quote:Historie
De geschiedenis van Vitesse gaat terug tot het jaar 1892. In dat jaar wordt in Arnhem de cricketclub Vitesse opgericht. Kort na de oprichting wordt de cricketclub uitgebreid met een voetbal- en een atletiekafdeling.
Tot halverwege de jaren tachtig voetballen amateurs en professionals in één vereniging. In 1984 dreigt een faillissement en wordt een nieuw bestuur gevormd dat vanaf 1985 een scheiding aanbrengt tussen de amateurs en de profs. De profs gaan verder in de Stichting Betaald Voetbal Vitesse en het amateurvoetbal in de separate vereniging A.V.C. Vitesse 1892.
Vitesse is vanaf 1954, het jaar waarin betaald voetbal in Nederland wordt ingevoerd, voortdurend vertegenwoordigd geweest in de hoogste klassen. In het seizoen 1970-1971 promoveert Vitesse voor het eerst naar de eredivisie, waarin het één seizoen speelt. In het seizoen 1976-1977 promoveert Vitesse weer naar de eredivisie, dit maal voor een periode van drie seizoenen.
Sinds de invoering van de nieuwe structuur in 1985, de benoeming van het nieuwe bestuur en het doorgevoerde turn-around-management (de reddingsoperatie van Vitesse naar aanleiding van het dreigende faillissement), is de opwaartse lijn van de club duidelijk waarneembaar. Deze continuïteit heeft zich ook op het veld vertaald; na promotie in 1989 eindigt Vitesse steeds bij de eerste vijf in de eredivisie. Alleen in het seizoen 1994-1995 moet Vitesse genoegen nemen met een zesde plaats. Ook afgelopen seizoen wist Vitesse zich met een vierde plaats in de eindrangschikking opnieuw te plaatsen voor Europees voetbal. Plaatsing voor de Champions League werd voor de tweede achtereenvolgende keer echter op een haar na, en opnieuw op de laatste speeldag, gemist.
In het midden van de jaren '80 ontstaat het besef dat stadion Nieuw-Monnikenhuize als ontoereikend wordt gezien om aan de doelstellingen van Vitesse te voldoen. Eén van die doelstellingen is sportief succes, maar er is meer. Vitesse moet een club worden waaraan mensen zich in toenemende mate weten te binden. "Vitesse is van ons allemaal" is dan ook de slogan. Vitesse is in toenemende mate een belangrijke factor in het sociale leven van mensen. Daar hoort een passende accommodatie bij. In 1989 worden de eerste concrete plannen gepresenteerd voor een multifunctioneel stadion dat modern, multifunctioneel, veilig, schoon en vooral gastvrij moet zijn. Gelredome, als fysiek resultaat van Vitesse's voetbalvisie, opent op 25 maart 1998 eindelijk haar deuren in de openingswedstrijd tegen NAC (4-1). Op 21 oktober 2001 heeft Gelredome haar tweemiljoenste bezoeker mogen verwelkomen.
Vitesse in Europees verband
Tot nu toe plaatste Vitesse zich 9 keer voor Europees voetbal. Daarin bereikte ze 3 maal de derde ronde van de UEFA Cup. Alle overige keren werd Vitesse eerder uitgeschakeld.
quote:Vitessesupporters op FOK!
DeVinger
Elvislives
Domenica
Tha_Mars
Positive_Thinking
brighton
Klingon
Dubnobasswithmyheadman
RH
Yozzz
Stansfield
ArnhemCasual
WebForce
Quasar_de_Duif
Ketjing
blupblup69
Smeich
Tyler..Durden
vitessezuid113
INViCTuS
Adoptie-Arnhemmer(s)
methodmich
lionheaad
quote:Vorige Topics:
[centraal Vitesse] Weer terug in de subtop #10
[Centraal Vitesse Topic #11] Yakubu moet blijven!
[centraal Vitesse] # 12: van Monnikehuize naar Gelredome
[centraal] Vitesse #13 Met 'n slechte start en 'n goed einde
[Centraal] Vitesse Arnhem #14 Met de Derby voor de boeg!
[Centraal] Vitesse Arnhem #15: Zonder Amoah maar wel geMADSt
[Centraal] Vitesse Arnhem #16: Onrust? Teken van leven!
Heb mezelf er gewoon bij gezet...als topic opener vond ik wel dat dat kanquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:07 schreef Elvislives het volgende:het aantal adoptie-Arnhemmers groeit gestaag!
Vorige keer stond je nog tussen de Vitesse-supporters, dus zo'n verschil is t niet voor je. wel fout, een nec-er die óns topic opent...wel op een nette manier overigensquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb mezelf er gewoon bij gezet...als topic opener vond ik wel dat dat kan![]()
Goed hèquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Vorige keer stond je nog tussen de Vitesse-supporters,
Als NEC-er is het misschien wel fout, maar als Arnhemmer vond ik het wel kunnenquote:dus zo'n verschil is t niet voor je. wel fout, een nec-er die óns topic opent...wel op een nette manier overigens
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef Lionheaad het volgende:
Als NEC-er is het misschien wel fout, maar als Arnhemmer vond ik het wel kunnen![]()
Tuurlijk kennen we Gendt: Stijntje Schaars!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:22 schreef Lionheaad het volgende:
Altijd in Gendt gewoond (tussen Arnhem en Nijmegen), MAVO en MBO in Nijmegen gedaan.
later met m;n vriendin gaan wonen in Arnhem
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
Historie
De geschiedenis van Vitesse gaat terug tot het jaar 1892. In dat jaar wordt in Arnhem de cricketclub Vitesse opgericht. Kort na de oprichting wordt de cricketclub uitgebreid met een voetbal- en een atletiekafdeling.
Tot halverwege de jaren tachtig voetballen amateurs en professionals in één vereniging. In 1984 dreigt een faillissement en wordt een nieuw bestuur gevormd dat vanaf 1985 een scheiding aanbrengt tussen de amateurs en de profs. De profs gaan verder in de Stichting Betaald Voetbal Vitesse en het amateurvoetbal in de separate vereniging A.V.C. Vitesse 1892.
Vitesse is vanaf 1954, het jaar waarin betaald voetbal in Nederland wordt ingevoerd, voortdurend vertegenwoordigd geweest in de hoogste klassen. In het seizoen 1970-1971 promoveert Vitesse voor het eerst naar de eredivisie, waarin het één seizoen speelt. In het seizoen 1976-1977 promoveert Vitesse weer naar de eredivisie, dit maal voor een periode van drie seizoenen.
Sinds de invoering van de nieuwe structuur in 1985, de benoeming van het nieuwe bestuur en het doorgevoerde turn-around-management (de reddingsoperatie van Vitesse naar aanleiding van het dreigende faillissement), is de opwaartse lijn van de club duidelijk waarneembaar. Deze continuïteit heeft zich ook op het veld vertaald; na promotie in 1989 eindigt Vitesse steeds bij de eerste vijf in de eredivisie. Alleen in het seizoen 1994-1995 moet Vitesse genoegen nemen met een zesde plaats. Ook afgelopen seizoen wist Vitesse zich met een vierde plaats in de eindrangschikking opnieuw te plaatsen voor Europees voetbal. Plaatsing voor de Champions League werd voor de tweede achtereenvolgende keer echter op een haar na, en opnieuw op de laatste speeldag, gemist.
In het midden van de jaren ’80 ontstaat het besef dat stadion Nieuw-Monnikenhuize als ontoereikend wordt gezien om aan de doelstellingen van Vitesse te voldoen. Eén van die doelstellingen is sportief succes, maar er is meer. Vitesse moet een club worden waaraan mensen zich in toenemende mate weten te binden. ‘Vitesse is van ons allemaal’, is dan ook de slogan. Vitesse is in toenemende mate een belangrijke factor in het sociale leven van mensen. Daar hoort een passende accommodatie bij. In 1989 worden de eerste concrete plannen gepresenteerd voor een multifunctioneel stadion dat modern, multifunctioneel, veilig, schoon en vooral gastvrij moet zijn. Gelredome, als fysiek resultaat van Vitesse’s voetbalvisie, opent op 25 maart 1998 eindelijk haar deuren in de openingswedstrijd tegen NAC (4-1). Op 21 oktober 2001 heeft Gelredome haar tweemiljoenste bezoeker mogen verwelkomen.
heb ik nog mee gevoetbald bij de Bataven in de E en de Dquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Tuurlijk kennen we Gendt: Stijntje Schaars!
Gelukkig ben je uiteindelijk nog goed terecht gekomen
Klopt, ik heb 2 jaar bij hem in de klas gezeten, snapte maar niet dat hij niet afviel, want hij was zo klein en sociaal. Vergelijk dat es met Riga en wisgerhof die daar toen rondliepen. Maar uiteindelijk is het allemaal goedgekomen met Stijntje!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
heb ik nog mee gevoetbald bij de Bataven in de E en de D![]()
Toen stak hij al met kop en schouders boven iedereen uit.....figuurlijk dan wel, hij was niet zo groot
Ik heb ze ook niet in mn AT lijst staan. zullen wel verloren zijn gegaan bij Forum Crashes....quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef DeVinger het volgende:
Smeich en Beschouw kennen ook wel bij de Vitesse supporters op FOK! ?
dit zijn de oudere topics die ik heb kunnen vinden, ontbreken een paar dus, iemand?
Kut Nekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef Lionheaad het volgende:
OP aangepastde rest doe zelf maar....
als iemand hem dan ook nog eens ergens opload, is het de volgende keer makkelijker
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
kan het weer weghalen, mag je het zelf doen
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:04 schreef Elvislives het volgende:
[..]
![]()
Top gedaan hoor! En lijkt me een lang genoege OP zo
Wel grappig om die oude topics eens terug te lezen. Toen we onze topspitsen Rink en Van Vossen nog haddenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef Elvislives het volgende:
[centraal] Het Grote Vitesse Topic - deel 2
nog een oud topic genvonden
Beschouw Vitessesupporter...? Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef DeVinger het volgende:
Smeich en Beschouw kennen ook wel bij de Vitesse supporters op FOK! ?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:36 schreef Beschouw het volgende:
Favoriete club (NL): Ajax en RKC Waalwijk
Scherp, je kent je klassiekers. Beschouw ken dan weg. Er komen er trouwens wel steeds meer aanwaaien nu het topic een beetje begint te leven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:25 schreef brighton het volgende:
[..]
Beschouw Vitessesupporter...? Heb ik wat gemist?
Uit VBL: wie is wie?
[..]
Terwijl we zevende werden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:50 schreef methodmich het volgende:
Dat zijn neppers, die hebben nooit een zesde plaats voorspeld in de zomer van 2004!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
Gaat hard met de reeks!
Zal in deel 17:
- Mads Junker zijn eerste hattrick maken voor Vitesse? ik ben al blij met 3 goals in dit topic!
- Edward Sturing ontslag nemen / kringen? Volgens mn bron (wat klinkt dat wijs he) zijn ze bezig met onderhandelen om een andere positie te zoeken voor hem komende zomer
- Theo Janssen samen met Ruud Knol voor Oranje gaan ballen? eerder dingsdag dan knol
- Purrel Fränkel de vaste linksbuiten zijn? Ik denk eerder dat als Purrel 1 slechte wedstrijd speelt, Benson invalt, er vervolgens 1 inknalt en dan weer 3 wedstrijden in de basis staat
- Remco van der Schaaf rood krijgen?![]()
Als jouw voorspellingen altijd uitkomen moet je in de wedpaarden business!quote:
Ikl kan beschouw niet meer weghalen....dat zal je een modje moeten vragen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Scherp, je kent je klassiekers. Beschouw ken dan weg. Er komen er trouwens wel steeds meer aanwaaien nu het topic een beetje begint te leven.
Op t forum van .org stond een mooie theorie: 6000 kg = 6 ton, ¤6000 = "6 ton"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:00 schreef brighton het volgende:
Nog effe over die vernielde stoeltjes...
Vandaag stond in de Gelderlander dat 'per abuis' was vermeld dat het om een bedrag van 6 ton zou gaan. Het juiste bedrag had moeten zijn 6000 euro...
De Gevallen clubman....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:56 schreef Tigger1968 het volgende:
Wat een kwal is die trainer van jullie toch....
Als hij de play-offs niet haalt, lijkt me het natuurlijk een duidelijke zaak...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:20 schreef Elvislives het volgende:
Er zijn wat mensen met "bronnen" binnen de club en die zeggen dat er gesprekken zijn met Sturing om zijn contract te ontbinden in de zomer.
John vd Bromquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef Elvislives het volgende:
niet wéér een clubman... na Snoei en Sturing
Die word hoofd opleiding van Ajax. Denk niet dat hij dat wil inruilen voor een baantje als coach bij een subtopper.quote:
Ik wil Jan van Deinsen eigenlijk gewoon als hoofdcoach, maar die hebben ze helaas respectloos afgewimpeld....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ervaren assistent bij zetten dan wellicht.
Laat jezelf ff bijschrijven in de OP en bij het plattegrondje van Vitesse supps in Gelredomequote:Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Niemand op oost-219 trouwens?
Laat dit waar zijn alsjeblieftquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:49 schreef Elvislives het volgende:
Om half 1 volgt er een persconferentie: Sturing maakt alleen dit seizoen nog af...
Wat heeft hij bewezen dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:38 schreef numero_uno het volgende:
Lokhoff geen kandidaat?
Daarom willen we juist geen "clubmannen" meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef numero_uno het volgende:
Net zoveel als Sturing dus daarom geen onlogische keuze
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef DeVinger het volgende:
Hij gaat een nieuwe contract tekenen!
Enenenenenenenenen????quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:49 schreef Elvislives het volgende:
Om half 1 volgt er een persconferentie: Sturing maakt alleen dit seizoen nog af...
Niet wéééér Neumann! Ik denk dat ze er verstandig aan doen om helemaal schoon te beginnen, dus dat groningse watje er meteen uitpleuren (Huistra) en gewoon een daadkrachtige trainer met sterke assistent halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Verstandig om zelf op te stappen, dat is beter dan de zak krijgen. Per direct zou ik de nieuwe trainer niet aandoen. Die kan er beter begin volgend seizoen instappen. Is Neumann een optie?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef Yozzz het volgende:
Shit, issie zo lang aan het woord dan?
Ik sta nog niet op het plattegrondje trouwens, mag ik ook?
Coördinaten: Vak 230, rij 40, stoel 7.![]()
[VBL-FB] #26 Schop een mod kapot!quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
wie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Suijk het volgende:
Dat plattegrondje kan ik niet bijwerken, dat is door één van jullie gemaakt (ik weet zo even snel niet wie dat gedaan heeft en wie dat dus ergens host).
Je bent er gloeiend bij Brighton, ken jij dat dan ff aanpassen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef Suijk het volgende:
Als ik zo die vorige topics even lees, is het volgens mij brighton die het heeft gemaakt!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef Yozzz het volgende:
Shit, issie zo lang aan het woord dan?
Ik sta nog niet op het plattegrondje trouwens, mag ik ook?
Coördinaten: Vak 230, rij 40, stoel 7.![]()
Dan ff uploaden en dan via [VBL-FB] #26 Schop een mod kapot! de OP upgradenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat klopt? Alleen het lijstje met Vitesse supps op FOK! is toch nog aangepast? (wat ik zie dan)quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:27 schreef Suijk het volgende:
Zo klopt het Vinger. Wel een best lange lijst met Vitesse sympathisanten!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wat klopt? Alleen het lijstje met Vitesse supps op FOK! is toch nog aangepast? (wat ik zie dan)
En die sympathisanten, 50% heeft zichzelf erbij neergezet![]()
Omdat ik zeg dat 50% van de sympathisanten zichzelf erbij heeft neergezet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad weer stank voor dank krijgt
![]()
Hij weet zelf toch het best of hij sympathie voor Vitesse heeft of niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat 50% van de sympathisanten zichzelf erbij heeft neergezet?![]()
Heel herkenbaar inderdaad, vandaar ook dat je naast het uitvak zit, rellert!quote:- pats verhaal-
eerste: daarom staat die der ook bijquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hij weet zelf toch het best of hij sympathie voor Vitesse heeft of niet?
[..]
Heel herkenbaar inderdaad, vandaar ook dat je naast het uitvak zit, rellert!
Ren Front Arnhemquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef DeVinger het volgende:
tweede: ik mag graag de boel opstoken, maar als er echt rellen ontstaan sta ik het liefst langs de zijlijn (mensen tegen elkaar op te hitsen zodat het lopende blijft).
Anders Duequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef DeVinger het volgende:
We krijgen nu een frisse wind door de selectie én de technische staf, wat willen we nog meer?
En ik sta net op de promenade?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Toch mooi dat Sturing zelf het initiatief heeft genomen.
Ik vond hem altijd een clubman, maar vond hem te weinig zelfkennis hebben of te veel trots om op te stappen. Jammer dat het hem niet gelukt is, maar goed voor de spelers om een keer een frisse wind in de kleedkamer te hebben. Streng doch consequent en het liefst een liefhebber van het tactische aspect van het sport. Maarja, zie die maar eens te vinden.
P.s. Plattegrond is bijgewerkt.![]()
Ik heb inmiddels in het FB topic gereageerd, ik ben dus niet de maker van de huidige banner. Maar het is geregeld. Nu nog even een vriendelijke mod die het in de OP wil zettenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
wie?
[..]
Je bent er gloeiend bij Brighton, ken jij dat dan ff aanpassen?
Dus dit er bij invoegen
[..]
[..]
Dan ff uploaden en dan via [VBL-FB] #26 Schop een mod kapot! de OP upgraden![]()
Ed vertrekt naar De Graafschap denk ik. Of PSV moet hem willen als Hoofdopleidingen..quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef brighton het volgende:
Goed om te horen dat Sturing weggaat, en de manier waarop. In ieder geval geen 'Cees Lok' achtig verhaal. Nu maar hopen dat ie een nieuwe club vindt. In een andere functie kan ie wat mij betreft bij Vitesse blijven, maar begrijpelijk dat hij dat niet wil.
Nu nog wel effe zorgen dat hij deze competitie tot een goed einde brengt...
Nouja, eigenlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef DeVinger het volgende:
We krijgen nu een frisse wind door de selectie én de technische staf, wat willen we nog meer?
Weer een nieuwelingquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
nu hopen op een goede trainer adriaanse ophalen of ten catemaar dat zal iet te hoog gegrepen zijn ben ik bang dan maar fred rutten en wouters kan ook nog , we wachten maar af , maar goed dat ie zelf weggaat en de eer aan zichzelf houdt.
al zegt ie dat dat niet te reden is , toch een goede beslissing
Weet hij het zelf alquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Danny Blind schijnt ook op het lijstje te staan.
Grapjas. Zolang hij nog gewoon bij Ajax zit komt hij never nooit op een lijstje bij Vitesse. Vast weer van die ene bron, Hank ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Danny Blind schijnt ook op het lijstje te staan.
Dan ga ik weer lang wachten met het bestellen van mijn seizoenkaartquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Nee, ze houden serieus rekening met zijn vrijkomen in de zomer, omdat Blind bij Ajax nergens meer van op de hoogte wordt gesteld.
Ik ben niet op de hoogte van transfervrije trainers, of mogelijke trainers, maar er loopt genoeg rond.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Maar welke opties aan zwaargewichten heb je dan reëel gezien? Neeskens heeft een NEC-verleden.
Boeiend, Hersi ook, die wordt nu ook toe gezongen op de tribune. Het is een man met naam en gezag, dat heeft deze groep nu nodig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Maar welke opties aan zwaargewichten heb je dan reëel gezien? Neeskens heeft een NEC-verleden.
Als hij net zo goed oplet als bij Voetbal Insite dan wens ik jullie veel sterkte toe volgend jaar in de nacompetitiequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En we hebben nog van Hanegem. Maar dat vind ik niet echt toekomst gericht eigenlijk. En Maaskant dan? Die vind ik wel in het cultuurtje van Vitesse passen. En misschien dat hij een clausule heeft bij RBC dat wanneer hij degradeert (duh
) hij gratis naar eredivisie kan. Je weet het niet
.
Ach... Vitesse kennendequote:Op donderdag 2 maart 2006 11:03 schreef Smeich het volgende:
Zou leuk zijn! Wotte zal zich ook wel aanmelden als potentiele kandidaat...![]()
![]()
Had trouwens wel eerder gehoopt en verwacht dat onze lieve drill instructor op zou stappen.. maar ja, liefde maakt blind en dat was t he.. blijft toch een Vitesseman in hart en nieren.
Binnenkort weer met een flinke groep internationale studenten naar Vitesse, tegen RBC ditmaal. Hopelijk wordt dat leuker als Vitesse-AZ toen...![]()
Traint Sef Vergoossen Racing Genk niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ze zouden ook in België kijken voor een nieuwe coach, hoorde ik vandaag. Benieuwd wie dat dan zal zijn...
Oja, die 0-5, waarbij Vitesse niet eens zo slecht was. Toen besloot ik me maar te gaan bezatten in de VIP-box bovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:03 schreef Smeich het volgende:
Hopelijk wordt dat leuker als Vitesse-AZ toen...![]()
Emilio Ferrera wellicht?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ze zouden ook in België kijken voor een nieuwe coach, hoorde ik vandaag. Benieuwd wie dat dan zal zijn...
Ja. Ook Knol is weer terug na zijn afwezigheid van vorige week. Coutinho is geblesseerd aan zijn knie. Swerts is geschorst. Hersi ontbrak vandaag op de training ivm familieomstandigheden, als hij er morgen niet bij is dan zal Fränkel linksbuiten spelen en Siebe Blondelle op linksback spelen en zijn debuut maken voor het eerste.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:36 schreef H.M.Murdock het volgende:
Theo Janssen alweer inzetbaar na zijn operatie?
Zou goed kunnen.quote:
Ja, Japan om precies te zijn...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
@DeVinger: Sef zit in het Midden-Oosten.
Streuer zit op dezelfde golflengte als de supporters denk ikquote:Vitesse haalt trainer van 'buiten' eigen club
Na Mike Snoei en Edward Sturing gaat Vitesse op zoek naar een trainer die geen verleden heeft bij de Arnhemse club. Dat zegt technisch manager Jan Streuer. Snoei en Sturing, de twee laatste hoofdtrainers van Vitesse, bekleedden andere functies binnen Vitesse voordat ze hoofdtrainer werden bij de Arnhemse club. „Ik denk dat er op dit moment geen nieuwe hoofdtrainer aanwezig is, die komt vanuit de club“, zegt Streuer.
Daarmee vallen Theo Bos (dit seizoen voor het eerst op eigen benen bij FC Den Bosch) en John van den Brom (nu Jong Ajax, nog niet in het bezit van de hoogste diploma) voorlopig af als nieuwe hoofdtrainer van Vitesse. Sturing maakte woensdag bekend dat hij in de zomer vertrekt bij Vitesse, ondanks zijn tot medio 2007 doorlopende contract. De clubleiding heeft nog niet gesproken met eventuele opvolgers. „We denken er natuurlijk wel over na“, aldus Streuer. „Maar het is nog vrij kort geleden dat Sturing zijn vertrek heeft aangekondigd.“
Vitesse gaat zonder een profielschets op zoek naar een geschikte opvolger van Sturing. „Het moet gewoon een goede trainer zijn“, zegt Streuer. „Een trainer die resultaten wil halen.“ Maar wat is de definitie van een goede trainer? Streuer: „Dat is een trainer van wie je weet dat hij al succes heeft gehad, dat hij het al heeft laten zien. Het is een beetje mode dat trainers heel snel worden gebracht. Zie Van Basten, Klinsmann, Wouters, Blind. Het belangrijkste is dat je er een goed gevoel bij hebt.“
Een optie als Gerald Vanenburg bijvoorbeeld, lijkt niet voor de hand liggend. „Om te starten is het altijd goed om een grote naam binnen te halen. Daar heeft de buitenwacht vaak een beter gevoel over. Maar iemand als Vanenburg is een gok. Als je bijvoorbeeld Van Marwijk of Adriaanse binnenhaalt, dan weet je wat je haalt“, aldus Streuer, die verklapte dat pure resultaattrainers niet welkom zijn. „Wij willen aanvallend en attractief voetbal spelen, dat het publiek aanspreekt. Trainers die alleen maar resultaat willen, die komen hier niet.“
quote:Re: Potentiële nieuwe trainer voor Vitesse Doe eens gek: Luigi del Neri.
Fantastisch opbouwwerk gedaan bij Chievo met weinig middelen !
Jawel, Chievo speelde helemaal niet verdedigend. En Palermo ook niet, onder zijn leiding.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:32 schreef EKterror het volgende:
Del Neri heeft ook een mooie attractief aanvallende ingestelde voetbalvisie![]()
Spandoek was prima. Moment van ophangen ook, want dít was de laatste kans op de play offs en dus op Europees voetbal. Mooi spandoek dus om onze jongens duidelijk te maken dat dat ook echt de laatste kans was en dat we punten willen zienquote:Op zondag 5 maart 2006 01:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ach, hoeven we na half april ook niet meer naar het stadion, de play offs kun je vergeten. En dan gaan ze ook nog een spandoek ophangen dat we voor europees gaan(op Oost).
Zonde voor de Vitesse-fan bedoel jequote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
DeVinger voert een anti-Wapenaar actie?
Echt zonde dat het seizoen als een nachtkaars dreigt uit te gaan.
Ik doe verwoede pogingenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
DeVinger voert een anti-Wapenaar actie?
Echt zonde dat het seizoen als een nachtkaars dreigt uit te gaan.
Junker moet wat zelfvertrouwen opdoen en aan 433 wennen, dan komt dat goed met die jongen. Komt veel dreiging van uit, alleen wat scherper voor de goal wordenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Junker is een miskoop?
Dat mag ook wel, voor 2 miljoen euroquote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Junker moet wat zelfvertrouwen opdoen en aan 433 wennen, dan komt dat goed met die jongen. Komt veel dreiging van uit, alleen wat scherper voor de goal worden
Precies, Machlas begon ook ooit stroef bij Vites, en moest ook nog even wennen. Toen spraken we nog van ''lachgas''quote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef Elvislives het volgende:
Tijd zat om het waar te maken, hij ligt tot 2010 vast...
230-40-08, vorige wedstrijd met vrienden op Zuidquote:Op maandag 6 maart 2006 14:43 schreef INViCTuS het volgende:
Yozz, Brighton en de vinger jullie zitten vlakbij waar ik zit. Ik zit op 229-33-25. ik ben het met je eens over de Mul. Ik vond dat hij had moeten spelen vanwege z'n snelheid want de roda defensie was vooral in de eerste helft een loop-over al werden de kansen nou niet bepaald goed benut.
ff toevoegen aan het plattegrondje, maar ik heb alleen paint en daardoor krijg ik niet de juiste achtergrond kleur bij het intypen van de namen, dus als iemand anders die dat wel kan, of diegene die hem gehost heeft het dan wel ff kan aanpassen, zou dat mooi wezen, want de mods kennen er zo ook niets mee.quote:En beiden heren mogen ook op de plattegrond ingevoerd worden
- vitessezuid113: in vak 113
- INViCTuS: in vak 229
Ik zal ze ff toevoegen vanavondquote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef DeVinger het volgende:
LET OP!!
Ik wou
[..]
ff toevoegen aan het plattegrondje, maar ik heb alleen paint en daardoor krijg ik niet de juiste achtergrond kleur bij het intypen van de namen, dus als iemand anders die dat wel kan, of diegene die hem gehost heeft het dan wel ff kan aanpassen, zou dat mooi wezen, want de mods kennen er zo ook niets mee.
Jullie zijn wel toegevoegd aan het steeds groter wordende lijstje Vitesse-supps op FOK!.
(het zal wel aan de resultaten liggen)
En op VI.nl:quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef DeVinger het volgende:
Bij Voetbal Insite zegt Johan Derksen:
De spelers zijn er unaniem over eens dat ze geen Robert Maastkant willen
Ze willen een naam: Neeskens is hun favoriet.
quote:Johan Neeskens voert verlanglijst Vitesse aan
6/3/2006 20:35
EXCLUSIEF- Vitesse ziet Johan Neeskens als meest geschikte kandidaat voor het invullen van de openstaande vacature van trainer.
Edward Sturing houdt het na dit seizoen voor gezien als trainer. Vitesse heeft voor zijn opvolger een voorlopige profielschets opgesteld, waarbij ook de stem van de spelersgroep is gehoord. Neeskens past het beste in het plaatje, zo is na een eerste rondgang duidelijk geworden.
Neeskens is momenteel actief voor de Australische bond. Bij absentie van Guus Hiddink draagt de oud-international in de Azië-kwalificatie met Graham Arnold de eindverantwoordelijkheid. Tijdens het WK is hij assistent van Hiddink. Zijn werk bij de Socceroos is de eerste klus die Neeskens oppakte sinds zijn ontslag bij NEC in december 2004.
Neeskens zit toch ook bij Australiëquote:
Neeskens maar tot en met WK, Olsen ook somds?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
Neeskens zit toch ook bij Australië. Betekend wel dat Sturing de komende wedstrijden heel goed z'n best moet doen en dus niet eerder weg kan...
Halloquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:11 schreef Elvislives het volgende:
Misschien een soort van part-time bondscoach voor beiden? Zoveel wedstrijden spelen de Denen/Aussies jaarlijks niet, dus is misschien (met een goede assistent) wel te combineren...??? Maar toch denk ik dat Olsen en Vergoossen niet zullen komen.
Bepaal jij of je mag dromen of nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
HalloWe hebben het hier over Vitesse, niet over een Europese topclub.
Dit begint forumtalk te worden jongens.
Nee maar ik geef graag mijn visie op andermans dromenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:16 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Bepaal jij of je mag dromen of niet![]()
Nou WebForce, dat valt me zwaar van je tegenquote:
Vertel, waarom geen Neeskens?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:39 schreef Positive_Thinking het volgende:
Neeskens wordt het niet.... wie wel geen ik heb geen idee.
Geen clubmannen meer terug toch of mensen met een vitesse verleden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef INViCTuS het volgende:
Het zou mij ook nix verbazen als ze Theo Bos terug halen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nee maar ik geef graag mijn visie op andermans dromen![]()
Edit:
[..]
Nou WebForce, dat valt me zwaar van je tegenLiegbeest!
Vitesse vraagt spelers om adviesquote:
Kut bericht. Eerst zeggen dat er nog een lijstje moet komen en dan zeggen dat Neeskens en Maaskant niet op het lijstje staanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:16 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Vitesse vraagt spelers om advies
De clubleiding van Vitesse betrekt de spelers bij de zoektocht naar de opvolger van de vertrekkende hoofdtrainer Edward Sturing. "Deze week gaan we praten met de spelersraad", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan. "We willen horen wat zij willen." Daarna gaat Van der Kraan met technisch manager Jan Streuer om de tafel. "Dan gaan we een lijstje maken van eventuele kandidaten", aldus Van der Kraan. Op die lijst staan niet de namen Johan Neeskens en Robert Maaskant.
Bron: Gelderlander.
Ik heb het photoshopbestand, moet ik dat voor je uploaden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:13 schreef DeVinger het volgende:
Als ik het programma heb waarmee dat gedaan kan worden dan wil ik het best steeds aanpassen, is verder geen werk. Nieuwe kerel erbij neerzetten, uploaden en huppa. Die van du is ook niet helemaal ok natuurlijk, de pijltjes zijn niet meer te zien en je hebt Yozz verwijdert op Noord en Tyler Durden oid staat er ook niet meer bij. Dus de vraag aan Tyler...durden, waarmee heb jij dat toen aangepast?
Quick weg... Zou heel erg jammer zijn, maakt mooie (club-) kleding! Waarom gaan ze weg? Er was een of ander meningsverschil toch, meen ik me te herinneren?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:16 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Vitesse vraagt spelers om advies
De clubleiding van Vitesse betrekt de spelers bij de zoektocht naar de opvolger van de vertrekkende hoofdtrainer Edward Sturing. "Deze week gaan we praten met de spelersraad", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan. "We willen horen wat zij willen." Daarna gaat Van der Kraan met technisch manager Jan Streuer om de tafel. "Dan gaan we een lijstje maken van eventuele kandidaten", aldus Van der Kraan. Op die lijst staan niet de namen Johan Neeskens en Robert Maaskant.
Bron: Gelderlander.
Misschien hierom en ik het ook al eerder te horen kreeg dat het verhaal van Johan Derksen bull was. Verder is het wel duidelijk dat Quick zal vertrekken bij Vitesse.
Maar niet de goede toch, wat jij liet zien is én niet meer compleet én de pijltjes ontbreken waardoor je niet goed ziet wie waar zit. Ik moet alleen ff weten welk programma men gebruikt voor het aanpassen, want de kleur komt anders niet overeen (met paint iig).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:04 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik heb het photoshopbestand, moet ik dat voor je uploaden?
Geruchten gaan dat ze binna failliet zijn. Met de merchandising waren ook problemen inderdaad. Wat de preciese reden is weet ik echter niet, alleen dat het einde quick is is wel zeker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Quick weg... Zou heel erg jammer zijn, maakt mooie (club-) kleding! Waarom gaan ze weg? Er was een of ander meningsverschil toch, meen ik me te herinneren?
http://www.pj0tr.nl/Fok!/vitessefokbanner.psdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Maar niet de goede toch, wat jij liet zien is én niet meer compleet én de pijltjes ontbreken waardoor je niet goed ziet wie waar zit. Ik moet alleen ff weten welk programma men gebruikt voor het aanpassen, want de kleur komt anders niet overeen (met paint iig).
Tyler Durden en Yozz missen dan nog, die wil ik wel toevoegenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
http://www.pj0tr.nl/Fok!/vitessefokbanner.psd
Dat is em, misschien niet kompleet, maar ik heb niet echt super veel tijd om het allemaal bij te houden. Dit is wel het origineel
Photoshopquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Tyler Durden en Yozz missen dan nog, die wil ik wel toevoegen
Maar met welk programma heb je dit gedaan? Want ik heb die achtergrond kleur niet (met paint bv).
quote:
Sturing onder druk
'Neeskens heeft kwaliteit maar wordt geen coach bij Vitesse'
Voor Vitesse en coach Edward Sturing breekt zondag tegen RBC een cruciale wedstrijd aan. De Arnhemmers zijn na de winterstop naar beneden gestort en kunnen zich geen misstappen meer veroorloven. Het bestuur wenst niet over harde maatregelen naar buiten te treden, maar alle betrokkenen realiseren zich dat een voortijdig vertrek van de komende zomer verkassende trainer bij verlies niet langer wordt uitgesloten.
Paul van der Kraan, algemeen directeur van Vitesse, zegt geen enkele afbreuk te willen doen aan de reputatie van Edward Sturing in Arnhem. Hij heeft te veel respect voor wat de oud-speler voor de club heeft betekend. Van der Kraan beslist echter niet alleen. De directeur heeft te maken met de morrende aanhang van Vitesse, met sponsors, geldschieters én met al veel langer gesignaleerde problemen in de spelersgroep.
Wat gebeurt er bij een volgende uitglijder?
Paul van der Kraan: ,,Van RBC moet gewoon worden gewonnen. We hebben sinds de winterstop (negen duels) 20 punten verspeeld. Bijna net zoveel als RBC, dat maar drie punten minder haalde dan wij. Of ik er meer over kan zeggen? Nee, we wachten eerst zondag af.''
Jammer die sportieve malaise nu het met de club op ander terrein eindelijk goed gaat.
,,Voor het eerst in vijf jaar boeken we dit seizoen weer een positief financieel resultaat van enkele tonnen. We hebben meer mediagelden dankzij Talpa en Versatel, we halen meer inkomsten uit de commercie en uit incidentele transfers. Denk aan Amoah, Rankovic en Schaars. De structurele inkomsten en uitgaven zijn nog niet helemaal in evenwicht. Daar zit een verschil van zeven ton. Maar volgend seizoen moet dat ook voor elkaar komen.''
Vitesse heeft als club zijn ambities deze week uitgesproken naar sponsors toe. U denkt aan een snelle terugkeer in de subtop?
,,We hebben nog steeds de hoop niet opgegeven dat we de play-offs halen. Twee jaar lang zijn we heel voorzichtig geweest met het uitspreken van onze ambities. Als we er over begonnen werden we afgestraft omdat ik wist in welke financiële problemen de club zat. Nu dat zich langzaam oplost, kunnen we weer bouwen. Het vertrouwen bij het bedrijfsleven groeit en dat gaat straks zijn vruchten afwerpen. Als we dit seizoen de play-offs niet halen, gaan we in elk geval volgend seizoen weer voor de subtop.''
Met een nieuwe trainer, maar dat wordt niet Johan Neeskens?
,,Ik begrijp niet waar die naam vandaan komt. Misschien heeft Johan Derksen hem willen promoten. Maar die naam is zeker niet gevallen bij de leiding van Vitesse. Ik dicht Johan Neeskens veel kwaliteiten toe, alleen is hij niet de coach met wie wij in zee zullen gaan.''
De spelers leveren na de winterstop een wanprestatie. Krijgen die nog wel inspraak?
,,We hebben winnaars nodig. Niet alleen voor de groep, maar ook in de selectie zelf. We luisteren wel naar de spelersraad. Ik vind het prima als ze zeggen welke kenmerken de nieuwe coach moet hebben. Maar wij beslissen toch echt zelf wie hier het roer van Sturing overneemt.''
quote:Misschien heeft Johan Derksen hem willen promoten
Jep.quote:
Sefke Vergoossenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jep.
Ik vraag me af wie het dan wel zal worden? Maaskant niet, Neeskens niet en zeker Olson niet.
Ik zie toch het liefst een keer een ervaren man bij Vitesse.
Hij is de speler die Theo weer aan het ballen kreeg bij Genk. Tijd voor een opfriscursusje voor Theo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:07 schreef DeVinger het volgende:
Is die kerel niet oersaai en degelijk, zo herinner ik mij hem. Grijs haar, snorretje etc. Past dat idd wel?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:34 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hij is de speler die Theo weer aan het ballen kreeg bij Genk. Tijd voor een opfriscursusje voor Theo?
Bij de titel hoopte ik dat hij een van de 4 passeerde, maar helaas.quote:Knopper naar middenveld Vitesse
Door de schorsing van Remco van der Schaaf staat Richard Knopper zondag weer op middenveld tegen RBC. De aanvoerder van Vitesse stond vorige week tegen Roda JC nog rechtsvoor. Naast Van der Schaaf is ook Siebe Blondelle geschorst. Abubakari Yakubu trainde vrijdag niet mee, omdat hij ziek was. Waarschijnlijk speelt hij zondag wel. Vitesse verloor de laatste twee seizoenen thuis van RBC. Bovendien verloren ze de laatste 5 duels op rij.
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar;
Verhaegh, Knol, Dingsdag, Swerts;
Knopper, Janssen, Yakubu;
Hersi, Junker, Fränkel.
Primaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Beschouw het volgende:
Straks komen ze met Aad de Mos aanzetten.
Ben je nu voor AJAX, zoals eerder hiet bewezen, Vitesse of beiden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:55 schreef Beschouw het volgende:
We kunnen misschien gaan lobbyen bij het bestuur
Met Swerts en Blondelle wordt er niets overhaast. Die kerel boekt prima vooruitgang en zou eventueel eind van het seizoen zijn minuten kunnen maken werd er enkele weken geleden gezegd, toen hij wat interviews gaf, maar ik hoop dat ze hem lekker de hele zomer geven zodat hij goed aan zijn herstel kan werken en vooral weer op niveau kan komen. Na de zomer de voorbereiding meemaken en dan hebben en dan vol derop klappen begin van het seizoen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Michael Jansen?
Goed gedaan, beetje Vitesse promoten in het buitenland, deed ik ook altijd in Mexicoquote:Op zondag 12 maart 2006 17:38 schreef Smeich het volgende:
Zaten paar leuke combo's tussen, jammer dat de score nie thoger was uitgevallen, kansen zat zeg! Ook wel teleurstellend vond ik de sfeer. Maar we hebben nu nieuwe fans erbij want de internationale studenten vonden het in ieder geval erg leuk/geweldig om er bij te zijn!
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Henk Spaan staat Co Adriaanse bovenaan de lijst.
Waarom waren er geen trommels/vlaggen/spandoeken op Zuid?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:38 schreef Smeich het volgende:
Zaten paar leuke combo's tussen, jammer dat de score nie thoger was uitgevallen, kansen zat zeg! Ook wel teleurstellend vond ik de sfeer. Maar we hebben nu nieuwe fans erbij want de internationale studenten vonden het in ieder geval erg leuk/geweldig om er bij te zijn!
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanwege de slechte prestaties! Van mij mogen de spandoeken terug komen, de rest mag weg blijven.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Waarom waren er geen trommels/vlaggen/spandoeken op Zuid?
Kan ook evt wel via mijn seizoenskaart als je t nodig hebt...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:53 schreef Smeich het volgende:
Is dat een grote naam in trainerland? :S
Weten jullie dat, is het mogelijk voor die buitenlandse studenten om Vitesse-nec te bezoeken? Ik bedoel, je kunt zo'n passe-partout kopen (blijf t enigszins vreemd vinden dat iemand zonder CC of seizoenskaart hier dus ook naartoe kan gaan (kans op rellen enzo), maar er zal denk ik niet de mogelijkheid bestaan om dan single handed kaartjes voor Nec of tegen Utrecht te kopen, toch?
Haha, grappigquote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef Smeich het volgende:
Een zo'n Spanjaard zei tegen me dat het net leek alsof hij in de bios zat, zo stil was het. De film die hij zag vond hij wel aantrekkelijk, met een geweldige intro, vervolgens een saai inzakkend vervolg met uiteindelijk een degelijke 2e helft vol actie. Hij vond Hersi de beste special effect, iedereen trouwens.
Een Turks meisje vroeg nog aan mij waarom er geen hekken voorin staan, of de spelers niet bang zijn dat de fans het stadion oprennen. Tja, daar is de sfeer natuurlijk heel anders. En zo'n Ier zat er al aan te denken om te gaan streaken![]()
Ze willen nu allemaal naar Vitesse-nec!
Als ik me niet vergis zit bij die passe-partout een gratis clubcard. Kunnen ze vaker naar Vitesse als ze willen. Anders wordt het inderdaad veel seizoenskaarten lenen.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:53 schreef Smeich het volgende:
Is dat een grote naam in trainerland? :S
Weten jullie dat, is het mogelijk voor die buitenlandse studenten om Vitesse-nec te bezoeken? Ik bedoel, je kunt zo'n passe-partout kopen (blijf t enigszins vreemd vinden dat iemand zonder CC of seizoenskaart hier dus ook naartoe kan gaan (kans op rellen enzo), maar er zal denk ik niet de mogelijkheid bestaan om dan single handed kaartjes voor Nec of tegen Utrecht te kopen, toch?
Dan zat je vlak achter me, tenminste als die Ier gekleed was in een Ierland shirt. Maar over die kaartjes, er is geen vrije verkoop en er kan als het goed is 1 kaart bij gekocht worden door een seizoenkaart houder.quote:En zo'n Ier zat er al aan te denken om te gaan streaken
Dus geen Maaskant lijkt me.quote:Vitesse zoekt 'type Adriaanse'
ARNHEM - Vitesse wil voor komend seizoen een 'type Co Adriaanse' aanstellen als nieuwe trainer. "De spelersgroep heeft de voorkeur uitgesproken voor een oudere, ervaren trainer die boven de groep staat", vertelde een woordvoerster van de Arnhemse eredivisieclub maandag.
"Maandagavond wordt die profielschets tijdens een vergadering voorgelegd aan de raad van commissarissen. Daarna gaan we serieus op zoek."
Dat hebben enkele spelers gekscherend gezegd.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maaskantquote:Maaskant in beeld bij Vitesse
Vitesse heeft interesse om Robert Maaskant aan te stellen als trainer. De Arnhemmers zien in de trainer van RBC Roosendaal een uitstekende optie, maar ook Jan Wouters behoort tot de mogelijkheden.
Maaskant gaf tegenover Omroep Gelderland zelf aan dat hij gevolgd wordt door Vitesse. Maaskant kan bij degradatie van RBC transfervrij weg. (bron: voetbalzone!)
Ja, dat vroeg ik me dus al af ja, leek me sterk. Het probleem is dat ik zelf geen seizoenskaart heb, dus ja.. en hun zijn er alleen dit semester nog.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:44 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Dan zat je vlak achter me, tenminste als die Ier gekleed was in een Ierland shirt. Maar over die kaartjes, er is geen vrije verkoop en er kan als het goed is 1 kaart bij gekocht worden door een seizoenkaart houder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |