Zie je nou zelf het verschil ook als je naar die foto's kijkt en naar je eigen Tiffs?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Dat is wel best ongebruikelijk bij refunds maar ik ga het zeker wel proberen.
Ik vind ze vet... (t mocht wel wat kosten he?)quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe Kowalski "sneakers"
Ja de tags kan ik zien als ik goed oplet maar dat deukje bij de tong is nog beetje moeilijk te spotten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef earthquake het volgende:
[..]
Zie je nou zelf het verschil ook als je naar die foto's kijkt en naar je eigen Tiffs?
Check die foto's van berent eens... De doos enzo... Dan moet je het toch wel duidelijk kunnen zien?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:35 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Ja de tags kan ik zien als ik goed oplet maar dat deukje bij de tong is nog beetje moeilijk te spotten.
Gek genoeg zijn de dozen, lacebag en zelfs de zoom zolen echt. Alleen de schoen zelf nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:49 schreef earthquake het volgende:
[..]
Check die foto's van berent eens... De doos enzo... Dan moet je het toch wel duidelijk kunnen zien?
Weet je hoe vet die zijn!quote:
Pro sport en subzero passen wel bij frontrunnerquote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef One_conundrum het volgende:
zijn er in NL nog meer winkels zoals FrontRunner?
Pro sport niet echt vind ik. Sub zero heel erg omdat dat onderdeel is van Frontrunner.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:17 schreef juss het volgende:
[..]
Pro sport en subzero passen wel bij frontrunner.
Ja dat zeker, maar ik vind Pro sport qua schoenen toch ook wel in het rijtje van frontrunner kunnen hoor, best wel veel dezelfde schoenen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Pro sport niet echt vind ik. Sub zero heel erg omdat dat onderdeel is van Frontrunner.
Huh? Als de rest echt is moet de schoen toch ook echt zijn??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn de dozen, lacebag en zelfs de zoom zolen echt. Alleen de schoen zelf niet![]()
174,95quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:03 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Ik vind ze vet... (t mocht wel wat kosten he?)
Tja was dat maar zo. Ik denk gewoon dat hij al die dingen los heeft gekocht ofzo. Ik ben nu zelf gewoon zeker dat ze nep zijn. Liet ze onlangs aan een andere sneakervriend zien en hij constateerde ook dat ze nep waren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef earthquake het volgende:
[..]
Huh? Als de rest echt is moet de schoen toch ook echt zijn??
erg mooiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister opgehaald.![]()
Was voor 30 euro bij de Coach in R'dam, maar allang uitverkocht natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:20 schreef bassieVL het volgende:
deze wil ik wel hebben:
[afbeelding]
eens kijken of ik ze ook in NL kan krijgen.
foto?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef WarPuppy het volgende:
Iemand de nieuwe Quick collectie al gechecked?
Denk dat ik maar voor de typhoon ga
Die sneaker van vorig jaar was ook de typhoon.quote:
Thnx.nl, 139 euro.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef heinl het volgende:
[..]
erg mooi![]()
Waar en hoe duur heb je ze gekocht?
Die waren een maand geleden 30 euro bij Coach!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:20 schreef bassieVL het volgende:
deze wil ik wel hebben:
[afbeelding]
eens kijken of ik ze ook in NL kan krijgen.
Overal? Toevallig ook in de buurt van Eindhoven?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:02 schreef blieblie het volgende:
Vorig jaar waren die Adidas 35th edition sneakers nergens te krijgen, nu worden ze overal gedumpt.
Zit daar een reden achter?
bronquote:Leyp expo
Hun grote zwak voor sneakers in combinatie met hun sterke creatieve uitspattingen werkt goed voor de jongens van Leyp. Het customize trio exposeert hun bewerkte kicks in Rotterdam.
Bacardi Batbeats Leyp sneakerOp 10 maart opent Bacardi Batbeats een eenmalige expo van Leyp in Rotterdam. Een verzameling van pronkstukken met onder andere speciale Batbeats ontwerpen behoren tot de one time show. Naast de customized sneakers van Leyp kun je artwerken bekijken van Mark Verhaagen, Boris Peeters, Guy, Bobby Pola, Niels Kalk en Via Via.
Kom aanstaande vrijdag vanaf 17.00 uur langs voor de openingsborrel. Geen tijd? De expositie is tot en 17 maart te bezoeken. De ontwerpen van Leyp zijn ook te zien tijdens de aankomende editie van Batbeats, 17 maart in Now &Wow, Rotterdam.
leyp.com
Alsof ze ervoor wel ademenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ademt de schoen nog wel, met al dat verf erop?
Die bovenste 2!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef blieblie het volgende:
Oooh, mijn bankaccount.
Ik heb op sneakershop.net alweer een hoop must haves gezien.
Ben weer helemaal in de sneakerbui.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dees zijn ook gaaf. Al moet je daar vrouw voor zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ff kijke of t nou wel luktquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:30 schreef Knuck-les het volgende:
eindelijk binnen![]()
-edit: Imageshack toont een kikker omdat Fok! daar op de zwarte lijst staat, gelieve een andere uploader te gebruiken, bijvoorbeeld: photobucket.com of imagehigh.com.
Das een spotprijs voor echte kowalskisquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef Myster_E het volgende:
[..]
174,95
87,50 bij Pleasure Schoenen in Groningen. 50% korting.![]()
Ben gister in Eindhoven geweest en even een paar superstars gepast (New York type) en nu wil ik ze gaan bestellen via http://www.pickyourshoes.com maar ze hebben alleen 8.5 en 11 terwijl ik 9 moet hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:41 schreef tha_dark het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Eindhoven. Ik hoop deze tegen te komen maar ik denk dat dat niet gaat lukken. Dan maar gewone superstars proberen om zo achter de goede maat te komen. Dan bestel ik ze wel op internet
[afbeelding]
Ja, dat dacht ik ook al maar hij heeft wel veel positieve reacties gekregen. Ben nog aan het twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze man.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:49 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft die gast ze nou in 4 verschillende maten te koop staan?
Dan vraag ik me af, waarom koopt zo'n gast 4 schoenen, om ze weer te koop aan te bieden?
Maaktie dan dikke winst?
Sorry maar je bent duidelijk een sneaker amateur... Ten eerste lees zijn feedback eens goed... Daar zie je dus veel slechte zooi staan... Ze shippen vanuit China (oftewel 9 van de 10 keer fake!).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:27 schreef tha_dark het volgende:
Heb op Ebay mijn schoenen gevonden in de goede maat!
Ziet er wel betrouwbaar uit.
http://cgi.ebay.com/Adida(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ja, ik had het gelezen maar er was ook veel positieve feedback. Maar ik ben inderdaad niet erg op de hoogte van heel het sneaker en Ebay gebeuren, daarom vraag ik hier dus ook om raad.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef earthquake het volgende:
[..]
Sorry maar je bent duidelijk een sneaker amateur... Ten eerste lees zijn feedback eens goed... Daar zie je dus veel slechte zooi staan... Ze shippen vanuit China (oftewel 9 van de 10 keer fake!).
"BEWARE! Items from China! He STEALS money by making u pay shipping cost Twice"
"It's not authentic and from China"
Lees eerst eens z'n feedback goed door... klik hier
![]()
Goed zo! Ja die positieve feedback komt van mensen die er geen verstand van hebben! Die gast verkoopt alleen maar fakes... Check zn andere sneakers maar eens... Fake Tiffs, Stussys en zelfs Supremes... Niet kopen dus!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:05 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja, ik had het gelezen maar er was ook veel positieve feedback. Maar ik ben inderdaad niet erg op de hoogte van heel het sneaker en Ebay gebeuren, daarom vraag ik hier dus ook om raad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |