* en dan de rechterknop onder 'blok aan'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef JufAnneloes het volgende:
Ik heb hem nu dus ook in mijn bezit, alleen vraag ik me af hoe ik de toetsblokkering aanzet. Deze heb ik helaas nog niet kunnen ontdekken. Wie kan me helpen?
(Ik heb nu geen tijd om dit hele topic door te spitten helaas..., maar dat ga ik zeker zeer snel doen...)
juist, maar ik heb ook nooit ontkend blond te zijnquote:
niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ff vraagje: Hoe kan ik mijn liedjes in de afspeellijst verplaatsen zonder een echte playlist te maken?
converteren naar .3pg je moet ff googlen naar een converteer programmatje.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Konijn het volgende:
Weet iemand hoe ik .wmv filmpjes kan laten afspelen op mijn w800i?
Nee. Het gaat bij mij op volgorde van het in mijn telefoon zetten..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
niet?
volgens mij is het gewoon alfabetisch.
Volgens mij heb ik dat ook. De nummers, die het langst in de telefoon staan, staan bovenaan. Echter, omdat ik hem altijd op shuffle heb staan of een playlist kies, heb ik er nooit last van. En nu al helemaal niet omdat ik alles opnieuw erop moet zetten.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee. Het gaat bij mij op volgorde van het in mijn telefoon zetten..
Denk dat dat idd het beste isquote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef Jurrio het volgende:
Misschien kan je alle uitgezochte nummers eerst op je pc in een aparte map zetten en dan naar jouw gelang ze in de mobiel droppen?
daarom staan ze bij mij waarschijnlijk alfabetisch.. (of 01, 02, 03 enz) ik flikker ze er nl alleen als complete mapjes op. Dus: Hardstyle top 100 \ CD 1 \ en dan een zooitje tracks.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook. De nummers, die het langst in de telefoon staan, staan bovenaan. Echter, omdat ik hem altijd op shuffle heb staan of een playlist kies, heb ik er nooit last van. En nu al helemaal niet omdat ik alles opnieuw erop moet zetten.
Misschien kan je alle uitgezochte nummers eerst op je pc in een aparte map zetten en dan naar jouw gelang ze in de mobiel droppen?
vervang het dan meteen door een andere set dopjesquote:Op maandag 20 maart 2006 22:45 schreef Skv het volgende:
Wie gebruikt zijn headset niet en verkoopt mij dat bovenste stukje (boven de microfoon)?
neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:08 schreef pekel het volgende:
Kan ik die 2 plaatjes echt niet verwijderen op een manier?
Wat voor investering?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:01 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
vervang het dan meteen door een andere set dopjes![]()
bedoel, voor een kleine investering heb je een set dopjes (zelfde technologie, ook die dingen die je diep in je oor moet frotten) met een geluidskwaliteitje waar SE zachtjes van gaat huilen![]()
Ik kan er, denk ik, nog wel een voor je regelen, vriend van me heeft ook een W800i met Philips oortjes..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:59 schreef Skv het volgende:
Heeft er iemand een headset (dat bovenste stukje) over, die niet gebruikt is?
Dus alleen dat stuk boven het microfoontje.. Die wil ik wel overnemen
Mijne gaat kapot, ik zie al die draadjes zitten enzo
ruilen voor het onderste stuk?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:59 schreef Skv het volgende:
Heeft er iemand een headset (dat bovenste stukje) over, die niet gebruikt is?
Dus alleen dat stuk boven het microfoontje.. Die wil ik wel overnemen
Mijne gaat kapot, ik zie al die draadjes zitten enzo
Zou tof zijn. Wil je dan ook even vragen wat 'ie er voor wil hebben?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik kan er, denk ik, nog wel een voor je regelen, vriend van me heeft ook een W800i met Philips oortjes..
Zal het straks even vragen, Ik heb zelf mijn W800i oortjes al verkocht..![]()
Dat had ik dus ook met mijn memory card, alleen die was kapot en toch moest ik mijn hele telefoon meegeven. Gelukkig was hij al na 1 week klaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef Whizzkith het volgende:
Erg jammer trouwens, dat je voor reparatie van je headset de headset EN telefoon op moet sturen... Geen mogelijkheid om onderstuk van headset bij SE te kopen (dat ging met die dopjes ook erg makkelijk, gratis zelfs).. Dus ik moet OF de hele boel 2 week weggeven OF een nieuwe headset van 30/40 euro kopen![]()
die jad files heb je niet nodig, dat is alleen voor die gare nokia's die hebben een jad en jar file nodig, gewoon de jar file in map overige flikkeren en dan installerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:27 schreef Version1 het volgende:
Ik wil een spelletje installeren en nu heb ik een jad file en een rar file gedownload. Heb alle files in de map overige gezet en als ik dan er heen ga, en de jad file selecteer dan vraagt-ie of ik em wil installeren. Vervolgens geeft ie aan dat de bewerking is misluktHoe moet ik nu precies doen zz?
thanks, het werkt nuquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:50 schreef Bullpit het volgende:
[..]
die jad files heb je niet nodig, dat is alleen voor die gare nokia's die hebben een jad en jar file nodig, gewoon de jar file in map overige flikkeren en dan installeren![]()
Dudequote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:55 schreef PallominnoXIII het volgende:
Schopje.
Mijn linker oordopje doet het ineens niet goed meer, alleen heel zacht
De telefoon en de headset dus ook zijn pas 2 dagen oud.![]()
Wat kan 't wezen?
Edit: ben er al achter, het kleine ''sponsje'' achter het plastic wat je oor in gaat was vuil(oorsmeer) En dat terwijl ik mijn oren goed schoonmaak
'neway, die heb ik schoongemaakt en het werkt weer prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |