anders zou het er al staan?quote:
+1 post, ik plaats hierbij ook een tvp.quote:
precies....dus ik geniet er maar eventjes vanquote:Op maandag 27 februari 2006 03:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je zou bijna niet meer durven posten!![]()
Je zou een award moeten winnen voor het meeste slappe gelul dat de topics vult.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef Dromenvanger het volgende:
32. 156 SCH
33. 151 Dromenvanger
34. 147 Dagonet
151 berichten is volgens mij een persoonlijk record te noemen, maar dat weet ik niet zeker
Alleen is het getal 151 niet zo mooi.
Wel dat Dagonet op de 34ste plek staat en dat ik op 33 sta met 4 berichten meer is een soort van verband. Maar of dat positief is dat is ook maar de vraag, ik bedoel dus niet dat Dagonet fout schrijft, maar dat ik fout geschreven heb een paar keer, maar dat zijn kleine afwijkingen. Heb gisteren wel redelijk in orde gepost. Netjes afgwerkt wat ik moest afwerken. Op een paar uitschieters na
![]()
Maar die uitschieters die haal ik nog wel eruit. Zodra ik minder ga happen en meer ga negerenAls het negeren dus moet gebeuren.
Tevens zal ik de zaakjes nog beter op orde moeten hebben in het hoofd, maar dat komt vanzelf wel![]()
Alles soll recht sein![]()
Begrijp je het zelf nog?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef Dromenvanger het volgende:
32. 156 SCH
33. 151 Dromenvanger
34. 147 Dagonet
151 berichten is volgens mij een persoonlijk record te noemen, maar dat weet ik niet zeker
Wel dat Dagonet op de 34ste plek staat en dat ik op 33 sta met 4 berichten meer is een soort van verband. Maar of dat positief is dat is ook maar de vraag, ik bedoel dus niet dat Dagonet fout schrijft, maar dat ik fout geschreven heb een paar keer, maar dat zijn kleine afwijkingen. Heb gisteren wel redelijk in orde gepost. Netjes afgwerkt wat ik moest afwerken. Op een paar uitschieters na
![]()
Maar die uitschieters die haal ik nog wel eruit. Zodra ik minder ga happen en meer ga negerenAls het negeren dus moet gebeuren.
Tevens zal ik de zaakjes nog beter op orde moeten hebben in het hoofd, maar dat komt vanzelf wel![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik begrijp alles.
Dat jullie mij niet begrijpen komt door het verschil. En verschil moet er zijn.
Vanuit Turijn?quote:
quote:
Volgens mij spoort jij dus echt niet hèquote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef Dromenvanger het volgende:
32. 156 SCH
33. 151 Dromenvanger
34. 147 Dagonet
![]()
Yep, gezien.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:02 schreef Hobje het volgende:
[..]daar is ieeeeeeeeeeeeeeee
![]()
Heb je gezien van 22.222(MissHobje
)
Lang zo mooi niet.quote:
Ik zou er niet té hard op rekenenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog een half uur, zouden er cijfers komen?!
Jazekers wel.quote:
Ja. Maar toch zit ik bijna op 11.111quote:
Ik ben er net overheen en ik heb t gewoon gemist....quote:Op maandag 27 februari 2006 23:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja. Maar toch zit ik bijna op 11.111![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:44 schreef Arcee het volgende:Cijfers voor donderdag 23 + vrijdag 24 februari 2006
33. 224 snellejelle
Inkoppertje.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[afbeelding]
niet eens in de top 30
Nee, best lullig.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:47 schreef Ericr het volgende:
Bedankt Arcee, zo mis ik nog mijn dagzege op vrijdagJ/k, goed werk.
Hobbies/interesses: Op het Fok! Forum vertoeven uiteraard!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Inkoppertje.
Hoor je je niet beter af te vragen:
Niet eens een sociaal leven.
Niet dat ik dat zelf heb, maar ja, je vroeg er ook om met zo'n uitspraak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |