Ben je nu voor AJAX, zoals eerder hiet bewezen, Vitesse of beiden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:55 schreef Beschouw het volgende:
We kunnen misschien gaan lobbyen bij het bestuur
Met Swerts en Blondelle wordt er niets overhaast. Die kerel boekt prima vooruitgang en zou eventueel eind van het seizoen zijn minuten kunnen maken werd er enkele weken geleden gezegd, toen hij wat interviews gaf, maar ik hoop dat ze hem lekker de hele zomer geven zodat hij goed aan zijn herstel kan werken en vooral weer op niveau kan komen. Na de zomer de voorbereiding meemaken en dan hebben en dan vol derop klappen begin van het seizoen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Michael Jansen?
Goed gedaan, beetje Vitesse promoten in het buitenland, deed ik ook altijd in Mexicoquote:Op zondag 12 maart 2006 17:38 schreef Smeich het volgende:
Zaten paar leuke combo's tussen, jammer dat de score nie thoger was uitgevallen, kansen zat zeg! Ook wel teleurstellend vond ik de sfeer. Maar we hebben nu nieuwe fans erbij want de internationale studenten vonden het in ieder geval erg leuk/geweldig om er bij te zijn!
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Henk Spaan staat Co Adriaanse bovenaan de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |