Voor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef Oosthoek het volgende:
Kutzooi, hij heeft geen wifi zie ik net. Da's wel vervelendIk wil een foon met wifi
Lekker in de ub internetten als ik geen zin heb in studeren
Kunnen we van dit topic niet beter een algemeen SE Walkman topic maken? Voor de 800, 810, 950 etc.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef elixer het volgende:
sinds een weekje ben ik ook trotse eigenaar van deze telefoon
infra-roodborstje
obl
CittaR
Skv
Roellio
fvivif
Erasmusch
Whizzkith
crammetje
Randa_v
One_conundrum
MrX1982
spectrumanalyser
scarefreak
Crudus
MisterICE
Slomy
SocialDisorder
NehcslowZ
Duiveltja
dutchdevil
Kabuto_Raiger
grunge-metal
Eilanden
Wuder
Zo-is-dat
Pekkeman
Biogarde
rompompom
Hanzel_lane
CecilBDemented
Killaht
Dr_Crouton
Hugo_afca
TjetMaster
Snatched
Kriebbel
Blaze_20
jan55en
Mr._Incredible
Slicky
RealBizkit666
LeisureSuitLarry
Greatgonzo
Twisted_Logic
Nathox werkt nog maar half
Jaytonism
Vodka_Lime
Dino889
Botje96
Rio
Tornadoril
Ikookhier
Jurrio
JuupŠ
metalheadBOC
patries86
nikky
GotC
TheVulture
Bullpit
Denthemen
Snake903
Elixer
Mirrie1986
Das nou het enige (kleine) nadeel..quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Oranje!
Ik heb het ook gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:01 schreef bouncing het volgende:
Ik wil ook de w800i aanschaffen, en ik zag dat bij t-mobile het echt fucked up goedkoop was:
Ik vind dit eigenlijk wel heel erg goedkoop, komen er nog andere kosten bij? zoals smsen enzo?
iemand ervaring met t-mobile?
T-Mobile
wil ik ook wetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef MaxPowered het volgende:
Wanneer komt de 810?? Die is net een tikkie mooier als deze...
wtfquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef Icefire1971 het volgende:
Vandaag mijn w800i terug van raparatie gekregen. Wilde geen foto's meer nemen (bleef hangen in de autofocus). Binnen 10 dagen klaar. Maar nu meen ik dat de knoppenverlichting oranje was. Bij mij komt uit de knoppen nu wit licht. Niet lelijk maar ik gaf wel de voorkeur aan het oranje licht.
Welke kleur komt er bij jullie uit de knoppen?
(Enhanced Messaging) SMS-tekstberichten met afbeeldingen en geluid Zit al jaren op telefoon en amper iemand die het gebruikt, in de praktijk is het nu vervangen door MMS vind ik. Je kan een klein plaatje enzo meesturen middenin de SMS tekst, maar handig is anders.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:46 schreef infra-roodborstje het volgende:
Ik lees net de eigenschappen lijst in de OP nog eens door.. er staan 2 dingen in die ik niet heb gevonden op mn telefoon:
EMS: wat is dat?
De omschrijving op de site doet geloven dat het een beetje op groeps SMSen lijkt of heel traag IRCen, maar geen enkele eigen ervaring mee.quote:Wireless Instant Messaging: Klinkt leuk, maar wat is het?
Dan zal dat het wel zijn. Of ze zouden vergeten moeten zijn een oranje folie (als dat eronder hoort) terug teleggen bij het weer in elkaar bouwen.......quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:33 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
wtf![]()
je wil zeggen dat ze de kleur van je toetsenbord lichtje hebben veranderd? das ook sterk.
of het moet zo triest zijn van SE dat je reserve onderdelen van de k750 krijgt.. die heeft nl wel wit licht.
Ik ga mezelf maar even beantwoordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef Bullpit het volgende:
Toch effe vraagje: ik heb ergens wat java games gedownload naar m'n harde schijf, heb dus jad en jar files, maar hoe krijg ik die nu op m'n w800 met de datakabelik zie nergens een map met games o.i.d. , zal wel stomme vraag zijn maar ik stel hem toch
![]()
Ja wat moeten ze er voor vangen? Zien er wel leuk uit btw..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:42 schreef Bullpit het volgende:
Iemand overig al zo'n geil docking station besteld?
[afbeelding]
De N70 heeft toch ook MP3 ? Alleen zit er slechts een kaartje van 64 MB bij. MAar zijn de opladers van SE ook universeel ? Anders kan ik er nog een ritselen van een T630!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:24 schreef TimmyAsd het volgende:
De N70 is qua software ietsjes langzamer. Hij is ook wat groter. En de mp3-functie van de w800i is natuurlijk het grote voordeel.. 512 mb er al bij
Sony Ericsson W800i/K750i/W550i Music Dockquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze er voor vangen? Zien er wel leuk uit btw..![]()
Ik heb hem vorig jaar gekocht bij Belcompany/Telfort: éénmalig 40 euro + jaarabonnement van 20 euro per maand wat de eerste tien maanden 16 euro kost. 200 belminuten + 100 bonusminuten ('s avonds naar vast en eigen netwerk). Vooral dat ik er maar 1 jaar aan vast zit vind ik prettig. SMS kost wel geld, hier kun je een bundel bij kopen in dit geval voor wat euro's extra, dat vind ik het enige minpuntje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:01 schreef bouncing het volgende:
Ik wil ook de w800i aanschaffen, en ik zag dat bij t-mobile het echt fucked up goedkoop was:
Maandelijkse kosten ¤ 21,50
Toestel ¤ 49,95
Activatiekosten ¤ 0,00 +
Eenmalige kosten ¤ 49,95
Dus ik betaal 1x 50 eu
en 12 maanden lang 21.50, dan krijg ik 200 belminuten
Ik vind dit eigenlijk wel heel erg goedkoop, komen er nog andere kosten bij? zoals smsen enzo?
iemand ervaring met t-mobile?
T-Mobile
Als ik nu bij belcompany kijk, en hetzelfde neem als jij krijg ik dit:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:00 schreef smvs het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar gekocht bij Belcompany/Telfort: éénmalig 40 euro + jaarabonnement van 20 euro per maand wat de eerste tien maanden 16 euro kost. 200 belminuten + 100 bonusminuten ('s avonds naar vast en eigen netwerk). Vooral dat ik er maar 1 jaar aan vast zit vind ik prettig. SMS kost wel geld, hier kun je een bundel bij kopen in dit geval voor wat euro's extra, dat vind ik het enige minpuntje.
Het was een tijdelijke aanbieding vorig jaar september of oktober.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef bouncing het volgende:
[..]
Als ik nu bij belcompany kijk, en hetzelfde neem als jij krijg ik dit:
Totaalprijs
239,99
Maandkosten
21,00
Aansluitkosten
0,00
Contractduur
12 maanden
veeeeeeel duurder dan bij t-mobile
of bne ik nou blind?![]()
okay, was dan wel een extreem goede actie, hij is nu dus 240 euro duurder geworden dan toenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:46 schreef smvs het volgende:
[..]
Het was een tijdelijke aanbieding vorig jaar september of oktober.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef nikky het volgende:
Skv 48 uur.
Sneu, héquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
Onze W800i goeroe heeft een ban
[..]
De enige winkel die tot nu bekend heeft gemaakt wanneer hij komt is The Phonehouse:quote:
Dus begin April pasquote:Wij verwachten dat wij omstreeks week 13/14 de Sony Ericsson W810I in ons assortiment kunnen opnemen. Helaas er nog geen prijzen bekend.
Volgens mij kan je pas op zijn vroegst 3 maanden van tevoren verlengen. Tenminste dat werd mij verteld door T-Mobilequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef dustsucker het volgende:
Mijn contract met vodafone loopt in juli af, ben van plan om dan T-Mobile te nemen met de SE W800i. Maar ik wil eigenlijk dat toestel nu al, vanwege de MP3 speler/camera. Stel ik sluit nu alvast dat abonnement af, met als ingangsdatum in juli, krijg ik dan nu al dat toestel?![]()
quote:Contractvernieuwing is alleen mogelijk als je een T-Mobile abonnement hebt. Je kunt je contract vernieuwen binnen drie maanden voor het einde van je oude contractperiode, of nadat je oude contractperiode is geëindigd.
Hoe wist je dat ik het wasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Skv, niet stiekem met het acount van je vriendin FOK!en!
Gewoon gokje. *Opeens* post je vriendin hierquote:Op zondag 26 februari 2006 02:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik het was
Ik moet trouwens ff mijn vrolijkheid uiten over die headset: hoe vaak ik ook ladderzat met dat ding rondslinger, em in elkaar knoop en woest uit elkaar trek, dat ding werkt echt super
Ah beter, onthoudt ik vast voor als ik een keer geband wordtquote:Op zondag 26 februari 2006 02:38 schreef Skv het volgende:
Ben alweer unbanned
ff een mail gestuurd met wat ik er van vind.
Af en toe wat kinderachtige bans, maar okay
...maar ik had wel gewoon gelijk, deze keer. Dan zit er weinig anders opquote:Op zondag 26 februari 2006 02:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ah beter, onthoudt ik vast voor als ik een keer geband wordt.
XP Homequote:Op zondag 26 februari 2006 03:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb laatst gewoon de download gedaan, net zo simpel, downloaden, installeren en klaar.
Raar dat het niet wil bij jou. Welk OS gebruik je?
Nummerbehoud zeker?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef Carda het volgende:
Ik heb hem bij belcompany gratis bij 2 jaar hi20
Volgende week kan ik hem ophalen.
vanaf heden verkrijgbaar?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef Carda het volgende:
Ik heb hem bij belcompany gratis bij 2 jaar hi20
Volgende week kan ik hem ophalen.
Nee, al maandenquote:
Nee. In principe duurt het nog tot eind maart/begin april, maar steeds meer (internet)winkels kondigen hem aan, inclusief prijzenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:59 schreef marc1982 het volgende:
oh my..
ben lekker bezig..
ik wou niet Carda quoten met deze opmerking, maar Bravebart..
dus m'n vraag was of de 810 vanaf heden verkrijgbaar was..
Enschedequote:Op zondag 26 februari 2006 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Ahh okee
Welke BC heb je hem gehaald Carda?
Idd, dat is eigenlijk het enige minpuntquote:
SMS'jes waren altijd apart (iig tot vķķr de invoering van Flex) en ik weet bijna zeker dat het nu nog zo is. Je kan een aparte sms bundel kopen, dan zijn je sms'jes goedkoper per stuk iets goedkoper. Maar het komt iig boven op je maandbedrag. Bij T-Mobile Flex zitten de sms'jes wčl binnen de 'bundel' (ook al werkt dat systeem iets anders...).quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef bouncing het volgende:
ej , bij t-mobile relax 200 krijg je 200 belminuten
zijn die ook uit te besteden aan smsjes of komen die boven de maandelijkse 21,50 of moet ik een aparte smsbundel erbij kopen?![]()
en hoe zit het met de vezekering![]()
Dat dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SMS'jes waren altijd apart (iig tot vķķr de invoering van Flex) en ik weet bijna zeker dat het nu nog zo is. Je kan een aparte sms bundel kopen, dan zijn je sms'jes goedkoper per stuk iets goedkoper. Maar het komt iig boven op je maandbedrag. Bij T-Mobile Flex zitten de sms'jes wčl binnen de 'bundel' (ook al werkt dat systeem iets anders...).
Als je je mobiel bij een gewone winkel koopt kan je daar je verzekering aflsuiten. Over internet weet ik niet hoe dat gaat...
Enschede is primaquote:
Ik werk er ookquote:Op maandag 27 februari 2006 09:49 schreef Carda het volgende:
Pff waarom vraag je het dan?
Dacht ik alquote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik werk er ook(niet in Enschede..)
Die, ja.quote:
Misschien als je ogen erg droog zijn en je iets te enthousiast knippert boven dat dingquote:Op maandag 27 februari 2006 11:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Die, ja.
Zitten er nog meer lenzen op dan?
Of als je een deluxe model hebt met telescoop er in, jaquote:Op maandag 27 februari 2006 11:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien als je ogen erg droog zijn en je iets te enthousiast knippert boven dat ding
ik was niet helemaal duidelijk met m'n vraagstelling,quote:
De W810i heeft er geenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:37 schreef marc1982 het volgende:
[..]
ik was niet helemaal duidelijk met m'n vraagstelling,
ik wou eigenlijk weten of het over de w800i ging of de w810
De W810 heeft geen lens kapjequote:Op maandag 27 februari 2006 16:37 schreef marc1982 het volgende:
[..]
ik was niet helemaal duidelijk met m'n vraagstelling,
ik wou eigenlijk weten of het over de w800i ging of de w810
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:01 schreef marc1982 het volgende:
mmm dat is wel minder..
iemand die wat verschillen weet tussen de w810 en de SE k800i?
behalve de verbeterde camera dan?
want deze laatste ziet er ook wel goed uit
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Globaal de verschillen tussen de w800i en de w810i:
- EDGE class 10.
- Quad band
- 21 MB of memory available for a user, which is less than the W800i
- NetFront Access browser improved view of internet pages
- Activity Menu key (the W800i lacked it)
- Light sensor automatically changes the keypad and screen backlighting depending on external light
- Red eye reduction
- Flash Lite supported fully, including realization of the interfaces in third party programs
- Different joystick installed
- Autofocus similarly to the W900i
- Phone size one millimeter thinner than W800i 100 x 46 x 19.5 mm
- A new program for synchronization with a PC. Creating SMS/MMS, synchronizing data with MS Outlook and making data archives.
-This model possesses a screen with longer diagonal, which is now 1.9” (49 mm against previous 45). The resolution remained 176x220 (30x38 mm).
Bron
En hij ziet er uiteraard een stukuit
Ow, haha sorry ik ziet het nu ookquote:Op maandag 27 februari 2006 17:12 schreef marc1982 het volgende:
[..]
ik had het over de K 800i
no offence hoor..
damn..quote:Op maandag 27 februari 2006 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, haha sorry ik ziet het nu ook![]()
-edit- Hier staat ardig wat info. Het scherm is iig een stuk groter, hij heeft 72-toons polyfone beltonen, Push e-mail/Instant e-mail, remote printing en 3G.
Dat lijkt het wel ongeveer te zijn
Ik ben benieuwd wanneer hij uit gaat komen; op de SE site wordt er nog met geen woord over gerept...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:52 schreef marc1982 het volgende:
[..]
damn..
ziet er heel goed uit
daar maar op wachten
Sony ericsson k800iquote:Op maandag 27 februari 2006 17:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer hij uit gaat komen; op de SE site wordt er nog met geen woord over gerept...
Hehequote:
Mooi is íe héquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:18 schreef pekel het volgende:
Precies na 1 week is mn telefoon binnengekomen![]()
Vind ik nou jammer. Bijna alle telefoons van SE zagen er de afgelopen tijd zeer relaxt uit en dan krijg je dit. Ik vind hem er niet uitzienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:08 schreef Oosthoek het volgende:
Er is weer een nieuwe telg, de W300.
http://www.nu.nl/news/684(...)on_nummer_zeven.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De W810i is exact even duur als de W800i hoor. De opleverdatum is iets naar voren verplaatst; over twee weken krijgen de eerste winkels de W810i binnen. Pijzen staan hier al btw.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik mag eind maart ook een nieuw speeltje uitkiezen! Ik wil eigenlijk de W810i maar de vraag is of hij dan al voor een prijs vergelijkbaar met de W800i te krijgen is! (55 euro icm abbo) Anders wordt het de W800i.
Hee thnx!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De W810i is exact even duur als de W800i hoor. De opleverdatum is iets naar voren verplaatst; over twee weken krijgen de eerste winkels de W810i binnen. Pijzen staan hier al btw.
Klopt, op de site staat hij nog op begin april. Maar na een belletje bleek dat hij tussen nu en 2 weken wordt geleverdquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:29 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hee thnx!
Maar bij een Orange 32,50 is de W800i normaal 55 euro. De W810i staat daar voor 108 ofzo.. Dus hij zal wel iets duurder zijn. Maar heeel gunstig dat de 810 eerder uitkomt!![]()
-edit-
De w800 is op die site voor dezelfde prijs.
Alleen staat dat de levering in april pas is.
Ja inderdaad, het topic is ook al behoorlijk dood en er zijn alweer nieuwere versies. Dus wat mij betreft kan dat ding wel uit de OP.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:16 schreef Skv het volgende:
Laat die hele kutlijst toch, er zijn nu toch al zoveel mensen die dat ding hebben, bijzonder is het al niet meer.
De voorgaande topics gingen totaal niet snel meer en dat zal na verloop van tijd echt niet sneller gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:52 schreef pekel het volgende:
Wat versta jij onder een dood topic? Een topic waar 10 minuten niet is in gereageerd?
Heb tot nu toe nog geen klachten over de telefoon. Leuk ding
Njah, ik zie al een aantal vaste users die redelijk vaak hier posten. Dit topic kan hier mooi zo blijven, lijkt mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
De voorgaande topics gingen totaal niet snel meer en dat zal na verloop van tijd echt niet sneller gaan.
Ja, ik heb ook msn op mijn telefoon, eMSN.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef Gamedemon het volgende:
Is het mogelijk om MSN op me w800i te draaien?
en weet iemand mischien of ik me hotmail kan instellen op me telefoon?
bedankt enzo
Ik heb het niet over het topic, maar over de enorme lijst met namen die telkens opnieuw wordt gepost.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Njah, ik zie al een aantal vaste users die redelijk vaak hier posten. Dit topic kan hier mooi zo blijven, lijkt mij.
En desnoods gaat het langzaam, who gives a fuck?
DIe mag van mij ook wel wegblijven ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het topic, maar over de enorme lijst met namen die telkens opnieuw wordt gepost.
Ah ok, ff googlen dan thanks.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook msn op mijn telefoon, eMSN.
Je hotmail, moet je gewoon opera mini erop zetten.. Weet alleen zo niet meer waar ik ze vandaag heb..Een van die 2 sites met heeel veel W800i stuff.. Ze stonden eerst bij favorieten, maar die zijn pas gewist.. :S
Ik heb deze lijst uit de OP gehaald, aangezien deze toch niet echt handig is en niks aan het topic toevoegd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:00 schreef pekel het volgende:
[..]
DIe mag van mij ook wel wegblijven ja.
Het lukt mij ook nog niet met Hiquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
kut ik krijg maar geen connectie met dat gare t-mobile
fujitsu siemense amilo 1310quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef denthemen het volgende:
ik las dat mensen card readers gebruikte om dingen erop te zetten, welke card reader gebruiken jullie? waar heb je hem vandaan en hoe duur was hij?
Ik gebruik een cardreader bij de mediamarkt weg, weet het merk zo niet uit m'n hoofd, kostte iets van 10 of 15 euro geloof ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef denthemen het volgende:
ik las dat mensen card readers gebruikte om dingen erop te zetten, welke card reader gebruiken jullie? waar heb je hem vandaan en hoe duur was hij?
De W810i loopt al een beetje door dit topic heenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:41 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik weet dat ie hier niet helemaal thuis hoort, maar het is toch de opvolger van de W800i
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1100992
Ja, dat heb ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Gelderland het volgende:
Bij www.t-mobile.nl is deze telefoon 'te koop' i.c.m met een Relax Web 150 abbo (2 jaar) voor 16.50 per maand... is dit iets?
Jep.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:34 schreef Gelderland het volgende:
en dan betaal je dus voor 2 jaar ALLES in totaal dus mét telefoon 396 euroOpzich wel te doen omdat je daarna die telefoon mag houden en ik wel zo'n 2.5 haar met een telefoon kan doen....
Dat wordt dan dus 198 per jaar en kan je per maand 150 minuten bellen.....
Ze zijn gelocked, maar die kan je (ik dacht na een half jaar) gratis laten verwijderen. Het kan dacht ik ook eerder, maar dan moet je er fiks voor betalen (behalve als je het illegaal doet natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ok laatste 2 vragen:
isie simlock vrijEn hoeveel kosten smsjes, weet jij dat zo?
Ik ga hetzelfde doen, maar probeer de W810i te nemen. Als dat niet lukt ga ik ook voor de W800iquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:12 schreef Gelderland het volgende:
ok, nja moet ik gewoon nummerbehoud doenwant heb nu ook al van t-mobile een abbo die loopt deze maand af dus wil ik verlengen en dan een nieuw abbo en dat wordt waarss die met de W800i
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:26 schreef Gelderland het volgende:
maar voor hoeveel per maand heb je de W810i dan(via welke shop?) of weet j edat ook nog niet?
ff lekker mezelf quotenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:30 schreef Bravebart het volgende:
Eindelijk richtprijzen voor de W810i gevondenHij is exact even duur als de W800i
Klik!
idem hierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen, maar probeer de W810i te nemen. Als dat niet lukt ga ik ook voor de W800i![]()
Maaaaarrrr..... De W800i was (ik dacht) gewoon in de Orangeshop ¤55 bij een abbo van 32,50. Op jouw sitetje 108quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
ff lekker mezelf quotenEr zijn onderhand een hoop andere shops die hem ook al hebben. GSMExpress was toen nog de enige. Bijna alle grote (internet)winkels hebben hem al op hun site staan of weten wanneer hij ongeveer komt...
Ja, dat is wel wat vaag; of je nou een ¤ 32,50 of een ¤ 82,50 neemt (¤ 50 verschil ! p/maand) je betaalt ¤ 108. Dus dat snap ik ook niet helemaal. Maar zoals ik al zei, er zijn onderhand zat andere winkels die hem al hebben (Belzaak.nl bijvoorbeeld ook al...)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:49 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Maaaaarrrr..... De W800i was (ik dacht) gewoon in de Orangeshop ¤55 bij een abbo van 32,50. Op jouw sitetje 108.
Klopt, dan kom je op ¤ 396,-. Maar als je ook af en toe SMS't kan je beter een Flex 20 nemen; dan heb je de eerste 5 maanden 50% abonnementskorting. Dan kom je dus op ¤ 430,-.Maar dan heb je dus wel wat minder minuten per maandquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:32 schreef Gelderland het volgende:
maar die aanbieding van t-mobile is opzich wel aantrekkelijk... 16.50 per maand voor 2 jaar maar krijg je de W800i gratis![]()
(en 150 belminuten per maand) komt je voor 2 jaar op een totaal van zo rond de 400 euries
Had ik eerst inderdaad ook, maar volgens mij heb ik dat ergens bij profielen veranderd. Immers, als je de headset aansluit geeft 'ie aan profiel: headset. Als je in dit profiel de geluiden van smsjes en inkomend op stil zet moet het verholpen zijn (meende dat ik dat zo opgelost had, heb m'n gsm nu even niet bij de hand, maar zal het wel even voor je opzoeken als dit niet werkt )quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:47 schreef rblommers het volgende:
ik heb de telefoon ook sinds kort, maar met de headset op geeft de telefoon geluidjes van smsjes/inkomende gesprekken gewoon nog door via de speaker. Ik kan geen instelling vinden waar ik het mee aan kan passen, hebben meer mensen hier ervaring mee? (of beter nog: een oplossing?)
Je kan de W800i/W810i nemen icm met een Flex 20 ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:58 schreef Gelderland het volgende:
maar kan je die telefoon ook i.c.m Flex 20 nemen dan(bij wekle shop?) En je zegt dan kom je op 430, máár minder minuten
Heb je dan meer smstegoed ofsow? (ik zie dat er bij t-mobile een aanbieding is voor de Nokia N70 i.c.m de Flex 20 voor 2 jaar)
Haha, zou mooi zijn ik ben ook van plan de W810i icm Flex20 te nemen (mijn abbo loopt 1 april afquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:48 schreef Gelderland het volgende:
okej, nu ff een shop zoeken waar ik de W810i (want is lijkt me beter dan dan W800i) kan nemen i.c.m t-mobile abbovoor 20 euro per maand
en t-mobile bellen of dit ook kan (dat mijn abbo die eind maart afloopt, verlengd kan worden met andere t-mobile abbo, de flex 20)
Of een Flex 30 1 jaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, dan kom je op ¤ 396,-. Maar als je ook af en toe SMS't kan je beter een Flex 20 nemen; dan heb je de eerste 5 maanden 50% abonnementskorting. Dan kom je dus op ¤ 430,-.Maar dan heb je dus wel wat minder minuten per maand
Ja das ook wel een goeie. Ik was helemaal vergeten dat je hem na 6 maanden kon verlagenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:04 schreef TimmyAsd het volgende:
En dan na 6 maanden verlagen naar flex 25 natuurlijk
Kom je op 180 + 150 = 330
bij welke shop? Maarja, moet ja na 1 jaar al nieuwe abbo afsluiten...dan is 2 jaar denk ik goedkoper of nietquote:
Belcompanyquote:Op zondag 5 maart 2006 13:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
bij welke shop? Maarja, moet ja na 1 jaar al nieuwe abbo afsluiten...dan is 2 jaar denk ik goedkoper of niet
Opzich is het wel aardig, maar je bent wel steeds ¤ 30/¤ 25 per maand kwijt ipv ¤ 20. Dat moet je wel kunnen missen als studentquote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Belcompany
En na 1 jaar mag je doen wat je wilt, levert je toestel meer op dan na 2 jaar en sluit je weer een nieuwe af met een mooi toestel
't ging toch om de W800i en niet op de W810i ?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Opzich is het wel aardig, maar je bent wel steeds ¤ 30/¤ 25 per maand kwijt ipv ¤ 20. Dat moet je wel kunnen missen als student![]()
-edit- krijgt Belcompany de W810i eigenlijk wel ? Hij staat zelfs nog niet bij de verwachte toestellen![]()
Weet ik, maar ik vroeg me af of misschien iemand al wat meer wist over de W810iquote:Op zondag 5 maart 2006 13:34 schreef Gelderland het volgende:
[..]
't ging toch om de W800i en niet op de W810i ?
Ja, jammer genoeg wel...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Duurt nog wel ff
waar kan je die dopjes halen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef Skv het volgende:
Wel, de oordopjes zin gratis.
Die dopjes die je in je oren ramt.
Zo\'n headset is iig duurder ja. Maar de dopjes zelf zijn gratis.
Naja er zijn een aantal winkels (ik weet uit mijn hoiofd ff niet welke) die zeggen dat ze hem binnen nu en 1 week binnen krijgen...quote:Op zondag 5 maart 2006 16:22 schreef Gelderland het volgende:
jammer genoeg wel ja, want moet deze maand (dus binnen paar weken) een nieuw abbo (en dus toestel) hebben... hmmz
Ik weet van Belzaak.nl en GSMExpress.nl zeker dat zij hem hebben/krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:37 schreef Gelderland het volgende:
nja dat wel.... bij telecomvergelijker staat iig nog niets bij welke shops... zal morgen ff de stad in gaan voor leuke aanbiedingen
aha okej...maar zie dat deze telefoon wél voornamelijk gericht is op muziek...terwijl ik al een ipod heb dus beetje nutteloosquote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet van Belzaak.nl en GSMExpress.nl zeker dat zij hem hebben/krijgen.
-edit- The Phonehouse en Telefonie.nl hebben hem ook
je kan er in principe alles op gooien via de datakabel, alleen je telefoon kan niet alles openen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef denthemen het volgende:
help! ik heb ff jullie hulp nodig, als ik een tekstbestand via mijn computer wil overzetten op mijn mobiel, wat voor bestand moet het dan zijn? of is dit niet mogelijk?
probleem is dat je dan helemaal geen geluid meer krijgt bij smsjes/gesprekken toch? En ik wil graag het geluid over mijn headset krijgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:41 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Had ik eerst inderdaad ook, maar volgens mij heb ik dat ergens bij profielen veranderd. Immers, als je de headset aansluit geeft 'ie aan profiel: headset. Als je in dit profiel de geluiden van smsjes en inkomend op stil zet moet het verholpen zijn (meende dat ik dat zo opgelost had, heb m'n gsm nu even niet bij de hand, maar zal het wel even voor je opzoeken als dit niet werkt )
Ja klopt, op belzaak.nl kan je hem al bestellen en dan heb je hem als het goed is met 4 werkdagen!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet van Belzaak.nl en GSMExpress.nl zeker dat zij hem hebben/krijgen.
-edit- The Phonehouse en Telefonie.nl hebben hem ook
Ik heb het geluid (smsjes/bellen) gewoon via mijn headset.. Staat gewoon op stilquote:Op maandag 6 maart 2006 08:06 schreef rblommers het volgende:
[..]
probleem is dat je dan helemaal geen geluid meer krijgt bij smsjes/gesprekken toch? En ik wil graag het geluid over mijn headset krijgen
Klopt, GSMExpress krijgt het hem half maart zeker binnenquote:Op maandag 6 maart 2006 08:42 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja klopt, op belzaak.nl kan je hem al bestellen en dan heb je hem als het goed is met 4 werkdagen!
Ja, maar wat zou datquote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef Gelderland het volgende:
maar de W810i is vooral gericht op muziek hé... !?Ik bedoel..das voor mij iig NIET zo handig aangezien ik al een ipod heb
Ga morgen maar eens langs wat winkels telefoons kijken...
So what. Ik heb mijn iPod de deur uitgedaan voor m'n telefoon.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef Gelderland het volgende:
maar de W810i is vooral gericht op muziek hé... !?Ik bedoel..das voor mij iig NIET zo handig aangezien ik al een ipod heb
Ga morgen maar eens langs wat winkels telefoons kijken...
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Groei een piemel en je begrijpt het meteen!
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Groei een piemel en je begrijpt het meteen!
volgens mij gaat het van zacht naar hard, athans met MP3 wakker worden gaat dat zo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:12 schreef IraQiPoinT het volgende:
Hoi, ik wil graag de volume aanpassen waarmee mijn radiowekker afgaat, hoe doe ik dit? Kan iemand mij de instellingen van een profiel geven? Vanochtend wakker geworden met de radio op hardst..niet prettig! Ik heb alles geprobeerd, op stil gezet, volume 0 etc maar niets lijkt te helpen. Iemand ideetjes?
Een van de vele nadelen van deze telefoon. Ze zijn helaas niet zo doordacht als nokia's.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:12 schreef IraQiPoinT het volgende:
Hoi, ik wil graag de volume aanpassen waarmee mijn radiowekker afgaat, hoe doe ik dit? Kan iemand mij de instellingen van een profiel geven? Vanochtend wakker geworden met de radio op hardst..niet prettig! Ik heb alles geprobeerd, op stil gezet, volume 0 etc maar niets lijkt te helpen. Iemand ideetjes?
Openen vanuit de mediaplayer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:32 schreef IraQiPoinT het volgende:
Nog een vraagie dan maar, weet iemand hoe ik video's voor- en achteruit spoel? Ik kan een film wel op pauze zetten, maar als ik met de scrolding naar links/rechts ga krijg ik een volgende video uit de playlist..
een van de vele nadelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Een van de vele nadelen van deze telefoon. Ze zijn helaas niet zo doordacht als nokia's.
Doen we niet meer aan, boeit toch geen ene flikker.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
Kapot, ding opsturen naar sony en je krijgt een nieuwequote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:41 schreef Jurrio het volgende:
****** M'n phone herkent ineens de MC niet meer, nadat ik hem 1x uit de telefoon had gehaald. En op de pc herkent hij hem ook niet meer....zal maar eens even de vorige topics uitpluizen
Hoe dat zo? Waarom is hij kapot dan? Dat het niet met de filmware/drivers te maken heeft, lijkt mij ook wel logisch op zich, maar misschien kan het op een andere manier verholpen worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:45 schreef Boink het volgende:
[..]
Kapot, ding opsturen naar sony en je krijgt een nieuwe
Geloof me, iemand die bij orange werkt had me verteld dat echt meer dan de helft van die dingen gewoon stuk gaan/zijn, soms al bji levering.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:51 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Waarom is hij kapot dan? Dat het niet met de filmware/drivers te maken heeft, lijkt mij ook wel logisch op zich, maar misschien kan het op een andere manier verholpen worden.
Zelfde als ik dus. This is fucked upquote:Op zondag 20 november 2005 18:17 schreef darkshadow83 het volgende:
Ik ben nu sinds 1 dag in het bezit van deze foon.. Allemaal leuk en aardig, totdat ik de firmware geupdate had.. Het ergste wat ik mijn telefoon aan kon doen
Ik zit nu dus met een overleden MSIk kan er helemaal niets meer mee, geen enkel apparaat wil de MS nog lezen. Dus een format zit er ook niet in. Gelukkig heb ik nog een MS van mn psp, dan misbruik ik die maar zolang. De usb datakabel mag voorlopig niet binnen een straal van een kilometer bij mijn pc en W800i komen
Morgen maar ff de leverancier mailen of ik de MS mag omwisselen zonder het complete toestel mee te zenden. Kan hem nu al niet meer missen, tis echt een fijn ding
Neehoor. Dat had slechts één Fok!er. Over het algemeen zijn de meeste gebruikers van ge-update filmware wel positief! Dat van mij is gewoon iets heel anders.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Huh? Als je de firmware van de telefoon upgrade gaat je MC kapot?
Optyfen met die kutlijstquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef VrouwTheelepel het volgende:
We horen je over een week of 3 wel weer dan... dat gaat zooooo veel langer durenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vandaag naar mijn dialer gebracht en heb er een leentelefoon voor teruggekregen, gare Nokia 3210en kwam erachter dat al mijn telefoonnummers in de telefoon zelf stonden en niet in de sim, dus ben nu ook nog alle nr's kwijt
![]()
Over 1,5 a 2 weken heb ik mijn vertrouwde w800 weer terug!![]()
Ik had hiervoor een 2 jarig abonnement met een Samsung E700, na anderhalf jaar was die telefoon compleet gaat, toen het abonnement afgemakt met een tweedehands Nokia 7210. Wou eigenlijk met een nieuw abonnement wachten op de W810i, maar vanwege de onzekerheid over de leverdatum maar gewoon voor een 1 jarig abonnement met een W800i gegaan, ook een heel leuk dingetje en over een jaar zien we wel weerquote:Op zondag 12 maart 2006 04:56 schreef stijgende_ster het volgende:
Nou, ik hoorde nu weer de de W810i pas ergens in juni dit jaar verkrijgbaar is! Weet iemand hier meer over?
Ik weet het...misschien een tip voor degenen die binnenkort een nieuwe telefoon bestellen: neem niet een telefoon van de eerste generatie. w800i was de eerste walkmantelefoon en dat uit zich in kinderziektes. Trouwens, hetzelfde komt ook veel voor (dat zei de winkelier) bij de k750i.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:24 schreef Nathox het volgende:
[..]
We horen je over een week of 3 wel weer dan... dat gaat zooooo veel langer duren![]()
Wel minder van je nummers
Haha, nee manquote:Op zondag 12 maart 2006 04:56 schreef stijgende_ster het volgende:
Nou, ik hoorde nu weer de de W810i pas ergens in juni dit jaar verkrijgbaar is! Weet iemand hier meer over?
Als je de vorige topics terugleest, zie je dat het volgende veel voorkomt:quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef FritsFluitketel het volgende:
Jurrio welke kuren heeft de W800i?
Ik heb hem nu sinds vrijdag en nog niks ontdekt en ongeveer alles wel geprobeerd
Die MC-problemen zijn opgelost met de nieuwe firmware.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Als je de vorige topics terugleest, zie je dat het volgende veel voorkomt:
- de memory card wordt niet herkend, zowel door de telefoon zelf als door de computer. Als dit vanaf het begin al zo is, kan je proberen je filmware te upgraden via de site. Zelf heb ik dit nooit gehad, hij kapte er bij mij gewoon ineens mee. Daarvoor heb ik ook nooit echt problemen gehad. Nouja alleen het upgraden ging niet helemaal goed, maar dat had ook zo zijn oorzaken. Als je ervoor zorgt dat je de goede drivers op de pc hebt, kan er relatief weinig misgaan.
Bovendien zou het uploaden van muziek van de pc naar de telefoon tergend langzaam gaan. Echter, via omwegen (lees maar terug in de topics) kan je dit oevre ook ongedaan maken.
Verder klaagden er mensen over het punt dat de telefoon een geluid maakt als je een foto maakt of filmpje begint, de shuttersound genaamd. Dit kan heel storend zijn, als je bijvoorbeeld een foto probeert te maken in de natuur.
Daarbij zou hij soms lang de tijd nemen om foto's te laden etc maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee. Ik was er gewoon heel blij mee en baal nu dat ik 2 weken zonder moet doen.
Dat is wat ik ervan weet.
nou ik heb ook ff gegoogled. en volgensmij is dat DaVinci een manier om je telefoon te 'flashen'..quote:Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
Dat pookje vind ik wel zo relaxt
Tis heel ff wennen, maar daarna
Bullpit > DaVinci site? Ik denk dat ik maar ff Google aanslinger
Real Football 2005quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:14 schreef peksin het volgende:
Heb m sinds vandaag binnen, 2 jaar orange 32,50 maar betaal maar 16,25! Toch leuk, en heb nog een vraag: Weet iemand een echt leuk mobiel spel?
Daarom heb ik de W800i genomen bij een aanbieding, waardoor ik over een jaar weer een nieuwe kanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:07 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik baal... Mijn abbonement is 5 maart afgelopen en ik zit nog steeds te wachten tot die klote W810i uitkomt!
* en dan de rechterknop onder 'blok aan'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef JufAnneloes het volgende:
Ik heb hem nu dus ook in mijn bezit, alleen vraag ik me af hoe ik de toetsblokkering aanzet. Deze heb ik helaas nog niet kunnen ontdekken. Wie kan me helpen?
(Ik heb nu geen tijd om dit hele topic door te spitten helaas..., maar dat ga ik zeker zeer snel doen...)
juist, maar ik heb ook nooit ontkend blond te zijnquote:
niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ff vraagje: Hoe kan ik mijn liedjes in de afspeellijst verplaatsen zonder een echte playlist te maken?
converteren naar .3pg je moet ff googlen naar een converteer programmatje.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Konijn het volgende:
Weet iemand hoe ik .wmv filmpjes kan laten afspelen op mijn w800i?
Nee. Het gaat bij mij op volgorde van het in mijn telefoon zetten..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
niet?
volgens mij is het gewoon alfabetisch.
Volgens mij heb ik dat ook. De nummers, die het langst in de telefoon staan, staan bovenaan. Echter, omdat ik hem altijd op shuffle heb staan of een playlist kies, heb ik er nooit last van. En nu al helemaal niet omdat ik alles opnieuw erop moet zetten.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee. Het gaat bij mij op volgorde van het in mijn telefoon zetten..
Denk dat dat idd het beste isquote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef Jurrio het volgende:
Misschien kan je alle uitgezochte nummers eerst op je pc in een aparte map zetten en dan naar jouw gelang ze in de mobiel droppen?
daarom staan ze bij mij waarschijnlijk alfabetisch.. (of 01, 02, 03 enz) ik flikker ze er nl alleen als complete mapjes op. Dus: Hardstyle top 100 \ CD 1 \ en dan een zooitje tracks.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook. De nummers, die het langst in de telefoon staan, staan bovenaan. Echter, omdat ik hem altijd op shuffle heb staan of een playlist kies, heb ik er nooit last van. En nu al helemaal niet omdat ik alles opnieuw erop moet zetten.
Misschien kan je alle uitgezochte nummers eerst op je pc in een aparte map zetten en dan naar jouw gelang ze in de mobiel droppen?
vervang het dan meteen door een andere set dopjesquote:Op maandag 20 maart 2006 22:45 schreef Skv het volgende:
Wie gebruikt zijn headset niet en verkoopt mij dat bovenste stukje (boven de microfoon)?
neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:08 schreef pekel het volgende:
Kan ik die 2 plaatjes echt niet verwijderen op een manier?
Wat voor investering?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:01 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
vervang het dan meteen door een andere set dopjes![]()
bedoel, voor een kleine investering heb je een set dopjes (zelfde technologie, ook die dingen die je diep in je oor moet frotten) met een geluidskwaliteitje waar SE zachtjes van gaat huilen![]()
Ik kan er, denk ik, nog wel een voor je regelen, vriend van me heeft ook een W800i met Philips oortjes..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:59 schreef Skv het volgende:
Heeft er iemand een headset (dat bovenste stukje) over, die niet gebruikt is?
Dus alleen dat stuk boven het microfoontje.. Die wil ik wel overnemen
Mijne gaat kapot, ik zie al die draadjes zitten enzo
ruilen voor het onderste stuk?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:59 schreef Skv het volgende:
Heeft er iemand een headset (dat bovenste stukje) over, die niet gebruikt is?
Dus alleen dat stuk boven het microfoontje.. Die wil ik wel overnemen
Mijne gaat kapot, ik zie al die draadjes zitten enzo
Zou tof zijn. Wil je dan ook even vragen wat 'ie er voor wil hebben?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik kan er, denk ik, nog wel een voor je regelen, vriend van me heeft ook een W800i met Philips oortjes..
Zal het straks even vragen, Ik heb zelf mijn W800i oortjes al verkocht..![]()
Dat had ik dus ook met mijn memory card, alleen die was kapot en toch moest ik mijn hele telefoon meegeven. Gelukkig was hij al na 1 week klaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef Whizzkith het volgende:
Erg jammer trouwens, dat je voor reparatie van je headset de headset EN telefoon op moet sturen... Geen mogelijkheid om onderstuk van headset bij SE te kopen (dat ging met die dopjes ook erg makkelijk, gratis zelfs).. Dus ik moet OF de hele boel 2 week weggeven OF een nieuwe headset van 30/40 euro kopen![]()
die jad files heb je niet nodig, dat is alleen voor die gare nokia's die hebben een jad en jar file nodig, gewoon de jar file in map overige flikkeren en dan installerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:27 schreef Version1 het volgende:
Ik wil een spelletje installeren en nu heb ik een jad file en een rar file gedownload. Heb alle files in de map overige gezet en als ik dan er heen ga, en de jad file selecteer dan vraagt-ie of ik em wil installeren. Vervolgens geeft ie aan dat de bewerking is misluktHoe moet ik nu precies doen zz?
thanks, het werkt nuquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:50 schreef Bullpit het volgende:
[..]
die jad files heb je niet nodig, dat is alleen voor die gare nokia's die hebben een jad en jar file nodig, gewoon de jar file in map overige flikkeren en dan installeren![]()
Dudequote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:55 schreef PallominnoXIII het volgende:
Schopje.
Mijn linker oordopje doet het ineens niet goed meer, alleen heel zacht
De telefoon en de headset dus ook zijn pas 2 dagen oud.![]()
Wat kan 't wezen?
Edit: ben er al achter, het kleine ''sponsje'' achter het plastic wat je oor in gaat was vuil(oorsmeer) En dat terwijl ik mijn oren goed schoonmaak
'neway, die heb ik schoongemaakt en het werkt weer prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |