Dat mag.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef JustBlaze het volgende:
[..]
Herenmodel? Mag ik vragen hoe je hieraan komt?
Thnx.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat mag.
Bij Pro-sport hebben ze die.
http://www.pro-sport.nl/
Die zijn heel vet!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef floydvisser het volgende:
Eindelijk weer een vers paartje schoenen op de kop getikt...
hoop dat ze er snel aankomen!
[afbeelding]
![]()
Oh die zijn mooi! Alleen niet echt meidenachtigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:21 schreef berent het volgende:
Zijn er nog mensen die flink gaan inslaan uit de adicolor serie?
Klik hier voor alle modellen.
Y1: HUF
[afbeelding]
BL5: Denim
[afbeelding]
BK3: Crooked Tongues
[afbeelding]
Het feit dat het nummer 1 is, wat betekend dat? Zwaar gelimiteerd ofzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:28 schreef Stansfield het volgende:
Ik hoorde dat Frontrunner ze gaat verkopen. Ik weet alleen niet precies welke allemaal. Ik vind er eigenlijk maar 2 echt heel mooi.
Deze is er alleen in damesmaten tot maat 42 en dat pas ik niet
[afbeelding]
Deze is weer nr 1 uit de black serie en zal dus wel redelijk aan de prijs zijn.
[afbeelding]
Die zijn echt gaafquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:28 schreef Stansfield het volgende:
Ik hoorde dat Frontrunner ze gaat verkopen. Ik weet alleen niet precies welke allemaal. Ik vind er eigenlijk maar 2 echt heel mooi.
[afbeelding]
Deze is weer nr 1 uit de black serie en zal dus wel redelijk aan de prijs zijn.
Zeker wetenquote:
Hebbequote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:28 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Zijn er maar 1000 van wereldwijd... Dus ik schat 300/400/500 euro... Kan meer zijn!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
zeker niet.
Geen idee hoeveel veel te veel ze kosten?
Maar ze zijn leuk iig
ha. hahaha.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:34 schreef earthquake het volgende:
[..]
Zijn er maar 1000 van wereldwijd... Dus ik schat 300/400/500 euro... Kan meer zijn!
Tenzij je voor een een winkel gaat slapen in Belgie of Duitsland...
Je kan ook wakker blijven!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
ha. hahaha.
nee
Nee tegen voor een winkel slapen, en ook nee tegen ¤300/¤500 voor schoenen![]()
Ligt eraan welke... Kijk naar het schema! Alle schoenen met een 1 zijn er maar 1000 van... Daar is dus moeilijk aan te komen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef Bob. het volgende:
die adicolors zijn wel verschrikkelijk mooi![]()
Maar zijn ze allemaal zo duur & onmogelijk om aan te komen?
deze vind ik erg mooi:
[afbeelding]
R5 Suede
[afbeelding]
Y1 HUF![]()
[afbeelding]
BK3 Crooked Tongues
Als je weet dat een winkel je model krijgt betaal je waarschijnlijk iets van 100 tot 150 euro... Maar dan moet je wel in de rij gaan staan denk ik...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Goed idee!
Maar zijn ze in België/Duitsland betaalbaarder dan, of wat bedoelde je?
da's dan nog misschien te doen. Maar doe ik niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef earthquake het volgende:
[..]
Als je weet dat een winkel je model krijgt betaal je waarschijnlijk iets van 100 tot 150 euro... Maar dan moet je wel in de rij gaan staan denk ik...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |