nog niet zien rijden, jij welquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]Beetje respect voor deze echte motorrijder.
Jij neemt niet eens de moeite zelf eens de OP te bewerken als er wat topics missen...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Helaas, geen digicam. Anders had ik de rest van mijn leven die foto kunnen posen![]()
Van die TransAlp kneuzen die gaan posen met hun lelijke pekelfiets idee![]()
Op een foto op z'n achterwielquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Echte motorrijder? Ik heb 'm nog niet zien rijden, jij wel![]()
Volgens mij waren jullie de grote afwezigen op 8 januari en 19 februari.quote:Enne die meneer die je nu quote heeft toevallig wel aan de eerste fokmeet van dit jaar meegedaan. Waar was jij meneer de echte motorrijder?![]()
ik neem alleen maar over wat mij door de drie meeters van zondag werd ingefluisterd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op een foto op z'n achterwiel
[..]
Volgens mij waren jullie de grote afwezigen op 8 januari en 19 februari.
Oh wacht, door afwezig te blijven noemen we het gewoon geen FokMC meet.
Vooroordelen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Echte motorrijder? Ik heb 'm nog niet zien rijden, jij wel![]()
Toen kon ik jullie nog niet misschienquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Waar was jij meneer de echte motorrijder?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef Metz het volgende:
Toen kon ik jullie nog niet misschien![]()
Laat me je haarkleur raden....![]()
Blond?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef Rausdouwer het volgende:
ik neem alleen maar over wat mij door de drie meeters van zondag werd ingefluisterd.en vertel eens wat er precies was gebeurd op die data? want ik weet het niet meer
![]()
Nee geen vooroordelen, alleen een constatering. Ik kan een 'echte motorrijder' alleen zo noemen als ik 'm op z'n minst zelf heb zien rijden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef Metz het volgende:
[..]
Vooroordelen?Die worden persoonlijk afgestraft door Herr Metz himself
![]()
[..]
Toen kon ik jullie nog niet misschien![]()
Laat me je haarkleur raden....![]()
Blond?![]()
Oh, eerder in dit topic heb ik gelezen dat de meeters hebben afgesproken dat een fokmeet pas een echte fokmeet is als er minstens drie fokkers zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]Je mag nog een keer raden, tis wel gekleurd maargoed... dit zijn 2 reconstructie's :
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]Je mag nog een keer raden, tis wel gekleurd maargoed... dit zijn 2 reconstructie's :
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
oh, nou weet ik het weer! maar dat wilden we juist zo snel mogelijk vergetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was geen meet
maar een sleuteldagje
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:04 schreef Metz het volgende:
Whoe wat een gezellig clubje is het hier!
IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is relavond denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:04 schreef Metz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What the fuck are you doing in my backyard?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lek en Lingenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef hollander172 het volgende:
What the fuck are you doing in my backyard?
Mag best, hond is alleen wat enthousiast nog.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lek en Lingen
Volgens mij opperde ik nog om eens bij je langs te gaan.
Idemquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:04 schreef Metz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt nog heel wat te leren over de Fok! MCquote:
Alleen hebben wij nog een auto, motor en kinderen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef worldpimber het volgende:
Hetgeen wat jullie aan huur/hypotheek betalen besteed ik allemaal aan de motor.![]()
![]()
Je hebt je motorverlangens niet zwaar genoeg door laten wegen bij de aanschaf van je huis.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef dunc het volgende:
Morgen weer verder klussen in ons nieuwe woning. Er is een schuurtje en een buitenplaats achter, perfect voor de motor. Moet ik alleen wel een SM kopen, anders kom ik de trap niet op
Buitenplaats en schuurtje op de eerste verdieping![]()
Ik pas vandaag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Pimber en Hicham willen het vast wel uitleggen.![]()
En ik een lager salaris...quote:Alleen hebben wij nog een auto, motor en kinderen.![]()
Wat heb jij nu ineens allemaal voor gewauwel in je ondertitel en sign?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:50 schreef hollander172 het volgende:
Mag best, hond is alleen wat enthousiast nog.
Hij is getinte mensen gewend dus don't be afraid.![]()
One big mystery.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/825234/3/50#35626770]woensdag 1 maart 2006 23:06
Alhoewel ik best wel kan geloven dat er maanden zijn dat ik way meer te besteden heb dan bepaalde tweeverdieners.Maarjah, niemand kent hun agenda...
Je kan maar een motor tegelijk rijden en de andere 2 ben ik liever kwijt dan rijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen hebben wij nog een auto, motor en kinderen.![]()
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
Werken met een kater, gekneusde enkel en zin in bier kan ik iedereen aanraden![]()
Kut joh, weer een dag van je leven verpest.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb vandaag echt helemaal niks gedaan.... les op school heb ik wat zitten kloten, begreep er alleen niet echt wat van (kwam dus ook geen resultaat uit)... moest ik eigenlijk vanmiddag / vanavond nog vanalles doen voor morgen
![]()
ik weet niet was het is... maar das huiswerk maken wil voor geen meter na m'n stage daarvoor ging het al moeizaam![]()
ga nu dus ook maar gewoon slapen... zie morgen wel hoe onhandig het was om niks te doen![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wil een sportschool overnemen, heb jij nog geld?![]()
![]()
Ach ja, het leven ziet er anders uit als je 12 jaar verder bent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
Je kan maar een motor tegelijk rijden en de andere 2 ben ik liever kwijt dan rijk
Dat is ondermeer één van de vragen, maar volgens FS die een eigen import bedrijf gehad heeft niet.quote:Volgens mij moet je ze ook nog uit de schulden kopen eerst
Mot je een oprotpremie?quote:Maar een eigen bedrijf oid zou wel top zijn later. Maar uiteraard nadat ik geëmigreerd ben.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FSquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Dat is ondermeer één van de vragen, maar volgens FS die een eigen import bedrijf gehad heeft niet.![]()
quote:Karten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkte hierdoor wel mijn postbank, weer lekker uitbetaald
![]()
![]()
Dat van die faciliteiten is wel grappig ja, dacht er gister nog over.Je hebt hier van die verkaste Nederlanders naar de VS op Fok! zitten die continu zitten te zanikken op de NL en het nu erg goed hebben in de VS.
Maarjah, ondertussen beseffen ze niet dat 1 van de redenen dat ze het daar nu zo goed hebben het "geweldige onderwijssysteem" van NL is.Zeg maar stufi enzo
, of het onderwijssysteem nog zo geweldig is weet ik niet meer met al die veranderingen keer op keer
Ff filmske kijken![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef worldpimber het volgende:
Dat van die faciliteiten is wel grappig ja, dacht er gister nog over.Je hebt hier van die verkaste Nederlanders naar de VS op Fok! zitten die continu zitten te zanikken op de NL en het nu erg goed hebben in de VS. Maarjah, ondertussen beseffen ze niet dat 1 van de redenen hiervoor het "geweldige onderwijssysteem" van NL is.
![]()
De daling is ingezet.quote:Mjah... zeg maar stufi enzo, of het onderwijssysteem nog zo geweldig is weet ik niet meer met al die veranderingen keer op keer![]()
Wil je strax ook een SM kopuh.. kijk maar niet dus.quote:ff filmske kijken
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
Wil je strax ook een SM kopuh.. kijk maar niet dus.![]()
Ik ben ondertussen down.![]()
![]()
Meer oefenenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
Hoe doen ze rolling burn outs zonder dat het voorwiel gaat stuiteren
Ook gij Brutus?quote:
ZX-12, ZX-10, Ragnaked, ragSM, TL-Rquote:
geen lekkende voorvork hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
Hoe doen ze rolling burn outs zonder dat het voorwiel gaat stuiteren
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef Metz het volgende:
[..]
Nou zegkan het ook wat minder
![]()
[afbeelding]
Ik was gister 11:30 op school, heb tot 14:35 zitten gamen. Toen moest ik naar hoorcollege en daar heb ik anderhalf uur lang zitten internetten (online strips lezen enzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb vandaag echt helemaal niks gedaan.... les op school heb ik wat zitten kloten, begreep er alleen niet echt wat van (kwam dus ook geen resultaat uit)... moest ik eigenlijk vanmiddag / vanavond nog vanalles doen voor morgen
![]()
ik weet niet was het is... maar das huiswerk maken wil voor geen meter na m'n stage daarvoor ging het al moeizaam![]()
ga nu dus ook maar gewoon slapen... zie morgen wel hoe onhandig het was om niks te doen![]()
Is hetniets voor je krantenwijk?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:
ZX-12, ZX-10, Ragnaked, ragSM, TL-RAlles heeft zo zijn aantrekkingkrachten.
Alhoewel de SM wel het grootste gebrek heeft, de enige fiets die je alleen maar als "erbij" kan nemen.
Cool fotowtjequote:Op donderdag 2 maart 2006 07:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
wordt niks zaterdag
[afbeelding]
yepquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:26 schreef Worldbeater het volgende:
Cool fotowtje, zo uit het losse handje genomen?
![]()
Zo duur zijn ze ook eigenlijk niet, en ik kan hem zo in de box pleuren beneden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:26 schreef Worldbeater het volgende:
Is hetniets voor je krantenwijk?![]()
En regio meetings met SM dudes heeft ook wel wat.![]()
Gewoon niet meer met ons meeten en niet naar Duitsland willen.
SM can be your only choice.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wordt niks zaterdag
[afbeelding]
quote:geen lekkende voorvork hebben
Daar is de huiskamer toch voorquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt je motorverlangens niet zwaar genoeg door laten wegen bij de aanschaf van je huis.![]()
Het is toch wel een vereiste dat alle leden bij elkaar thuis kunnen sleutelen.![]()
![]()
Niet vergeten een beetje lucht uit je banden te laten lopen hequote:Op donderdag 2 maart 2006 09:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik ga zo toch knallen.![]()
[afbeelding]
Snow has gonequote:Op donderdag 2 maart 2006 08:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij ons ligt er bijna geen sneeuw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ik heb een hele krachtige en effectieve tractiecontrole in mijn rechterhand.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef dunc het volgende:
Sterkte dan, dat zal je nodig hebben. Auto's glibberen hier door de straten.
zo voelde het wel iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kut joh, weer een dag van je leven verpest.![]()
is gewoon jou schuldquote:Op donderdag 2 maart 2006 07:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik was gister 11:30 op school, heb tot 14:35 zitten gamen. Toen moest ik naar hoorcollege en daar heb ik anderhalf uur lang zitten internetten (online strips lezen enzo) ipv op te letten. Vervolgens nog in een halfuurtje wat schoolgerelateerde dingen gedaan en naar huis gegaan
Lekker nuttigWas wel moe toen ik thuis kwam, van het niksen ...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef Metz het volgende:
[..]
Verdorie... Môggeuh Ondeugend...![]()
Ik geloof dat ik me hier wel ga vermaken tussen al die MotorBabes![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh![]()
Ik moest de bus van 8:30 hebben, heb vandaag college van 9:15 tot 14:15. Maarrrrrrr ik bleef in mijn nest liggen en heb de hele ochtend gegamed![]()
quote:
Vage combinatie, TL met SM'ers. Zou zomaar de Fok!MC kunnen zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
Filmpje!
Check die rolling burnout bij 2.30 .. en ook aan het einde..
Met kou zachter, maar in sneeuw juist harder toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Niet vergeten een beetje lucht uit je banden te laten lopen he
Ik denk eerder dat het Gawaine is, maar goed dat combineert ook.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:23 schreef hicham het volgende:
Vage combinatie, TL met SM'ers. Zou zomaar de Fok!MC kunnen zijn![]()
Is dat nu die van motorbanden Spanje?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het Gawaine is, maar goed dat combineert ook.![]()
Leuk prijslijstje.![]()
Staat het in Spaans?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:51 schreef worldpimber het volgende:
Is dat nu die van motorbanden Spanje?
Moet ik hier nu echt op ingaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gawaine is part of the Fok!MCquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het Gawaine is, maar goed dat combineert ook.![]()
Leuk prijslijstje.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:08 schreef Worldbeater het volgende:Hmm, ja dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.60/65 uur zwaar werk per weekquote:Richting: logistiek
Plaatsingsdatum: 2 maart 2006
voor een groot keukenbedrijf in Waalwijk. Samen met een collega bezorg je keukens in Nederland. Je controleert de keuken op juistheid, beschadiging en compleetheid. Je bekijkt de plaats waar de keuken moet komen op werkbaarheid voor de monteur, je checkt deze op aansluitpunten voor gas, water en elektra en je controleert of de muren correct afgewerkt en recht zijn. Belangrijk voor deze functie is dat je ruimtelijk inzicht hebt, stressbestendig en fysiek sterk bent en dat je in bezit bent van rijbewijs C en CCVB. Daarnaast ben je communicatief vaardig, heb je verantwoordelijkheidsgevoel en ben je secuur, collegiaal en klantgericht. Kun je tekeningen lezen, heb je enige technische kennis van keukens en ben je bereid om 60/65 uur per week te werken? Neem dan snel contact op met de vestiging voor meer informatie!
Boh![]()
T'is dus geen TL1000.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:08 schreef hicham het volgende:
Gawaine is part of the Fok!MCHij heeft alleen nog niet meegereden
Zeker weten dat het pijn doet.quote:Volgens mij balen die dealers wel flink van die goedkope bandenprijsvechters. Komt er weer zo een kneusje aan de balie eeehheueuuhh... kheb banden kan ik die hier laten monteren of hoe zit dat
Hogere personeelskosten, maar ook een duurder dealernetwerk.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Nu de buurman nog lief aankijken als'tie over 5-10 dagen binnenkomt.![]()
quote:
Misschien iets voor mij nu.quote:60/65 uur zwaar werk per week
Boh
...de ontknoping.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Dat is nou echt een hondenbaan..
.. en dan nog zeikerige klanten hebben die niet tevreden zijn terwijl jij 12 uur achtereen werk.![]()
Leuke plaaikes Metzquote:
Foto van je nieuwe auto toevallig Worldbeater?quote:Op donderdag 02 maart 2006 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
[...]Zoals die man die een proefrit bij een autodealer ging maken, en vlak daarvoor een hoer oppikte.
Die gaf hij de smoes dat hij eerst even iets bij een autozaak moest afhandelenn.
Dus de dame bleef in de showroom achter, hij een dikke auto mee en nooit meer terug komen.
Hoertje wist van niets.
Kreeg van de autodealer nog wel geld voor de bus terug..
T'is hier ook weer begonnen met sneeuwen, samen met een stevige wind wel een sfeervol plaatje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
'tis hiero the shadow of snow ....waar blijft die lente nou![]()
Ik heb nog wel een zakje pekel in de schuur staan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Ja leuk, weer dikke sneeuw.
Ik wil dynorunnen![]()
Capirossi gaat Glibbernau wel even de oren wassen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef Metz het volgende:
Btw, wat denken jullie van Gibernau vs. Rossi komend seizoen?
[afbeelding]
Tijdens de wintertests is gebleken dat de Duc van Gibernau en Capirossi toch aanzienlijk verbeterd is t.o.v. 2005.... Maar of ze de Doctor op Yamaha aankunnen moet nog blijken natuurlijk.
Denk wel dat Rossi een zware dobber krijgt aan de nieuwe Ducati GP6:
[afbeelding]
Dat zou gaaf zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
Capirossi gaat Glibbernau wel even de oren wassen.![]()
Idd... Biaggi is ook al gespot in F1:quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
Maar beter wordt het spannend ja, in het laatste seizoen dat Rossi nog op 2 wielen rijdt.![]()
hier begint het weer hard te sneeuwenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Ja leuk, weer dikke sneeuw.
Ik wil dynorunnen![]()
edit: zo te zien is alles bijna weg.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier begint het weer hard te sneeuwen![]()
collega zei dat het vanaf volgende week > 10 graden gaat worden
vind je dat leuk om naar te kijken dan? Ik bedoel, alles boven de 150 is voor jullie 25 Kwatters niet weggelegd natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar ik trouwens ook over zat te denken, zitten er op de maasvlakte ook geschikte heeeeeele lange bochten? Zeg maar waar je wannabe 160 - 200 + in kan kneedownen? Ik bedoel alles is er: ruimte, overzicht en eventueel van te voren asfaltinspectie.
En het vereist natuurlijke enige adrenaline.Heb een keer een filmpje gezien van iemand en dat ziet er best puik uit met zo een hoge snelheid, en klaverbladen met 100+ hebben we nou ook al gezien
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar ik trouwens ook over zat te denken, zitten er op de maasvlakte ook geschikte heeeeeele lange bochten? Zeg maar waar je wannabe 160 - 200 + in kan kneedownen? Ik bedoel alles is er: ruimte, overzicht en eventueel van te voren asfaltinspectie.
Dan stel ik voor dat je er die meet ook bij bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef stinkie het volgende:
vind je dat leuk om naar te kijken dan? Ik bedoel, alles boven de 150 is voor jullie 25 Kwatters niet weggelegd natuurlijk
ik kan me 1 bocht herrineren waar pepijn (zegtquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
Wie was destijds dan de 20,2 kw groep?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan me 1 bocht herrineren waar pepijn (zegt) met 200 doorheen te zijn geknald
maar verder is het in principe rechtuit allemaal, of heeeel iets afwijkende lange bochten
maar idd, alles is er...zelfs een keer blik tegengekomen met zwaailichteniedereen komt met 200+ aan rijden - behalve de 20,2 kw groep - en ging netjes op tijd terug naar de 50
(of 80...hoe hard je daar ook mag)
Pfff, dat jullie niet gewoon allemaal stiekem weggereden zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie jouw voorgaande postmeer was er ook niet idd...
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hou je bek lijer, zo doe je maar tegen Rietvaerder
Mân, wat doe jij stoer op het internet. Dat is op de meets wel anders, als jouw gezicht binnen mijn vuistslagbereik isquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hou je bek lijer, zo doe je maar tegen Rietvaerder
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Mân, wat doe jij stoer op het internet. Dat is op de meets wel anders, als jouw gezicht binnen mijn vuistslagbereik is [afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:33 schreef hicham het volgende:
Lijp
Koekblik alert![]()
Vraag me af wie meer geprezen moet worden aan het einde van een rally. De berijder bestuurder (edit) van de wagen of de bijrijder. Wat een vertrouwen moet je dan hebben
familieruzie'tjequote:
In de baas z'n tijd dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:38 schreef Makster het volgende:
As maandag moet i kweer werken en dan lees ik ook wel weer bij.
quote:
Ghe, ghequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Bosche Bollen weleens een of andere flapdrol genaaid, snel eena fslag gepakt en arme jongen ging rechtdoor![]()
Ik zie het al gebeuren...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ghe, ghe, was een errug leuke actie JaH.
We reden allemaal netjes als baksteentjes, scheurt ie ineens weg uit onze formatie om ff te showen dat ie heul hard ken gassuh, en onze voorrijder, volgens mij was 't PeerkeMikuni draait de A2 afen wij allemaal
![]()
Altijd al geweten dat die DD een pedo was....quote:
Hij anticipeerde niet zo goed in 't verkeerquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:12 schreef Metz het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren...Doei paupertje
![]()
![]()
Dat zou mij nou echt nóóit gebeuren![]()
![]()
![]()
![]()
dat deed die flapdrol zichzelf aan hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pfff, dat jullie niet gewoon allemaal stiekem weggereden zijn![]()
Volgens mij hebben de Bosche Bollen weleens een of andere flapdrol genaaid, snel eena fslag gepakt en arme jongen ging rechtdoor![]()
Whoehahahaquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat die DD een pedo was....
Onlangs in ED te P. geweest en daar lopen nog meer van die pedofiele familieleden van DD alle kinderen achterna![]()
Die gast wat van die kar af wil rijdenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:52 schreef hicham het volgende:
http://www.dumphead.com/item/629 <<![]()
Leuke compilatie![]()
Sommige zijn echt lullig, maar ik denk dat iedereen er achteraf wel om kan lachen
Het was rommel zo beweerde iemand, kon ook niet anders voor die prijs.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef worldpimber het volgende:
Bij mij staat ie al op het verlanglijstje, alsof ik daar een test voor nodig heb![]()
![]()
De Lidlquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Test backprotectors.![]()
Ondermeer die van de Lidl, hadden we toen een destructieve Fok! MC rel over.
Ik moet het nog lezen, ben benieuwd naar de resultaten.![]()
Edit: Goedgekeurd.![]()
Toch nog aardig wat anderen afgekeurd, zelfs twee van 140 euro..zwaar over de limiet zelfs.![]()
Nee schat die van de Lidl kopen we niet, ik geef liever 100 euro meer uit voor mijn veiligheid. .....![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
De Lidl
KankertyfushoerigeboomkopperLidlmeuk
Onee, ik zat in het andere kampniet later gevold door plaatsname op de 'reservebank'
BE's helm en de olie die nu in de Alp zit ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mijn motorsokken komen er vandaan.
*trots is.
Kanslozen !!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
BE's helm en de olie die nu in de Alp zit ook
Das jammerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bij deze zeg ik af voor morgen
[afbeelding]
en nee, ik ga nu niet elke ochtend een pic posten van mijn achtertuin
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:24 schreef ondeugend het volgende:
Zeg hallo !
Weten jullie wel dat dit topic heel ver onderaan in mijn active topics staat ?
Schandalig... paupers !
Wij hebben ook die rugprotectors van de Lidlquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Test backprotectors.![]()
Ondermeer die van de Lidl, hadden we toen een destructieve Fok! MC rel over.
Ik moet het nog lezen, ben benieuwd naar de resultaten.![]()
Edit: Goedgekeurd.![]()
Toch nog aardig wat anderen afgekeurd, zelfs twee van 140 euro..zwaar over de limiet zelfs.![]()
Nee schat die van de Lidl kopen we niet, ik geef liever 100 euro meer uit voor mijn veiligheid. .....![]()
reply:quote:Beste collegae,
Wilt u svp zo vriendelijk zijn om af te stemmen wie de slingers tbv >naam<'s verjaardag ophangt ?
Bvd, >naam<
Heeft ie toch netje gedaan voor zichzelfquote:>naam<,
>jarige< wilde tot 18.45 blijven werken. Dit is TOO MUCH voor mijzelf en andere collegae...
In onderling overleg tussen ons hebben we besloten dat >jarige< zelf de slingers op gaat hangen.
Hij heeft hiervoor inmiddels opdracht voor gekregen.
>naam<
Dat heeft niets met mijn active topics te maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Als je nou ff wat sneller je motorrijbewijs zou halen kon je de Fokstok voor een olibol hierheen komen brengen.
verkoopt de Lidl weer motormeuk, heb een hoes voor de Alp nodigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Ik zat even te kijken op de Lidl site, toen ik deze meid zag. Vol passie haalt ze de motorhoes van de All-road.. Prrrrr [afbeelding]
Maar goed dat goedkope autoolie bepaalde additieven mist waardoor deze je koppeling niet vernaggelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef stinkie het volgende:
BE's helm en de olie die nu in de Alp zit ook
Vol passiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Ik zat even te kijken op de Lidl site, toen ik deze meid zag. Vol passie haalt ze de motorhoes van de All-road.. Prrrrr [afbeelding]
Dan is het maar goed dat ik motorfietsolie gekocht heb hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar goed dat goedkope autoolie bepaalde additieven mist waardoor deze je koppeling niet vernaggelen.
Wel mist het tegenover motorfietsolie een aantal andere additieven en heeft het een lagere zinc verhouding waardoor deze niet geschikt is voor hoge toerentallen.![]()
[..]
Dan ben ik gerustgesteld.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:55 schreef stinkie het volgende:
Dan is het maar goed dat ik motorfietsolie gekocht heb he
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
verkoopt de Lidl weer motormeuk, heb een hoes voor de Alp nodig
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vol passie..passief..ik wist niet dat je een motorhoes er zo afkreeg.
Moah, ziet er uit als een leuke meid toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ spoiler:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij hebben ook die rugprotectors van de Lidlgoed om te zien dat ze dat ze niet verkeerd uit de test komen
stel je voor dat ik teveel geld voor een protector betaald zou hebben
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Collega is jarigeind vd middag gisteren mailtje van manager:
[..]
reply:
[..]
Heeft ie toch netje gedaan voor zichzelf
De foto is niet voor niets zover genomen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Moah, ziet er uit als een leuke meid toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag vanochtend Rosanne Barr bij Larry King Live.
Maar nu 50 kilo afgevallen en met lang blond haar.
Zie je wat een beetje tweaken doet met iemand.
Ik bedacht me net ook dat ik hem zondag niet om had gedaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:30 schreef worldpimber het volgende:Maar je rijdt er nooit mee of wat?
![]()
Of alleen voor het circuit![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De foto is niet voor niets zover genomen.
Whehe over dat lange haar heb je misschien wel gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar grote neus? Dat zie ik zo niet. zie dat soms wel eens vaker over het hoofd
Een extreme grote neus merk ik wel op, maar 'groot' niet![]()
Trouwens, zou een rugprotector passen onder mijn leren pakkie? Zit ook al een rugprotectortje achterop mijn combi natuurlijk... vraag me af of dat wel kan
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whehe over dat lange haar heb je misschien wel gelijk![]()
Je mag hem wel even bij mij komen passen hoor.quote:Trouwens, zou een rugprotector passen onder mijn leren pakkie? Zit ook al een rugprotectortje achterop mijn combi natuurlijk... vraag me af of dat wel kan
Hij pastte vorig jaar nog niet onder mijn nieuwe pakquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar je rijdt er nooit mee of wat?
![]()
Of alleen voor het circuit
[..]
Dat kun je toch niet zo goed zien? Ziet er naar mijn mening wel lekker uit.. beetje verrassingseffect door de regenkledingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie ook nog een aanvullende edit in de spoiler.![]()
Heb ervaring met een dergelijk figuur, heel fotogeniek, maar lekker is anders.![]()
Ik weet niet hoe dat bij jouw rijschool geregeld is. Ik heb dat van tevoren gevraagd. Mijn rijschool zei alleen af als het CBR de examens niet door liet gaan. Als de weersberichten slecht waren en het eventueel glad kon zijn, dan was dat voor hem niet meteen een criterium om af te melden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:19 schreef Faithy het volgende:
hm.. hier ook maar even:
zou het raar zijn om alsnog te bellen of je rijles door kan gaan als ze om 10 uur / half 11 afgebeld hebben?
Had om half 3 rijles, en het dooit als een bezetene..
Trust me. Ervaring.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat kun je toch niet zo goed zien? Ziet er naar mijn mening wel lekker uit.. beetje verrassingseffect door de regenkleding![]()
Ja, het CBR had vandaag de examens afgelast zei ze net, dus dat zal vast een criterium zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jouw rijschool geregeld is. Ik heb dat van tevoren gevraagd. Mijn rijschool zei alleen af als het CBR de examens niet door liet gaan. Als de weersberichten slecht waren en het eventueel glad kon zijn, dan was dat voor hem niet meteen een criterium om af te melden.
Misschien heeft je rij-instructeur al wat anders te doen, omdat de lessen toch allemaal al waren afgezegd. Maar vragen kan toch altijd?![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
Bij ons gingen de lessen ook altijd door, zo ging wel mijn rijschoolhouder 3 keer onderuit in 1 les.![]()
Jammer. Much to learn, this newbie hasquote:
moet je ook lerenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jammer Faithy. Je weet in ieder geval nu zeker dat je niet op je bek gaat vandaag![]()
quote:
Waarom zou je dat willen als je al een rugprotector hebtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Trouwens, zou een rugprotector passen onder mijn leren pakkie? Zit ook al een rugprotectortje achterop mijn combi natuurlijk... vraag me af of dat wel kan
Volgens mij is het meer een aero ding dan een beschermer ding .quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef hicham het volgende:
Waarom zou je dat willen als je al een rugprotector hebt
Of is dat ding alleen voor de show?
quote:Welke maat heeft RausDan weet ik welke maat ik bij m'n mamsebams moet 'bestellen'
lmaoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
De motoren waren ook erg slecht onderhouden.
Moest al eens met een lamme voorrem afrijden, en een lesuur voor het examen missen wegens een defecte koplamp.![]()
Tijdens de les bleef er een gaskabel van een leerling hangen (weet niet meer of die nou onderuit ging want we praten 1992) waarna de rijschoolhouder de motor overnam en nog eens 3 keer op zijn bekje ging.
![]()
Normaal lach ik niet als zoiets gebeurt, maar die man was zo onhandig.. tijdens het grinniken ging ik bijna zelf onderuit, maar kon mijn motor wonderwel overeind schoppen.![]()
![]()
Oh eh, nooit bij stilgestaan.. zou het?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer een aero ding dan een beschermer ding .![]()
Hmm ja alleen die 'nieuwe' zijn allemaal kleiner dan die van mij. Die op mijn Spyke combi is toch best groot. En ja, inderdaad erg onhandig als er nog een rugzak meemoetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
Zo'n piccie zocht ik, van de "backprotector", volgens mij een stijlkwestie.. officieel voor de aerodynamica.
[afbeelding]
En toch wel comfortabel voor als je met je koppie over de grond glijdt, lekker kussentje.![]()
Ik zie het nog zo gebeuren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
lmao![]()
![]()
![]()
Dat zijn leuke dingen bij het lessen![]()
Een rugbeschermer is een vrij hard ding, ik heb nog nooit een aerodynamisch "heuveltje" in mijn handen gehad, maar volgens mij is dat een beetje zacht gebakken lucht?quote:Oh eh, nooit bij stilgestaan.. zou het?![]()
Dacht altijd dat het een rugbeschermer was![]()
In de begrenzer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie het nog zo gebeuren.![]()
Wel apart als er een motor voor je staat te loeien met 10.000 Rpm ..en een stoplicht dat maar rood blijft.![]()
Hmm nee je hebt gelijk, denk ik.. al is dat geval op mijn rug niet echt zacht te doen. Je mag bij de eerstvolgende meet wel even voelenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een rugbeschermer is een vrij hard ding, ik heb nog nooit een aerodynamisch "heuveltje" in mijn handen gehad, maar volgens mij is dat een beetje zacht gebakken lucht?![]()
Ik slacht ze zelf wel hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:08 schreef Faithy het volgende:
wil iemand twee katten hebben?
gratis op te halen (tenzij je van chinese afkomst bent en ze gaat verkopen als babi-katjang in je restaurant, dan wil ik meedelen met de winst)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Worldbeater het volgende:
De motoren waren ook erg slecht onderhouden.
Moest al eens met een lamme voorrem afrijden, en een lesuur voor het examen missen wegens een defecte koplamp.![]()
Tijdens de les bleef er een gaskabel van een leerling hangen (weet niet meer of die nou onderuit ging want we praten 1992) waarna de rijschoolhouder de motor overnam en nog eens 3 keer op zijn bekje ging.
![]()
Normaal lach ik niet als zoiets gebeurt, maar die man was zo onhandig.. tijdens het grinniken ging ik bijna zelf onderuit, maar kon mijn motor wonderwel overeind schoppen.![]()
![]()
Ik _zat_ vorig jaar te rechtop ja, inmiddels heb ik mijn reet al wat verder naar achter geschovenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij is dat ook niet echt een rugprotector hoor, er zit ook nog zoiets als wannabe piepschuim achtig iets in je jas of niet FulcrumDie kun je eruit halen als een eigen rugprotector om je bolle lichaam kleeft.
Maar misschien geldt dat niet voor dat aerodynamische dingetje van je, maar wat dat betreft zit je op je GS helemaal rechtop dus...
whahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Bij mijn rijinstructeur vloog er een keer een meisje door een winkelruit.![]()
Even bewusteloos en daarna gestopt met rijlessen
![]()
![]()
![]()
zo'n verhaal heb ik ook gehoordquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Bij mijn rijinstructeur vloog er een keer een meisje door een winkelruit.![]()
Even bewusteloos en daarna gestopt met rijlessen
![]()
![]()
![]()
Zal er wel ongeveer hetzelfde uit hebben gezien als dat filmpje waarin een vrouw "Watch the parked car" roept en vervolgens die jongen op de rode motor (quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
whaha![]()
Zulke dingen zou je graag op video terug willen zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel weer een leuke folder met plaaikes
*I'll do what I want, cuz I can*
Hoe? Wie? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:08 schreef Faithy het volgende:
wil iemand twee katten hebben?
gratis op te halen (tenzij je van chinese afkomst bent en ze gaat verkopen als babi-katjang in je restaurant, dan wil ik meedelen met de winst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |