T'is hier ook weer begonnen met sneeuwen, samen met een stevige wind wel een sfeervol plaatje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:34 schreef FemaleRebbel het volgende:
'tis hiero the shadow of snow ....waar blijft die lente nou![]()
Ik heb nog wel een zakje pekel in de schuur staan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Ja leuk, weer dikke sneeuw.
Ik wil dynorunnen![]()
Capirossi gaat Glibbernau wel even de oren wassen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef Metz het volgende:
Btw, wat denken jullie van Gibernau vs. Rossi komend seizoen?
[afbeelding]
Tijdens de wintertests is gebleken dat de Duc van Gibernau en Capirossi toch aanzienlijk verbeterd is t.o.v. 2005.... Maar of ze de Doctor op Yamaha aankunnen moet nog blijken natuurlijk.
Denk wel dat Rossi een zware dobber krijgt aan de nieuwe Ducati GP6:
[afbeelding]
Dat zou gaaf zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
Capirossi gaat Glibbernau wel even de oren wassen.![]()
Idd... Biaggi is ook al gespot in F1:quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
Maar beter wordt het spannend ja, in het laatste seizoen dat Rossi nog op 2 wielen rijdt.![]()
hier begint het weer hard te sneeuwenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Ja leuk, weer dikke sneeuw.
Ik wil dynorunnen![]()
edit: zo te zien is alles bijna weg.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier begint het weer hard te sneeuwen![]()
collega zei dat het vanaf volgende week > 10 graden gaat worden
vind je dat leuk om naar te kijken dan? Ik bedoel, alles boven de 150 is voor jullie 25 Kwatters niet weggelegd natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar ik trouwens ook over zat te denken, zitten er op de maasvlakte ook geschikte heeeeeele lange bochten? Zeg maar waar je wannabe 160 - 200 + in kan kneedownen? Ik bedoel alles is er: ruimte, overzicht en eventueel van te voren asfaltinspectie.
En het vereist natuurlijke enige adrenaline.Heb een keer een filmpje gezien van iemand en dat ziet er best puik uit met zo een hoge snelheid, en klaverbladen met 100+ hebben we nou ook al gezien
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar ik trouwens ook over zat te denken, zitten er op de maasvlakte ook geschikte heeeeeele lange bochten? Zeg maar waar je wannabe 160 - 200 + in kan kneedownen? Ik bedoel alles is er: ruimte, overzicht en eventueel van te voren asfaltinspectie.
Dan stel ik voor dat je er die meet ook bij bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef stinkie het volgende:
vind je dat leuk om naar te kijken dan? Ik bedoel, alles boven de 150 is voor jullie 25 Kwatters niet weggelegd natuurlijk
ik kan me 1 bocht herrineren waar pepijn (zegtquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
Wie was destijds dan de 20,2 kw groep?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan me 1 bocht herrineren waar pepijn (zegt) met 200 doorheen te zijn geknald
maar verder is het in principe rechtuit allemaal, of heeeel iets afwijkende lange bochten
maar idd, alles is er...zelfs een keer blik tegengekomen met zwaailichteniedereen komt met 200+ aan rijden - behalve de 20,2 kw groep - en ging netjes op tijd terug naar de 50
(of 80...hoe hard je daar ook mag)
Pfff, dat jullie niet gewoon allemaal stiekem weggereden zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie jouw voorgaande postmeer was er ook niet idd...
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hou je bek lijer, zo doe je maar tegen Rietvaerder
Mân, wat doe jij stoer op het internet. Dat is op de meets wel anders, als jouw gezicht binnen mijn vuistslagbereik isquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hou je bek lijer, zo doe je maar tegen Rietvaerder
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Mân, wat doe jij stoer op het internet. Dat is op de meets wel anders, als jouw gezicht binnen mijn vuistslagbereik is [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |