abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35974308
ach risico's blijf je houden! is gewoon vette phone
  zondag 12 maart 2006 @ 22:02:53 #227
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_35974523
Ik heb mijn telefoon vorige week geupdate.
Had voor het updaten soms dat mijn Music player stopte en andere bugs dat die telefoon bleef hangen.
Lijkt nu opgelost te zijn, of het is gewoon niet meer gebeurd
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_35974770
Jurrio welke kuren heeft de W800i?

Ik heb hem nu sinds vrijdag en nog niks ontdekt en ongeveer alles wel geprobeerd
Signature
  zondag 12 maart 2006 @ 22:08:25 #229
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_35974789
quote:
Op zondag 12 maart 2006 04:56 schreef stijgende_ster het volgende:
Nou, ik hoorde nu weer de de W810i pas ergens in juni dit jaar verkrijgbaar is! Weet iemand hier meer over?
Haha, nee man Hij komt volgende week binnen bij de eerste zaken. Ik hoop hem binnen twee weken te hebben; alleen ff een tijdje wachten tot T-Mobile mijn contractvernieuwing accepteert
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_35975917
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef FritsFluitketel het volgende:
Jurrio welke kuren heeft de W800i?

Ik heb hem nu sinds vrijdag en nog niks ontdekt en ongeveer alles wel geprobeerd
Als je de vorige topics terugleest, zie je dat het volgende veel voorkomt:
- de memory card wordt niet herkend, zowel door de telefoon zelf als door de computer. Als dit vanaf het begin al zo is, kan je proberen je filmware te upgraden via de site. Zelf heb ik dit nooit gehad, hij kapte er bij mij gewoon ineens mee. Daarvoor heb ik ook nooit echt problemen gehad. Nouja alleen het upgraden ging niet helemaal goed, maar dat had ook zo zijn oorzaken. Als je ervoor zorgt dat je de goede drivers op de pc hebt, kan er relatief weinig misgaan.
Bovendien zou het uploaden van muziek van de pc naar de telefoon tergend langzaam gaan. Echter, via omwegen (lees maar terug in de topics) kan je dit oevre ook ongedaan maken.
Verder klaagden er mensen over het punt dat de telefoon een geluid maakt als je een foto maakt of filmpje begint, de shuttersound genaamd. Dit kan heel storend zijn, als je bijvoorbeeld een foto probeert te maken in de natuur.
Daarbij zou hij soms lang de tijd nemen om foto's te laden etc maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee. Ik was er gewoon heel blij mee en baal nu dat ik 2 weken zonder moet doen.
Dat is wat ik ervan weet.
pi_35991267
Die shuttersound is idd wel vervelend, maar die is heel vaak niet uit te zetten bij telefoons.. raar gedoe.. of via de fabrieksinstellingen, dan kan het soms wel.. muziek uploaden naar m'n telefoon valt wel mee vind ik, maar heb dan ook nog nooit een andere mp3 telefoon geprobeerd
Signature
pi_35994672
gelukkig is er voor die shuttersound de volgende oplossing:
bel een willekeurig (gratis) nummer zoals klantenservice of voicemail, en open tijdens het gesprek de lenscover. je kunt dan gewoon foto's of filmpjes maken zonder dat achterlijke geluidje.
I'm not just a guy with a big dick.. I'm an artist!
pi_35997959
Ja je kunt ook je luidspreker onderspuiten met purschuim
Signature
  maandag 13 maart 2006 @ 21:04:01 #234
95415 Bullpit
hangoudere
pi_36003482
Of je gaat naar de DaVinci site
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  maandag 13 maart 2006 @ 21:10:13 #235
67670 Skv
Cynist.
pi_36003702
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Als je de vorige topics terugleest, zie je dat het volgende veel voorkomt:
- de memory card wordt niet herkend, zowel door de telefoon zelf als door de computer. Als dit vanaf het begin al zo is, kan je proberen je filmware te upgraden via de site. Zelf heb ik dit nooit gehad, hij kapte er bij mij gewoon ineens mee. Daarvoor heb ik ook nooit echt problemen gehad. Nouja alleen het upgraden ging niet helemaal goed, maar dat had ook zo zijn oorzaken. Als je ervoor zorgt dat je de goede drivers op de pc hebt, kan er relatief weinig misgaan.
Bovendien zou het uploaden van muziek van de pc naar de telefoon tergend langzaam gaan. Echter, via omwegen (lees maar terug in de topics) kan je dit oevre ook ongedaan maken.
Verder klaagden er mensen over het punt dat de telefoon een geluid maakt als je een foto maakt of filmpje begint, de shuttersound genaamd. Dit kan heel storend zijn, als je bijvoorbeeld een foto probeert te maken in de natuur.
Daarbij zou hij soms lang de tijd nemen om foto's te laden etc maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee. Ik was er gewoon heel blij mee en baal nu dat ik 2 weken zonder moet doen.
Dat is wat ik ervan weet.
Die MC-problemen zijn opgelost met de nieuwe firmware.
Overzetten van mp3's gaat redelijk snel als je de telefoon via USB in je pc hangt, maar als je een simpel cardreadertje gebruikt (zit tegenwoordig standaard in bijna elke pc), kan je je pro Duo daar zo indrukken en de mp3's razendsnel overzetten. 50 Mp3s in 1,5 minuut ofzo.

De nadelen die ik heb:
-Dat kuttyfushoerengeluid bij het maken van foto's
-Als ik een foto horizontaal bekijken dan inzoom, loopt 'ie soms vast. In 5% van de gevallen ofzo. Vreemd.

En dat pookje vind ik niet handig, maargoed, zolang dat ding nog werkt
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_36005996
Dat pookje vind ik wel zo relaxt

Tis heel ff wennen, maar daarna

Bullpit > DaVinci site? Ik denk dat ik maar ff Google aanslinger
Signature
pi_36006125
Ik hoor helemaal niks als ik een foto maak. .
Hoi.
pi_36006569
Moejje je oren los doen!
Signature
pi_36006612
Sorry
Hoi.
pi_36055760
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
Dat pookje vind ik wel zo relaxt

Tis heel ff wennen, maar daarna

Bullpit > DaVinci site? Ik denk dat ik maar ff Google aanslinger
nou ik heb ook ff gegoogled. en volgensmij is dat DaVinci een manier om je telefoon te 'flashen'..
heeft iemand hier al ervaring mee? want ik heb begrepen dat het toch behoorlijk risicovol is..
I'm not just a guy with a big dick.. I'm an artist!
pi_36056678
Ja ik heb eergisteren meteen even gegoogled en dat is het inderdaad. Is me veel te onduidelijk allemaal dus ik begin er niet aan
Signature
pi_36057016
Die Update Service op de SE website, update die de software die je op je computer hebt staan of je firmware?
Signature
pi_36057082
Firmware dus.. ik zie het al
Signature
pi_36093224
Zit aan deze telefoon te denken, maar binnen een paar weken komt de w810i uit.
Via de vergelijking http://www.newmobile.nl/eur/nl/submit_compare.php komen er nauwelijks verschillen uit, opzich vind ik de kleur van de w810i wat mooier.
Iemand een idee of er een groot prijsverschil zal zijn?
slettebak [@] gmail.com
pi_36093309
Al gevonden, de prijs van de w810i zal ongeveer hetzelfde zijn.

In Juli loopt mijn abbonement af, en ik wil graag een combinatie (ritel.nl) met de digital ixus 55 . Twijfel alleen nog of ik de w800i, de w810i of misschien toch de K800i (mei/juni) zal nemen .

[ Bericht 69% gewijzigd door JaWi op 16-03-2006 18:57:49 ]
slettebak [@] gmail.com
pi_36096021
Heb m sinds vandaag binnen, 2 jaar orange 32,50 maar betaal maar 16,25! Toch leuk, en heb nog een vraag: Weet iemand een echt leuk mobiel spel?
pi_36096669
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:14 schreef peksin het volgende:
Heb m sinds vandaag binnen, 2 jaar orange 32,50 maar betaal maar 16,25! Toch leuk, en heb nog een vraag: Weet iemand een echt leuk mobiel spel?
Real Football 2005
Hoi.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 00:07:50 #248
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_36103839
Ik baal... Mijn abbonement is 5 maart afgelopen en ik zit nog steeds te wachten tot die klote W810i uitkomt!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_36111345
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 00:07 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik baal... Mijn abbonement is 5 maart afgelopen en ik zit nog steeds te wachten tot die klote W810i uitkomt!
Daarom heb ik de W800i genomen bij een aanbieding, waardoor ik over een jaar weer een nieuwe kan

En ben erg tevreden over de W800i
Signature
pi_36112529
Ik heb hem nu dus ook in mijn bezit, alleen vraag ik me af hoe ik de toetsblokkering aanzet. Deze heb ik helaas nog niet kunnen ontdekken. Wie kan me helpen?
(Ik heb nu geen tijd om dit hele topic door te spitten helaas..., maar dat ga ik zeker zeer snel doen...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')