voor jou welquote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan je de lijst aanpassen?
Ik heb ze ook een vraag gemaild, maar ze reageren maar nietquote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb HI.nl gemaild wat ik met mn kapotte joystick kan doen...
Dat betekend volgens mij dat je er mee kan MSN'en, maar is volgens mij wel duur.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:04 schreef infra-roodborstje het volgende:
Ik zie trouwens bij de specs staan:
Instant messaging:
Wireless Instant Messaging
Is dat een soort chat via BT?
Wat is het precies en hoe werkt het??
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef Skv het volgende:
Ik wil een supersimpel, vlekkeloos uitgevoerde firmware update
De fotokwaliteit is beter, maar mp3's enzo kan je niet meer van je pc op je telefoon zetten omdat die memorycard loopt te kutten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:07 schreef Kriebbel het volgende:
Is dat een "must"? die firmware update? ZOja, waarom? wat werkt er niet, of nietlekker zonder die update?
ruk die mem.card er eens uit en start m op.. mss is je mem.card naar de rattentering netzoals de mijne..quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:43 schreef The_Hives het volgende:
wat een kuttelefoon. Die van mij moet ik morgen naar de winkel terugbrengen. Software fout.
Als hij opstart doet hij na het beginscherm niets meer. Of staat de hele tijd op: bezig met zoeken. En na een tijdje start hij dan opnieuw op, enzovoort
Op de SE site zit een 'recovery' optie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:43 schreef The_Hives het volgende:
wat een kuttelefoon. Die van mij moet ik morgen naar de winkel terugbrengen. Software fout.
Als hij opstart doet hij na het beginscherm niets meer. Of staat de hele tijd op: bezig met zoeken. En na een tijdje start hij dan opnieuw op, enzovoort
nou, als ik bij het beginscherm kom, kun je kiezen tussen telefoon starten of meteen muziek luisteren. Als ik dan voor de muziek koos, deed hij dat wel zonder problemen. Maar ik zal het vanavond inderdaad even proberen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:05 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ruk die mem.card er eens uit en start m op.. mss is je mem.card naar de rattentering netzoals de mijne..
ik zit te kijken op de site, maar ik wordt er niet veel wijzer van.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Op de SE site zit een 'recovery' optie.
Probeer die dan?
Je moet die disc2phone software ook in geen geval gebruiken, helemaal ruk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
De fotokwaliteit is beter, maar mp3's enzo kan je niet meer van je pc op je telefoon zetten omdat die memorycard loopt te kutten.
Heel erg fucking irritant.
Pff,quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik zit te kijken op de site, maar ik wordt er niet veel wijzer van.
Jow, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:15 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Je moet die disc2phone software ook in geen geval gebruiken, helemaal ruk.
Zet je mp3 gewoon rechtstreeks op je mem.stick via de verkenner.
Doe ik ook, en dat gaat prima.
Je moet wel OF je mp3'tjes los in de map MP3 gooien, OF in een mapje MP3 > mapnaam > mapnaam (dus mapje artiest en mapje album, zoals de disc2phone software het zou doen.)
Gooi je je MP3's bijv in de map MP3 > BLAAT dan werkt het niet..
nouja, ik ben net aan het kijken bij de updates ed. Recovery kan alleen wanneer je je software al een keer geupdated hebt gebruiken. Ik heb dus nog geen updates in het verleden gedaan.quote:
ja, daar was ik net gekomen. Maar thnxquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Skv het volgende:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=ps1_1_3_2&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10245
Modus selecteren
Deze service kan in twee modi worden uitgevoerd. De modus Automatical verification is de standaardmodus.
Modus Automatical verification - wordt aanbevolen als je het bovenstaande automatisch wilt uitvoeren nadat je de nodige voorbereidingen hebt getroffen.
Opmerking: je ontvangt geen informatie over de software.
Modus Recovery - mag uitsluitend worden gebruikt als je telefoon niet-operationeel is en je Sony Ericsson Update Service al eerder hebt gebruikt.
Probeer die dan
Heb ik ook hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Jow, dat weet ik wel.
Maar ik heb firmware R1N035, en die heeft dus deze communicatieproblemen.
Ik was laatst ook al mn filmpjes en heel veel foto's kwijt door die kutbugs.
En mp3's er op zetten wil helemaal niet.
bij mij kwam het dus nadat ik een word en een text bestand in mn telefoon had gezet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Waarom heb ik er geen problemen mee? / Weet je zeker dat je niet de enige bent die het probleem hebt?
Het verdwijnen van foto's en filmpjes gebeurde bij mij ook alleen maar als ik gebruik maakte van die disc2-fucking-phone meuk...
Sony Ericsson geeft zelf toe dat er problemen zijn met het overzetten van data van en naar de MS, via de USB kabel met de w800i.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Waarom heb ik er geen problemen mee? / Weet je zeker dat je niet de enige bent die het probleem hebt?
Het verdwijnen van foto's en filmpjes gebeurde bij mij ook alleen maar als ik gebruik maakte van die disc2-fucking-phone meuk...
Vandaag naar de Primafoon gebracht, max 2 weken weg, kreeg jammer genoeg geen leentoetsel...quote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb HI.nl gemaild wat ik met mn kapotte joystick kan doen...
Dat zijn toch dingetjes die je vantevoren ook zelf wel even kunt bekijkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vandaag naar de Primafoon gebracht, max 2 weken weg, kreeg jammer genoeg geen leentoetsel...
Hij vroeg of der ook vocht in was gekomen. Ik. Hij simkaart eruit. Vage plakkende bruine substantie erop...
![]()
Gebruik je foon dan ook niet inwendigquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Vandaag naar de Primafoon gebracht, max 2 weken weg, kreeg jammer genoeg geen leentoetsel...
Hij vroeg of der ook vocht in was gekomen. Ik. Hij simkaart eruit. Vage plakkende bruine substantie erop...
![]()
Verwacht maar dat het iets langer duurt. Dat baggerbedrijf van een SE heeft problemen met leveren en reapatiequote:Op vrijdag 18 november 2005 18:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neej KPN ging em repareren ofzo... en die gast daar had zelf ook een SE en had em ook binnen 2 weken terug. zei ie tenminstequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Verwacht maar dat het iets langer duurt. Dat baggerbedrijf van een SE heeft problemen met leveren en reapatie
Neem een stofvrije, zacht doekje (bijv. die je gebruikt om je (zonne)bril) te poetsen) en veeg de stof voorzichtig weg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef obl het volgende:
Weet er iemand hoe ik die lens kan reinigen?
Want hij gaat vaak open in me zak. Kwam er net achter dat er 'wat' stof is. Niet veel weliswaar, maar die lens is natuurlijk gevoelig daarvoor?
Dus suggesties? Zonder dat ik iets speciaals voor die tele hoef te kopen graag
donequote:Hartelijk dank voor je belangstelling in Sony Ericsson.
ik kan dat geluid dus gewoon uitzetten he, ik weet echt niet wat iedereen zeurtquote:Op zondag 20 november 2005 14:57 schreef Ravje het volgende:
Ik heb dit toestel ook.
Werkt prima, ziet er gelikt uit, genoeg voor mij om ermee door te kunnen.
Maar, zucht, dat je dat geluid niet uit kan zetten van de camera, vind ik toch wel een beetje irritant.
ik heb dus precies hetzelfde.. geen enkel apparaat kan de kaart meer lezen..quote:Op zondag 20 november 2005 18:17 schreef darkshadow83 het volgende:
Ik ben nu sinds 1 dag in het bezit van deze foon.. Allemaal leuk en aardig, totdat ik de firmware geupdate had.. Het ergste wat ik mijn telefoon aan kon doen
Ik zit nu dus met een overleden MSIk kan er helemaal niets meer mee, geen enkel apparaat wil de MS nog lezen. Dus een format zit er ook niet in. Gelukkig heb ik nog een MS van mn psp, dan misbruik ik die maar zolang. De usb datakabel mag voorlopig niet binnen een straal van een kilometer bij mijn pc en W800i komen
Morgen maar ff de leverancier mailen of ik de MS mag omwisselen zonder het complete toestel mee te zenden. Kan hem nu al niet meer missen, tis echt een fijn ding
Waar kon je 'm weghalen? hier istie overal uitverkochtquote:Op zondag 20 november 2005 18:17 schreef darkshadow83 het volgende:
Ik ben nu sinds 1 dag in het bezit van deze foon.. Allemaal leuk en aardig, totdat ik de firmware geupdate had.. Het ergste wat ik mijn telefoon aan kon doen
blablabla weggehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |