quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef FritsFluitketel het volgende:Jurrio welke kuren heeft de W800i?
Ik heb hem nu sinds vrijdag en nog niks ontdekt en ongeveer alles wel geprobeerd
![]()
Als je de vorige topics terugleest, zie je dat het volgende veel voorkomt:
- de memory card wordt niet herkend, zowel door de telefoon zelf als door de computer. Als dit vanaf het begin al zo is, kan je proberen je filmware te upgraden via de site. Zelf heb ik dit nooit gehad, hij kapte er bij mij gewoon ineens mee. Daarvoor heb ik ook nooit echt problemen gehad. Nouja alleen het upgraden ging niet helemaal goed, maar dat had ook zo zijn oorzaken. Als je ervoor zorgt dat je de goede drivers op de pc hebt, kan er relatief weinig misgaan.
Bovendien zou het uploaden van muziek van de pc naar de telefoon tergend langzaam gaan. Echter, via omwegen (lees maar terug in de topics) kan je dit oevre ook ongedaan maken.
Verder klaagden er mensen over het punt dat de telefoon een geluid maakt als je een foto maakt of filmpje begint, de shuttersound genaamd. Dit kan heel storend zijn, als je bijvoorbeeld een foto probeert te maken in de natuur.
Daarbij zou hij soms lang de tijd nemen om foto's te laden etc maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee. Ik was er gewoon heel blij mee en baal nu dat ik 2 weken zonder moet doen.
Dat is wat ik ervan weet.