abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:05:35 #151
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35634817
jaaa dat zou perfect zijn!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_35636276
Zou leuk zijn! Wotte zal zich ook wel aanmelden als potentiele kandidaat...

Had trouwens wel eerder gehoopt en verwacht dat onze lieve drill instructor op zou stappen.. maar ja, liefde maakt blind en dat was t he.. blijft toch een Vitesseman in hart en nieren.

Binnenkort weer met een flinke groep internationale studenten naar Vitesse, tegen RBC ditmaal. Hopelijk wordt dat leuker als Vitesse-AZ toen...
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:50:45 #153
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_35637539
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:03 schreef Smeich het volgende:
Zou leuk zijn! Wotte zal zich ook wel aanmelden als potentiele kandidaat...

Had trouwens wel eerder gehoopt en verwacht dat onze lieve drill instructor op zou stappen.. maar ja, liefde maakt blind en dat was t he.. blijft toch een Vitesseman in hart en nieren.

Binnenkort weer met een flinke groep internationale studenten naar Vitesse, tegen RBC ditmaal. Hopelijk wordt dat leuker als Vitesse-AZ toen...
Ach... Vitesse kennende
pi_35637851
Vorig jaar 3-4 ofnie?
pi_35647349
3-4 was tegen Den Haag...

Swerts als Rode Duivel:

Mooie combinatie schoenen - sokken - broek - shirt - haren
pi_35653461
Ze zouden ook in België kijken voor een nieuwe coach, hoorde ik vandaag. Benieuwd wie dat dan zal zijn...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35667295
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ze zouden ook in België kijken voor een nieuwe coach, hoorde ik vandaag. Benieuwd wie dat dan zal zijn...
Traint Sef Vergoossen Racing Genk niet?
pi_35667793
Paul Put zit geloof ik zonder club.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35676110
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:03 schreef Smeich het volgende:
Hopelijk wordt dat leuker als Vitesse-AZ toen...
Oja, die 0-5, waarbij Vitesse niet eens zo slecht was. Toen besloot ik me maar te gaan bezatten in de VIP-box boven
pi_35683177
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Emilio Ferrera wellicht?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:36:52 #161
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_35685607
Theo Janssen alweer inzetbaar na zijn operatie?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_35685724
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:36 schreef H.M.Murdock het volgende:
Theo Janssen alweer inzetbaar na zijn operatie?
Ja. Ook Knol is weer terug na zijn afwezigheid van vorige week. Coutinho is geblesseerd aan zijn knie. Swerts is geschorst. Hersi ontbrak vandaag op de training ivm familieomstandigheden, als hij er morgen niet bij is dan zal Fränkel linksbuiten spelen en Siebe Blondelle op linksback spelen en zijn debuut maken voor het eerste.
pi_35688890
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:27 schreef EKterror het volgende:

[..]

Emilio Ferrera wellicht?
Zou goed kunnen.

@DeVinger: Sef zit in het Midden-Oosten.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:41:54 #164
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35688955
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zou goed kunnen.

@DeVinger: Sef zit in het Midden-Oosten.
Ja, Japan om precies te zijn...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_35689405
Is ie naar Japan? Dat is het Verre Oosten dan.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 4 maart 2006 @ 00:56:51 #166
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_35698970
Ik hoop Arthur Jorge.
pi_35702691
Alstublieft geen Arthur Jorge...

Beste naam tot nu toe genoemd hier in mijn ogen sef vergoosssen. Iemand die Theo bij Genk aan de praat kreeg en toch goede resultaten heeft behaald bij Roda en RC GENK.
pi_35709742
quote:
Vitesse haalt trainer van 'buiten' eigen club

Na Mike Snoei en Edward Sturing gaat Vitesse op zoek naar een trainer die geen verleden heeft bij de Arnhemse club. Dat zegt technisch manager Jan Streuer. Snoei en Sturing, de twee laatste hoofdtrainers van Vitesse, bekleedden andere functies binnen Vitesse voordat ze hoofdtrainer werden bij de Arnhemse club. „Ik denk dat er op dit moment geen nieuwe hoofdtrainer aanwezig is, die komt vanuit de club“, zegt Streuer.

Daarmee vallen Theo Bos (dit seizoen voor het eerst op eigen benen bij FC Den Bosch) en John van den Brom (nu Jong Ajax, nog niet in het bezit van de hoogste diploma) voorlopig af als nieuwe hoofdtrainer van Vitesse. Sturing maakte woensdag bekend dat hij in de zomer vertrekt bij Vitesse, ondanks zijn tot medio 2007 doorlopende contract. De clubleiding heeft nog niet gesproken met eventuele opvolgers. „We denken er natuurlijk wel over na“, aldus Streuer. „Maar het is nog vrij kort geleden dat Sturing zijn vertrek heeft aangekondigd.“

Vitesse gaat zonder een profielschets op zoek naar een geschikte opvolger van Sturing. „Het moet gewoon een goede trainer zijn“, zegt Streuer. „Een trainer die resultaten wil halen.“ Maar wat is de definitie van een goede trainer? Streuer: „Dat is een trainer van wie je weet dat hij al succes heeft gehad, dat hij het al heeft laten zien. Het is een beetje mode dat trainers heel snel worden gebracht. Zie Van Basten, Klinsmann, Wouters, Blind. Het belangrijkste is dat je er een goed gevoel bij hebt.“

Een optie als Gerald Vanenburg bijvoorbeeld, lijkt niet voor de hand liggend. „Om te starten is het altijd goed om een grote naam binnen te halen. Daar heeft de buitenwacht vaak een beter gevoel over. Maar iemand als Vanenburg is een gok. Als je bijvoorbeeld Van Marwijk of Adriaanse binnenhaalt, dan weet je wat je haalt“, aldus Streuer, die verklapte dat pure resultaattrainers niet welkom zijn. „Wij willen aanvallend en attractief voetbal spelen, dat het publiek aanspreekt. Trainers die alleen maar resultaat willen, die komen hier niet.“
Streuer zit op dezelfde golflengte als de supporters denk ik
pi_35710594
Van het vitesseforum
quote:
Re: Potentiële nieuwe trainer voor Vitesse Doe eens gek: Luigi del Neri.

Fantastisch opbouwwerk gedaan bij Chievo met weinig middelen !
pi_35711200
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 14:47 schreef savelkoul het volgende:
Van het vitesseforum
[..]
Dat forum neem ik al een tijdje niet mer serieus .
pi_35711754
Del Neri heeft ook een mooie attractief aanvallende ingestelde voetbalvisie
pi_35713568
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:32 schreef EKterror het volgende:
Del Neri heeft ook een mooie attractief aanvallende ingestelde voetbalvisie
Jawel, Chievo speelde helemaal niet verdedigend. En Palermo ook niet, onder zijn leiding.
www.thuisuiteten.nl
pi_35716099
Op het forum gingen ze zelfs serieus de discussie aan over de eventuele komst van Kluivert.

pi_35726444
kunnen ze blessuretijd niet afschaffen??

Het wordt tijd dat we eens onverdiend winen in plaats van onverdiend verliezen... En kan iemand Sturing een cursus geven een wedstrijd tactisch lezen??

Nog even en we spelene NAcompetitie en het bestaan van de club komt dan weer in gevaar..
pi_35728114
wat een kutwedstrijd. 1 helft vele malen beter maar kansen slecht benut. 2e halft een drama zoals gewoonlijk met deze keer een kut scheids, Frankel en Wapenaar en nog wat andere bagger spelers.. wat een kut speler is die Frankel zeg... pfff drama... Volgende keer maar starten met Benson!

Play offs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')