Ik vind ze niet eens heel bijzonder.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:55 schreef Modus het volgende:
Aanstaande zaterdag is de US release van de Stash Air Force 1 en Stash Air Max 95, allebei gelimiteerde oplage:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf vandaag zitten daarvoor al mensen in de rij, bij de Recon Store in New York:
[afbeelding].
De meesten daarvan zijn trouwens zogenaamde resellers, die kopen 1 (of indien mogelijk heel veel) paar, en zetten ze 2 uur later meteen op Ebay om ze met dikke winst door te verkopen aan mensen die normaal gesproken niet in de gelegenheid zijn op een normale manier een paar te bemachtigen.
De Europese release staat gepland voor 1 april, via een zeer beperkt aantal adressen.
Overigens moet dat limited edition bij Nike tegenwoordig met een korreltje zout genomen worden; veel modellen onder die noemer worden enige tijd later vaak alsnog in grotere aantallen verspreid.
Heee, die bovenste is wel cool. Welk type is dat? Of heb je direct linkje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef Ewaldus het volgende:
ik wil één van deze schoenen, alleen weet ik niet hoe ze bij mijn broeken passen...
[afbeelding]
De la souls kun je misschien nog wel gewoon in de winkel kopen. FF alle sb dealers afbellen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef DeFlip het volgende:
Heb mn geld terug gekregen van die neppe Tiffsga ze nu hoogstwaarschijnlijk uitgeven aan een De la soul. Dit keer met jullie advies natuurlijk
Overigens ga ik de Tiffs niet terug sturen. Ik moet de verkoper toch echt ff een lesje leren.
Ik weet al wat ik vanmiddag ga doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:28 schreef woeeiiii het volgende:
Hey ik heb die onderste maar dan in het groen:
[afbeelding]
Men's EV Pro 2K 5. Heten ze..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Heee, die bovenste is wel cool. Welk type is dat? Of heb je direct linkje?
Hoge of lage De La's?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef DeFlip het volgende:
Heb mn geld terug gekregen van die neppe Tiffsga ze nu hoogstwaarschijnlijk uitgeven aan een De la soul. Dit keer met jullie advies natuurlijk
Overigens ga ik de Tiffs niet terug sturen. Ik moet de verkoper toch echt ff een lesje leren.
anyone?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef One_conundrum het volgende:
Is er ook een lijst van alle winkels die de Adicolour serie verkopen? Ik zag er vandaag al een paar in de footlocker, maar dat waren niet die van de exclusieve serie, vond het een beetje apart. . .
Tiffs creasen... Dus ja je verneukt ze dan wel een beetje... Te klein is niet fijn!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:21 schreef berent het volgende:
Ja, hologafisch ofzo. Had vanochtend echt enorme drang om m'n Tiffs te dragen ondanks dat ze te klein zijn. Heb ze toch laten staan omdat ik beetje bang ben dat het niet goed voor ze is om ze te dragen. Normaal heb ik bij Dunk SB's maat 9, de Tiffs zijn 8.5. Of zal dit wel gaan en rekken ze goed op? Ik ben echt bang ze te verneuken.
Die exclusieve serie is nog niet uit. Dus je kan zoeken tot je een ons weegtquote:
Voor de exclusieve moet je ook naar de exclusievere winkels. Patta gaat wel wat krijgen, seventyfive gaat wat krijgen, 90sqmeters wellicht. En soortgelijke winkels buiten Amsterdam.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:36 schreef One_conundrum het volgende:
anyone?
Funkiehouse gaat ook wat van die series krijgen ik geloof niet de aller exclusiefste maar wel wat di eniet overal verkrijgbaar zijn. Net als subzero.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:45 schreef keeper het volgende:
[..]
Voor de exclusieve moet je ook naar de exclusievere winkels. Patta gaat wel wat krijgen, seventyfive gaat wat krijgen, 90sqmeters wellicht. En soortgelijke winkels buiten Amsterdam.
Ja die zijn heel gaaf, waar heb je die nu besteld?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:05 schreef berent het volgende:
Nog een keer dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat moet ik nu doen?!quote:Kicks-r-us/Citysole International Buyer Phone Request:
Thank you for your purchase!
Please provide your phone # for shipping purposes.
Your Kicks will ship when we receive your phone #, you will receive them in 3 - 5 days*!
telefoonnummer opsturen. vergeet de +31 nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:16 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb gisteravond schoenen besteld bij http://www.Kicks-r-us.com
En nu kreeg ik net een mailtje waarin het volgende staat:
[..]
Wat moet ik nu doen?!
Dus gewoon hetzelfde nummer als wat ik heb opgegeven bij het betalen? maar ik heb bij betalen er alleen geen +31 voorgezet, is dat erg?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:24 schreef Whoho het volgende:
[..]
telefoonnummer opsturen. vergeet de +31 niet
zal denk ik meer ter identificatie zijn
Je kan het ook gewoon hier neerzetten, hebben we er allemaal wat aan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:16 schreef dahaaz het volgende:
heb een adresje om alle soorten nikes te bestellen... heeeel mooi dus
voor mensen die geintreseerd zijn... mail me maar
allereerst: ik heb nog nooit online iets gekocht met een creditcardquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:05 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dus gewoon hetzelfde nummer als wat ik heb opgegeven bij het betalen? maar ik heb bij betalen er alleen geen +31 voorgezet, is dat erg?![]()
En welke winkel is je lokale speciale sneakerboer?? of hou je dat adresje geheim?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef blieblie het volgende:
Ik ben vandaag bij de lokale specialere sneakerboer geweest. Hij gaat iig proberen 2 setjes adicolors voor me te ritselen. Ben benieuwd of het gaat lukken.
Ik heb ze al bij de footlocker in heerlen gezienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En welke winkel is je lokale speciale sneakerboer?? of hou je dat adresje geheim?
T-Shu in Eindhoven op de Kleine Berg. Al heb ik egens een vermoeden dat ik wel echt mazzel heb als die kerel wat geregeld krijgt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En welke winkel is je lokale speciale sneakerboer?? of hou je dat adresje geheim?
Ja, niet de limited edition Adicolors dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:50 schreef meami het volgende:
[..]
Ik heb ze al bij de footlocker in heerlen gezien
Via een duitser op een ander forum.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:32 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja die zijn heel gaaf, waar heb je die nu besteld?
Voor retail prijzen? En echt alles?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:16 schreef dahaaz het volgende:
heb een adresje om alle soorten nikes te bestellen... heeeel mooi dus
voor mensen die geintreseerd zijn... mail me maar
Kan hij er dan niet meteen wat meer regelen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef blieblie het volgende:
Ik ben vandaag bij de lokale specialere sneakerboer geweest. Hij gaat iig proberen 2 setjes adicolors voor me te ritselen. Ben benieuwd of het gaat lukken.
Welke heb jij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb ze ook, Episode verkoopt ze ook
wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:01 schreef berent het volgende:
Kijk op www.nikeskateboarding.com voor de winkels met een SB account.
(SB's zijn verreweg de mooiste Dunks)
Die van mij waren ¤85,- plus ¤5,- verzendkosten. Absoluut niet duur dusquote:Op zondag 26 maart 2006 16:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat kost dat?
Wat een gave sitequote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef Hammet het volgende:
Iemand hier ooit eens iets op NikeId.com bestelt? Je kan hier je eigen kleuren samen stellen, vervolgens worden ze gemaakt en naar je op gestuurd. Het gaat allemaal perfect, en zo heb je ook je custom shoes.
Ik heb m'n dunk lo's redelijk lang (net toen die reclames begonnen op TV). Ik wilde eigenlijk wat bijzondere kleuren, maar je had redelijk beperkte kleurkeuze bij dit model en ik kon toen niet echt mooie combinaties maken. Ze hebben de website intussen flink uitgebreid, met meer modellen en veel meer kleuren, dus misschien ga ik weer eens een nieuw paar bestellen want ze lopen heerlijk
plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet bijna zeker dat je de reclames ooit eens gezien hebt, je zal het alleen niet met custom schoenen geasocieerd hebbenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb die reclames nog nooit gezien eigenlijk. Ik kende de site al wel toen het alleen nog in de US kon en met 1 model schoen.
Dit houdt me iig een middagje van de straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |