Neeskens zit toch ook bij Australiëquote:
Neeskens maar tot en met WK, Olsen ook somds?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
Neeskens zit toch ook bij Australië. Betekend wel dat Sturing de komende wedstrijden heel goed z'n best moet doen en dus niet eerder weg kan...
Halloquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:11 schreef Elvislives het volgende:
Misschien een soort van part-time bondscoach voor beiden? Zoveel wedstrijden spelen de Denen/Aussies jaarlijks niet, dus is misschien (met een goede assistent) wel te combineren...??? Maar toch denk ik dat Olsen en Vergoossen niet zullen komen.
Bepaal jij of je mag dromen of nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
HalloWe hebben het hier over Vitesse, niet over een Europese topclub.
Dit begint forumtalk te worden jongens.
Nee maar ik geef graag mijn visie op andermans dromenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:16 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Bepaal jij of je mag dromen of niet![]()
Nou WebForce, dat valt me zwaar van je tegenquote:
Vertel, waarom geen Neeskens?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:39 schreef Positive_Thinking het volgende:
Neeskens wordt het niet.... wie wel geen ik heb geen idee.
Geen clubmannen meer terug toch of mensen met een vitesse verleden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef INViCTuS het volgende:
Het zou mij ook nix verbazen als ze Theo Bos terug halen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nee maar ik geef graag mijn visie op andermans dromen![]()
Edit:
[..]
Nou WebForce, dat valt me zwaar van je tegenLiegbeest!
Vitesse vraagt spelers om adviesquote:
Kut bericht. Eerst zeggen dat er nog een lijstje moet komen en dan zeggen dat Neeskens en Maaskant niet op het lijstje staanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:16 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Vitesse vraagt spelers om advies
De clubleiding van Vitesse betrekt de spelers bij de zoektocht naar de opvolger van de vertrekkende hoofdtrainer Edward Sturing. "Deze week gaan we praten met de spelersraad", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan. "We willen horen wat zij willen." Daarna gaat Van der Kraan met technisch manager Jan Streuer om de tafel. "Dan gaan we een lijstje maken van eventuele kandidaten", aldus Van der Kraan. Op die lijst staan niet de namen Johan Neeskens en Robert Maaskant.
Bron: Gelderlander.
Ik heb het photoshopbestand, moet ik dat voor je uploaden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:13 schreef DeVinger het volgende:
Als ik het programma heb waarmee dat gedaan kan worden dan wil ik het best steeds aanpassen, is verder geen werk. Nieuwe kerel erbij neerzetten, uploaden en huppa. Die van du is ook niet helemaal ok natuurlijk, de pijltjes zijn niet meer te zien en je hebt Yozz verwijdert op Noord en Tyler Durden oid staat er ook niet meer bij. Dus de vraag aan Tyler...durden, waarmee heb jij dat toen aangepast?
Quick weg... Zou heel erg jammer zijn, maakt mooie (club-) kleding! Waarom gaan ze weg? Er was een of ander meningsverschil toch, meen ik me te herinneren?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:16 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Vitesse vraagt spelers om advies
De clubleiding van Vitesse betrekt de spelers bij de zoektocht naar de opvolger van de vertrekkende hoofdtrainer Edward Sturing. "Deze week gaan we praten met de spelersraad", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan. "We willen horen wat zij willen." Daarna gaat Van der Kraan met technisch manager Jan Streuer om de tafel. "Dan gaan we een lijstje maken van eventuele kandidaten", aldus Van der Kraan. Op die lijst staan niet de namen Johan Neeskens en Robert Maaskant.
Bron: Gelderlander.
Misschien hierom en ik het ook al eerder te horen kreeg dat het verhaal van Johan Derksen bull was. Verder is het wel duidelijk dat Quick zal vertrekken bij Vitesse.
Maar niet de goede toch, wat jij liet zien is én niet meer compleet én de pijltjes ontbreken waardoor je niet goed ziet wie waar zit. Ik moet alleen ff weten welk programma men gebruikt voor het aanpassen, want de kleur komt anders niet overeen (met paint iig).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:04 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik heb het photoshopbestand, moet ik dat voor je uploaden?
Geruchten gaan dat ze binna failliet zijn. Met de merchandising waren ook problemen inderdaad. Wat de preciese reden is weet ik echter niet, alleen dat het einde quick is is wel zeker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Quick weg... Zou heel erg jammer zijn, maakt mooie (club-) kleding! Waarom gaan ze weg? Er was een of ander meningsverschil toch, meen ik me te herinneren?
http://www.pj0tr.nl/Fok!/vitessefokbanner.psdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Maar niet de goede toch, wat jij liet zien is én niet meer compleet én de pijltjes ontbreken waardoor je niet goed ziet wie waar zit. Ik moet alleen ff weten welk programma men gebruikt voor het aanpassen, want de kleur komt anders niet overeen (met paint iig).
Tyler Durden en Yozz missen dan nog, die wil ik wel toevoegenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
http://www.pj0tr.nl/Fok!/vitessefokbanner.psd
Dat is em, misschien niet kompleet, maar ik heb niet echt super veel tijd om het allemaal bij te houden. Dit is wel het origineel
Photoshopquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Tyler Durden en Yozz missen dan nog, die wil ik wel toevoegen
Maar met welk programma heb je dit gedaan? Want ik heb die achtergrond kleur niet (met paint bv).
quote:
Sturing onder druk
'Neeskens heeft kwaliteit maar wordt geen coach bij Vitesse'
Voor Vitesse en coach Edward Sturing breekt zondag tegen RBC een cruciale wedstrijd aan. De Arnhemmers zijn na de winterstop naar beneden gestort en kunnen zich geen misstappen meer veroorloven. Het bestuur wenst niet over harde maatregelen naar buiten te treden, maar alle betrokkenen realiseren zich dat een voortijdig vertrek van de komende zomer verkassende trainer bij verlies niet langer wordt uitgesloten.
Paul van der Kraan, algemeen directeur van Vitesse, zegt geen enkele afbreuk te willen doen aan de reputatie van Edward Sturing in Arnhem. Hij heeft te veel respect voor wat de oud-speler voor de club heeft betekend. Van der Kraan beslist echter niet alleen. De directeur heeft te maken met de morrende aanhang van Vitesse, met sponsors, geldschieters én met al veel langer gesignaleerde problemen in de spelersgroep.
Wat gebeurt er bij een volgende uitglijder?
Paul van der Kraan: ,,Van RBC moet gewoon worden gewonnen. We hebben sinds de winterstop (negen duels) 20 punten verspeeld. Bijna net zoveel als RBC, dat maar drie punten minder haalde dan wij. Of ik er meer over kan zeggen? Nee, we wachten eerst zondag af.''
Jammer die sportieve malaise nu het met de club op ander terrein eindelijk goed gaat.
,,Voor het eerst in vijf jaar boeken we dit seizoen weer een positief financieel resultaat van enkele tonnen. We hebben meer mediagelden dankzij Talpa en Versatel, we halen meer inkomsten uit de commercie en uit incidentele transfers. Denk aan Amoah, Rankovic en Schaars. De structurele inkomsten en uitgaven zijn nog niet helemaal in evenwicht. Daar zit een verschil van zeven ton. Maar volgend seizoen moet dat ook voor elkaar komen.''
Vitesse heeft als club zijn ambities deze week uitgesproken naar sponsors toe. U denkt aan een snelle terugkeer in de subtop?
,,We hebben nog steeds de hoop niet opgegeven dat we de play-offs halen. Twee jaar lang zijn we heel voorzichtig geweest met het uitspreken van onze ambities. Als we er over begonnen werden we afgestraft omdat ik wist in welke financiële problemen de club zat. Nu dat zich langzaam oplost, kunnen we weer bouwen. Het vertrouwen bij het bedrijfsleven groeit en dat gaat straks zijn vruchten afwerpen. Als we dit seizoen de play-offs niet halen, gaan we in elk geval volgend seizoen weer voor de subtop.''
Met een nieuwe trainer, maar dat wordt niet Johan Neeskens?
,,Ik begrijp niet waar die naam vandaan komt. Misschien heeft Johan Derksen hem willen promoten. Maar die naam is zeker niet gevallen bij de leiding van Vitesse. Ik dicht Johan Neeskens veel kwaliteiten toe, alleen is hij niet de coach met wie wij in zee zullen gaan.''
De spelers leveren na de winterstop een wanprestatie. Krijgen die nog wel inspraak?
,,We hebben winnaars nodig. Niet alleen voor de groep, maar ook in de selectie zelf. We luisteren wel naar de spelersraad. Ik vind het prima als ze zeggen welke kenmerken de nieuwe coach moet hebben. Maar wij beslissen toch echt zelf wie hier het roer van Sturing overneemt.''
quote:Misschien heeft Johan Derksen hem willen promoten
Jep.quote:
Sefke Vergoossenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jep.
Ik vraag me af wie het dan wel zal worden? Maaskant niet, Neeskens niet en zeker Olson niet.
Ik zie toch het liefst een keer een ervaren man bij Vitesse.
Hij is de speler die Theo weer aan het ballen kreeg bij Genk. Tijd voor een opfriscursusje voor Theo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:07 schreef DeVinger het volgende:
Is die kerel niet oersaai en degelijk, zo herinner ik mij hem. Grijs haar, snorretje etc. Past dat idd wel?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:34 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hij is de speler die Theo weer aan het ballen kreeg bij Genk. Tijd voor een opfriscursusje voor Theo?
Bij de titel hoopte ik dat hij een van de 4 passeerde, maar helaas.quote:Knopper naar middenveld Vitesse
Door de schorsing van Remco van der Schaaf staat Richard Knopper zondag weer op middenveld tegen RBC. De aanvoerder van Vitesse stond vorige week tegen Roda JC nog rechtsvoor. Naast Van der Schaaf is ook Siebe Blondelle geschorst. Abubakari Yakubu trainde vrijdag niet mee, omdat hij ziek was. Waarschijnlijk speelt hij zondag wel. Vitesse verloor de laatste twee seizoenen thuis van RBC. Bovendien verloren ze de laatste 5 duels op rij.
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar;
Verhaegh, Knol, Dingsdag, Swerts;
Knopper, Janssen, Yakubu;
Hersi, Junker, Fränkel.
Primaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Beschouw het volgende:
Straks komen ze met Aad de Mos aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |