abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35603715
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Suijk het volgende:
Dat plattegrondje kan ik niet bijwerken, dat is door één van jullie gemaakt (ik weet zo even snel niet wie dat gedaan heeft en wie dat dus ergens host).
wie?
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef Suijk het volgende:
Als ik zo die vorige topics even lees, is het volgens mij brighton die het heeft gemaakt!
Je bent er gloeiend bij Brighton, ken jij dat dan ff aanpassen?

Dus dit er bij invoegen
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef Yozzz het volgende:
Shit, issie zo lang aan het woord dan?
Ik sta nog niet op het plattegrondje trouwens, mag ik ook?
Coördinaten: Vak 230, rij 40, stoel 7.
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Niemand op oost-219 trouwens?
Dan ff uploaden en dan via [VBL-FB] #26 Schop een mod kapot! de OP upgraden

[ Bericht 64% gewijzigd door DeVinger op 01-03-2006 13:37:13 ]
pi_35605099
Mooi nieuws! Goed dat hij er zelf achter is gekomen! Want dat is beter voor beide partijen! Ik hoop op Beenhakker na het WK!
pi_35605839
Zo klopt het Vinger. Wel een best lange lijst met Vitesse sympathisanten!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35607003
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:27 schreef Suijk het volgende:
Zo klopt het Vinger. Wel een best lange lijst met Vitesse sympathisanten!
Wat klopt? Alleen het lijstje met Vitesse supps op FOK! is toch nog aangepast? (wat ik zie dan)

En die sympathisanten, 50% heeft zichzelf erbij neergezet
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:59:24 #105
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35607105
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Wat klopt? Alleen het lijstje met Vitesse supps op FOK! is toch nog aangepast? (wat ik zie dan)

En die sympathisanten, 50% heeft zichzelf erbij neergezet
* lionheaad weer stank voor dank krijgt
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35607621
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

* lionheaad weer stank voor dank krijgt
Omdat ik zeg dat 50% van de sympathisanten zichzelf erbij heeft neergezet?

dank voor de OP
maar je moet jezelf niet overschatten, je mag dan in Arnhem wonen, maar je bent voor NEC
net zoals ik in Nijmegen studeer/woon, en voor Vitesse ben

Het mooie is als ik met mijn Vitesse-sjaal naar de universiteit ga, je daar altijd wel een paar NEC-fans tegen het lijf loopt. Dan zie je ze al kijken, smoezen wat, en roepen dan:
"Heeey, je bent in de verkeerde stad hè"
.. vervolgens tikken ze elkaar aan, zo van - die kneus hebben we snoeihard te pakken genomen - en lopen dan weer lachend verder, althans dat was hun bedoeling, maar als ik dan terugroep:
"Hoezo?" of "Joh, meen je dat?"
dan weten ze nooit meer wat ze moeten zeggen, iig houden ze hun bek.

toch het verschil tussen hele slimme mensen waarbij het op een gegeven moment ophoudt, of hele domme mensen die op zo'n punt dan fysiek gaan praten, zei DeVinger stemmingmakend
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:17:38 #107
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35607802
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Omdat ik zeg dat 50% van de sympathisanten zichzelf erbij heeft neergezet?
Hij weet zelf toch het best of hij sympathie voor Vitesse heeft of niet?
quote:
- pats verhaal -
Heel herkenbaar inderdaad, vandaar ook dat je naast het uitvak zit, rellert!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_35607880
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Hij weet zelf toch het best of hij sympathie voor Vitesse heeft of niet?
[..]

Heel herkenbaar inderdaad, vandaar ook dat je naast het uitvak zit, rellert!
eerste: daarom staat die der ook bij

tweede: ik mag graag de boel opstoken, maar als er echt rellen ontstaan sta ik het liefst langs de zijlijn (mensen tegen elkaar op te hitsen zodat het lopende blijft).
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:22:25 #109
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35607983
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef DeVinger het volgende:

tweede: ik mag graag de boel opstoken, maar als er echt rellen ontstaan sta ik het liefst langs de zijlijn (mensen tegen elkaar op te hitsen zodat het lopende blijft).
Ren Front Arnhem
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35608043
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef Elvislives het volgende:
bas?
Zijn zoon.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:42:36 #111
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_35608783
Toch mooi dat Sturing zelf het initiatief heeft genomen.
Ik vond hem altijd een clubman, maar vond hem te weinig zelfkennis hebben of te veel trots om op te stappen. Jammer dat het hem niet gelukt is, maar goed voor de spelers om een keer een frisse wind in de kleedkamer te hebben. Streng doch consequent en het liefst een liefhebber van het tactische aspect van het sport. Maarja, zie die maar eens te vinden.

P.s. Plattegrond is bijgewerkt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tyler..Durden op 01-03-2006 15:56:03 ]
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_35608989
We krijgen nu een frisse wind door de selectie én de technische staf, wat willen we nog meer?
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:01:17 #113
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_35609525
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef DeVinger het volgende:
We krijgen nu een frisse wind door de selectie én de technische staf, wat willen we nog meer?
Anders Due
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:02:21 #114
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_35609583
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Toch mooi dat Sturing zelf het initiatief heeft genomen.
Ik vond hem altijd een clubman, maar vond hem te weinig zelfkennis hebben of te veel trots om op te stappen. Jammer dat het hem niet gelukt is, maar goed voor de spelers om een keer een frisse wind in de kleedkamer te hebben. Streng doch consequent en het liefst een liefhebber van het tactische aspect van het sport. Maarja, zie die maar eens te vinden.

P.s. Plattegrond is bijgewerkt.
En ik sta net op de promenade?
pi_35609778
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Yozzz het volgende:

[..]

En ik sta net op de promenade?
Hijs nog niet verwerkt in dit topic, maar staat wel al in de wacht bij dat ene topic
pi_35609810
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:21 schreef DeVinger het volgende:

[..]

wie?
[..]

Je bent er gloeiend bij Brighton, ken jij dat dan ff aanpassen?

Dus dit er bij invoegen
[..]

[..]

Dan ff uploaden en dan via [VBL-FB] #26 Schop een mod kapot! de OP upgraden
Ik heb inmiddels in het FB topic gereageerd, ik ben dus niet de maker van de huidige banner. Maar het is geregeld. Nu nog even een vriendelijke mod die het in de OP wil zetten
pi_35609915
Goed om te horen dat Sturing weggaat, en de manier waarop. In ieder geval geen 'Cees Lok' achtig verhaal. Nu maar hopen dat ie een nieuwe club vindt. In een andere functie kan ie wat mij betreft bij Vitesse blijven, maar begrijpelijk dat hij dat niet wil.

Nu nog wel effe zorgen dat hij deze competitie tot een goed einde brengt...
pi_35610219
Woohooo, dat wordt feesten vanavond .
pi_35610254
Hij is aangepast, ik weet niet van wie de hosting was waar hij eerst stond (www.pj0tr.nl geloof ik). Als er nog iets aangepast moet worden, dan horen we het wel!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35610831
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef brighton het volgende:
Goed om te horen dat Sturing weggaat, en de manier waarop. In ieder geval geen 'Cees Lok' achtig verhaal. Nu maar hopen dat ie een nieuwe club vindt. In een andere functie kan ie wat mij betreft bij Vitesse blijven, maar begrijpelijk dat hij dat niet wil.

Nu nog wel effe zorgen dat hij deze competitie tot een goed einde brengt...
Ed vertrekt naar De Graafschap denk ik. Of PSV moet hem willen als Hoofdopleidingen..
Achja, tis mooi geweest met Edje, seizoen te lang hier gezeten. Hij had trouwens toentertijd hoofcoach moeten worden ipv Snoei (die keuze snap ik nog steeds niet eigenlijk), dan waren we nu al met Neeskens aan de top geweest .
Kijken of het team er beter van gaat spelen nu men weet dat Sturing vertrekt .
pi_35613678
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef DeVinger het volgende:
Nouja, eigenlijk

Diarra op het middenveld
Stefanovic terug in de achterhoede
een goede keeper

Zongo rechtsbuiten!
pi_35613734
Die laatste kan je volgens mij gratis oppikken .
pi_35613767
Waar speelt die eigenlijk? Of is die carnaval aan 't vieren in Burkina Faso?
of moet de vraag zijn, is die nog geblesseerd?
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:11:24 #124
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35614004
Gaat naar Twente schijnt...
Vamos el TRI!
pi_35614009
Zongo hersteld van een Blessure bij FC Twente op dit moment. Als Zongo bevalt kan hij daar tevens een contract verdienen.

Ik hoop op een waardig afscheid van Sturing. Ondanks de man als trainer niet kon brengen wat we verwachten blijft het een echte Clubman.

Alle Respect voor EDWARD STURING!!!
pi_35614066
Na goed, voor buitenspelers ben ik zeer benieuwd of de intresse in die oud ploeggenoot van Junker idd concreet is of dat het zo uit de fabeltjeskrant is overgenomen..
pi_35615552
nu hopen op een goede trainer adriaanse ophalen of ten cate maar dat zal iet te hoog gegrepen zijn ben ik bang dan maar fred rutten en wouters kan ook nog , we wachten maar af , maar goed dat ie zelf weggaat en de eer aan zichzelf houdt.

al zegt ie dat dat niet te reden is , toch een goede beslissing
pi_35616218
Rutten mag van mij wel weg blijven!
pi_35616411
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
nu hopen op een goede trainer adriaanse ophalen of ten cate maar dat zal iet te hoog gegrepen zijn ben ik bang dan maar fred rutten en wouters kan ook nog , we wachten maar af , maar goed dat ie zelf weggaat en de eer aan zichzelf houdt.

al zegt ie dat dat niet te reden is , toch een goede beslissing
Weer een nieuweling

voeg jezelf dan ff toe bij het lijstje vitesse supps op FOK! en zet jezelf op de plattegrond in de OP
(neem aan dat je op zuid, vak 113 zit)

via [VBL-FB] #26 Schop een mod kapot!

het aantal blijft maar stijgen
pi_35616524
Gaat nog gezellig worden in het Vitesse topic
pi_35616787
Danny Blind schijnt ook op het lijstje te staan.
www.thuisuiteten.nl
pi_35616896
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Weet hij het zelf al ?

Ondergaat hij dus hetzelfde als Sturing. Kan Sturing dan niet naar AJAX? Die verwende talentjes kunnen wel een commando met ballen gebruiken
pi_35617043
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Grapjas. Zolang hij nog gewoon bij Ajax zit komt hij never nooit op een lijstje bij Vitesse. Vast weer van die ene bron, Hank ofzo ?
pi_35617142
Nee, ze houden serieus rekening met zijn vrijkomen in de zomer, omdat Blind bij Ajax nergens meer van op de hoogte wordt gesteld.
www.thuisuiteten.nl
pi_35617209
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Nee, ze houden serieus rekening met zijn vrijkomen in de zomer, omdat Blind bij Ajax nergens meer van op de hoogte wordt gesteld.
Dan ga ik weer lang wachten met het bestellen van mijn seizoenkaart .
pi_35617327
Het zal uiteraard niet optie één zijn, ze zullen zicht eerst oriënteren op de vrije jongens en de coaches van kleinere clubs.
www.thuisuiteten.nl
pi_35617358
Danny Blind is natuurlijk niet de man die Vitesse nodig heeft na jaren onervaren (clubman)trainers.

Ik geloof ook niet dat hij écht op het lijstje staat, misschien op een zoekgeraakt brainstorm lijstje...

Ik denk dat het bestuur (tenminste, ik hoop het na de goede weg die ze ingeslagen zijn met transfers) nu wel een zwaargewicht zoekt.
pi_35617434
Maar welke opties aan zwaargewichten heb je dan reëel gezien? Neeskens heeft een NEC-verleden.
www.thuisuiteten.nl
pi_35617508
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Maar welke opties aan zwaargewichten heb je dan reëel gezien? Neeskens heeft een NEC-verleden.
Ik ben niet op de hoogte van transfervrije trainers, of mogelijke trainers, maar er loopt genoeg rond.

NEC-verleden? Maakt mij geen donder uit, maar ik kan mij voorstellen een ander gedeelte wel. Ik weet dus niet of dat nou een verstandige keus is, want het is nu noodzaak dat er direct de juiste snaar geraakt wordt, en het niet na een jaar weer stuk loopt. Er staat een talentvol elftal wat doodbloed onder Sturing, maar onder een goede trainer met de juiste connecties flink kan doorgroeien.
pi_35617515
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Boeiend, Hersi ook, die wordt nu ook toe gezongen op de tribune. Het is een man met naam en gezag, dat heeft deze groep nu nodig.
pi_35617578
Nou, als dat geen probleem is, lijkt Neeskens me de juiste optie.
www.thuisuiteten.nl
pi_35617618
Deal, regel jij het contract?
pi_35617703
En we hebben nog van Hanegem. Maar dat vind ik niet echt toekomst gericht eigenlijk. En Maaskant dan? Die vind ik wel in het cultuurtje van Vitesse passen . En misschien dat hij een clausule heeft bij RBC dat wanneer hij degradeert (duh ) hij gratis naar eredivisie kan. Je weet het niet .
pi_35617853
Maaskant kan je toch moeilijk een zwaargewicht noemen?

Paul Put, die voorheen nog wel eens circuleerde op lijstje van Nederlandse clubs, zal er vast niet meer op staan.
www.thuisuiteten.nl
pi_35618080
Maaskant is geen zwaargewicht, maar heeft zich wel al bewezen
pi_35618142
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En we hebben nog van Hanegem. Maar dat vind ik niet echt toekomst gericht eigenlijk. En Maaskant dan? Die vind ik wel in het cultuurtje van Vitesse passen . En misschien dat hij een clausule heeft bij RBC dat wanneer hij degradeert (duh ) hij gratis naar eredivisie kan. Je weet het niet .
Als hij net zo goed oplet als bij Voetbal Insite dan wens ik jullie veel sterkte toe volgend jaar in de nacompetitie .
pi_35619997
Nieuwe trainer wordt moeilijk. Ik vraag me af of Neeskens wel bij Vitesse past. Sommige trainers zijn goed, maar passen niet bij elke club. Ik laat me wel door Vitesse verrassen. Gelukkig hebben ze ruim de tijd om zich goed te orienteren.
pi_35623973
Hofs debuteert in Oranje... Had ik toch niet zo snel verwacht, dacht meer motivatie...

Wie weet had Janssen al een cap achter z'n naam staan als hij niet geblesseerd was!
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:07:40 #149
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35626801
Maaskant schijnt op nummer 1 te staan...
Vamos el TRI!
  donderdag 2 maart 2006 @ 08:16:29 #150
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_35633114
Ik bijf erbij dat Sef Vergoossen een hele goede trainer zou zijn voor ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')