abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2006 @ 22:06:31 #201
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_35791318
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:46 schreef Klingon het volgende:

[..]

En op VI.nl:
[..]
Ikhoopikhoopikhoopikhoop.

Neeskens of Sef Vergoossen!
  maandag 6 maart 2006 @ 22:46:37 #202
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35793240
Olsen, Vergoossen en Neeskens staan inderdaad allemaal op het lijstje, net als ernie brandt van Volendam.

Ik zie sowieso de eerste 3 graag komen, in die volgorde ook: zijn toch goede trainers én echte namen, wat spelers aantrekt.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_35793352
Olsen
  maandag 6 maart 2006 @ 22:51:17 #204
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35793430
Vamos el TRI!
pi_35794588
Zit die trouwens niet bij Denemarken ??
  maandag 6 maart 2006 @ 23:58:19 #206
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35795959
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:19 schreef DeVinger het volgende:
Zit die trouwens niet bij Denemarken ??
Neeskens zit toch ook bij Australië . Betekend wel dat Sturing de komende wedstrijden heel goed z'n best moet doen en dus niet eerder weg kan...
pi_35796335
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:58 schreef WebForce het volgende:

[..]

Neeskens zit toch ook bij Australië . Betekend wel dat Sturing de komende wedstrijden heel goed z'n best moet doen en dus niet eerder weg kan...
Neeskens maar tot en met WK, Olsen ook somds?
(daar had ik ff niet aan gedacht)
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:11:47 #208
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35796342
Misschien een soort van part-time bondscoach voor beiden? Zoveel wedstrijden spelen de Denen/Aussies jaarlijks niet, dus is misschien (met een goede assistent) wel te combineren...??? Maar toch denk ik dat Olsen en Vergoossen niet zullen komen.
Vamos el TRI!
pi_35796406
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:11 schreef Elvislives het volgende:
Misschien een soort van part-time bondscoach voor beiden? Zoveel wedstrijden spelen de Denen/Aussies jaarlijks niet, dus is misschien (met een goede assistent) wel te combineren...??? Maar toch denk ik dat Olsen en Vergoossen niet zullen komen.
Hallo We hebben het hier over Vitesse, niet over een Europese topclub.
Dit begint forumtalk te worden jongens.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:16:12 #210
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35796470
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:13 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Hallo We hebben het hier over Vitesse, niet over een Europese topclub.
Dit begint forumtalk te worden jongens.
Bepaal jij of je mag dromen of niet
Vamos el TRI!
pi_35796540
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:16 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Bepaal jij of je mag dromen of niet
Nee maar ik geef graag mijn visie op andermans dromen

Edit:
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik zal ze ff toevoegen vanavond
Nou WebForce, dat valt me zwaar van je tegen Liegbeest!
pi_35796578
dubbelpost
pi_35799282
Het zal wel gewoon Ernie worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35799541
Neeskens wordt het niet.... wie wel geen ik heb geen idee.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 08:42:49 #215
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_35799989
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 07:39 schreef Positive_Thinking het volgende:
Neeskens wordt het niet.... wie wel geen ik heb geen idee.
Vertel, waarom geen Neeskens?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:34:45 #216
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_35801770
Het zou mij ook nix verbazen als ze Theo Bos terug halen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_35801791
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef INViCTuS het volgende:
Het zou mij ook nix verbazen als ze Theo Bos terug halen.
Geen clubmannen meer terug toch of mensen met een vitesse verleden?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:40:18 #218
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35801873
Ze moeten nu een buitenstaander aantrekken. Een frisse blik op het hele spul is op dit moment beter.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:08:21 #219
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35806156
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:18 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Nee maar ik geef graag mijn visie op andermans dromen

Edit:
[..]

Nou WebForce, dat valt me zwaar van je tegen Liegbeest!

Dit plaatje moet nu gebruikt worden in de OP, anders moet een mod het steeds wijzigen...
http://www.pj0tr.nl/Fok!/vitessefokbanner.jpg

[ Bericht 16% gewijzigd door WebForce op 07-03-2006 13:18:44 ]
pi_35810651
Als ik het programma heb waarmee dat gedaan kan worden dan wil ik het best steeds aanpassen, is verder geen werk. Nieuwe kerel erbij neerzetten, uploaden en huppa. Die van du is ook niet helemaal ok natuurlijk, de pijltjes zijn niet meer te zien en je hebt Yozz verwijdert op Noord en Tyler Durden oid staat er ook niet meer bij. Dus de vraag aan Tyler...durden, waarmee heb jij dat toen aangepast?
pi_35810771
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 08:42 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Vertel, waarom geen Neeskens?
Vitesse vraagt spelers om advies

De clubleiding van Vitesse betrekt de spelers bij de zoektocht naar de opvolger van de vertrekkende hoofdtrainer Edward Sturing. "Deze week gaan we praten met de spelersraad", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan. "We willen horen wat zij willen." Daarna gaat Van der Kraan met technisch manager Jan Streuer om de tafel. "Dan gaan we een lijstje maken van eventuele kandidaten", aldus Van der Kraan. Op die lijst staan niet de namen Johan Neeskens en Robert Maaskant.

Bron: Gelderlander.

Misschien hierom en ik het ook al eerder te horen kreeg dat het verhaal van Johan Derksen bull was. Verder is het wel duidelijk dat Quick zal vertrekken bij Vitesse.
pi_35811755
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:16 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

De clubleiding van Vitesse betrekt de spelers bij de zoektocht naar de opvolger van de vertrekkende hoofdtrainer Edward Sturing. "Deze week gaan we praten met de spelersraad", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan. "We willen horen wat zij willen." Daarna gaat Van der Kraan met technisch manager Jan Streuer om de tafel. "Dan gaan we een lijstje maken van eventuele kandidaten", aldus Van der Kraan. Op die lijst staan niet de namen Johan Neeskens en Robert Maaskant.

Kut bericht. Eerst zeggen dat er nog een lijstje moet komen en dan zeggen dat Neeskens en Maaskant niet op het lijstje staan .
pi_35812148
Lijkt me dan dat ze niet tot de mogenlijkheden behoren of kandidaten.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:04:32 #224
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35812442
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:13 schreef DeVinger het volgende:
Als ik het programma heb waarmee dat gedaan kan worden dan wil ik het best steeds aanpassen, is verder geen werk. Nieuwe kerel erbij neerzetten, uploaden en huppa. Die van du is ook niet helemaal ok natuurlijk, de pijltjes zijn niet meer te zien en je hebt Yozz verwijdert op Noord en Tyler Durden oid staat er ook niet meer bij. Dus de vraag aan Tyler...durden, waarmee heb jij dat toen aangepast?
Ik heb het photoshopbestand, moet ik dat voor je uploaden?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:11:05 #225
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35812681
Dit is natuurlijk wel de manier waarop je het moet doen.
Eerst met z'n allen een profielschets maken en dan de mannetjes erbij zoeken.
pi_35815323
Ohoh, Arthur Jorge is opgestapt bij Kameroen, hij is dus vrij man .
pi_35819005
Vitesse verleden dus kunnen we doorstrepen... Daarnaast wil ik hem niet eens bij Vitesse zien.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:03:05 #228
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_35820044
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:16 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Misschien hierom en ik het ook al eerder te horen kreeg dat het verhaal van Johan Derksen bull was. Verder is het wel duidelijk dat Quick zal vertrekken bij Vitesse.
Quick weg... Zou heel erg jammer zijn, maakt mooie (club-) kleding! Waarom gaan ze weg? Er was een of ander meningsverschil toch, meen ik me te herinneren?
pi_35821395
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:04 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik heb het photoshopbestand, moet ik dat voor je uploaden?
Maar niet de goede toch, wat jij liet zien is én niet meer compleet én de pijltjes ontbreken waardoor je niet goed ziet wie waar zit. Ik moet alleen ff weten welk programma men gebruikt voor het aanpassen, want de kleur komt anders niet overeen (met paint iig).
pi_35824472
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 20:03 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Quick weg... Zou heel erg jammer zijn, maakt mooie (club-) kleding! Waarom gaan ze weg? Er was een of ander meningsverschil toch, meen ik me te herinneren?
Geruchten gaan dat ze binna failliet zijn. Met de merchandising waren ook problemen inderdaad. Wat de preciese reden is weet ik echter niet, alleen dat het einde quick is is wel zeker.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:17:12 #231
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35825964
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Maar niet de goede toch, wat jij liet zien is én niet meer compleet én de pijltjes ontbreken waardoor je niet goed ziet wie waar zit. Ik moet alleen ff weten welk programma men gebruikt voor het aanpassen, want de kleur komt anders niet overeen (met paint iig).
http://www.pj0tr.nl/Fok!/vitessefokbanner.psd

Dat is em, misschien niet kompleet, maar ik heb niet echt super veel tijd om het allemaal bij te houden. Dit is wel het origineel
pi_35826225
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef WebForce het volgende:

[..]

http://www.pj0tr.nl/Fok!/vitessefokbanner.psd

Dat is em, misschien niet kompleet, maar ik heb niet echt super veel tijd om het allemaal bij te houden. Dit is wel het origineel
Tyler Durden en Yozz missen dan nog, die wil ik wel toevoegen

Maar met welk programma heb je dit gedaan? Want ik heb die achtergrond kleur niet (met paint bv).
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:26:14 #233
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35826458
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Tyler Durden en Yozz missen dan nog, die wil ik wel toevoegen

Maar met welk programma heb je dit gedaan? Want ik heb die achtergrond kleur niet (met paint bv).
Photoshop
pi_35870251
Sturing onder druk Geen Neeskens
quote:

Sturing onder druk
'Neeskens heeft kwaliteit maar wordt geen coach bij Vitesse'

Voor Vitesse en coach Edward Sturing breekt zondag tegen RBC een cruciale wedstrijd aan. De Arnhemmers zijn na de winterstop naar beneden gestort en kunnen zich geen misstappen meer veroorloven. Het bestuur wenst niet over harde maatregelen naar buiten te treden, maar alle betrokkenen realiseren zich dat een voortijdig vertrek van de komende zomer verkassende trainer bij verlies niet langer wordt uitgesloten.
Paul van der Kraan, algemeen directeur van Vitesse, zegt geen enkele afbreuk te willen doen aan de reputatie van Edward Sturing in Arnhem. Hij heeft te veel respect voor wat de oud-speler voor de club heeft betekend. Van der Kraan beslist echter niet alleen. De directeur heeft te maken met de morrende aanhang van Vitesse, met sponsors, geldschieters én met al veel langer gesignaleerde problemen in de spelersgroep.
Wat gebeurt er bij een volgende uitglijder?

Paul van der Kraan: ,,Van RBC moet gewoon worden gewonnen. We hebben sinds de winterstop (negen duels) 20 punten verspeeld. Bijna net zoveel als RBC, dat maar drie punten minder haalde dan wij. Of ik er meer over kan zeggen? Nee, we wachten eerst zondag af.''

Jammer die sportieve malaise nu het met de club op ander terrein eindelijk goed gaat.

,,Voor het eerst in vijf jaar boeken we dit seizoen weer een positief financieel resultaat van enkele tonnen. We hebben meer mediagelden dankzij Talpa en Versatel, we halen meer inkomsten uit de commercie en uit incidentele transfers. Denk aan Amoah, Rankovic en Schaars. De structurele inkomsten en uitgaven zijn nog niet helemaal in evenwicht. Daar zit een verschil van zeven ton. Maar volgend seizoen moet dat ook voor elkaar komen.''

Vitesse heeft als club zijn ambities deze week uitgesproken naar sponsors toe. U denkt aan een snelle terugkeer in de subtop?

,,We hebben nog steeds de hoop niet opgegeven dat we de play-offs halen. Twee jaar lang zijn we heel voorzichtig geweest met het uitspreken van onze ambities. Als we er over begonnen werden we afgestraft omdat ik wist in welke financiële problemen de club zat. Nu dat zich langzaam oplost, kunnen we weer bouwen. Het vertrouwen bij het bedrijfsleven groeit en dat gaat straks zijn vruchten afwerpen. Als we dit seizoen de play-offs niet halen, gaan we in elk geval volgend seizoen weer voor de subtop.''

Met een nieuwe trainer, maar dat wordt niet Johan Neeskens?

,,Ik begrijp niet waar die naam vandaan komt. Misschien heeft Johan Derksen hem willen promoten. Maar die naam is zeker niet gevallen bij de leiding van Vitesse. Ik dicht Johan Neeskens veel kwaliteiten toe, alleen is hij niet de coach met wie wij in zee zullen gaan.''

De spelers leveren na de winterstop een wanprestatie. Krijgen die nog wel inspraak?

,,We hebben winnaars nodig. Niet alleen voor de groep, maar ook in de selectie zelf. We luisteren wel naar de spelersraad. Ik vind het prima als ze zeggen welke kenmerken de nieuwe coach moet hebben. Maar wij beslissen toch echt zelf wie hier het roer van Sturing overneemt.''
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:45:49 #235
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_35871427
Ik vind ook dat ze moeten winnen maar anderzijds zou het ondanks dat Sturing veel heeft betekend niet slecht zijn als ie nu al opstapt overigens zou ik het wel typerend vinden als ze punten gaan verspelen tegen rbc.
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:02:50 #236
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35871777
quote:
Misschien heeft Johan Derksen hem willen promoten
Kut-Derksen
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:14:21 #237
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_35879948
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef WebForce het volgende:

[..]

Photoshop
Jep.

Ik vraag me af wie het dan wel zal worden? Maaskant niet, Neeskens niet en zeker Olson niet.
Ik zie toch het liefst een keer een ervaren man bij Vitesse.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:23:22 #238
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_35880308
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Jep.

Ik vraag me af wie het dan wel zal worden? Maaskant niet, Neeskens niet en zeker Olson niet.
Ik zie toch het liefst een keer een ervaren man bij Vitesse.
Sefke Vergoossen
pi_35887986
Vergoossen is populair hier! Wel een echte vakman, ik weet alleen niet of hij echt in de cultuur gaat passen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35889653
Is die kerel niet oersaai en degelijk, zo herinner ik mij hem. Grijs haar, snorretje etc. Past dat idd wel?
pi_35889881
Dat is hem. Eerste week bij RC Genk direct spelletjesdag met alle spelers en hun vrouwen / vriendinnen bij hem en zijn vrouw thuis.

Ik zie Dikke Theo al pimpampetten met Purrel en Hersi.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:34:05 #242
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_35890714
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:07 schreef DeVinger het volgende:
Is die kerel niet oersaai en degelijk, zo herinner ik mij hem. Grijs haar, snorretje etc. Past dat idd wel?
Hij is de speler die Theo weer aan het ballen kreeg bij Genk. Tijd voor een opfriscursusje voor Theo?
pi_35891475
@ Yozzz, nee dat verhaaltje boven du staat me idd niet aan en komt dus overeen met wat ik al dacht.

Neeskens gelukkig niet (niet vanwege nec), Olsen is forumtalk, Maaskant is balen dat dat niet lukt, Vergoossen hoop ik toch liever niet, en dan weet ik verder geen andere naam.
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:54:17 #244
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35896130
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:34 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Hij is de speler die Theo weer aan het ballen kreeg bij Genk. Tijd voor een opfriscursusje voor Theo?
. Wat kwam die goed in vorm terug zeg! Maarruh, pim-pam-petten met Theo? . Pim-pam-ik woon in een flat
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:06:46 #245
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_35905156
Mischien wil van Hanegem wel
Never Stop Exploring!
pi_35914252
quote:
Knopper naar middenveld Vitesse

Door de schorsing van Remco van der Schaaf staat Richard Knopper zondag weer op middenveld tegen RBC. De aanvoerder van Vitesse stond vorige week tegen Roda JC nog rechtsvoor. Naast Van der Schaaf is ook Siebe Blondelle geschorst. Abubakari Yakubu trainde vrijdag niet mee, omdat hij ziek was. Waarschijnlijk speelt hij zondag wel. Vitesse verloor de laatste twee seizoenen thuis van RBC. Bovendien verloren ze de laatste 5 duels op rij.
Vermoedelijke opstelling:

Wapenaar;
Verhaegh, Knol, Dingsdag, Swerts;
Knopper, Janssen, Yakubu;
Hersi, Junker, Fränkel.
Bij de titel hoopte ik dat hij een van de 4 passeerde, maar helaas.
Anyway, verlies je zondag van RBC met deze opstelling, ligt Sturing eruit
pi_35915946
Straks komen ze met Aad de Mos aanzetten.
pi_35916978
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Beschouw het volgende:
Straks komen ze met Aad de Mos aanzetten.
Prima
pi_35917361
We kunnen misschien gaan lobbyen bij het bestuur
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:05:06 #250
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35917577
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:41 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Prima
Moeten we daar blij mee zijn?