aha okej...maar zie dat deze telefoon wél voornamelijk gericht is op muziek...terwijl ik al een ipod heb dus beetje nutteloosquote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet van Belzaak.nl en GSMExpress.nl zeker dat zij hem hebben/krijgen.
-edit- The Phonehouse en Telefonie.nl hebben hem ook
je kan er in principe alles op gooien via de datakabel, alleen je telefoon kan niet alles openen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef denthemen het volgende:
help! ik heb ff jullie hulp nodig, als ik een tekstbestand via mijn computer wil overzetten op mijn mobiel, wat voor bestand moet het dan zijn? of is dit niet mogelijk?
probleem is dat je dan helemaal geen geluid meer krijgt bij smsjes/gesprekken toch? En ik wil graag het geluid over mijn headset krijgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:41 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Had ik eerst inderdaad ook, maar volgens mij heb ik dat ergens bij profielen veranderd. Immers, als je de headset aansluit geeft 'ie aan profiel: headset. Als je in dit profiel de geluiden van smsjes en inkomend op stil zet moet het verholpen zijn (meende dat ik dat zo opgelost had, heb m'n gsm nu even niet bij de hand, maar zal het wel even voor je opzoeken als dit niet werkt )
Ja klopt, op belzaak.nl kan je hem al bestellen en dan heb je hem als het goed is met 4 werkdagen!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet van Belzaak.nl en GSMExpress.nl zeker dat zij hem hebben/krijgen.
-edit- The Phonehouse en Telefonie.nl hebben hem ook
Ik heb het geluid (smsjes/bellen) gewoon via mijn headset.. Staat gewoon op stilquote:Op maandag 6 maart 2006 08:06 schreef rblommers het volgende:
[..]
probleem is dat je dan helemaal geen geluid meer krijgt bij smsjes/gesprekken toch? En ik wil graag het geluid over mijn headset krijgen
Klopt, GSMExpress krijgt het hem half maart zeker binnenquote:Op maandag 6 maart 2006 08:42 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja klopt, op belzaak.nl kan je hem al bestellen en dan heb je hem als het goed is met 4 werkdagen!
Ja, maar wat zou datquote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef Gelderland het volgende:
maar de W810i is vooral gericht op muziek hé... !?Ik bedoel..das voor mij iig NIET zo handig aangezien ik al een ipod heb
Ga morgen maar eens langs wat winkels telefoons kijken...
So what. Ik heb mijn iPod de deur uitgedaan voor m'n telefoon.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef Gelderland het volgende:
maar de W810i is vooral gericht op muziek hé... !?Ik bedoel..das voor mij iig NIET zo handig aangezien ik al een ipod heb
Ga morgen maar eens langs wat winkels telefoons kijken...
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Groei een piemel en je begrijpt het meteen!
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Groei een piemel en je begrijpt het meteen!
- icon?
volgens mij gaat het van zacht naar hard, athans met MP3 wakker worden gaat dat zo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:12 schreef IraQiPoinT het volgende:
Hoi, ik wil graag de volume aanpassen waarmee mijn radiowekker afgaat, hoe doe ik dit? Kan iemand mij de instellingen van een profiel geven? Vanochtend wakker geworden met de radio op hardst..niet prettig! Ik heb alles geprobeerd, op stil gezet, volume 0 etc maar niets lijkt te helpen. Iemand ideetjes?
Een van de vele nadelen van deze telefoon. Ze zijn helaas niet zo doordacht als nokia's.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:12 schreef IraQiPoinT het volgende:
Hoi, ik wil graag de volume aanpassen waarmee mijn radiowekker afgaat, hoe doe ik dit? Kan iemand mij de instellingen van een profiel geven? Vanochtend wakker geworden met de radio op hardst..niet prettig! Ik heb alles geprobeerd, op stil gezet, volume 0 etc maar niets lijkt te helpen. Iemand ideetjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |