abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:23:48 #276
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35675876
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:19 schreef Faithy het volgende:
hm.. hier ook maar even:

zou het raar zijn om alsnog te bellen of je rijles door kan gaan als ze om 10 uur / half 11 afgebeld hebben?

Had om half 3 rijles, en het dooit als een bezetene..
Ik weet niet hoe dat bij jouw rijschool geregeld is. Ik heb dat van tevoren gevraagd. Mijn rijschool zei alleen af als het CBR de examens niet door liet gaan. Als de weersberichten slecht waren en het eventueel glad kon zijn, dan was dat voor hem niet meteen een criterium om af te melden.

Misschien heeft je rij-instructeur al wat anders te doen, omdat de lessen toch allemaal al waren afgezegd. Maar vragen kan toch altijd?
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:25:22 #278
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35675890
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat kun je toch niet zo goed zien? Ziet er naar mijn mening wel lekker uit.. beetje verrassingseffect door de regenkleding
Trust me. Ervaring.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:28:53 #279
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_35676012
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat bij jouw rijschool geregeld is. Ik heb dat van tevoren gevraagd. Mijn rijschool zei alleen af als het CBR de examens niet door liet gaan. Als de weersberichten slecht waren en het eventueel glad kon zijn, dan was dat voor hem niet meteen een criterium om af te melden.

Misschien heeft je rij-instructeur al wat anders te doen, omdat de lessen toch allemaal al waren afgezegd. Maar vragen kan toch altijd?
Ja, het CBR had vandaag de examens afgelast zei ze net, dus dat zal vast een criterium zijn

en ik begrijp het ook wel had alleen liever gelest het is hier namelijk verre van glad, terwijl het bij mijn ouders daarentegen weer wit is... 10 km verderop

wilde alleen zo graag weer rijden
Doei.
pi_35676290
Jammer Faithy. Je weet in ieder geval nu zeker dat je niet op je bek gaat vandaag
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
Bij ons gingen de lessen ook altijd door, zo ging wel mijn rijschoolhouder 3 keer onderuit in 1 les.
Serieus?
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Trust me. Ervaring.
Jammer. Much to learn, this newbie has
pi_35676343
Mogge
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:42:57 #282
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_35676559
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jammer Faithy. Je weet in ieder geval nu zeker dat je niet op je bek gaat vandaag
moet je ook leren

en wie weet gaat het nog wel ijzelen en val ik onderweg naar de AH (ben weer 's de helft van mn boodschappen vergeten) op mn bek
Doei.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:51:05 #283
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35676897
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Serieus?

De motoren waren ook erg slecht onderhouden.
Moest al eens met een lamme voorrem afrijden, en een lesuur voor het examen missen wegens een defecte koplamp.

Tijdens de les bleef er een gaskabel van een leerling hangen (weet niet meer of die nou onderuit ging want we praten 1992 ) waarna de rijschoolhouder de motor overnam en nog eens 3 keer op zijn bekje ging.

Normaal lach ik niet als zoiets gebeurt, maar die man was zo onhandig.. tijdens het grinniken ging ik bijna zelf onderuit, maar kon mijn motor wonderwel overeind schoppen.
pi_35676985
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:48 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Trouwens, zou een rugprotector passen onder mijn leren pakkie? Zit ook al een rugprotectortje achterop mijn combi natuurlijk... vraag me af of dat wel kan
Waarom zou je dat willen als je al een rugprotector hebt

Of is dat ding alleen voor de show?

Welke maat heeft Raus Dan weet ik welke maat ik bij m'n mamsebams moet 'bestellen'
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:53:54 #285
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35677041
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef hicham het volgende:
Waarom zou je dat willen als je al een rugprotector hebt

Of is dat ding alleen voor de show?
Volgens mij is het meer een aero ding dan een beschermer ding .
quote:
Welke maat heeft Raus Dan weet ik welke maat ik bij m'n mamsebams moet 'bestellen'
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:56:22 #286
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35677159
Ijn navolging van Metz ,voor de dames , Marco Melandri.

Beetje jammer van de reclame, maar vond de foto te mooi om te skippen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:58:31 #287
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35677260
Zo'n piccie zocht ik, van de "backprotector", volgens mij een stijlkwestie.. officieel voor de aerodynamica.

En toch wel comfortabel voor als je met je koppie over de grond glijdt, lekker kussentje.
pi_35677307
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Moest al eens met een lamme voorrem afrijden, en een lesuur voor het examen missen wegens een defecte koplamp.

Tijdens de les bleef er een gaskabel van een leerling hangen (weet niet meer of die nou onderuit ging want we praten 1992 ) waarna de rijschoolhouder de motor overnam en nog eens 3 keer op zijn bekje ging.

Normaal lach ik niet als zoiets gebeurt, maar die man was zo onhandig.. tijdens het grinniken ging ik bijna zelf onderuit, maar kon mijn motor wonderwel overeind schoppen.
lmao

Dat zijn leuke dingen bij het lessen
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Volgens mij is het meer een aero ding dan een beschermer ding .
Oh eh, nooit bij stilgestaan.. zou het?

Dacht altijd dat het een rugbeschermer was
pi_35677347
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
Zo'n piccie zocht ik, van de "backprotector", volgens mij een stijlkwestie.. officieel voor de aerodynamica.

[afbeelding]

En toch wel comfortabel voor als je met je koppie over de grond glijdt, lekker kussentje.
Hmm ja alleen die 'nieuwe' zijn allemaal kleiner dan die van mij. Die op mijn Spyke combi is toch best groot. En ja, inderdaad erg onhandig als er nog een rugzak meemoet
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:03:28 #290
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_35677440
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
lmao

Dat zijn leuke dingen bij het lessen
Ik zie het nog zo gebeuren.

Wel apart als er een motor voor je staat te loeien met 10.000 Rpm ..en een stoplicht dat maar rood blijft.
quote:
Oh eh, nooit bij stilgestaan.. zou het?

Dacht altijd dat het een rugbeschermer was
Een rugbeschermer is een vrij hard ding, ik heb nog nooit een aerodynamisch "heuveltje" in mijn handen gehad, maar volgens mij is dat een beetje zacht gebakken lucht?
pi_35677543
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik zie het nog zo gebeuren.

Wel apart als er een motor voor je staat te loeien met 10.000 Rpm ..en een stoplicht dat maar rood blijft.
In de begrenzer?
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Een rugbeschermer is een vrij hard ding, ik heb nog nooit een aerodynamisch "heuveltje" in mijn handen gehad, maar volgens mij is dat een beetje zacht gebakken lucht?
Hmm nee je hebt gelijk, denk ik.. al is dat geval op mijn rug niet echt zacht te doen. Je mag bij de eerstvolgende meet wel even voelen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:08:06 #292
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_35677639
wil iemand twee katten hebben?

gratis op te halen (tenzij je van chinese afkomst bent en ze gaat verkopen als babi-katjang in je restaurant, dan wil ik meedelen met de winst )

en grmbl!

ik wil rijden!

ik ben echt verslaafd.. help.... en ik vind het nog leuk ook
Doei.
pi_35677696
Volgens mij is dat ook niet echt een rugprotector hoor, er zit ook nog zoiets als wannabe piepschuim achtig iets in je jas of niet Fulcrum Die kun je eruit halen als een eigen rugprotector om je bolle lichaam kleeft.

Maar misschien geldt dat niet voor dat aerodynamische dingetje van je, maar wat dat betreft zit je op je GS helemaal rechtop dus...
pi_35677712
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:08 schreef Faithy het volgende:

gratis op te halen (tenzij je van chinese afkomst bent en ze gaat verkopen als babi-katjang in je restaurant, dan wil ik meedelen met de winst )
Ik slacht ze zelf wel hoor Zijn ze nog een beetje jong, oud vlees is taai
pi_35677741
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Worldbeater het volgende:

Bij mijn rijinstructeur vloog er een keer een meisje door een winkelruit. Even bewusteloos en daarna gestopt met rijlessen
pi_35677798
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij is dat ook niet echt een rugprotector hoor, er zit ook nog zoiets als wannabe piepschuim achtig iets in je jas of niet Fulcrum Die kun je eruit halen als een eigen rugprotector om je bolle lichaam kleeft.

Maar misschien geldt dat niet voor dat aerodynamische dingetje van je, maar wat dat betreft zit je op je GS helemaal rechtop dus...
Ik _zat_ vorig jaar te rechtop ja, inmiddels heb ik mijn reet al wat verder naar achter geschoven

In de bult zit volgens mij geen rits of wat dan ook.. ook niet in de binnenvoering. Dus weet niet.. kan zo ook niet zien want heb mijn combi nog steeds niet terug
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Bij mijn rijinstructeur vloog er een keer een meisje door een winkelruit. Even bewusteloos en daarna gestopt met rijlessen
whaha

Zulke dingen zou je graag op video terug willen zien
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:16:22 #297
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_35677951
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:

[..]

zo'n verhaal heb ik ook gehoord

dat kind had black-outs en had dat even niet gemeld
Doei.
pi_35678004
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
whaha

Zulke dingen zou je graag op video terug willen zien
Zal er wel ongeveer hetzelfde uit hebben gezien als dat filmpje waarin een vrouw "Watch the parked car" roept en vervolgens die jongen op de rode motor ( ) tegen een boomknalt omdat ie het gas vol opentrekt.

Sjah, eerste keer is altijd wat lastig Ik had het met mijn brommer, je moet nog ff wenen aan gas geven met de hendel. Maar ik was niet zo erg ergens tegenaan te knallen

Wel dat de choke op de lesmotor stond en iets van 6.000 rpm draaide en ik ipv de rem testen het schakelpookie naar beneden drukte.
pi_35678022
Middag

Krijg net post van Suzuki binnen, van de importeur, introductie nieuwe GSR, toch wel een mooi ding en de prijs is ook niet verkeerd ¤ 7.990, 00
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel weer een leuke folder met plaaikes
*I'll do what I want, cuz I can*
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:18:34 #300
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_35678036
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:08 schreef Faithy het volgende:

Hoe? Wie? Wat? Waar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')