Mooi is íe héquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:18 schreef pekel het volgende:
Precies na 1 week is mn telefoon binnengekomen![]()
Vind ik nou jammer. Bijna alle telefoons van SE zagen er de afgelopen tijd zeer relaxt uit en dan krijg je dit. Ik vind hem er niet uitzienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:08 schreef Oosthoek het volgende:
Er is weer een nieuwe telg, de W300.
http://www.nu.nl/news/684(...)on_nummer_zeven.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De W810i is exact even duur als de W800i hoor. De opleverdatum is iets naar voren verplaatst; over twee weken krijgen de eerste winkels de W810i binnen. Pijzen staan hier al btw.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik mag eind maart ook een nieuw speeltje uitkiezen! Ik wil eigenlijk de W810i maar de vraag is of hij dan al voor een prijs vergelijkbaar met de W800i te krijgen is! (55 euro icm abbo) Anders wordt het de W800i.
Hee thnx!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De W810i is exact even duur als de W800i hoor. De opleverdatum is iets naar voren verplaatst; over twee weken krijgen de eerste winkels de W810i binnen. Pijzen staan hier al btw.
Klopt, op de site staat hij nog op begin april. Maar na een belletje bleek dat hij tussen nu en 2 weken wordt geleverdquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:29 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hee thnx!
Maar bij een Orange 32,50 is de W800i normaal 55 euro. De W810i staat daar voor 108 ofzo.. Dus hij zal wel iets duurder zijn. Maar heeel gunstig dat de 810 eerder uitkomt!![]()
-edit-
De w800 is op die site voor dezelfde prijs.
Alleen staat dat de levering in april pas is.
Ja inderdaad, het topic is ook al behoorlijk dood en er zijn alweer nieuwere versies. Dus wat mij betreft kan dat ding wel uit de OP.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:16 schreef Skv het volgende:
Laat die hele kutlijst toch, er zijn nu toch al zoveel mensen die dat ding hebben, bijzonder is het al niet meer.
De voorgaande topics gingen totaal niet snel meer en dat zal na verloop van tijd echt niet sneller gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:52 schreef pekel het volgende:
Wat versta jij onder een dood topic? Een topic waar 10 minuten niet is in gereageerd?
Heb tot nu toe nog geen klachten over de telefoon. Leuk ding
Njah, ik zie al een aantal vaste users die redelijk vaak hier posten. Dit topic kan hier mooi zo blijven, lijkt mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
De voorgaande topics gingen totaal niet snel meer en dat zal na verloop van tijd echt niet sneller gaan.
Ja, ik heb ook msn op mijn telefoon, eMSN.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef Gamedemon het volgende:
Is het mogelijk om MSN op me w800i te draaien?
en weet iemand mischien of ik me hotmail kan instellen op me telefoon?
bedankt enzo
Ik heb het niet over het topic, maar over de enorme lijst met namen die telkens opnieuw wordt gepost.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:12 schreef pekel het volgende:
[..]
Njah, ik zie al een aantal vaste users die redelijk vaak hier posten. Dit topic kan hier mooi zo blijven, lijkt mij.
En desnoods gaat het langzaam, who gives a fuck?
DIe mag van mij ook wel wegblijven ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het topic, maar over de enorme lijst met namen die telkens opnieuw wordt gepost.
Ah ok, ff googlen dan thanks.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook msn op mijn telefoon, eMSN.
Je hotmail, moet je gewoon opera mini erop zetten.. Weet alleen zo niet meer waar ik ze vandaag heb..Een van die 2 sites met heeel veel W800i stuff.. Ze stonden eerst bij favorieten, maar die zijn pas gewist.. :S
Ik heb deze lijst uit de OP gehaald, aangezien deze toch niet echt handig is en niks aan het topic toevoegd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:00 schreef pekel het volgende:
[..]
DIe mag van mij ook wel wegblijven ja.
Het lukt mij ook nog niet met Hiquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
kut ik krijg maar geen connectie met dat gare t-mobile
fujitsu siemense amilo 1310quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef denthemen het volgende:
ik las dat mensen card readers gebruikte om dingen erop te zetten, welke card reader gebruiken jullie? waar heb je hem vandaan en hoe duur was hij?
Ik gebruik een cardreader bij de mediamarkt weg, weet het merk zo niet uit m'n hoofd, kostte iets van 10 of 15 euro geloof ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef denthemen het volgende:
ik las dat mensen card readers gebruikte om dingen erop te zetten, welke card reader gebruiken jullie? waar heb je hem vandaan en hoe duur was hij?
De W810i loopt al een beetje door dit topic heenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:41 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik weet dat ie hier niet helemaal thuis hoort, maar het is toch de opvolger van de W800i
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1100992
Ja, dat heb ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Gelderland het volgende:
Bij www.t-mobile.nl is deze telefoon 'te koop' i.c.m met een Relax Web 150 abbo (2 jaar) voor 16.50 per maand... is dit iets?
Jep.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:34 schreef Gelderland het volgende:
en dan betaal je dus voor 2 jaar ALLES in totaal dus mét telefoon 396 euroOpzich wel te doen omdat je daarna die telefoon mag houden en ik wel zo'n 2.5 haar met een telefoon kan doen....
Dat wordt dan dus 198 per jaar en kan je per maand 150 minuten bellen.....
Ze zijn gelocked, maar die kan je (ik dacht na een half jaar) gratis laten verwijderen. Het kan dacht ik ook eerder, maar dan moet je er fiks voor betalen (behalve als je het illegaal doet natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ok laatste 2 vragen:
isie simlock vrijEn hoeveel kosten smsjes, weet jij dat zo?
Ik ga hetzelfde doen, maar probeer de W810i te nemen. Als dat niet lukt ga ik ook voor de W800iquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:12 schreef Gelderland het volgende:
ok, nja moet ik gewoon nummerbehoud doenwant heb nu ook al van t-mobile een abbo die loopt deze maand af dus wil ik verlengen en dan een nieuw abbo en dat wordt waarss die met de W800i
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:26 schreef Gelderland het volgende:
maar voor hoeveel per maand heb je de W810i dan(via welke shop?) of weet j edat ook nog niet?
ff lekker mezelf quotenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:30 schreef Bravebart het volgende:
Eindelijk richtprijzen voor de W810i gevondenHij is exact even duur als de W800i
Klik!
idem hierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen, maar probeer de W810i te nemen. Als dat niet lukt ga ik ook voor de W800i![]()
Maaaaarrrr..... De W800i was (ik dacht) gewoon in de Orangeshop €55 bij een abbo van 32,50. Op jouw sitetje 108quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
ff lekker mezelf quotenEr zijn onderhand een hoop andere shops die hem ook al hebben. GSMExpress was toen nog de enige. Bijna alle grote (internet)winkels hebben hem al op hun site staan of weten wanneer hij ongeveer komt...
Ja, dat is wel wat vaag; of je nou een € 32,50 of een € 82,50 neemt (€ 50 verschil ! p/maand) je betaalt € 108. Dus dat snap ik ook niet helemaal. Maar zoals ik al zei, er zijn onderhand zat andere winkels die hem al hebben (Belzaak.nl bijvoorbeeld ook al...)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:49 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Maaaaarrrr..... De W800i was (ik dacht) gewoon in de Orangeshop €55 bij een abbo van 32,50. Op jouw sitetje 108.
Klopt, dan kom je op € 396,-. Maar als je ook af en toe SMS't kan je beter een Flex 20 nemen; dan heb je de eerste 5 maanden 50% abonnementskorting. Dan kom je dus op € 430,-.Maar dan heb je dus wel wat minder minuten per maandquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:32 schreef Gelderland het volgende:
maar die aanbieding van t-mobile is opzich wel aantrekkelijk... 16.50 per maand voor 2 jaar maar krijg je de W800i gratis![]()
(en 150 belminuten per maand) komt je voor 2 jaar op een totaal van zo rond de 400 euries
Had ik eerst inderdaad ook, maar volgens mij heb ik dat ergens bij profielen veranderd. Immers, als je de headset aansluit geeft 'ie aan profiel: headset. Als je in dit profiel de geluiden van smsjes en inkomend op stil zet moet het verholpen zijn (meende dat ik dat zo opgelost had, heb m'n gsm nu even niet bij de hand, maar zal het wel even voor je opzoeken als dit niet werkt )quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:47 schreef rblommers het volgende:
ik heb de telefoon ook sinds kort, maar met de headset op geeft de telefoon geluidjes van smsjes/inkomende gesprekken gewoon nog door via de speaker. Ik kan geen instelling vinden waar ik het mee aan kan passen, hebben meer mensen hier ervaring mee? (of beter nog: een oplossing?)
Je kan de W800i/W810i nemen icm met een Flex 20 ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:58 schreef Gelderland het volgende:
maar kan je die telefoon ook i.c.m Flex 20 nemen dan(bij wekle shop?) En je zegt dan kom je op 430, máár minder minuten
Heb je dan meer smstegoed ofsow? (ik zie dat er bij t-mobile een aanbieding is voor de Nokia N70 i.c.m de Flex 20 voor 2 jaar)
Haha, zou mooi zijn ik ben ook van plan de W810i icm Flex20 te nemen (mijn abbo loopt 1 april afquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:48 schreef Gelderland het volgende:
okej, nu ff een shop zoeken waar ik de W810i (want is lijkt me beter dan dan W800i) kan nemen i.c.m t-mobile abbovoor 20 euro per maand
en t-mobile bellen of dit ook kan (dat mijn abbo die eind maart afloopt, verlengd kan worden met andere t-mobile abbo, de flex 20)
Of een Flex 30 1 jaarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, dan kom je op € 396,-. Maar als je ook af en toe SMS't kan je beter een Flex 20 nemen; dan heb je de eerste 5 maanden 50% abonnementskorting. Dan kom je dus op € 430,-.Maar dan heb je dus wel wat minder minuten per maand
Ja das ook wel een goeie. Ik was helemaal vergeten dat je hem na 6 maanden kon verlagenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:04 schreef TimmyAsd het volgende:
En dan na 6 maanden verlagen naar flex 25 natuurlijk
Kom je op 180 + 150 = 330
bij welke shop? Maarja, moet ja na 1 jaar al nieuwe abbo afsluiten...dan is 2 jaar denk ik goedkoper of nietquote:
Belcompanyquote:Op zondag 5 maart 2006 13:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
bij welke shop? Maarja, moet ja na 1 jaar al nieuwe abbo afsluiten...dan is 2 jaar denk ik goedkoper of niet
Opzich is het wel aardig, maar je bent wel steeds € 30/€ 25 per maand kwijt ipv € 20. Dat moet je wel kunnen missen als studentquote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Belcompany
En na 1 jaar mag je doen wat je wilt, levert je toestel meer op dan na 2 jaar en sluit je weer een nieuwe af met een mooi toestel
't ging toch om de W800i en niet op de W810i ?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Opzich is het wel aardig, maar je bent wel steeds € 30/€ 25 per maand kwijt ipv € 20. Dat moet je wel kunnen missen als student![]()
-edit- krijgt Belcompany de W810i eigenlijk wel ? Hij staat zelfs nog niet bij de verwachte toestellen![]()
Weet ik, maar ik vroeg me af of misschien iemand al wat meer wist over de W810iquote:Op zondag 5 maart 2006 13:34 schreef Gelderland het volgende:
[..]
't ging toch om de W800i en niet op de W810i ?
Ja, jammer genoeg wel...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Duurt nog wel ff
waar kan je die dopjes halen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef Skv het volgende:
Wel, de oordopjes zin gratis.
Die dopjes die je in je oren ramt.
Zo\'n headset is iig duurder ja. Maar de dopjes zelf zijn gratis.
Naja er zijn een aantal winkels (ik weet uit mijn hoiofd ff niet welke) die zeggen dat ze hem binnen nu en 1 week binnen krijgen...quote:Op zondag 5 maart 2006 16:22 schreef Gelderland het volgende:
jammer genoeg wel ja, want moet deze maand (dus binnen paar weken) een nieuw abbo (en dus toestel) hebben... hmmz
Ik weet van Belzaak.nl en GSMExpress.nl zeker dat zij hem hebben/krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:37 schreef Gelderland het volgende:
nja dat wel.... bij telecomvergelijker staat iig nog niets bij welke shops... zal morgen ff de stad in gaan voor leuke aanbiedingen
aha okej...maar zie dat deze telefoon wél voornamelijk gericht is op muziek...terwijl ik al een ipod heb dus beetje nutteloosquote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet van Belzaak.nl en GSMExpress.nl zeker dat zij hem hebben/krijgen.
-edit- The Phonehouse en Telefonie.nl hebben hem ook
je kan er in principe alles op gooien via de datakabel, alleen je telefoon kan niet alles openen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef denthemen het volgende:
help! ik heb ff jullie hulp nodig, als ik een tekstbestand via mijn computer wil overzetten op mijn mobiel, wat voor bestand moet het dan zijn? of is dit niet mogelijk?
probleem is dat je dan helemaal geen geluid meer krijgt bij smsjes/gesprekken toch? En ik wil graag het geluid over mijn headset krijgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:41 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Had ik eerst inderdaad ook, maar volgens mij heb ik dat ergens bij profielen veranderd. Immers, als je de headset aansluit geeft 'ie aan profiel: headset. Als je in dit profiel de geluiden van smsjes en inkomend op stil zet moet het verholpen zijn (meende dat ik dat zo opgelost had, heb m'n gsm nu even niet bij de hand, maar zal het wel even voor je opzoeken als dit niet werkt )
Ja klopt, op belzaak.nl kan je hem al bestellen en dan heb je hem als het goed is met 4 werkdagen!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet van Belzaak.nl en GSMExpress.nl zeker dat zij hem hebben/krijgen.
-edit- The Phonehouse en Telefonie.nl hebben hem ook
Ik heb het geluid (smsjes/bellen) gewoon via mijn headset.. Staat gewoon op stilquote:Op maandag 6 maart 2006 08:06 schreef rblommers het volgende:
[..]
probleem is dat je dan helemaal geen geluid meer krijgt bij smsjes/gesprekken toch? En ik wil graag het geluid over mijn headset krijgen
Klopt, GSMExpress krijgt het hem half maart zeker binnenquote:Op maandag 6 maart 2006 08:42 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja klopt, op belzaak.nl kan je hem al bestellen en dan heb je hem als het goed is met 4 werkdagen!
Ja, maar wat zou datquote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef Gelderland het volgende:
maar de W810i is vooral gericht op muziek hé... !?Ik bedoel..das voor mij iig NIET zo handig aangezien ik al een ipod heb
Ga morgen maar eens langs wat winkels telefoons kijken...
So what. Ik heb mijn iPod de deur uitgedaan voor m'n telefoon.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef Gelderland het volgende:
maar de W810i is vooral gericht op muziek hé... !?Ik bedoel..das voor mij iig NIET zo handig aangezien ik al een ipod heb
Ga morgen maar eens langs wat winkels telefoons kijken...
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Groei een piemel en je begrijpt het meteen!
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Groei een piemel en je begrijpt het meteen!
volgens mij gaat het van zacht naar hard, athans met MP3 wakker worden gaat dat zo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:12 schreef IraQiPoinT het volgende:
Hoi, ik wil graag de volume aanpassen waarmee mijn radiowekker afgaat, hoe doe ik dit? Kan iemand mij de instellingen van een profiel geven? Vanochtend wakker geworden met de radio op hardst..niet prettig! Ik heb alles geprobeerd, op stil gezet, volume 0 etc maar niets lijkt te helpen. Iemand ideetjes?
Een van de vele nadelen van deze telefoon. Ze zijn helaas niet zo doordacht als nokia's.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:12 schreef IraQiPoinT het volgende:
Hoi, ik wil graag de volume aanpassen waarmee mijn radiowekker afgaat, hoe doe ik dit? Kan iemand mij de instellingen van een profiel geven? Vanochtend wakker geworden met de radio op hardst..niet prettig! Ik heb alles geprobeerd, op stil gezet, volume 0 etc maar niets lijkt te helpen. Iemand ideetjes?
Openen vanuit de mediaplayer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:32 schreef IraQiPoinT het volgende:
Nog een vraagie dan maar, weet iemand hoe ik video's voor- en achteruit spoel? Ik kan een film wel op pauze zetten, maar als ik met de scrolding naar links/rechts ga krijg ik een volgende video uit de playlist..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |