Heb me tel al 2 jaar en is idd bijna dood, maar heb nog 1 week tot me abo is afgelopen, dus verlengen is de enige optie om het aan te laten sluiten en nummerbehoud. Toch?quote:Komop, je telefoon is toch wel kapot na 1 jaar en na 1 jaar sluit je toch ergens een nieuwe goedkope abonnement af?
En met die USB kabel kun alles overzetten naar je telefoon!
Ja, als je van je abonnement af wil, meot je ook 3 maanden van te voren schriftelijk aanvragen.. Maar het is gewoon voordeliger om af te sluiten en een nieuwe te nemen, aangezien dat gewoon vele malen goedkoper is!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb me tel al 2 jaar en is idd bijna dood, maar heb nog 1 week tot me abo is afgelopen, dus verlengen is de enige optie om het aan te laten sluiten en nummerbehoud. Toch?
Heeft iemand duidelijke fotos van die oordoppies? Dr zit geen 'schuim' hoesje over?
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef Slomy het volgende:
En tijdens dit topic gaat Skv er eentje kopen
thanks voor de tipquote:Op donderdag 29 september 2005 13:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja.
Zaterdag, als alles doorgaat.
Heb overigens net al een Bluetooth-dongle gehaald bij de BelCompany, die hebben ze in de aanbieding vanaf vandaag t/m 2 oktober voor 10 euro
Mss moet ik dat maar doen. Helaas moet je voor die telefoon bijbetalen op gsm-shop.nl. Daar heb ik verder ook geen behoefte aanquote:Op donderdag 29 september 2005 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
andere abo nemen?
-edit- of bij een winkel je abo verlengen. Bijv; http://www.gsm-shop.nl/index.php?page=03b&pID=320
Gratis wordt die telefoon vanzelf wel. Ik wacht gewoon nog even.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
tja, je kan niet alles gratis krijgen he?
Vooral handig als je die bluetooth in je laptop ramt, en dan via de bluetooth-afstandsbediening je laptop of afstand kan bedienen.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
ah, handig, vooral omdat je er een USB 2.0 kabel bij krijgt die een stuk sneller is dan BT, volgens mij......
Tsja...ben ik nu te laat meequote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja, als je van je abonnement af wil, meot je ook 3 maanden van te voren schriftelijk aanvragen.. Maar het is gewoon voordeliger om af te sluiten en een nieuwe te nemen, aangezien dat gewoon vele malen goedkoper is!
En een nieuwe abonnement vraag je gewoon op tijd aan en dan is nummerbehoud ook geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |