Helaas, geen digicam. Anders had ik de rest van mijn leven die foto kunnen posenquote:
Hetgeen wat jullie aan huur/hypotheek betalen besteed ik allemaal aan de motor.quote:
Kwam ze alleen??quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn KLX is verkocht aan een motorbabe.
[afbeelding]
Dit was nog voordat ze haar leren pak aan ging doen in mijn slaapkamer.![]()
En daar zat lekker niks onder..
jij heb toegezegd dat jij de OP zou beherenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]Beetje respect voor deze echte motorrijder.
Jij neemt niet eens de moeite zelf eens de OP te bewerken als er wat topics missen...
Echte motorrijder? Ik heb 'm nog niet zien rijden, jij welquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]Beetje respect voor deze echte motorrijder.
Jij neemt niet eens de moeite zelf eens de OP te bewerken als er wat topics missen...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Helaas, geen digicam. Anders had ik de rest van mijn leven die foto kunnen posen![]()
Van die TransAlp kneuzen die gaan posen met hun lelijke pekelfiets idee![]()
Op een foto op z'n achterwielquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Echte motorrijder? Ik heb 'm nog niet zien rijden, jij wel![]()
Volgens mij waren jullie de grote afwezigen op 8 januari en 19 februari.quote:Enne die meneer die je nu quote heeft toevallig wel aan de eerste fokmeet van dit jaar meegedaan. Waar was jij meneer de echte motorrijder?![]()
ik neem alleen maar over wat mij door de drie meeters van zondag werd ingefluisterd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op een foto op z'n achterwiel
[..]
Volgens mij waren jullie de grote afwezigen op 8 januari en 19 februari.
Oh wacht, door afwezig te blijven noemen we het gewoon geen FokMC meet.
Vooroordelen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Echte motorrijder? Ik heb 'm nog niet zien rijden, jij wel![]()
Toen kon ik jullie nog niet misschienquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Waar was jij meneer de echte motorrijder?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef Metz het volgende:
Toen kon ik jullie nog niet misschien![]()
Laat me je haarkleur raden....![]()
Blond?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef Rausdouwer het volgende:
ik neem alleen maar over wat mij door de drie meeters van zondag werd ingefluisterd.en vertel eens wat er precies was gebeurd op die data? want ik weet het niet meer
![]()
Nee geen vooroordelen, alleen een constatering. Ik kan een 'echte motorrijder' alleen zo noemen als ik 'm op z'n minst zelf heb zien rijden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef Metz het volgende:
[..]
Vooroordelen?Die worden persoonlijk afgestraft door Herr Metz himself
![]()
[..]
Toen kon ik jullie nog niet misschien![]()
Laat me je haarkleur raden....![]()
Blond?![]()
Oh, eerder in dit topic heb ik gelezen dat de meeters hebben afgesproken dat een fokmeet pas een echte fokmeet is als er minstens drie fokkers zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]Je mag nog een keer raden, tis wel gekleurd maargoed... dit zijn 2 reconstructie's :
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]Je mag nog een keer raden, tis wel gekleurd maargoed... dit zijn 2 reconstructie's :
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
oh, nou weet ik het weer! maar dat wilden we juist zo snel mogelijk vergetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was geen meet
maar een sleuteldagje
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:04 schreef Metz het volgende:
Whoe wat een gezellig clubje is het hier!
IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is relavond denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:04 schreef Metz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What the fuck are you doing in my backyard?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lek en Lingenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:43 schreef hollander172 het volgende:
What the fuck are you doing in my backyard?
Mag best, hond is alleen wat enthousiast nog.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lek en Lingen
Volgens mij opperde ik nog om eens bij je langs te gaan.
Idemquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:04 schreef Metz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt nog heel wat te leren over de Fok! MCquote:
Alleen hebben wij nog een auto, motor en kinderen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef worldpimber het volgende:
Hetgeen wat jullie aan huur/hypotheek betalen besteed ik allemaal aan de motor.![]()
![]()
Je hebt je motorverlangens niet zwaar genoeg door laten wegen bij de aanschaf van je huis.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef dunc het volgende:
Morgen weer verder klussen in ons nieuwe woning. Er is een schuurtje en een buitenplaats achter, perfect voor de motor. Moet ik alleen wel een SM kopen, anders kom ik de trap niet op
Buitenplaats en schuurtje op de eerste verdieping![]()
Ik pas vandaag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
Pimber en Hicham willen het vast wel uitleggen.![]()
En ik een lager salaris...quote:Alleen hebben wij nog een auto, motor en kinderen.![]()
Wat heb jij nu ineens allemaal voor gewauwel in je ondertitel en sign?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:50 schreef hollander172 het volgende:
Mag best, hond is alleen wat enthousiast nog.
Hij is getinte mensen gewend dus don't be afraid.![]()
One big mystery.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/825234/3/50#35626770]woensdag 1 maart 2006 23:06
Alhoewel ik best wel kan geloven dat er maanden zijn dat ik way meer te besteden heb dan bepaalde tweeverdieners.Maarjah, niemand kent hun agenda...
Je kan maar een motor tegelijk rijden en de andere 2 ben ik liever kwijt dan rijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen hebben wij nog een auto, motor en kinderen.![]()
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
Werken met een kater, gekneusde enkel en zin in bier kan ik iedereen aanraden![]()
Kut joh, weer een dag van je leven verpest.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb vandaag echt helemaal niks gedaan.... les op school heb ik wat zitten kloten, begreep er alleen niet echt wat van (kwam dus ook geen resultaat uit)... moest ik eigenlijk vanmiddag / vanavond nog vanalles doen voor morgen
![]()
ik weet niet was het is... maar das huiswerk maken wil voor geen meter na m'n stage daarvoor ging het al moeizaam![]()
ga nu dus ook maar gewoon slapen... zie morgen wel hoe onhandig het was om niks te doen![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wil een sportschool overnemen, heb jij nog geld?![]()
![]()
Ach ja, het leven ziet er anders uit als je 12 jaar verder bent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
Je kan maar een motor tegelijk rijden en de andere 2 ben ik liever kwijt dan rijk
Dat is ondermeer één van de vragen, maar volgens FS die een eigen import bedrijf gehad heeft niet.quote:Volgens mij moet je ze ook nog uit de schulden kopen eerst
Mot je een oprotpremie?quote:Maar een eigen bedrijf oid zou wel top zijn later. Maar uiteraard nadat ik geëmigreerd ben.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FSquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
Dat is ondermeer één van de vragen, maar volgens FS die een eigen import bedrijf gehad heeft niet.![]()
quote:Karten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Checkte hierdoor wel mijn postbank, weer lekker uitbetaald
![]()
![]()
Dat van die faciliteiten is wel grappig ja, dacht er gister nog over.Je hebt hier van die verkaste Nederlanders naar de VS op Fok! zitten die continu zitten te zanikken op de NL en het nu erg goed hebben in de VS.
Maarjah, ondertussen beseffen ze niet dat 1 van de redenen dat ze het daar nu zo goed hebben het "geweldige onderwijssysteem" van NL is.Zeg maar stufi enzo
, of het onderwijssysteem nog zo geweldig is weet ik niet meer met al die veranderingen keer op keer
Ff filmske kijken![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef worldpimber het volgende:
Dat van die faciliteiten is wel grappig ja, dacht er gister nog over.Je hebt hier van die verkaste Nederlanders naar de VS op Fok! zitten die continu zitten te zanikken op de NL en het nu erg goed hebben in de VS. Maarjah, ondertussen beseffen ze niet dat 1 van de redenen hiervoor het "geweldige onderwijssysteem" van NL is.
![]()
De daling is ingezet.quote:Mjah... zeg maar stufi enzo, of het onderwijssysteem nog zo geweldig is weet ik niet meer met al die veranderingen keer op keer![]()
Wil je strax ook een SM kopuh.. kijk maar niet dus.quote:ff filmske kijken
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
Wil je strax ook een SM kopuh.. kijk maar niet dus.![]()
Ik ben ondertussen down.![]()
![]()
Meer oefenenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
Hoe doen ze rolling burn outs zonder dat het voorwiel gaat stuiteren
Ook gij Brutus?quote:
ZX-12, ZX-10, Ragnaked, ragSM, TL-Rquote:
geen lekkende voorvork hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
Hoe doen ze rolling burn outs zonder dat het voorwiel gaat stuiteren
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:39 schreef Metz het volgende:
[..]
Nou zegkan het ook wat minder
![]()
[afbeelding]
Ik was gister 11:30 op school, heb tot 14:35 zitten gamen. Toen moest ik naar hoorcollege en daar heb ik anderhalf uur lang zitten internetten (online strips lezen enzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:20 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb vandaag echt helemaal niks gedaan.... les op school heb ik wat zitten kloten, begreep er alleen niet echt wat van (kwam dus ook geen resultaat uit)... moest ik eigenlijk vanmiddag / vanavond nog vanalles doen voor morgen
![]()
ik weet niet was het is... maar das huiswerk maken wil voor geen meter na m'n stage daarvoor ging het al moeizaam![]()
ga nu dus ook maar gewoon slapen... zie morgen wel hoe onhandig het was om niks te doen![]()
Is hetniets voor je krantenwijk?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:
ZX-12, ZX-10, Ragnaked, ragSM, TL-RAlles heeft zo zijn aantrekkingkrachten.
Alhoewel de SM wel het grootste gebrek heeft, de enige fiets die je alleen maar als "erbij" kan nemen.
Cool fotowtjequote:Op donderdag 2 maart 2006 07:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
wordt niks zaterdag
[afbeelding]
yepquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:26 schreef Worldbeater het volgende:
Cool fotowtje, zo uit het losse handje genomen?
![]()
Zo duur zijn ze ook eigenlijk niet, en ik kan hem zo in de box pleuren beneden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:26 schreef Worldbeater het volgende:
Is hetniets voor je krantenwijk?![]()
En regio meetings met SM dudes heeft ook wel wat.![]()
Gewoon niet meer met ons meeten en niet naar Duitsland willen.
SM can be your only choice.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wordt niks zaterdag
[afbeelding]
quote:geen lekkende voorvork hebben
Daar is de huiskamer toch voorquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt je motorverlangens niet zwaar genoeg door laten wegen bij de aanschaf van je huis.![]()
Het is toch wel een vereiste dat alle leden bij elkaar thuis kunnen sleutelen.![]()
![]()
Niet vergeten een beetje lucht uit je banden te laten lopen hequote:Op donderdag 2 maart 2006 09:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik ga zo toch knallen.![]()
[afbeelding]
Snow has gonequote:Op donderdag 2 maart 2006 08:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij ons ligt er bijna geen sneeuw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ik heb een hele krachtige en effectieve tractiecontrole in mijn rechterhand.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef dunc het volgende:
Sterkte dan, dat zal je nodig hebben. Auto's glibberen hier door de straten.
zo voelde het wel iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kut joh, weer een dag van je leven verpest.![]()
is gewoon jou schuldquote:Op donderdag 2 maart 2006 07:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik was gister 11:30 op school, heb tot 14:35 zitten gamen. Toen moest ik naar hoorcollege en daar heb ik anderhalf uur lang zitten internetten (online strips lezen enzo) ipv op te letten. Vervolgens nog in een halfuurtje wat schoolgerelateerde dingen gedaan en naar huis gegaan
Lekker nuttigWas wel moe toen ik thuis kwam, van het niksen ...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef Metz het volgende:
[..]
Verdorie... Môggeuh Ondeugend...![]()
Ik geloof dat ik me hier wel ga vermaken tussen al die MotorBabes![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh![]()
Ik moest de bus van 8:30 hebben, heb vandaag college van 9:15 tot 14:15. Maarrrrrrr ik bleef in mijn nest liggen en heb de hele ochtend gegamed![]()
quote:
Vage combinatie, TL met SM'ers. Zou zomaar de Fok!MC kunnen zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
Filmpje!
Check die rolling burnout bij 2.30 .. en ook aan het einde..
Met kou zachter, maar in sneeuw juist harder toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Niet vergeten een beetje lucht uit je banden te laten lopen he
Ik denk eerder dat het Gawaine is, maar goed dat combineert ook.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:23 schreef hicham het volgende:
Vage combinatie, TL met SM'ers. Zou zomaar de Fok!MC kunnen zijn![]()
Is dat nu die van motorbanden Spanje?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het Gawaine is, maar goed dat combineert ook.![]()
Leuk prijslijstje.![]()
Staat het in Spaans?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:51 schreef worldpimber het volgende:
Is dat nu die van motorbanden Spanje?
Moet ik hier nu echt op ingaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gawaine is part of the Fok!MCquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het Gawaine is, maar goed dat combineert ook.![]()
Leuk prijslijstje.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:08 schreef Worldbeater het volgende:Hmm, ja dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.60/65 uur zwaar werk per weekquote:Richting: logistiek
Plaatsingsdatum: 2 maart 2006
voor een groot keukenbedrijf in Waalwijk. Samen met een collega bezorg je keukens in Nederland. Je controleert de keuken op juistheid, beschadiging en compleetheid. Je bekijkt de plaats waar de keuken moet komen op werkbaarheid voor de monteur, je checkt deze op aansluitpunten voor gas, water en elektra en je controleert of de muren correct afgewerkt en recht zijn. Belangrijk voor deze functie is dat je ruimtelijk inzicht hebt, stressbestendig en fysiek sterk bent en dat je in bezit bent van rijbewijs C en CCVB. Daarnaast ben je communicatief vaardig, heb je verantwoordelijkheidsgevoel en ben je secuur, collegiaal en klantgericht. Kun je tekeningen lezen, heb je enige technische kennis van keukens en ben je bereid om 60/65 uur per week te werken? Neem dan snel contact op met de vestiging voor meer informatie!
Boh![]()
T'is dus geen TL1000.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:08 schreef hicham het volgende:
Gawaine is part of the Fok!MCHij heeft alleen nog niet meegereden
Zeker weten dat het pijn doet.quote:Volgens mij balen die dealers wel flink van die goedkope bandenprijsvechters. Komt er weer zo een kneusje aan de balie eeehheueuuhh... kheb banden kan ik die hier laten monteren of hoe zit dat
Hogere personeelskosten, maar ook een duurder dealernetwerk.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Nu de buurman nog lief aankijken als'tie over 5-10 dagen binnenkomt.![]()
quote:
Misschien iets voor mij nu.quote:60/65 uur zwaar werk per week
Boh
...de ontknoping.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
Dat is nou echt een hondenbaan..
.. en dan nog zeikerige klanten hebben die niet tevreden zijn terwijl jij 12 uur achtereen werk.![]()
Leuke plaaikes Metzquote:
Foto van je nieuwe auto toevallig Worldbeater?quote:Op donderdag 02 maart 2006 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
[...]Zoals die man die een proefrit bij een autodealer ging maken, en vlak daarvoor een hoer oppikte.
Die gaf hij de smoes dat hij eerst even iets bij een autozaak moest afhandelenn.
Dus de dame bleef in de showroom achter, hij een dikke auto mee en nooit meer terug komen.
Hoertje wist van niets.
Kreeg van de autodealer nog wel geld voor de bus terug..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |