* en dan de rechterknop onder 'blok aan'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef JufAnneloes het volgende:
Ik heb hem nu dus ook in mijn bezit, alleen vraag ik me af hoe ik de toetsblokkering aanzet. Deze heb ik helaas nog niet kunnen ontdekken. Wie kan me helpen?
(Ik heb nu geen tijd om dit hele topic door te spitten helaas..., maar dat ga ik zeker zeer snel doen...)
juist, maar ik heb ook nooit ontkend blond te zijnquote:
niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ff vraagje: Hoe kan ik mijn liedjes in de afspeellijst verplaatsen zonder een echte playlist te maken?
converteren naar .3pg je moet ff googlen naar een converteer programmatje.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Konijn het volgende:
Weet iemand hoe ik .wmv filmpjes kan laten afspelen op mijn w800i?
Nee. Het gaat bij mij op volgorde van het in mijn telefoon zetten..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
niet?
volgens mij is het gewoon alfabetisch.
Volgens mij heb ik dat ook. De nummers, die het langst in de telefoon staan, staan bovenaan. Echter, omdat ik hem altijd op shuffle heb staan of een playlist kies, heb ik er nooit last van. En nu al helemaal niet omdat ik alles opnieuw erop moet zetten.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee. Het gaat bij mij op volgorde van het in mijn telefoon zetten..
Denk dat dat idd het beste isquote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef Jurrio het volgende:
Misschien kan je alle uitgezochte nummers eerst op je pc in een aparte map zetten en dan naar jouw gelang ze in de mobiel droppen?
daarom staan ze bij mij waarschijnlijk alfabetisch.. (of 01, 02, 03 enz) ik flikker ze er nl alleen als complete mapjes op. Dus: Hardstyle top 100 \ CD 1 \ en dan een zooitje tracks.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook. De nummers, die het langst in de telefoon staan, staan bovenaan. Echter, omdat ik hem altijd op shuffle heb staan of een playlist kies, heb ik er nooit last van. En nu al helemaal niet omdat ik alles opnieuw erop moet zetten.
Misschien kan je alle uitgezochte nummers eerst op je pc in een aparte map zetten en dan naar jouw gelang ze in de mobiel droppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |