Wat een huillie in dat lestopic
![]()
Soort van Geqxon
![]()
En die link naar dat Lidl gebeuren doet ook oude tijden herleven
![]()
Oh ja, ik had nog een blooper om op een steile brug (soort 'spring' bruggetje richting de dijken hier, Martie & Raus kennen het misschien nog wel) hard erop te gaan, maar niet het gas vast te houden of gas bij te geven. Daardoor krijg je dus wel een klap omhoog, maar daarna komt de klap van het achterwiel er ook nog achteraan en duikt de motor direct naar beneden.
![]()
Ik kwam dus met een volle broek, voeten richting mijn stuur, kont van het zadel gelift met mijn voorwiel als een soort van stoppie weer terug op de grond andere kant van de brug
![]()
Damn, en maar doen of er niets aan de hand was omdat er een auto van de andere kant kwam.
![]()
En als ik naar school ga zitten er paar lekkere bochten hier en daar.
![]()
Aan het eind van een tweebaans snelweg afrit krijg je 5 rijbanen. Drie voor naar links, en 2 voor rechtdoor/rechtsaf.
Omdat ik altijd voordring moet ik soms helemaal rechts op de rechterrijbaan van de 3 linkse afslagen staan, omdat daar de ruimte is om voor te dringen. Maar direct daarna moet ik wel weer naar uiterst links. Zodoende geef ik altijd volgas richting linkaf om al die auto's voor te zijn omdat ikm er anders niet af kan. 1 keer ging dat redelijk lekker en de hele weg was leeg, dus ik liet ff gas los en gaf een dikke spuit gas, maar zat nog gedeeltelijk in de bocht
![]()
Voorwiel omhoog, gas meteen los en kwam dus scheef terecht
![]()
Alweer vlogen mijn benen en kont volgens mij ergens anders heen dan de motor al semitankslappend ging. Maar zowaar ging het verder goed.
![]()
Aldus de dingen die ik zo 123 kan herinneren die niet voor herhaling vatbaar zijn.
![]()
Hmm, zeg maar ff wanneer ik tekeningen moet maken om het verhaal duidelijker te krijgen.