hier veel info over de k800i (met dank aan Bravebart, schaamteloos gekopieerdquote:Op maandag 27 februari 2006 14:21 schreef marc1982 het volgende:
ziet er leuk uit
voor en nadelen t.o.v. w810 even bekijken..
Uuuuh huhquote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
T68i was nog Sony zonder Ericsson
Klopt iddquote:
Niet helemaal. De T68 was alleen van Ericsson. De T68i was van SonyEricsson. De T68 heeft andere (tragere) software en een rubber aanvoelende achterkantquote:
Ow owkee, weten we dat ook weerquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Niet helemaal. De T68 was alleen van Ericsson. De T68i was van SonyEricsson. De T68 heeft andere (tragere) software en een rubber aanvoelende achterkant![]()
Als ik de meeste bronnen moet geloven is dit gewoon het final design en gaat dus zo op de markt komenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef Bravebart het volgende:
Ik begin me eigenlijk af te vragen of de foto's niet fake zijn. Ik ben een beetje rond gaan zoeken op het net en kom een aantal verschillende versies tegen die allemaal K800i worden genoemd. Ook omdat hij nog niet op de SE site staat vind ik een beetje vaag. Maargoed we zullen zien
Dit is één versie:
[afbeelding]
En dit is de meest waarschijnlijke/recente:
[afbeelding]
w810 / w950..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:18 schreef jap85 het volgende:
Als ze weer zon kut joystick hebben koop ik em cker niet, ik heb een t310, k700i en k750i gehad (heb ik nog steeds) en bij allemaal komt er op een gegeven moment stof onder te zitten waardoor ie niet goed (zeg maar gewoon slecht) reageert. Is wel wat te verhelpen met schoonmaken maar het is toch behoorlijk irritant. Volgende telefoon wordt wel weer SE maar dan een zonder joystick...
Enige verschil zit hem dus in het UMTS gebeuren (2e cam aan de voorkant )quote:K800 is a dual-mode UMTS/GPRS phone and the K790 is a Tri Band EDGE phone.
W810?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:31 schreef Bravebart het volgende:
Maar welk toestel is dit dan
[afbeelding]
Of is dit een fake/proefmodel ?
Nee, zeker niet. Die ziet er heel anders uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |