Ben je nu voor AJAX, zoals eerder hiet bewezen, Vitesse of beiden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:55 schreef Beschouw het volgende:
We kunnen misschien gaan lobbyen bij het bestuur
Met Swerts en Blondelle wordt er niets overhaast. Die kerel boekt prima vooruitgang en zou eventueel eind van het seizoen zijn minuten kunnen maken werd er enkele weken geleden gezegd, toen hij wat interviews gaf, maar ik hoop dat ze hem lekker de hele zomer geven zodat hij goed aan zijn herstel kan werken en vooral weer op niveau kan komen. Na de zomer de voorbereiding meemaken en dan hebben en dan vol derop klappen begin van het seizoen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Michael Jansen?
Goed gedaan, beetje Vitesse promoten in het buitenland, deed ik ook altijd in Mexicoquote:Op zondag 12 maart 2006 17:38 schreef Smeich het volgende:
Zaten paar leuke combo's tussen, jammer dat de score nie thoger was uitgevallen, kansen zat zeg! Ook wel teleurstellend vond ik de sfeer. Maar we hebben nu nieuwe fans erbij want de internationale studenten vonden het in ieder geval erg leuk/geweldig om er bij te zijn!
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Henk Spaan staat Co Adriaanse bovenaan de lijst.
Waarom waren er geen trommels/vlaggen/spandoeken op Zuid?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:38 schreef Smeich het volgende:
Zaten paar leuke combo's tussen, jammer dat de score nie thoger was uitgevallen, kansen zat zeg! Ook wel teleurstellend vond ik de sfeer. Maar we hebben nu nieuwe fans erbij want de internationale studenten vonden het in ieder geval erg leuk/geweldig om er bij te zijn!
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanwege de slechte prestaties! Van mij mogen de spandoeken terug komen, de rest mag weg blijven.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Waarom waren er geen trommels/vlaggen/spandoeken op Zuid?
Kan ook evt wel via mijn seizoenskaart als je t nodig hebt...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:53 schreef Smeich het volgende:
Is dat een grote naam in trainerland? :S
Weten jullie dat, is het mogelijk voor die buitenlandse studenten om Vitesse-nec te bezoeken? Ik bedoel, je kunt zo'n passe-partout kopen (blijf t enigszins vreemd vinden dat iemand zonder CC of seizoenskaart hier dus ook naartoe kan gaan (kans op rellen enzo), maar er zal denk ik niet de mogelijkheid bestaan om dan single handed kaartjes voor Nec of tegen Utrecht te kopen, toch?
Haha, grappigquote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef Smeich het volgende:
Een zo'n Spanjaard zei tegen me dat het net leek alsof hij in de bios zat, zo stil was het. De film die hij zag vond hij wel aantrekkelijk, met een geweldige intro, vervolgens een saai inzakkend vervolg met uiteindelijk een degelijke 2e helft vol actie. Hij vond Hersi de beste special effect, iedereen trouwens.
Een Turks meisje vroeg nog aan mij waarom er geen hekken voorin staan, of de spelers niet bang zijn dat de fans het stadion oprennen. Tja, daar is de sfeer natuurlijk heel anders. En zo'n Ier zat er al aan te denken om te gaan streaken![]()
Ze willen nu allemaal naar Vitesse-nec!
Als ik me niet vergis zit bij die passe-partout een gratis clubcard. Kunnen ze vaker naar Vitesse als ze willen. Anders wordt het inderdaad veel seizoenskaarten lenen.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:53 schreef Smeich het volgende:
Is dat een grote naam in trainerland? :S
Weten jullie dat, is het mogelijk voor die buitenlandse studenten om Vitesse-nec te bezoeken? Ik bedoel, je kunt zo'n passe-partout kopen (blijf t enigszins vreemd vinden dat iemand zonder CC of seizoenskaart hier dus ook naartoe kan gaan (kans op rellen enzo), maar er zal denk ik niet de mogelijkheid bestaan om dan single handed kaartjes voor Nec of tegen Utrecht te kopen, toch?
Dan zat je vlak achter me, tenminste als die Ier gekleed was in een Ierland shirt. Maar over die kaartjes, er is geen vrije verkoop en er kan als het goed is 1 kaart bij gekocht worden door een seizoenkaart houder.quote:En zo'n Ier zat er al aan te denken om te gaan streaken
Dus geen Maaskant lijkt me.quote:Vitesse zoekt 'type Adriaanse'
ARNHEM - Vitesse wil voor komend seizoen een 'type Co Adriaanse' aanstellen als nieuwe trainer. "De spelersgroep heeft de voorkeur uitgesproken voor een oudere, ervaren trainer die boven de groep staat", vertelde een woordvoerster van de Arnhemse eredivisieclub maandag.
"Maandagavond wordt die profielschets tijdens een vergadering voorgelegd aan de raad van commissarissen. Daarna gaan we serieus op zoek."
Dat hebben enkele spelers gekscherend gezegd.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maaskantquote:Maaskant in beeld bij Vitesse
Vitesse heeft interesse om Robert Maaskant aan te stellen als trainer. De Arnhemmers zien in de trainer van RBC Roosendaal een uitstekende optie, maar ook Jan Wouters behoort tot de mogelijkheden.
Maaskant gaf tegenover Omroep Gelderland zelf aan dat hij gevolgd wordt door Vitesse. Maaskant kan bij degradatie van RBC transfervrij weg. (bron: voetbalzone!)
Ja, dat vroeg ik me dus al af ja, leek me sterk. Het probleem is dat ik zelf geen seizoenskaart heb, dus ja.. en hun zijn er alleen dit semester nog.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:44 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Dan zat je vlak achter me, tenminste als die Ier gekleed was in een Ierland shirt. Maar over die kaartjes, er is geen vrije verkoop en er kan als het goed is 1 kaart bij gekocht worden door een seizoenkaart houder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |