Voor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef Oosthoek het volgende:
Kutzooi, hij heeft geen wifi zie ik net. Da's wel vervelendIk wil een foon met wifi
Lekker in de ub internetten als ik geen zin heb in studeren
Kunnen we van dit topic niet beter een algemeen SE Walkman topic maken? Voor de 800, 810, 950 etc.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef elixer het volgende:
sinds een weekje ben ik ook trotse eigenaar van deze telefoon
infra-roodborstje
obl
CittaR
Skv
Roellio
fvivif
Erasmusch
Whizzkith
crammetje
Randa_v
One_conundrum
MrX1982
spectrumanalyser
scarefreak
Crudus
MisterICE
Slomy
SocialDisorder
NehcslowZ
Duiveltja
dutchdevil
Kabuto_Raiger
grunge-metal
Eilanden
Wuder
Zo-is-dat
Pekkeman
Biogarde
rompompom
Hanzel_lane
CecilBDemented
Killaht
Dr_Crouton
Hugo_afca
TjetMaster
Snatched
Kriebbel
Blaze_20
jan55en
Mr._Incredible
Slicky
RealBizkit666
LeisureSuitLarry
Greatgonzo
Twisted_Logic
Nathox werkt nog maar half
Jaytonism
Vodka_Lime
Dino889
Botje96
Rio
Tornadoril
Ikookhier
Jurrio
Juup©
metalheadBOC
patries86
nikky
GotC
TheVulture
Bullpit
Denthemen
Snake903
Elixer
Mirrie1986
Das nou het enige (kleine) nadeel..quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Oranje!
Ik heb het ook gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:01 schreef bouncing het volgende:
Ik wil ook de w800i aanschaffen, en ik zag dat bij t-mobile het echt fucked up goedkoop was:
Ik vind dit eigenlijk wel heel erg goedkoop, komen er nog andere kosten bij? zoals smsen enzo?
iemand ervaring met t-mobile?
T-Mobile
wil ik ook wetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef MaxPowered het volgende:
Wanneer komt de 810?? Die is net een tikkie mooier als deze...
wtfquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef Icefire1971 het volgende:
Vandaag mijn w800i terug van raparatie gekregen. Wilde geen foto's meer nemen (bleef hangen in de autofocus). Binnen 10 dagen klaar. Maar nu meen ik dat de knoppenverlichting oranje was. Bij mij komt uit de knoppen nu wit licht. Niet lelijk maar ik gaf wel de voorkeur aan het oranje licht.
Welke kleur komt er bij jullie uit de knoppen?
(Enhanced Messaging) SMS-tekstberichten met afbeeldingen en geluid Zit al jaren op telefoon en amper iemand die het gebruikt, in de praktijk is het nu vervangen door MMS vind ik. Je kan een klein plaatje enzo meesturen middenin de SMS tekst, maar handig is anders.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:46 schreef infra-roodborstje het volgende:
Ik lees net de eigenschappen lijst in de OP nog eens door.. er staan 2 dingen in die ik niet heb gevonden op mn telefoon:
EMS: wat is dat?
De omschrijving op de site doet geloven dat het een beetje op groeps SMSen lijkt of heel traag IRCen, maar geen enkele eigen ervaring mee.quote:Wireless Instant Messaging: Klinkt leuk, maar wat is het?
Dan zal dat het wel zijn. Of ze zouden vergeten moeten zijn een oranje folie (als dat eronder hoort) terug teleggen bij het weer in elkaar bouwen.......quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:33 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
wtf![]()
je wil zeggen dat ze de kleur van je toetsenbord lichtje hebben veranderd? das ook sterk.
of het moet zo triest zijn van SE dat je reserve onderdelen van de k750 krijgt.. die heeft nl wel wit licht.
Ik ga mezelf maar even beantwoordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef Bullpit het volgende:
Toch effe vraagje: ik heb ergens wat java games gedownload naar m'n harde schijf, heb dus jad en jar files, maar hoe krijg ik die nu op m'n w800 met de datakabelik zie nergens een map met games o.i.d. , zal wel stomme vraag zijn maar ik stel hem toch
![]()
Ja wat moeten ze er voor vangen? Zien er wel leuk uit btw..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:42 schreef Bullpit het volgende:
Iemand overig al zo'n geil docking station besteld?
[afbeelding]
De N70 heeft toch ook MP3 ? Alleen zit er slechts een kaartje van 64 MB bij. MAar zijn de opladers van SE ook universeel ? Anders kan ik er nog een ritselen van een T630!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:24 schreef TimmyAsd het volgende:
De N70 is qua software ietsjes langzamer. Hij is ook wat groter. En de mp3-functie van de w800i is natuurlijk het grote voordeel.. 512 mb er al bij
Sony Ericsson W800i/K750i/W550i Music Dockquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze er voor vangen? Zien er wel leuk uit btw..![]()
Ik heb hem vorig jaar gekocht bij Belcompany/Telfort: éénmalig 40 euro + jaarabonnement van 20 euro per maand wat de eerste tien maanden 16 euro kost. 200 belminuten + 100 bonusminuten ('s avonds naar vast en eigen netwerk). Vooral dat ik er maar 1 jaar aan vast zit vind ik prettig. SMS kost wel geld, hier kun je een bundel bij kopen in dit geval voor wat euro's extra, dat vind ik het enige minpuntje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:01 schreef bouncing het volgende:
Ik wil ook de w800i aanschaffen, en ik zag dat bij t-mobile het echt fucked up goedkoop was:
Maandelijkse kosten € 21,50
Toestel € 49,95
Activatiekosten € 0,00 +
Eenmalige kosten € 49,95
Dus ik betaal 1x 50 eu
en 12 maanden lang 21.50, dan krijg ik 200 belminuten
Ik vind dit eigenlijk wel heel erg goedkoop, komen er nog andere kosten bij? zoals smsen enzo?
iemand ervaring met t-mobile?
T-Mobile
Als ik nu bij belcompany kijk, en hetzelfde neem als jij krijg ik dit:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:00 schreef smvs het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar gekocht bij Belcompany/Telfort: éénmalig 40 euro + jaarabonnement van 20 euro per maand wat de eerste tien maanden 16 euro kost. 200 belminuten + 100 bonusminuten ('s avonds naar vast en eigen netwerk). Vooral dat ik er maar 1 jaar aan vast zit vind ik prettig. SMS kost wel geld, hier kun je een bundel bij kopen in dit geval voor wat euro's extra, dat vind ik het enige minpuntje.
Het was een tijdelijke aanbieding vorig jaar september of oktober.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef bouncing het volgende:
[..]
Als ik nu bij belcompany kijk, en hetzelfde neem als jij krijg ik dit:
Totaalprijs
239,99
Maandkosten
21,00
Aansluitkosten
0,00
Contractduur
12 maanden
veeeeeeel duurder dan bij t-mobile
of bne ik nou blind?![]()
okay, was dan wel een extreem goede actie, hij is nu dus 240 euro duurder geworden dan toenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:46 schreef smvs het volgende:
[..]
Het was een tijdelijke aanbieding vorig jaar september of oktober.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef nikky het volgende:
Skv 48 uur.
Sneu, héquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
Onze W800i goeroe heeft een ban
[..]
De enige winkel die tot nu bekend heeft gemaakt wanneer hij komt is The Phonehouse:quote:
Dus begin April pasquote:Wij verwachten dat wij omstreeks week 13/14 de Sony Ericsson W810I in ons assortiment kunnen opnemen. Helaas er nog geen prijzen bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |