bronquote:Adicolor toverdoos
De kunst van sneakers customizen gaat way back. Om de goede oude tijd te herleven brengt Adidas een speciaal pakketje uit.
Adidas herlanceert de adicolor LO (1983) sneakers. De originele witte kicks anno 2006 komt in een Crea Bea kit, compleet met verf, kwasten en houten palet. Je kunt helemaal losgaan op de sportschoenen geheel in jouw stijl. Een laagje beschermlak erover heen en showen maar!
Ga naar de adicolor inspiration gallery en doe ideeën op. Wat zijn jouw do’s en dont’s voor je doe-het-zelf customize sessie? (NMH)
17 maart komen ze kennelijk uit, ze moeten kennelijk 135 dollar gaan kosten en te koop in Adidas winkels en online. Aldus reacties op sneakerfreaker.comquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef Stefkuh het volgende:
en waar vinden we zo'n vet doe het zelf pakket!?
Slijt dat niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef schatje het volgende:
[..]
17 maart komen ze kennelijk uit, ze moeten kennelijk 135 dollar gaan kosten en te koop in Adidas winkels en online. Aldus reacties op sneakerfreaker.com.
[afbeelding]
* kikoooooo ook, maar hij gaat ze echt niet zelf beschilderenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life is ook weer toe aan nieuwe sneakers.
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef schatje het volgende:
[..]
17 maart komen ze kennelijk uit, ze moeten kennelijk 135 dollar gaan kosten en te koop in Adidas winkels en online. Aldus reacties op sneakerfreaker.com.
[afbeelding]
Zal ik gelijk doen als ik ze binnen krijgquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo zo. Dat zijn mooie. Dat vraagt om foto's.
Wat was je ervoor kwijt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:00 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Zal ik gelijk doen als ik ze binnen krijg![]()
Via Ebay 103 euro incl 25 euro verzendkosten vanuit UK. Hele aardige verkoper en 100% echtheids garantie.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Via Ebay 103 euro incl 25 euro verzendkosten vanuit UK. Hele aardige verkoper en 100% echtheids garantie.
Bijna overal in Amsterdam, daar stikt het van de schoenen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:43 schreef Aenas het volgende:
wie weet er waar je in amsterdam of den haag van die asics onitsuka tigers kan kopen? hier in leiden kan het bij de THNX, maar daar hebben ze niet precies wat ik zocht..
In Amsterdam bij de Frontrunner is een hele muur vol met asics onitsuka tigers, heb ik de mijne ook gehaald.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:43 schreef Aenas het volgende:
wie weet er waar je in amsterdam of den haag van die asics onitsuka tigers kan kopen? hier in leiden kan het bij de THNX, maar daar hebben ze niet precies wat ik zocht..
want? verf betekend dat je moet klodderen? genoeg mogelijkheden tot creatieve oplossingen... moet je die wel kunenn verzinnen natuurlijk...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:59 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zal nog denken dat je je huis aan het schilderen was en vergeten was je nieuwe witte sneakers te verwisselen met een paar oude schoenen.
Dat heet customizenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef Mustard_Man het volgende:
betaal je 135 euro voor schoenen en moet je ze nog zelf beschilderen ook![]()
![]()
Doet me denken aan dat topic. "YES! Zelf een broek gemaakt!" Met die hele lelijke debiele broek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:40 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Met een schaar door je broek is ook customizen ja.
YES, zelf een broek gemaaktquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic. "YES! Zelf een broek gemaakt!" Met die hele lelijke debiele broek.Iemand een linkje?
en hij was zo trotsquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
YES, zelf een broek gemaakt
Alleen de foto's doen het helaas niet meer![]()
.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
YES, zelf een broek gemaakt
Alleen de foto's doen het helaas niet meer![]()
.
Frontrunner heeft 3 vestigingen in amsterdam (nieuwedijk en 2x kalverstraat) daar moet die van jou toch bij zitten. Anders moet je vragen of ze ze nog in Utrecht of Amersfoort hebben. En daar dan even heen gaan. Mocht je in het bezit zijn van een ov natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:44 schreef juss het volgende:
Vandaag ging ik eindelijk de sneakers kopen waarover ik in Toffe patta's deel 2 schreef, waren ze niet in mijn maat! En ze kwamen ook niet meer binnen. Waarschijnlijk morgen een bezoekje brengen aan Amsterdam, als er tijd is, ik wil echt gewoon alleen maar die schoenen en geen andere
. (Nike zoom blazer)
Vandaag naar Amsterdam geweest, eerste winkel, sub zero, bingoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:44 schreef juss het volgende:
Vandaag ging ik eindelijk de sneakers kopen waarover ik in Toffe patta's deel 2 schreef, waren ze niet in mijn maat! En ze kwamen ook niet meer binnen. Waarschijnlijk morgen een bezoekje brengen aan Amsterdam, als er tijd is, ik wil echt gewoon alleen maar die schoenen en geen andere
. (Nike zoom blazer)
Tnxquote:Op zondag 5 maart 2006 18:45 schreef One_conundrum het volgende:
Meer picca's graag. Ziet er wel ok uit maar niet super duidelijk
Geen idee of het dezelfde kleuren zijn. Wel dezelfde schoen iig, zo te zienquote:Op zondag 5 maart 2006 23:48 schreef rattt het volgende:
Vraag me af of:
[afbeelding]
van thnx.nl
hetzelfde zijn als
[afbeelding]
van asos
Zijn die hetzelfde met andere belichting?![]()
Welke maat heb je? Als je ze wilt verkopen zitten op www.leyp.com nog wel wat mensen die ze willen kopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:37 schreef DeFlip het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Tiffs zijn binnen! Erg mooi maar zit toch wel beetje te twijfelen of deze kleur wel wat voor me is. Ik ga ze in iedere geval nog even in de kast houden. Misschien dat ik ze nog ga verkopen oid.
Oooooooohquote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef blieblie het volgende:
Dees zijn ook gaaf. Al moet je daar vrouw voor zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
= 135 euroquote:Op maandag 6 maart 2006 15:00 schreef Stansfield het volgende:
http://www.sneakershop.dk/dk/939.html
999 deense kronen volgens mij
Nahja ik zie het toch duidelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 17:40 schreef berent het volgende:
Ik zit nu de hele tijd naar m'n eigen Tiffs te kijken en te vergelijken. Die tag lijkt wel enigszins te kloppen, alleen kloppen de verhoudingen niet, alsof hij te 'lang' is ofzo.
Dat van de tong heb ik nog nooit kunnen zien. En hoe langer ik blijf kijken naar de tong van m'n eigen, hoe meer het lijkt alsof mijne ook nep zijn, terwijl ik 100% zeker ben dat ze echt zijn.
Je hebt toch van die nike tshirts die er bij horen?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef berent het volgende:
Daar beschrijf je precies het probleem van de Tiffs, als schoen op zich zien ze er echt zwaar ok uit. Maar dan heb je ze aan je voeten, zie dat maar eens normaal te dragen met andere kleren zodat het nog goed staat ook. Combineren met Tiffs is gewoon heel moeilijk.
Ja maar de officieele nike shirtjes die erbij passen zijn heel erg gelimiteerd. En dan betaal je je nog scheel aan een simpel shirtje. Er zijn ook van die zelf gemaakte shirtjes maar die zijn gewoon lelijk. Je hebt ook van die Nike trainer vesten met die kleuren combi maar die hebben zeook niet meer volgens mij. Beste wat je erbij kan dragen is een polo met de kleur "Pale Aqua". Tenminste zo heet het bij Ralph Lauren. Had het al helemaal uitgezocht en alquote:Op maandag 6 maart 2006 20:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Je hebt toch van die nike tshirts die er bij horen?
Maar wel eerst je geld vangen voordat je die sneakers terug gaat sturen he!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:34 schreef DeFlip het volgende:
Jammer van die Tiffs, zag het al helemaal voor mij: die schoenen met een aqua-kleurige polo ofzo. Maar nu ik zo zie is die kleur ook niks voor mij, het is ook veelste moeilijk te combineren. En dat terwijl ze bij Lijfstijl zo lekker uitzagen
Ik ga niet alleen om refund vragen maar ook de verzendkosten erbij. Dit is echt heel vies van hem. En dat terwijl hij zo aardig leek. Zal voortaan wel eerst hier checken voordat ik wat koop. Thanks voor de tips iig![]()
Je dacht zeker de 'gewone' blazers?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Stansfield het volgende:
Sub zero is ook van frontrunner. De dure versie zeg maar. Mooie schoentjes alleen dacht ik dat je andere bedoelde.
Oh ja Frontrunner gaat ook adicolor verkopen. Alleen weet ik niet precies welke allemaal.
Dat is wel best ongebruikelijk bij refunds maar ik ga het zeker wel proberen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:34 schreef earthquake het volgende:
[..]
Maar wel eerst je geld vangen voordat je die sneakers terug gaat sturen he!
prachtig...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe Kowalski "sneakers"
De meeste zijn al meer dan een jaar geleden uitgebracht, dus weinig kans dat je ze in een winkel zal vinden. Pas anders eens superstars in de winkel zodat je je maat weet en dan bestel je ze op internet. Ze vallen trouwens ietswat klein uit. Dus als je normaal 8.5 draagt, ga dan voor 9 etc.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:36 schreef tha_dark het volgende:
Wow! Die schoenen van 35th serie van Adidas zijn wel erg vet!
Zou je die ook bij een winkel in NL kunnen bestellen, want ik koop het liefst geen schoenen over het internet omdat ik ze graag eerst wil passen voordat ik ze koop. Heeft iemand een idee of dat mogelijk is?
Dankje, weet jij misschien waar ze nog superstars zouden kunnen hebben?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef berent het volgende:
[..]
De meeste zijn al meer dan een jaar geleden uitgebracht, dus weinig kans dat je ze in een winkel zal vinden. Pas anders eens superstars in de winkel zodat je je maat weet en dan bestel je ze op internet. Ze vallen trouwens ietswat klein uit. Dus als je normaal 8.5 draagt, ga dan voor 9 etc.
Ongebruikelijk? Die gast naait jou... Dus je wil toch wel zekerheid? Straks ben je alles kwijt!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Dat is wel best ongebruikelijk bij refunds maar ik ga het zeker wel proberen.
http://www.adidas.com/campaigns/superstar35/content/index.aspquote:Op maandag 6 maart 2006 22:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dankje, weet jij misschien waar ze nog superstars zouden kunnen hebben?
Ok, ik zie alleen dat er geen official store is in NL die #34 Graphic verkoopt maar ik ga dit weekend naar Eindhoven dus dan zal ik daar wel eens rondkijken.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:16 schreef berent het volgende:
[..]
http://www.adidas.com/campaigns/superstar35/content/index.asp
De meeste sport/schoenen winkels verkopen wel superstars.
Zie je nou zelf het verschil ook als je naar die foto's kijkt en naar je eigen Tiffs?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Dat is wel best ongebruikelijk bij refunds maar ik ga het zeker wel proberen.
Ik vind ze vet... (t mocht wel wat kosten he?)quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe Kowalski "sneakers"
Ja de tags kan ik zien als ik goed oplet maar dat deukje bij de tong is nog beetje moeilijk te spotten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef earthquake het volgende:
[..]
Zie je nou zelf het verschil ook als je naar die foto's kijkt en naar je eigen Tiffs?
Check die foto's van berent eens... De doos enzo... Dan moet je het toch wel duidelijk kunnen zien?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:35 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Ja de tags kan ik zien als ik goed oplet maar dat deukje bij de tong is nog beetje moeilijk te spotten.
Gek genoeg zijn de dozen, lacebag en zelfs de zoom zolen echt. Alleen de schoen zelf nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:49 schreef earthquake het volgende:
[..]
Check die foto's van berent eens... De doos enzo... Dan moet je het toch wel duidelijk kunnen zien?
Weet je hoe vet die zijn!quote:
Pro sport en subzero passen wel bij frontrunnerquote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef One_conundrum het volgende:
zijn er in NL nog meer winkels zoals FrontRunner?
Pro sport niet echt vind ik. Sub zero heel erg omdat dat onderdeel is van Frontrunner.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:17 schreef juss het volgende:
[..]
Pro sport en subzero passen wel bij frontrunner.
Ja dat zeker, maar ik vind Pro sport qua schoenen toch ook wel in het rijtje van frontrunner kunnen hoor, best wel veel dezelfde schoenen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Pro sport niet echt vind ik. Sub zero heel erg omdat dat onderdeel is van Frontrunner.
Huh? Als de rest echt is moet de schoen toch ook echt zijn??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn de dozen, lacebag en zelfs de zoom zolen echt. Alleen de schoen zelf niet![]()
174,95quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:03 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Ik vind ze vet... (t mocht wel wat kosten he?)
Tja was dat maar zo. Ik denk gewoon dat hij al die dingen los heeft gekocht ofzo. Ik ben nu zelf gewoon zeker dat ze nep zijn. Liet ze onlangs aan een andere sneakervriend zien en hij constateerde ook dat ze nep waren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef earthquake het volgende:
[..]
Huh? Als de rest echt is moet de schoen toch ook echt zijn??
erg mooiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister opgehaald.![]()
Was voor 30 euro bij de Coach in R'dam, maar allang uitverkocht natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:20 schreef bassieVL het volgende:
deze wil ik wel hebben:
[afbeelding]
eens kijken of ik ze ook in NL kan krijgen.
foto?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef WarPuppy het volgende:
Iemand de nieuwe Quick collectie al gechecked?
Denk dat ik maar voor de typhoon ga
Die sneaker van vorig jaar was ook de typhoon.quote:
Thnx.nl, 139 euro.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef heinl het volgende:
[..]
erg mooi![]()
Waar en hoe duur heb je ze gekocht?
Die waren een maand geleden 30 euro bij Coach!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:20 schreef bassieVL het volgende:
deze wil ik wel hebben:
[afbeelding]
eens kijken of ik ze ook in NL kan krijgen.
Overal? Toevallig ook in de buurt van Eindhoven?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:02 schreef blieblie het volgende:
Vorig jaar waren die Adidas 35th edition sneakers nergens te krijgen, nu worden ze overal gedumpt.
Zit daar een reden achter?
bronquote:Leyp expo
Hun grote zwak voor sneakers in combinatie met hun sterke creatieve uitspattingen werkt goed voor de jongens van Leyp. Het customize trio exposeert hun bewerkte kicks in Rotterdam.
Bacardi Batbeats Leyp sneakerOp 10 maart opent Bacardi Batbeats een eenmalige expo van Leyp in Rotterdam. Een verzameling van pronkstukken met onder andere speciale Batbeats ontwerpen behoren tot de one time show. Naast de customized sneakers van Leyp kun je artwerken bekijken van Mark Verhaagen, Boris Peeters, Guy, Bobby Pola, Niels Kalk en Via Via.
Kom aanstaande vrijdag vanaf 17.00 uur langs voor de openingsborrel. Geen tijd? De expositie is tot en 17 maart te bezoeken. De ontwerpen van Leyp zijn ook te zien tijdens de aankomende editie van Batbeats, 17 maart in Now &Wow, Rotterdam.
leyp.com
Alsof ze ervoor wel ademenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ademt de schoen nog wel, met al dat verf erop?
Die bovenste 2!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef blieblie het volgende:
Oooh, mijn bankaccount.
Ik heb op sneakershop.net alweer een hoop must haves gezien.
Ben weer helemaal in de sneakerbui.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dees zijn ook gaaf. Al moet je daar vrouw voor zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ff kijke of t nou wel luktquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:30 schreef Knuck-les het volgende:
eindelijk binnen![]()
-edit: Imageshack toont een kikker omdat Fok! daar op de zwarte lijst staat, gelieve een andere uploader te gebruiken, bijvoorbeeld: photobucket.com of imagehigh.com.
Das een spotprijs voor echte kowalskisquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef Myster_E het volgende:
[..]
174,95
87,50 bij Pleasure Schoenen in Groningen. 50% korting.![]()
Ben gister in Eindhoven geweest en even een paar superstars gepast (New York type) en nu wil ik ze gaan bestellen via http://www.pickyourshoes.com maar ze hebben alleen 8.5 en 11 terwijl ik 9 moet hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:41 schreef tha_dark het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Eindhoven. Ik hoop deze tegen te komen maar ik denk dat dat niet gaat lukken. Dan maar gewone superstars proberen om zo achter de goede maat te komen. Dan bestel ik ze wel op internet
[afbeelding]
Ja, dat dacht ik ook al maar hij heeft wel veel positieve reacties gekregen. Ben nog aan het twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze man.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:49 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft die gast ze nou in 4 verschillende maten te koop staan?
Dan vraag ik me af, waarom koopt zo'n gast 4 schoenen, om ze weer te koop aan te bieden?
Maaktie dan dikke winst?
Sorry maar je bent duidelijk een sneaker amateur... Ten eerste lees zijn feedback eens goed... Daar zie je dus veel slechte zooi staan... Ze shippen vanuit China (oftewel 9 van de 10 keer fake!).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:27 schreef tha_dark het volgende:
Heb op Ebay mijn schoenen gevonden in de goede maat!
Ziet er wel betrouwbaar uit.
http://cgi.ebay.com/Adida(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ja, ik had het gelezen maar er was ook veel positieve feedback. Maar ik ben inderdaad niet erg op de hoogte van heel het sneaker en Ebay gebeuren, daarom vraag ik hier dus ook om raad.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef earthquake het volgende:
[..]
Sorry maar je bent duidelijk een sneaker amateur... Ten eerste lees zijn feedback eens goed... Daar zie je dus veel slechte zooi staan... Ze shippen vanuit China (oftewel 9 van de 10 keer fake!).
"BEWARE! Items from China! He STEALS money by making u pay shipping cost Twice"
"It's not authentic and from China"
Lees eerst eens z'n feedback goed door... klik hier
![]()
Goed zo! Ja die positieve feedback komt van mensen die er geen verstand van hebben! Die gast verkoopt alleen maar fakes... Check zn andere sneakers maar eens... Fake Tiffs, Stussys en zelfs Supremes... Niet kopen dus!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:05 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja, ik had het gelezen maar er was ook veel positieve feedback. Maar ik ben inderdaad niet erg op de hoogte van heel het sneaker en Ebay gebeuren, daarom vraag ik hier dus ook om raad.
Dat mag.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef JustBlaze het volgende:
[..]
Herenmodel? Mag ik vragen hoe je hieraan komt?
Thnx.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat mag.
Bij Pro-sport hebben ze die.
http://www.pro-sport.nl/
Die zijn heel vet!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef floydvisser het volgende:
Eindelijk weer een vers paartje schoenen op de kop getikt...
hoop dat ze er snel aankomen!
[afbeelding]
![]()
Oh die zijn mooi! Alleen niet echt meidenachtigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:21 schreef berent het volgende:
Zijn er nog mensen die flink gaan inslaan uit de adicolor serie?
Klik hier voor alle modellen.
Y1: HUF
[afbeelding]
BL5: Denim
[afbeelding]
BK3: Crooked Tongues
[afbeelding]
Het feit dat het nummer 1 is, wat betekend dat? Zwaar gelimiteerd ofzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:28 schreef Stansfield het volgende:
Ik hoorde dat Frontrunner ze gaat verkopen. Ik weet alleen niet precies welke allemaal. Ik vind er eigenlijk maar 2 echt heel mooi.
Deze is er alleen in damesmaten tot maat 42 en dat pas ik niet
[afbeelding]
Deze is weer nr 1 uit de black serie en zal dus wel redelijk aan de prijs zijn.
[afbeelding]
Die zijn echt gaafquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:28 schreef Stansfield het volgende:
Ik hoorde dat Frontrunner ze gaat verkopen. Ik weet alleen niet precies welke allemaal. Ik vind er eigenlijk maar 2 echt heel mooi.
[afbeelding]
Deze is weer nr 1 uit de black serie en zal dus wel redelijk aan de prijs zijn.
Zeker wetenquote:
Hebbequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:28 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Zijn er maar 1000 van wereldwijd... Dus ik schat 300/400/500 euro... Kan meer zijn!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
zeker niet.
Geen idee hoeveel veel te veel ze kosten?
Maar ze zijn leuk iig
ha. hahaha.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:34 schreef earthquake het volgende:
[..]
Zijn er maar 1000 van wereldwijd... Dus ik schat 300/400/500 euro... Kan meer zijn!
Tenzij je voor een een winkel gaat slapen in Belgie of Duitsland...
Je kan ook wakker blijven!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
ha. hahaha.
nee
Nee tegen voor een winkel slapen, en ook nee tegen ¤300/¤500 voor schoenen![]()
Ligt eraan welke... Kijk naar het schema! Alle schoenen met een 1 zijn er maar 1000 van... Daar is dus moeilijk aan te komen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef Bob. het volgende:
die adicolors zijn wel verschrikkelijk mooi![]()
Maar zijn ze allemaal zo duur & onmogelijk om aan te komen?
deze vind ik erg mooi:
[afbeelding]
R5 Suede
[afbeelding]
Y1 HUF![]()
[afbeelding]
BK3 Crooked Tongues
Als je weet dat een winkel je model krijgt betaal je waarschijnlijk iets van 100 tot 150 euro... Maar dan moet je wel in de rij gaan staan denk ik...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Goed idee!
Maar zijn ze in België/Duitsland betaalbaarder dan, of wat bedoelde je?
da's dan nog misschien te doen. Maar doe ik niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef earthquake het volgende:
[..]
Als je weet dat een winkel je model krijgt betaal je waarschijnlijk iets van 100 tot 150 euro... Maar dan moet je wel in de rij gaan staan denk ik...![]()
Om welk land gaat het?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:51 schreef vrede027 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het bestellen van sneakers in het buitenland via internet.
Ik vraag me af of er invoerheffing door de douane geheven wordt.
TNX
Gewoon vragen of ze de waarde van het pakketje onder de 50 euro willen waarderen..quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:32 schreef vrede027 het volgende:
Het gaat om Amerika.
inderdaad en weinig waarde en als kado..quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:43 schreef DeFlip het volgende:
Of de verkoper laten bijschrijven dat het om een gift gaat.
Vette schoenen Floyd, ik kom ze binnenkort een keer bekijkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:48 schreef floydvisser het volgende:
[..]
inderdaad en weinig waarde en als kado..
heb net me p-rods binnen!![]()
[afbeelding]
![]()
direct van meneer nike, allerlaatste paartje!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef woeeiiii het volgende:
Waar heb je die vandaan dan, eBay? En hoe weet je dat ze echt zijn?
dat kan altijd! zal binnenkort een foto van al me nike schoentjes posten..quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:49 schreef berent het volgende:
[..]
Vette schoenen Floyd, ik kom ze binnenkort een keer bekijken![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:54 schreef floydvisser het volgende:
dat kan altijd! zal binnenkort een foto van al me nike schoentjes posten..
Wanneer liggen deze in de Nederlandse winkels?! En voor hoeveel? Welke winkel in Amsterdam zal ze voor het eerst hebben, of heeft al ?!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:33 schreef schatje het volgende:
Ja, de Adidas Superstar sneaker viert zijn 35-jarige bestaan en om die reden zijn er 35 verschillende modellen op de markt uitgebracht. Behalve nummer 35, die moet nog worden uitgebracht. Het model van Ebay van Hare is nummer 13 uit de 'Expression Series'.
1- Anniversary Series:
[afbeelding]
2- Expression Series:
[afbeelding]
3- Music Series:
[afbeelding]
5- Consortium Series:
[afbeelding]
check pickyourshoes.com voor afzonderlijke plaatjes
Het model in de OP is de Adidas W1- Adicolor LO. Verder zijn er de:
Adidas W-2 Adicolor HI:
[afbeelding]
Adidas W-3 Adicolor Century:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer denk je dat ze in NL zullen zijn?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef berent het volgende:
Bij www.solebox.de zijn de W1, W2 en W3 te koop. Denk niet dat ze momenteel al in Nederland te krijgen zijn.
Prijzen bij solebox:
W1: 300 euro
W2: 150 euro
W3: 120 euro
http://www.kicks-r-us.com/kicks/Adidas34133626.htmquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:39 schreef tha_dark het volgende:
Ben gister in Eindhoven geweest en even een paar superstars gepast (New York type) en nu wil ik ze gaan bestellen via http://www.pickyourshoes.com maar ze hebben alleen 8.5 en 11 terwijl ik 9 moet hebben.
Dankje!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.kicks-r-us.com/kicks/Adidas34133626.htm
Die hebben nog een maat 9. Is een betrouwbare internetwinkel, dus als je ze nog wilt hebben...
Er staat "Closeout" achter de naam in het hoofdmenu. Betekent dat dat de schoenen zijn uitverkocht of wat bedoelen ze er anders mee?quote:
Ok, ga ze denk morgen of overmorgen bestellen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:58 schreef Modus het volgende:
Is gewoon een uitverkoop. Als ze al uitverkocht waren geweest, hadden ze niet in dat lijstje gestaan.
Inmiddels al achterhaald dat de schoen tot de Brasil 5 star collectie behoort, alleen kan nog geen lederen bruine schoen vinden...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:24 schreef Marshall_2002 het volgende:
Net van het weekend bij een Factory Store Roermond de Nike Classic Brasil gekocht voor 75,-. Bruin leer, superschoentje! Alleen probeer ik nu wat info over de schoen te achterhalen maar kan er niks van vinden... Iemand een idee? het is een bruine, leren sneaker, voetbalachtig door de rubberen noppen eronder en met witte/cremekleurige veters...
Ik zie het graag, wil wel eens weten wat er nu over die schoen bekend is...
Weet je trouwens nog meer sneaker sites? Deze heeft zo weinig Adidasjes..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:57 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.kicks-r-us.com/kicks/Adidas34133626.htm
Die hebben nog een maat 9. Is een betrouwbare internetwinkel, dus als je ze nog wilt hebben...
http://www.pickyourshoes.comquote:Op maandag 20 maart 2006 14:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Weet je trouwens nog meer sneaker sites? Deze heeft zo weinig Adidasjes..
quote:
pick your shoes is ook een super dure site hoor. Ik heb ook wat modellen die daar staan voor veel minder in nederland of via andere internetsites gekocht.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:00 schreef SilverBullet het volgende:
Even over deze schoenen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op die site kosten ze $149. Maar die schoenen heb ik ook!! Alleen voor 80 euro gekocht 3jaar terug ofzo, nooit geweten dat het een speciale uitgave was.
Ik vond het ook best raar, heb die schoenen wel vaker gezien namelijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
pick your shoes is ook een super dure site hoor. Ik heb ook wat modellen die daar staan voor veel minder in nederland of via andere internetsites gekocht.
Zeer netjesquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:48 schreef floydvisser het volgende:
[..]
inderdaad en weinig waarde en als kado..
heb net me p-rods binnen!![]()
[afbeelding]
![]()
Ik heb van die 35th ook maat 11+ terwijl ik gewoon maat 11 heb. Ik gok dat dat wel bij alle superstars is. Anders ga je ff naar de frontrunner ofzo en pas je een paartje.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef tha_dark het volgende:
Op de site van pickyourshoes staat dat de superstar 35th anniversary serie een halve maat kleiner uitvalt. Weet iemand of dit alleen bij de 35th anniversary serie is of bij alle superstars?
Ja ik heb al superstars gepast, en die vielen idd wat klein uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb van die 35th ook maat 11+ terwijl ik gewoon maat 11 heb. Ik gok dat dat wel bij alle superstars is. Anders ga je ff naar de frontrunner ofzo en pas je een paartje.
Ik vind ze niet eens heel bijzonder.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:55 schreef Modus het volgende:
Aanstaande zaterdag is de US release van de Stash Air Force 1 en Stash Air Max 95, allebei gelimiteerde oplage:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf vandaag zitten daarvoor al mensen in de rij, bij de Recon Store in New York:
[afbeelding].
De meesten daarvan zijn trouwens zogenaamde resellers, die kopen 1 (of indien mogelijk heel veel) paar, en zetten ze 2 uur later meteen op Ebay om ze met dikke winst door te verkopen aan mensen die normaal gesproken niet in de gelegenheid zijn op een normale manier een paar te bemachtigen.
De Europese release staat gepland voor 1 april, via een zeer beperkt aantal adressen.
Overigens moet dat limited edition bij Nike tegenwoordig met een korreltje zout genomen worden; veel modellen onder die noemer worden enige tijd later vaak alsnog in grotere aantallen verspreid.
Heee, die bovenste is wel cool. Welk type is dat? Of heb je direct linkje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef Ewaldus het volgende:
ik wil één van deze schoenen, alleen weet ik niet hoe ze bij mijn broeken passen...
[afbeelding]
De la souls kun je misschien nog wel gewoon in de winkel kopen. FF alle sb dealers afbellen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef DeFlip het volgende:
Heb mn geld terug gekregen van die neppe Tiffsga ze nu hoogstwaarschijnlijk uitgeven aan een De la soul. Dit keer met jullie advies natuurlijk
Overigens ga ik de Tiffs niet terug sturen. Ik moet de verkoper toch echt ff een lesje leren.
Ik weet al wat ik vanmiddag ga doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:28 schreef woeeiiii het volgende:
Hey ik heb die onderste maar dan in het groen:
[afbeelding]
Men's EV Pro 2K 5. Heten ze..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Heee, die bovenste is wel cool. Welk type is dat? Of heb je direct linkje?
Hoge of lage De La's?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef DeFlip het volgende:
Heb mn geld terug gekregen van die neppe Tiffsga ze nu hoogstwaarschijnlijk uitgeven aan een De la soul. Dit keer met jullie advies natuurlijk
Overigens ga ik de Tiffs niet terug sturen. Ik moet de verkoper toch echt ff een lesje leren.
anyone?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef One_conundrum het volgende:
Is er ook een lijst van alle winkels die de Adicolour serie verkopen? Ik zag er vandaag al een paar in de footlocker, maar dat waren niet die van de exclusieve serie, vond het een beetje apart. . .
Tiffs creasen... Dus ja je verneukt ze dan wel een beetje... Te klein is niet fijn!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:21 schreef berent het volgende:
Ja, hologafisch ofzo. Had vanochtend echt enorme drang om m'n Tiffs te dragen ondanks dat ze te klein zijn. Heb ze toch laten staan omdat ik beetje bang ben dat het niet goed voor ze is om ze te dragen. Normaal heb ik bij Dunk SB's maat 9, de Tiffs zijn 8.5. Of zal dit wel gaan en rekken ze goed op? Ik ben echt bang ze te verneuken.
Die exclusieve serie is nog niet uit. Dus je kan zoeken tot je een ons weegtquote:
Voor de exclusieve moet je ook naar de exclusievere winkels. Patta gaat wel wat krijgen, seventyfive gaat wat krijgen, 90sqmeters wellicht. En soortgelijke winkels buiten Amsterdam.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:36 schreef One_conundrum het volgende:
anyone?
Funkiehouse gaat ook wat van die series krijgen ik geloof niet de aller exclusiefste maar wel wat di eniet overal verkrijgbaar zijn. Net als subzero.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:45 schreef keeper het volgende:
[..]
Voor de exclusieve moet je ook naar de exclusievere winkels. Patta gaat wel wat krijgen, seventyfive gaat wat krijgen, 90sqmeters wellicht. En soortgelijke winkels buiten Amsterdam.
Ja die zijn heel gaaf, waar heb je die nu besteld?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:05 schreef berent het volgende:
Nog een keer dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat moet ik nu doen?!quote:Kicks-r-us/Citysole International Buyer Phone Request:
Thank you for your purchase!
Please provide your phone # for shipping purposes.
Your Kicks will ship when we receive your phone #, you will receive them in 3 - 5 days*!
telefoonnummer opsturen. vergeet de +31 nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:16 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb gisteravond schoenen besteld bij http://www.Kicks-r-us.com
En nu kreeg ik net een mailtje waarin het volgende staat:
[..]
Wat moet ik nu doen?!
Dus gewoon hetzelfde nummer als wat ik heb opgegeven bij het betalen? maar ik heb bij betalen er alleen geen +31 voorgezet, is dat erg?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef Whoho het volgende:
[..]
telefoonnummer opsturen. vergeet de +31 niet
zal denk ik meer ter identificatie zijn
Je kan het ook gewoon hier neerzetten, hebben we er allemaal wat aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:16 schreef dahaaz het volgende:
heb een adresje om alle soorten nikes te bestellen... heeeel mooi dus
voor mensen die geintreseerd zijn... mail me maar
allereerst: ik heb nog nooit online iets gekocht met een creditcardquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:05 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dus gewoon hetzelfde nummer als wat ik heb opgegeven bij het betalen? maar ik heb bij betalen er alleen geen +31 voorgezet, is dat erg?![]()
En welke winkel is je lokale speciale sneakerboer?? of hou je dat adresje geheim?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef blieblie het volgende:
Ik ben vandaag bij de lokale specialere sneakerboer geweest. Hij gaat iig proberen 2 setjes adicolors voor me te ritselen. Ben benieuwd of het gaat lukken.
Ik heb ze al bij de footlocker in heerlen gezienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En welke winkel is je lokale speciale sneakerboer?? of hou je dat adresje geheim?
T-Shu in Eindhoven op de Kleine Berg. Al heb ik egens een vermoeden dat ik wel echt mazzel heb als die kerel wat geregeld krijgt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En welke winkel is je lokale speciale sneakerboer?? of hou je dat adresje geheim?
Ja, niet de limited edition Adicolors dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:50 schreef meami het volgende:
[..]
Ik heb ze al bij de footlocker in heerlen gezien
Via een duitser op een ander forum.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:32 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja die zijn heel gaaf, waar heb je die nu besteld?
Voor retail prijzen? En echt alles?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:16 schreef dahaaz het volgende:
heb een adresje om alle soorten nikes te bestellen... heeeel mooi dus
voor mensen die geintreseerd zijn... mail me maar
Kan hij er dan niet meteen wat meer regelen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef blieblie het volgende:
Ik ben vandaag bij de lokale specialere sneakerboer geweest. Hij gaat iig proberen 2 setjes adicolors voor me te ritselen. Ben benieuwd of het gaat lukken.
Welke heb jij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb ze ook, Episode verkoopt ze ook
wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:01 schreef berent het volgende:
Kijk op www.nikeskateboarding.com voor de winkels met een SB account.
(SB's zijn verreweg de mooiste Dunks)
Die van mij waren ¤85,- plus ¤5,- verzendkosten. Absoluut niet duur dusquote:Op zondag 26 maart 2006 16:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat kost dat?
Wat een gave sitequote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef Hammet het volgende:
Iemand hier ooit eens iets op NikeId.com bestelt? Je kan hier je eigen kleuren samen stellen, vervolgens worden ze gemaakt en naar je op gestuurd. Het gaat allemaal perfect, en zo heb je ook je custom shoes.
Ik heb m'n dunk lo's redelijk lang (net toen die reclames begonnen op TV). Ik wilde eigenlijk wat bijzondere kleuren, maar je had redelijk beperkte kleurkeuze bij dit model en ik kon toen niet echt mooie combinaties maken. Ze hebben de website intussen flink uitgebreid, met meer modellen en veel meer kleuren, dus misschien ga ik weer eens een nieuw paar bestellen want ze lopen heerlijk
plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet bijna zeker dat je de reclames ooit eens gezien hebt, je zal het alleen niet met custom schoenen geasocieerd hebbenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb die reclames nog nooit gezien eigenlijk. Ik kende de site al wel toen het alleen nog in de US kon en met 1 model schoen.
Dit houdt me iig een middagje van de straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |