Zie je nou zelf het verschil ook als je naar die foto's kijkt en naar je eigen Tiffs?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Dat is wel best ongebruikelijk bij refunds maar ik ga het zeker wel proberen.
Ik vind ze vet... (t mocht wel wat kosten he?)quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe Kowalski "sneakers"
Ja de tags kan ik zien als ik goed oplet maar dat deukje bij de tong is nog beetje moeilijk te spotten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef earthquake het volgende:
[..]
Zie je nou zelf het verschil ook als je naar die foto's kijkt en naar je eigen Tiffs?
Check die foto's van berent eens... De doos enzo... Dan moet je het toch wel duidelijk kunnen zien?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:35 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Ja de tags kan ik zien als ik goed oplet maar dat deukje bij de tong is nog beetje moeilijk te spotten.
Gek genoeg zijn de dozen, lacebag en zelfs de zoom zolen echt. Alleen de schoen zelf nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:49 schreef earthquake het volgende:
[..]
Check die foto's van berent eens... De doos enzo... Dan moet je het toch wel duidelijk kunnen zien?
Weet je hoe vet die zijn!quote:
Pro sport en subzero passen wel bij frontrunnerquote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef One_conundrum het volgende:
zijn er in NL nog meer winkels zoals FrontRunner?
Pro sport niet echt vind ik. Sub zero heel erg omdat dat onderdeel is van Frontrunner.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:17 schreef juss het volgende:
[..]
Pro sport en subzero passen wel bij frontrunner.
Ja dat zeker, maar ik vind Pro sport qua schoenen toch ook wel in het rijtje van frontrunner kunnen hoor, best wel veel dezelfde schoenen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Pro sport niet echt vind ik. Sub zero heel erg omdat dat onderdeel is van Frontrunner.
Huh? Als de rest echt is moet de schoen toch ook echt zijn??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn de dozen, lacebag en zelfs de zoom zolen echt. Alleen de schoen zelf niet![]()
174,95quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:03 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Ik vind ze vet... (t mocht wel wat kosten he?)
Tja was dat maar zo. Ik denk gewoon dat hij al die dingen los heeft gekocht ofzo. Ik ben nu zelf gewoon zeker dat ze nep zijn. Liet ze onlangs aan een andere sneakervriend zien en hij constateerde ook dat ze nep waren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:01 schreef earthquake het volgende:
[..]
Huh? Als de rest echt is moet de schoen toch ook echt zijn??
erg mooiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister opgehaald.![]()
Was voor 30 euro bij de Coach in R'dam, maar allang uitverkocht natuurlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:20 schreef bassieVL het volgende:
deze wil ik wel hebben:
[afbeelding]
eens kijken of ik ze ook in NL kan krijgen.
foto?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef WarPuppy het volgende:
Iemand de nieuwe Quick collectie al gechecked?
Denk dat ik maar voor de typhoon ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |