DIe mag van mij ook wel wegblijven ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het topic, maar over de enorme lijst met namen die telkens opnieuw wordt gepost.
Ah ok, ff googlen dan thanks.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook msn op mijn telefoon, eMSN.
Je hotmail, moet je gewoon opera mini erop zetten.. Weet alleen zo niet meer waar ik ze vandaag heb..Een van die 2 sites met heeel veel W800i stuff.. Ze stonden eerst bij favorieten, maar die zijn pas gewist.. :S
Ik heb deze lijst uit de OP gehaald, aangezien deze toch niet echt handig is en niks aan het topic toevoegd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:00 schreef pekel het volgende:
[..]
DIe mag van mij ook wel wegblijven ja.
Het lukt mij ook nog niet met Hiquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
kut ik krijg maar geen connectie met dat gare t-mobile
fujitsu siemense amilo 1310quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef denthemen het volgende:
ik las dat mensen card readers gebruikte om dingen erop te zetten, welke card reader gebruiken jullie? waar heb je hem vandaan en hoe duur was hij?
Ik gebruik een cardreader bij de mediamarkt weg, weet het merk zo niet uit m'n hoofd, kostte iets van 10 of 15 euro geloof ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef denthemen het volgende:
ik las dat mensen card readers gebruikte om dingen erop te zetten, welke card reader gebruiken jullie? waar heb je hem vandaan en hoe duur was hij?
De W810i loopt al een beetje door dit topic heenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:41 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik weet dat ie hier niet helemaal thuis hoort, maar het is toch de opvolger van de W800i
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1100992
Ja, dat heb ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Gelderland het volgende:
Bij www.t-mobile.nl is deze telefoon 'te koop' i.c.m met een Relax Web 150 abbo (2 jaar) voor 16.50 per maand... is dit iets?
Jep.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:34 schreef Gelderland het volgende:
en dan betaal je dus voor 2 jaar ALLES in totaal dus mét telefoon 396 euroOpzich wel te doen omdat je daarna die telefoon mag houden en ik wel zo'n 2.5 haar met een telefoon kan doen....
Dat wordt dan dus 198 per jaar en kan je per maand 150 minuten bellen.....
Ze zijn gelocked, maar die kan je (ik dacht na een half jaar) gratis laten verwijderen. Het kan dacht ik ook eerder, maar dan moet je er fiks voor betalen (behalve als je het illegaal doet natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ok laatste 2 vragen:
isie simlock vrijEn hoeveel kosten smsjes, weet jij dat zo?
Ik ga hetzelfde doen, maar probeer de W810i te nemen. Als dat niet lukt ga ik ook voor de W800iquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:12 schreef Gelderland het volgende:
ok, nja moet ik gewoon nummerbehoud doenwant heb nu ook al van t-mobile een abbo die loopt deze maand af dus wil ik verlengen en dan een nieuw abbo en dat wordt waarss die met de W800i
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:26 schreef Gelderland het volgende:
maar voor hoeveel per maand heb je de W810i dan(via welke shop?) of weet j edat ook nog niet?
ff lekker mezelf quotenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:30 schreef Bravebart het volgende:
Eindelijk richtprijzen voor de W810i gevondenHij is exact even duur als de W800i
Klik!
idem hierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen, maar probeer de W810i te nemen. Als dat niet lukt ga ik ook voor de W800i![]()
Maaaaarrrr..... De W800i was (ik dacht) gewoon in de Orangeshop €55 bij een abbo van 32,50. Op jouw sitetje 108quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
ff lekker mezelf quotenEr zijn onderhand een hoop andere shops die hem ook al hebben. GSMExpress was toen nog de enige. Bijna alle grote (internet)winkels hebben hem al op hun site staan of weten wanneer hij ongeveer komt...
Ja, dat is wel wat vaag; of je nou een € 32,50 of een € 82,50 neemt (€ 50 verschil ! p/maand) je betaalt € 108. Dus dat snap ik ook niet helemaal. Maar zoals ik al zei, er zijn onderhand zat andere winkels die hem al hebben (Belzaak.nl bijvoorbeeld ook al...)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:49 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Maaaaarrrr..... De W800i was (ik dacht) gewoon in de Orangeshop €55 bij een abbo van 32,50. Op jouw sitetje 108.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |