Volgens mij kan je pas op zijn vroegst 3 maanden van tevoren verlengen. Tenminste dat werd mij verteld door T-Mobilequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef dustsucker het volgende:
Mijn contract met vodafone loopt in juli af, ben van plan om dan T-Mobile te nemen met de SE W800i. Maar ik wil eigenlijk dat toestel nu al, vanwege de MP3 speler/camera. Stel ik sluit nu alvast dat abonnement af, met als ingangsdatum in juli, krijg ik dan nu al dat toestel?![]()
quote:Contractvernieuwing is alleen mogelijk als je een T-Mobile abonnement hebt. Je kunt je contract vernieuwen binnen drie maanden voor het einde van je oude contractperiode, of nadat je oude contractperiode is geëindigd.
Hoe wist je dat ik het wasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Skv, niet stiekem met het acount van je vriendin FOK!en!
Gewoon gokje. *Opeens* post je vriendin hierquote:Op zondag 26 februari 2006 02:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik het was
Ik moet trouwens ff mijn vrolijkheid uiten over die headset: hoe vaak ik ook ladderzat met dat ding rondslinger, em in elkaar knoop en woest uit elkaar trek, dat ding werkt echt super
Ah beter, onthoudt ik vast voor als ik een keer geband wordtquote:Op zondag 26 februari 2006 02:38 schreef Skv het volgende:
Ben alweer unbanned
ff een mail gestuurd met wat ik er van vind.
Af en toe wat kinderachtige bans, maar okay
...maar ik had wel gewoon gelijk, deze keer. Dan zit er weinig anders opquote:Op zondag 26 februari 2006 02:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ah beter, onthoudt ik vast voor als ik een keer geband wordt.
XP Homequote:Op zondag 26 februari 2006 03:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb laatst gewoon de download gedaan, net zo simpel, downloaden, installeren en klaar.
Raar dat het niet wil bij jou. Welk OS gebruik je?
Nummerbehoud zeker?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef Carda het volgende:
Ik heb hem bij belcompany gratis bij 2 jaar hi20
Volgende week kan ik hem ophalen.
vanaf heden verkrijgbaar?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef Carda het volgende:
Ik heb hem bij belcompany gratis bij 2 jaar hi20
Volgende week kan ik hem ophalen.
Nee, al maandenquote:
Nee. In principe duurt het nog tot eind maart/begin april, maar steeds meer (internet)winkels kondigen hem aan, inclusief prijzenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:59 schreef marc1982 het volgende:
oh my..
ben lekker bezig..
ik wou niet Carda quoten met deze opmerking, maar Bravebart..
dus m'n vraag was of de 810 vanaf heden verkrijgbaar was..
Enschedequote:Op zondag 26 februari 2006 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Ahh okee
Welke BC heb je hem gehaald Carda?
Idd, dat is eigenlijk het enige minpuntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |