Openen vanuit de mediaplayer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:32 schreef IraQiPoinT het volgende:
Nog een vraagie dan maar, weet iemand hoe ik video's voor- en achteruit spoel? Ik kan een film wel op pauze zetten, maar als ik met de scrolding naar links/rechts ga krijg ik een volgende video uit de playlist..
een van de vele nadelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Een van de vele nadelen van deze telefoon. Ze zijn helaas niet zo doordacht als nokia's.
Doen we niet meer aan, boeit toch geen ene flikker.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
Kapot, ding opsturen naar sony en je krijgt een nieuwequote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:41 schreef Jurrio het volgende:
****** M'n phone herkent ineens de MC niet meer, nadat ik hem 1x uit de telefoon had gehaald. En op de pc herkent hij hem ook niet meer....zal maar eens even de vorige topics uitpluizen
Hoe dat zo? Waarom is hij kapot dan? Dat het niet met de filmware/drivers te maken heeft, lijkt mij ook wel logisch op zich, maar misschien kan het op een andere manier verholpen worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:45 schreef Boink het volgende:
[..]
Kapot, ding opsturen naar sony en je krijgt een nieuwe
Geloof me, iemand die bij orange werkt had me verteld dat echt meer dan de helft van die dingen gewoon stuk gaan/zijn, soms al bji levering.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:51 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Waarom is hij kapot dan? Dat het niet met de filmware/drivers te maken heeft, lijkt mij ook wel logisch op zich, maar misschien kan het op een andere manier verholpen worden.
Zelfde als ik dus. This is fucked upquote:Op zondag 20 november 2005 18:17 schreef darkshadow83 het volgende:
Ik ben nu sinds 1 dag in het bezit van deze foon.. Allemaal leuk en aardig, totdat ik de firmware geupdate had.. Het ergste wat ik mijn telefoon aan kon doen
Ik zit nu dus met een overleden MSIk kan er helemaal niets meer mee, geen enkel apparaat wil de MS nog lezen. Dus een format zit er ook niet in. Gelukkig heb ik nog een MS van mn psp, dan misbruik ik die maar zolang. De usb datakabel mag voorlopig niet binnen een straal van een kilometer bij mijn pc en W800i komen
Morgen maar ff de leverancier mailen of ik de MS mag omwisselen zonder het complete toestel mee te zenden. Kan hem nu al niet meer missen, tis echt een fijn ding
Neehoor. Dat had slechts één Fok!er. Over het algemeen zijn de meeste gebruikers van ge-update filmware wel positief! Dat van mij is gewoon iets heel anders.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Huh? Als je de firmware van de telefoon upgrade gaat je MC kapot?
Optyfen met die kutlijstquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef VrouwTheelepel het volgende:
We horen je over een week of 3 wel weer dan... dat gaat zooooo veel langer durenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vandaag naar mijn dialer gebracht en heb er een leentelefoon voor teruggekregen, gare Nokia 3210en kwam erachter dat al mijn telefoonnummers in de telefoon zelf stonden en niet in de sim, dus ben nu ook nog alle nr's kwijt
![]()
Over 1,5 a 2 weken heb ik mijn vertrouwde w800 weer terug!![]()
Ik had hiervoor een 2 jarig abonnement met een Samsung E700, na anderhalf jaar was die telefoon compleet gaat, toen het abonnement afgemakt met een tweedehands Nokia 7210. Wou eigenlijk met een nieuw abonnement wachten op de W810i, maar vanwege de onzekerheid over de leverdatum maar gewoon voor een 1 jarig abonnement met een W800i gegaan, ook een heel leuk dingetje en over een jaar zien we wel weerquote:Op zondag 12 maart 2006 04:56 schreef stijgende_ster het volgende:
Nou, ik hoorde nu weer de de W810i pas ergens in juni dit jaar verkrijgbaar is! Weet iemand hier meer over?
Ik weet het...misschien een tip voor degenen die binnenkort een nieuwe telefoon bestellen: neem niet een telefoon van de eerste generatie. w800i was de eerste walkmantelefoon en dat uit zich in kinderziektes. Trouwens, hetzelfde komt ook veel voor (dat zei de winkelier) bij de k750i.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:24 schreef Nathox het volgende:
[..]
We horen je over een week of 3 wel weer dan... dat gaat zooooo veel langer duren![]()
Wel minder van je nummers
Haha, nee manquote:Op zondag 12 maart 2006 04:56 schreef stijgende_ster het volgende:
Nou, ik hoorde nu weer de de W810i pas ergens in juni dit jaar verkrijgbaar is! Weet iemand hier meer over?
Als je de vorige topics terugleest, zie je dat het volgende veel voorkomt:quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef FritsFluitketel het volgende:
Jurrio welke kuren heeft de W800i?
Ik heb hem nu sinds vrijdag en nog niks ontdekt en ongeveer alles wel geprobeerd
Die MC-problemen zijn opgelost met de nieuwe firmware.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Als je de vorige topics terugleest, zie je dat het volgende veel voorkomt:
- de memory card wordt niet herkend, zowel door de telefoon zelf als door de computer. Als dit vanaf het begin al zo is, kan je proberen je filmware te upgraden via de site. Zelf heb ik dit nooit gehad, hij kapte er bij mij gewoon ineens mee. Daarvoor heb ik ook nooit echt problemen gehad. Nouja alleen het upgraden ging niet helemaal goed, maar dat had ook zo zijn oorzaken. Als je ervoor zorgt dat je de goede drivers op de pc hebt, kan er relatief weinig misgaan.
Bovendien zou het uploaden van muziek van de pc naar de telefoon tergend langzaam gaan. Echter, via omwegen (lees maar terug in de topics) kan je dit oevre ook ongedaan maken.
Verder klaagden er mensen over het punt dat de telefoon een geluid maakt als je een foto maakt of filmpje begint, de shuttersound genaamd. Dit kan heel storend zijn, als je bijvoorbeeld een foto probeert te maken in de natuur.
Daarbij zou hij soms lang de tijd nemen om foto's te laden etc maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee. Ik was er gewoon heel blij mee en baal nu dat ik 2 weken zonder moet doen.
Dat is wat ik ervan weet.
nou ik heb ook ff gegoogled. en volgensmij is dat DaVinci een manier om je telefoon te 'flashen'..quote:Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
Dat pookje vind ik wel zo relaxt
Tis heel ff wennen, maar daarna
Bullpit > DaVinci site? Ik denk dat ik maar ff Google aanslinger
Real Football 2005quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:14 schreef peksin het volgende:
Heb m sinds vandaag binnen, 2 jaar orange 32,50 maar betaal maar 16,25! Toch leuk, en heb nog een vraag: Weet iemand een echt leuk mobiel spel?
Daarom heb ik de W800i genomen bij een aanbieding, waardoor ik over een jaar weer een nieuwe kanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:07 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik baal... Mijn abbonement is 5 maart afgelopen en ik zit nog steeds te wachten tot die klote W810i uitkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |