wie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Suijk het volgende:
Dat plattegrondje kan ik niet bijwerken, dat is door één van jullie gemaakt (ik weet zo even snel niet wie dat gedaan heeft en wie dat dus ergens host).
Je bent er gloeiend bij Brighton, ken jij dat dan ff aanpassen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef Suijk het volgende:
Als ik zo die vorige topics even lees, is het volgens mij brighton die het heeft gemaakt!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef Yozzz het volgende:
Shit, issie zo lang aan het woord dan?
Ik sta nog niet op het plattegrondje trouwens, mag ik ook?
Coördinaten: Vak 230, rij 40, stoel 7.![]()
Dan ff uploaden en dan via [VBL-FB] #26 Schop een mod kapot! de OP upgradenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Niemand op oost-219 trouwens?
Wat klopt? Alleen het lijstje met Vitesse supps op FOK! is toch nog aangepast? (wat ik zie dan)quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:27 schreef Suijk het volgende:
Zo klopt het Vinger. Wel een best lange lijst met Vitesse sympathisanten!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wat klopt? Alleen het lijstje met Vitesse supps op FOK! is toch nog aangepast? (wat ik zie dan)
En die sympathisanten, 50% heeft zichzelf erbij neergezet![]()
Omdat ik zeg dat 50% van de sympathisanten zichzelf erbij heeft neergezet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad weer stank voor dank krijgt
![]()
Hij weet zelf toch het best of hij sympathie voor Vitesse heeft of niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat 50% van de sympathisanten zichzelf erbij heeft neergezet?![]()
Heel herkenbaar inderdaad, vandaar ook dat je naast het uitvak zit, rellert!quote:- pats verhaal-
eerste: daarom staat die der ook bijquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hij weet zelf toch het best of hij sympathie voor Vitesse heeft of niet?
[..]
Heel herkenbaar inderdaad, vandaar ook dat je naast het uitvak zit, rellert!
Ren Front Arnhemquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:19 schreef DeVinger het volgende:
tweede: ik mag graag de boel opstoken, maar als er echt rellen ontstaan sta ik het liefst langs de zijlijn (mensen tegen elkaar op te hitsen zodat het lopende blijft).
Anders Duequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef DeVinger het volgende:
We krijgen nu een frisse wind door de selectie én de technische staf, wat willen we nog meer?
En ik sta net op de promenade?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Toch mooi dat Sturing zelf het initiatief heeft genomen.
Ik vond hem altijd een clubman, maar vond hem te weinig zelfkennis hebben of te veel trots om op te stappen. Jammer dat het hem niet gelukt is, maar goed voor de spelers om een keer een frisse wind in de kleedkamer te hebben. Streng doch consequent en het liefst een liefhebber van het tactische aspect van het sport. Maarja, zie die maar eens te vinden.
P.s. Plattegrond is bijgewerkt.![]()
Ik heb inmiddels in het FB topic gereageerd, ik ben dus niet de maker van de huidige banner. Maar het is geregeld. Nu nog even een vriendelijke mod die het in de OP wil zettenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
wie?
[..]
Je bent er gloeiend bij Brighton, ken jij dat dan ff aanpassen?
Dus dit er bij invoegen
[..]
[..]
Dan ff uploaden en dan via [VBL-FB] #26 Schop een mod kapot! de OP upgraden![]()
Ed vertrekt naar De Graafschap denk ik. Of PSV moet hem willen als Hoofdopleidingen..quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef brighton het volgende:
Goed om te horen dat Sturing weggaat, en de manier waarop. In ieder geval geen 'Cees Lok' achtig verhaal. Nu maar hopen dat ie een nieuwe club vindt. In een andere functie kan ie wat mij betreft bij Vitesse blijven, maar begrijpelijk dat hij dat niet wil.
Nu nog wel effe zorgen dat hij deze competitie tot een goed einde brengt...
Nouja, eigenlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef DeVinger het volgende:
We krijgen nu een frisse wind door de selectie én de technische staf, wat willen we nog meer?
Weer een nieuwelingquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
nu hopen op een goede trainer adriaanse ophalen of ten catemaar dat zal iet te hoog gegrepen zijn ben ik bang dan maar fred rutten en wouters kan ook nog , we wachten maar af , maar goed dat ie zelf weggaat en de eer aan zichzelf houdt.
al zegt ie dat dat niet te reden is , toch een goede beslissing
Weet hij het zelf alquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Danny Blind schijnt ook op het lijstje te staan.
Grapjas. Zolang hij nog gewoon bij Ajax zit komt hij never nooit op een lijstje bij Vitesse. Vast weer van die ene bron, Hank ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Danny Blind schijnt ook op het lijstje te staan.
Dan ga ik weer lang wachten met het bestellen van mijn seizoenkaartquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Nee, ze houden serieus rekening met zijn vrijkomen in de zomer, omdat Blind bij Ajax nergens meer van op de hoogte wordt gesteld.
Ik ben niet op de hoogte van transfervrije trainers, of mogelijke trainers, maar er loopt genoeg rond.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Maar welke opties aan zwaargewichten heb je dan reëel gezien? Neeskens heeft een NEC-verleden.
Boeiend, Hersi ook, die wordt nu ook toe gezongen op de tribune. Het is een man met naam en gezag, dat heeft deze groep nu nodig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Maar welke opties aan zwaargewichten heb je dan reëel gezien? Neeskens heeft een NEC-verleden.
Als hij net zo goed oplet als bij Voetbal Insite dan wens ik jullie veel sterkte toe volgend jaar in de nacompetitiequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En we hebben nog van Hanegem. Maar dat vind ik niet echt toekomst gericht eigenlijk. En Maaskant dan? Die vind ik wel in het cultuurtje van Vitesse passen. En misschien dat hij een clausule heeft bij RBC dat wanneer hij degradeert (duh
) hij gratis naar eredivisie kan. Je weet het niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |