Waarom zegt iedereen tegenwoordig hij wilt?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
Hier nog een keer mijn peleng foto's.
Mauro wilt ze graag zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
hij wil? het is : ik wil... hij wiltquote:Op maandag 20 februari 2006 23:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen tegenwoordig hij wilt?Taalverloedering!
Maareh, coole foto's!
Nee hoor het is hij wil.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij wil? het is : ik wil... hij wilt
tsssssssquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef fraubitch het volgende:
hij wil? het is : ik wil... hij wilt
echt niet! 2e persoonsvorm! dat is met een 't' erbij !quote:
Meer iets met zwakke en sterke werkwoorden dacht ikquote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tsssssss
Gebiedende wijs enzo...dacht ik...
Maar niet bij een sterk werkwoord.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
echt niet! 2e persoonsvorm! dat is met een 't' erbij !
Erg gave foto's!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
Hier nog een keer mijn peleng foto's.
Mauro wilt ze graag zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Fo'o's..quote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
kunnen we het weer over foto's hebben in plaats van over met of zonder t?
ik wil ook een pelengquote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Erg gave foto's!
Leuk effect die peleng. Nu weet ik zeker dat ik een goede keus heb gemaakt!
Foto's is ook met T!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
quote:
maar nu komt niemand te weten dat ik gelijk hebquote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
meid je hebt gelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
maar nu komt niemand te weten dat ik gelijk heb
telt printscreen ook?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
meid je hebt gelijk
alleen van mij krijg je het niet.
en nu weer over foto's praten.
of maak een foto van het groeneboekje
de versie die geboycot werd door de kranten of die daarvoor?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
meid je hebt gelijk
alleen van mij krijg je het niet.
en nu weer over foto's praten.
of maak een foto van het groeneboekje
Die versie die geboycot wordt gaat toch pas per augustus in?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
de versie die geboycot werd door de kranten of die daarvoor?
Ik dacht dat dan het alternatief uit zou komen. En volgens mij is dat HGB uit 1995. Speaking of which: wat gaan we hier gebruiken?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Die versie die geboycot wordt gaat toch pas per augustus in?
geen flauw idee, heb dat hele boekje nog nooit gezienquote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Die versie die geboycot wordt gaat toch pas per augustus in?
ik ben er net ook achterquote:Op maandag 20 februari 2006 23:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Hij wilt...Het is echt "hij wil"...
en hij is groot en jij bent klein etc etcquote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef fraubitch het volgende:
het is ook allemaal ronnieVtje zijn schuldhij brengt me van me à propos
zegt ie zelf
hiep hiep hoiquote:
Plasma scherm?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:59 schreef fraubitch het volgende:ik krijg net een telefoontje
de huiskamer van mijn beste vriend is net uitgebrand... zijn tv ontplofte
hij lag al te slapen, het is dat zijn huisgenoot thuiskwam...
rookmelder kost 10 euroquote:Op maandag 20 februari 2006 23:59 schreef fraubitch het volgende:ik krijg net een telefoontje
de huiskamer van mijn beste vriend is net uitgebrand... zijn tv ontplofte
hij lag al te slapen, het is dat zijn huisgenoot thuiskwam...
nee 25 jaar oud dingquote:
Stond op standby zeker of niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee 25 jaar oud ding
hij had niks in de gaten joh! hij sliep gewoonik moet niet denken wat er was gebeurd als zijn huisgenoot niet op tijd was gekomen
volgens mij hadden ze dat 25 jaar geleden nog nietquote:
quote:
Ik zie een orb!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef prupke het volgende:
Vroeg gaan slapen is niet altijd ff ok
wij waren op 13 januari ook laat wakker gelukkig... buurman zijn kot stond in de hens...
[afbeelding]
uitzicht van ons achterbalkonia
En daarom laat ik mijn tv nou nooit op standby staan, maar zet ik hem altijd uit, ook al is ie nog maar een paar maand oud... Als ik mensen vertel dat ik altijd zo voorzichtig ben lachen ze me soms in m'n gezicht uit...quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zie een orb!Of hoe dat ook heet
En je trekt ook alle stekkers uit de stopcontacten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En daarom laat ik mijn tv nou nooit op standby staan, maar zet ik hem altijd uit, ook al is ie nog maar een paar maand oud... Als ik mensen vertel dat ik altijd zo voorzichtig ben lachen ze me soms in m'n gezicht uit...
Als het onweert wel ja!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En je trekt ook alle stekkers uit de stopcontacten?
Ik dacht dat ik de enige was...quote:
En wat doe je dan met je stoppenkast??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Die TV zet ik iig uit, bespaard me weer zo'n 25 euro per jaar... en 1 uitgebrandde huiskamer. Net als mijn PC's, daar gooi ik ook de stroom van af.
stijlwijzer pag 187 3e persoon enkelvoud=wil zonder "t"
Ik heb TRU geblocked...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, een hele grote!Doe maar eens een search in TRU.
kan dat ook alquote:
Die zet ik altijd 's ochtends buitenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
En wat doe je dan met je stoppenkast??
die vliegt 9 van de 10 keer in de fik als eerste.
net als bij oonze buurman (en die had nog een bakelieten kast geloof ik qua stank )
geen gek ideequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik wilde TRU bannen... maar ik ben geen Mod...![]()
dinsdagen zuigen? vrouwen zuigen...en als ze het niet doen, zuigen ze toch.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:11 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
[..]
dinsdagen zuigen? vrouwen zuigen...en als ze het niet doen, zuigen ze toch.
Hup je nest weer in en uitzieken jij..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:12 schreef Esto het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben dood ziek![]()
en het is bagger weer
Dus geen foto's maken
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:17 schreef Kleintje het volgende:
Beterschap Esto.
RUBBERDUCKEY....... GEFELICITEERD met je verjaardag!!!
Ja baasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hup je nest weer in en uitzieken jij..![]()
Veel fruit eten en braaf zijn.
Vandaag maar eens wat foto's online mikken van een middagje urbanistisch schieten.
kruik, water koken, dekens, trui, kaarsjes, gewoon ff lekker gezellig makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:24 schreef Kleintje het volgende:
grmbl grmbl, ketel, maken, vrijdag, maandag, dinsdag... nee... het wordt morgenmiddag.
Nog een dag in de kou.
Fuckzooi.
Lekker hoor, werken vanuit huis.
Ik ga maar weer in bed liggen.
Ze zouden er om 7 uur zijn... sta je daar in de kou met een slaperig hoofd. Zijn ze er 5 over 7, 10 over 7 weer weg.
f*ckzooi.
Ja ik weet het... klaagbaak...
mhja dat is dan idd wel zo jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:11 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
[..]
dinsdagen zuigen? vrouwen zuigen...en als ze het niet doen, zuigen ze toch.
he-he ja komt wel een klokje bij hoor.... lubbe....??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
Re!!heb jij de link al staan?
* Puckzzz slingert ff gauw PP aan om te kijken of ze een belangrijke admin announcement heeft gemist
edit: net ff op je link geklikt...het is de FP met alleen de balk....lekker representatief
Dit wordt een moeilijke keuzequote:
Ik vind eigenlijk dat hij maar heel weinig scheeld met de 20D ik denk niet dat ik dat het extra geld waard zou vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit wordt een moeilijke keuzeOfwel een nieuwe keuken ofwel een nieuwe camera
De 20D is op zich natuurlijk al mooi en zal nu wel in prijs gaan zakken
Mjah de 300D is ook niet echt veel goedkoper geworden. Die is nogsteeds op een paar tientjes na net zo duur als een 350D. Dus het is nog maar af te wachten of de 20D erg veel in prijs gaat zakken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit wordt een moeilijke keuzeOfwel een nieuwe keuken ofwel een nieuwe camera
De 20D is op zich natuurlijk al mooi en zal nu wel in prijs gaan zakken
Hetzelfe met de D70 en de D70s.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah de 300D is ook niet echt veel goedkoper geworden. Die is nogsteeds op een paar tientjes na net zo duur als een 350D. Dus het is nog maar af te wachten of de 20D erg veel in prijs gaat zakken.
Ik wil eigenlijk wel weer een vriending, mag je die ook proefvoelen??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:22 schreef Kleintje het volgende:
Vind toch al dat de prijzen van de body's weinig verschillen van elkaar... van welk merk dan ook.
Ik ga zo ff proefvoelen in de stad...
Freudiaanse verspreking?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer een vriending, mag je die ook proefvoelen??![]()
Misschien mag het ook een zijn met bruine ogen.... oh wacht, dat bedoelde je niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:28 schreef Kleintje het volgende:
Van mij wel, maar dat geeft je geen garanties op geen blauwe ogen en een langdurige relatie![]()
Grotere body en ik vermoed een iets betere AF, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat is het verschil eigenlijk tussen de 350D en de 30D, behalve hoe het apparaat er uitziet? Ik heb anderhalve maand geleden voor het eerst een camera gekocht (de 350D) en zie niet echt verschil met de 30D...![]()
Grotere body is alleen maar goed... De 350D is eigenlijk wat aan de kleine kant voor mn handen, maar ik had geen zin om een extra grip-ding te kopen (zonde van het geld vond ik)...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grotere body en ik vermoed een iets betere AF, maar dat weet ik niet zekerVerder waarschijnlijk meer opties die je in kunt stellen.
Hele domme zet ditquote:
Te laatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hele domme zet ditZeg snel nog wat on-topics en in hele volzinnen
Voor portretten is een diafragma van 5,6 meestal wel oke. Krijg je een redelijk mooie scherptediepteverhouding. Gewoon op de stand A zetten en dan het diafragma aanpassen. De sluitertijd past zichzelf daaraan aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:19 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb een vraagje... Ik wil zonsondergangen gaan fotograferen en ik heb een Canon350D met 1 lens (18-55)... welke instellingen kan ik het beste gebruiken om een mooi resultaat te krijgen? En welke lens is het beste geschikt voor zonsondergangen (en zonsopgang mocht ik vroeg wakker zijn)?
Bovendien vraag ik me af wat bij portretfotografie eigenlijk de beste instellingen en lenzen zijn. De standaar instelling is okay, maar de scherptestelling is soms wat traag en ik kan met de manual instelling nog niet werken...
Ik ben een beginneling, dus niet teveel vaktermen please
Dit lijkt me bij uitstek een goeie vraag voor Heb je een fotografie vraag? Vraag het de expert(s)!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:19 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb een vraagje... Ik wil zonsondergangen gaan fotograferen en ik heb een Canon350D met 1 lens (18-55)... welke instellingen kan ik het beste gebruiken om een mooi resultaat te krijgen? En welke lens is het beste geschikt voor zonsondergangen (en zonsopgang mocht ik vroeg wakker zijn)?
Bovendien vraag ik me af wat bij portretfotografie eigenlijk de beste instellingen en lenzen zijn. De standaar instelling is okay, maar de scherptestelling is soms wat traag en ik kan met de manual instelling nog niet werken...
Ik ben een beginneling, dus niet teveel vaktermen please
Ik had em inderdaad beter daar kunnen stellen... maar ik dacht "ach, het is de slowchat én het is on-topic"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dit lijkt me bij uitstek een goeie vraag voor Heb je een fotografie vraag? Vraag het de expert(s)!
Ik wil eigenlijk portretfoto's maken waarbij de achtergrond van de vage vormen worden... Bovendien wil ik altijd alles zwartwit en het liefst maak ik de hele achtergrond zwart, maar da's soms wat lastiger wanneer iemand veel "uitstekend" haar heeft, of lang haar dat waait... dan is het erg moeilijk om een natuurlijke zwarte achtergrond te creëren met behoud van de individuele haren...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
Je begint met een waslijst aan vragen zeg
a) voor een zonsopgang moet je idd vroeg opTenzij je dat in de winter doet
b) voor zonsondergangen moet je gewoon kijken hoe je compo uitpaktMeestal schiet je gelijk landschap erbij, dus een beetje groothoek is ok
c) voor portretfotografie kun je beter iets meer zoom hebben. Tussen de 50 en de 100mm of zoEen lichte telelens noemen ze dat
d) de instellingen: dat is gewoon een kwestie van experimenterenEen diafragma van 5.6 is over het algemeen wel aan te raden, maar Aapstok gebruikt bijv. volgens mij een groter diafragma
tussen de f/1.2 en f/3.8 ongeveer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
d) de instellingen: dat is gewoon een kwestie van experimenterenEen diafragma van 5.6 is over het algemeen wel aan te raden, maar Aapstok gebruikt bijv. volgens mij een groter diafragma
Dan zou je een zwart doek als achtergrond kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk portretfoto's maken waarbij de achtergrond van de vage vormen worden... Bovendien wil ik altijd alles zwartwit en het liefst maak ik de hele achtergrond zwart, maar da's soms wat lastiger wanneer iemand veel "uitstekend" haar heeft, of lang haar dat waait... dan is het erg moeilijk om een natuurlijke zwarte achtergrond te creëren met behoud van de individuele haren...
Probeer eens op 50mm te fotograferen en dan op het grootste diafragma dat je beschikbaar hebt. Gewoon even experimenterenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk portretfoto's maken waarbij de achtergrond van de vage vormen worden... Bovendien wil ik altijd alles zwartwit en het liefst maak ik de hele achtergrond zwart, maar da's soms wat lastiger wanneer iemand veel "uitstekend" haar heeft, of lang haar dat waait... dan is het erg moeilijk om een natuurlijke zwarte achtergrond te creëren met behoud van de individuele haren...
Ik weet niet eens hoe ik op 50mm moet fotograferen... Kan dat met mijn huidige lens? Eigenlijk is alles wat ik nu doe gewoon op gevoel en wat spelen met de instellingen (lees: wat aan het wieltje draaien, hopende op een mooie foto wat in sommige gevallen ook inderdaad lukt). Na afloop ben ik dan weer vergeten op welke instellingen ik alles had gezet... Het verhaal is bijna precies hetzelfde met de beeldbewerking (maar dat doe ik dus al veel langer...)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probeer eens op 50mm te fotograferen en dan op het grootste diafragma dat je beschikbaar hebt. Gewoon even experimenterenMocht je een groter diafragma nodig hebben, dan zou ik eens kijken voor een 50mm 1.8 MkII-objectief. Nieuw een EUR of 90 Goed te doen dus
Je hebt toch een 18-55 lens? Gewoon volledig inzoomen en een klein beetje terugdraaien. Dan zit je wel ongeveer op 50 mm.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik op 50mm moet fotograferen... Kan dat met mijn huidige lens? Eigenlijk is alles wat ik nu doe gewoon op gevoel en wat spelen met de instellingen (lees: wat aan het wieltje draaien, hopende op een mooie foto wat in sommige gevallen ook inderdaad lukt). Na afloop ben ik dan weer vergeten op welke instellingen ik alles had gezet... Het verhaal is bijna precies hetzelfde met de beeldbewerking (maar dat doe ik dus al veel langer...)
Thanks... nu ik naar mijn camera kijk zie ik inderdaad getallen staanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Je hebt toch een 18-55 lens? Gewoon volledig inzoomen en een klein beetje terugdraaien. Dan zit je wel ongeveer op 50 mm.
Donequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:16 schreef kwiebuske het volgende:
Ronald of Sub
voor FOT - agenda
De 28e editie van de Vestingdagen Hellevoetsluis zal in 2006 plaatsvinden op vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 augustus. De toegang is gratis. Zie http://www.vestingdagen.nl/
*link is nog niet actueel, staat nog van zaltbommel info op*
tnxquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:40 schreef RubberDuckey het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties en wat een mooie dag zeg, de aankondiging van de 30D![]()
Ik ga nu echt hard sparen!
Je had idd gelijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd, en zo zie je maar... bijna maart en een nieuwe Canon biedt zich aan-1.5 jaar na de 20D
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:56 schreef Xilantof het volgende:
*snipverkouden is...
ik hoef mijn neus niet te snuiten.... gewoon zakdoekje er onder is voldoende![]()
En griep? "volgende week"?quote:
ja die virussen komen nou eenmaal niet in die hogere regionenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En griep? "volgende week"?
De hele familie is al geweest, behalve ik..
ik doe met je mee, alleen niet met dat huppelen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ik ben ook verkouden! En heb pijn in mijn kop
.
1.2 is wat akelig krap. Maar vanaf 2.0 is het goed te doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tussen de f/1.2 en f/3.8 ongeveer.
Je hebt het idd goed gezegd hier jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
1.2 is wat akelig krap. Maar vanaf 2.0 is het goed te doen.
Probleem is alleen dat de hudige betaalbare zoomlenzen dit niet halen.
Oude portretlenzen begonnen vaak op 2.0 of soms zelfs op 1.4. Dat bij iets van 85mm. Teruggerekend naar de sensor van de consumer DSLR's moet je dan inderdaad op 50-55mm gaan zitten.
Marmite!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:59 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ik ben ook verkouden! En heb pijn in mijn kop
.
Een van m'n Britse wielervrienden heeft als bijnaam 'the Marmite queen'. En ik kom wel eens rijders tegen met een Marmite shirt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Marmite!
Is dat echt een pot Marmite in je avatar? Ik dacht dat er verder geen mensen bestonden die dat ook lusten!
De oude 1.4/85 van Pentax is ook niet meer echt super betaalbaar. Die doet 2e hands in de M-versie al iets van 400 Euroquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt het idd goed gezegd hier jaBetaalbaar
Die 85mm 1.2 is niet meer betaalbaar
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De oude 1.4/85 van Pentax is ook niet meer echt super betaalbaar. Die doet 2e hands in de M-versie al iets van 400 Euro
als vriend de marmite queen als bijnaam is nou ook niet echt topquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een van m'n Britse wielervrienden heeft als bijnaam 'the Marmite queen'. En ik kom wel eens rijders tegen met een Marmite shirt.
Het is heerlijk op een witteboterham met smeerleverworstquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef Re het volgende:
[..]
als vriend de marmite queen als bijnaam is nou ook niet echt top
marmite is wel te doen trouwens op een geroosterd boterhammetje ofzo
Durf je wel zo ontopic te gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:46 schreef Re het volgende:
ontopicde dinsdag is alweer bijn a voorbij
, owww
geen idee weet alleen nog maar dat het sterk smaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef RonaldV het volgende:
Marmite... ff denken hoor, dat spul heb ik niet meer gegeten sinds mijn oma overleed, ergens rond 1980. Waar smaakt dat ook al weer naar?
culinaire barbaar dat je er bentquote:
[foute grap]Ik hoop niet naar je oma...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef RonaldV het volgende:
Marmite... ff denken hoor, dat spul heb ik niet meer gegeten sinds mijn oma overleed, ergens rond 1980. Waar smaakt dat ook al weer naar?
Als ik die grap nou maakte over iemand die jou zeer na stond?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
[foute grap]Ik hoop niet naar je oma...[/foute grap]
Dan zou ik lachen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik die grap nou maakte over iemand die jou zeer na stond?
Is dat net zo ranzig als dat Bebogeen wat je vroeger had??quote:
Ow, ok. Ha. Ha.quote:
geen idee ben tejong denk ik want ik ken het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat net zo ranzig als dat Bebogeen wat je vroeger had??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi mensen
Moest wel lachen vanmiddag. Op het nieuws hadden ze het over die (tiener)meiden die voor een kadootje of zelfs sigaretten je orale seks of zelfs coitus verschaffen en er niet meer of minder over denken.
Mijn collega zei daarop: geeft een geheel andere betekenis aan het woord "pijptabak"
Meteen maar ingevoerd
Ik ben een beetje een slaaf geworden van mijn positieve denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik doe met je mee, alleen niet met dat huppelen...
blegh
Je bedoelt dat caramelspul dat zzzzoet was dat je vullingen spontaan uit je kiezen knalden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat net zo ranzig als dat Bebogeen wat je vroeger had??![]()
![]()
ja en als je er één hap te veel van had gehad je voor een paar jaar genoeg had.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef diedrick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat caramelspul dat zzzzoet was dat je vullingen spontaan uit je kiezen knalden?
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:47 schreef Ynske het volgende:
Ik heb er een achterneefje bijVincent
dezelfde opa en oma als Lucas, alleen andere papa en mama... en gelukkig voor allemaal nog net op een andere dag jarig
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:47 schreef Ynske het volgende:
Ik heb er een achterneefje bijVincent
dezelfde opa en oma als Lucas, alleen andere papa en mama... en gelukkig voor allemaal nog net op een andere dag jarig
Het smaakt een beetje naar ingedroogde Maggiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef RonaldV het volgende:
tsss, daar kan ik heel mooie foto's van makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Feli dus voor een zekere mod weer aan de gang gaat
Oe...chantage-materiaalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef Ynske het volgende:
net of die marmite dinges van hem wel ontopic zijn
ze hebben een heleboel plakjes van mijn pols gemaaktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...chantage-materiaal
Hoe is het afgelopen in het ziekenhuis
je kan dat spul nog krijgen van friesevlag.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef diedrick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat caramelspul dat zzzzoet was dat je vullingen spontaan uit je kiezen knalden?
![]()
![]()
![]()
owhjeej....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een slaaf geworden van mijn positieve denken.
. Verkouden zijn is okay.
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:02 schreef Auticia het volgende:
Waar is Sub?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik snap hem nu pas...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:02 schreef Auticia het volgende:
Waar is Sub?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef Xilantof het volgende:
Ik en Ties ook...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef Subhuman het volgende:
Jullie riepen?
* Sub is een beetje ziekjes vandaag...
Wij komen de spaarkaarten inleveren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef Subhuman het volgende:
Jullie riepen?
* Sub is een beetje ziekjes vandaag...
Een Subhuman toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef Subhuman het volgende:
Ow! En wat krijgen jullie voor die spaarkaarten?
Hmm. Hierboven dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh!Ik weet alleen niks van de actie Spaar een Subhuman af!
Heeft ie een soort boterham op zijn hoofd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem ooit ietsje een heeeeeel klein beetje ook maaar netter
neee, wel boterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef Auticia het volgende:
Heeft ie een soort boterham op zijn hoofd?
hoiquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:07 schreef Mauro het volgende:Allemaal.
Ik moest jullie hier ff de groeten doen ven een klein meisje.
Links van Chili. Ook eigendom van.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
Paaseilanden die laatste toch? Waar ligt dat nou precies?
grmbl grmblquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
hoi
zit ze onder het buro.. zo klein?
Da's best kutquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:05 schreef Kleintje het volgende:
Dus helemaal klaar zijn ze nog steeds niet...
Ja ik heb eens op Discovery ofzo gezien dat het een groot mystery is hoe ze nu die enorme beelden daar hebben kunnen maken. Iets met de afgelegenheid en niet het vele materiaal aanwezig op die eilanden ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:14 schreef k_man het volgende:
Mogguh.
Laatste is inderdaad van Paaseiland, de eerste twee van Chili. Paaseiland ligt zo'n 3700 km ten westen van Chili, in the middle of nowhere. Het is één van de meest geïsoleerde plekken ter wereld.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Kleintje, lekker een uurtje onder de douche zitten met de warme straal op je rug
Motivatie opdoen heet datquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu eerst even de stad in.
Even camera's vasthouden.
Zodat ik een idee krijg waar ik vandaag voor ga werken.
Wat ik wil bereiken enzo
met pijn in je rug?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu eerst even de stad in.
Even camera's vasthouden.
Zodat ik een idee krijg waar ik vandaag voor ga werken.
Wat ik wil bereiken enzo
bedenk je ook meteen even da thet gewicht ook afhankelijk is van de lens die je erop hebt zittenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Kleintje het volgende:
Dillema dillema...
Het gevoel is nagenoeg gelijk tussen de nikon en canon. Goed, de nikon is wat groter, maar je kan er nog makkelijk bij, dus ik zie dat probleem niet.
Als je de camera's vasthoudt vindt ik het een voordeel dat de nikon iets zwaarder voelt. Je voelt dat je iets vasthoudt. Dus als je je hand stil moet houden dan voel je eerder wanneer je beweegt.
Dit werkt 2 kanten op. Doordat het zwaarder is beweeg je misschien meer, maar doordat het meer gewicht heeft ben je jezelf bewust dat je iets vast hebt en het stil moet houden.
Grote voordeel van de canon is gewoon de megapixels. Nu weet ik dat dat ook niet alles is.
Vrijdag kan ik aan Marjo vragen of ze een foto wil maken van Treas, dan wil ik zaterdag met dezelfde instellingen met de camera van Mauro zo'n foto hebben.
Dan eens het grote verschil bekijken....
Je mag 'm vasthouden vrijdag hooor!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Kleintje het volgende:
Dillema dillema...
Het gevoel is nagenoeg gelijk tussen de nikon en canon. Goed, de nikon is wat groter, maar je kan er nog makkelijk bij, dus ik zie dat probleem niet.
Als je de camera's vasthoudt vindt ik het een voordeel dat de nikon iets zwaarder voelt. Je voelt dat je iets vasthoudt. Dus als je je hand stil moet houden dan voel je eerder wanneer je beweegt.
Dit werkt 2 kanten op. Doordat het zwaarder is beweeg je misschien meer, maar doordat het meer gewicht heeft ben je jezelf bewust dat je iets vast hebt en het stil moet houden.
Grote voordeel van de canon is gewoon de megapixels. Nu weet ik dat dat ook niet alles is.
Vrijdag kan ik aan Marjo vragen of ze een foto wil maken van Treas, dan wil ik zaterdag met dezelfde instellingen met de camera van Mauro zo'n foto hebben.
Dan eens het grote verschil bekijken....
klopt,quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:28 schreef Kleintje het volgende:
Klopt. Ander alternatief is een batterypack op de Canon zetten, dan is het gewicht ook gelijk.
Dus ik vrees dat mijn keuze al is gemaakt
Als ik mij niet vergis zijn zowel voor Nikon als voor Canon goede telelenzen te krijgen van merken die stukken goedkoper zijn. De vraag is dan hoe goed je lens echt moet zijn om de meerprijs van een Canon goed te makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:35 schreef Kleintje het volgende:
Heb ook horen zeggen door de man, dat de telelens van de canon beter is dan die van nikon. En dan praat ik echt over een telelens van eigen merk.
En als ik echt ga doen wat mijn doel is, dan heb ik wel een goede telelens nodig.
Statief heb ik voor dat doel toch al nodig, dus dat lijkt mij even geen probleem.
bedenk je wel dat de échte telelenzen van Canon een rib uit je lijf zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:35 schreef Kleintje het volgende:
Heb ook horen zeggen door de man, dat de telelens van de canon beter is dan die van nikon. En dan praat ik echt over een telelens van eigen merk.
En als ik echt ga doen wat mijn doel is, dan heb ik wel een goede telelens nodig.
Statief heb ik voor dat doel toch al nodig, dus dat lijkt mij even geen probleem.
Een éénpoot misschien?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
ok statief heb je nodig, maar je zult neit altijd wanneer je je tele op je cam hebt zitten je statief willen/kunnen gebruiken, hoe pak je het dan aan?
quote:
Wil je zeggen dat een hobby/fotografie goedkoop is?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedenk je wel dat de échte telelenzen van Canon een rib uit je lijf zijn
ik weet niet of je dat ervoor over hebt, voor mij iig een bewuste keuze geweest om een Sigma lens te halen
ok statief heb je nodig, maar je zult neit altijd wanneer je je tele op je cam hebt zitten je statief willen/kunnen gebruiken, hoe pak je het dan aan?
nee we hebben 'm nog niet, hij staat nog steeds op de verlanglijst maar ergens na nieuwe keuken, garage verbouwen etc.etc.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Had jouw vriend die niet al eens gekocht, of is dat niet doorgegaan?
Zeg dan gewoon: ik moet en zal de Canon en alle argumenten doen er verder niet meer toequote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat een hobby/fotografie goedkoop is?
Dus een telelens is ook duur.
Hoeft er nu ook nog niet te komen, maar als ik echt wil gaan doen wat ik in gedachte heb dan zal ie er ooit wel komen.
En volgens mij ben ik prima in staat om de canon ook met batterypack en telelens vast te kunnen houden...
Daarnaast... batterypack kan er altijd vanaf als ik weet dat ik veel telelens ga schieten en niet met statief wil schieten.
nette prijs. Waar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
ow! ik ga dit weekend een 1 gig CF kaartje kopen van Sandisk voor 60 euro, dat is niet duur toch?
Combi fotoquote:
dat zeg ik nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat een hobby/fotografie goedkoop is?
tis waar je je prioriteiten legt.quote:Dus een telelens is ook duur.
Hoeft er nu ook nog niet te komen, maar als ik echt wil gaan doen wat ik in gedachte heb dan zal ie er ooit wel komen.
wat ik bedoel te zeggen si, dat wanneer je je telelens op je cam hebt zitten, hij nogal eens naar voren wil kantelen (zwaartepunt ligt naar voren) waardoor je gaat trillenquote:En volgens mij ben ik prima in staat om de canon ook met batterypack en telelens vast te kunnen houden...
tuurlijk kan dat. ik geef t allleen maar aan, dat je ook met dat soort dingen rekening houdquote:Daarnaast... batterypack kan er altijd vanaf als ik weet dat ik veel telelens ga schieten en niet met statief wil schieten.
juist dat afwegen, dat is wat ik bedoel met wat belangrijk isquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:54 schreef Kleintje het volgende:
Ynske ik snap wel wat je bedoelt met batterypack + telelens,dat ie dan zwaar wordt.
Daarom moet ik er gewoon ook nog even goed over nadenken en dingen afwegen (leuke woordspeling in dit geval) tegen elkaar...
Nette prijs, de goedkoopste is 45 euro op tweakers....quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
ow! ik ga dit weekend een 1 gig CF kaartje kopen van Sandisk voor 60 euro, dat is niet duur toch?
edit...kut....carnaval..da's waar ook, hmzzz kijken of die vrijdagavond ook nog open is, meestal is alles gesloten met carnaval.
Dan maakt het in prijs niks meer uit en zijn ze even duur.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:03 schreef Kleintje het volgende:
Nog even, dan ren ik echt even weg.
Nadeel is natuurlijk ook dat een batterypack weer extra geld kost.
Dus dat maakt de aanschafprijs ook weer hoger.
Bij de nikon had ik het idee meer camera in handen te hebben... heft een batterypack dat op?
En ik dacht dat mijn huis heel goed geisoleerd wasquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:14 schreef k_man het volgende:
Laatste is inderdaad van Paaseiland, de eerste twee van Chili. Paaseiland ligt zo'n 3700 km ten westen van Chili, in the middle of nowhere. Het is één van de meest geïsoleerde plekken ter wereld.
Vroegah was paaseiland bedekt met een dik woud. maar om de beelden te verplaatsen moesten ze wat hout kappen. Afijn, het bos verdween en nu zijn er bijna geen bomen meer. Nadat de laatste boom verdwenen was kon men ook geen standbeelden meer verplaatsen of terug rechtop zetten...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik heb eens op Discovery ofzo gezien dat het een groot mystery is hoe ze nu die enorme beelden daar hebben kunnen maken. Iets met de afgelegenheid en niet het vele materiaal aanwezig op die eilanden ofzo?
Men vind dat de canon 300D met 6 megapixels scherpere foto's aflevert dan de 350D met 8 MP.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Kleintje het volgende:
En hij ligt ook lekkerder in de handquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:04 schreef Shark.Bait het volgende:
Men vind dat de canon 300D met 6 megapixels scherpere foto's aflevert dan de 350D met 8 MP.
Dat is allebei wel een beetje waar hoor. Bovendien hebben een paar psychologen onlangs wetenschappelijk bewezen dat je grote aankopen het beste op je gevoel kan doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat het aan het eind van de rit allemaal relatief is en dat de ene zeker niet onder zal doen voor de andere hoor
* Puckzzz vindt het een beetje vergelijkbaar met auto's. Je hebt fanatieke Opel rijders en je hebt fanatieke Peugeot rijders, die eindeloos met elkaar kunnen discussieren over het feit dat hun auto beter is als de ander
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:59 schreef Kleintje het volgende:
Is het zo raar dat ik twijfel???
das de lens die ik heb, volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef Mauro het volgende:
Overigens,
Is dit een beetje een fatsoenlijke lens?
klik
En de macrofoto's?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
das de lens die ik heb, volgens mij
ik vind m heel fijn in gebruik, alleen soms een beetje zwaar maar dat komt door mijn pols
verder heel tevreden erover
deze is op macrostand gemaaktquote:
ben ik nou de enige waarvan me die logica volledig ontgaat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
maria stond zeg maar 4 meter van me af, en een heel eind in de hoogte
wat ik zelf wel fijn vond is dat er ook meteen en zonnekapding bij zatquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:44 schreef Mauro het volgende:
Oké, ziet er netjes uit!
Ga er ff een belronde aan wagen
omdat ik wat zat te klooien met de instellingen en de lensquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ben ik nou de enige waarvan me die logica volledig ontgaat?
waarom zou je in vredesnaam een joekel van een mariabeeld dat op 4 meter afstand van je staat op macrostand gaan fotograferen?
dus je hebt niet bewust voor de macro instelling gekozen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik wat zat te klooien met de instellingen en de lens
op dat moment heb ik van allerhande dingen geprobeertquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dus je hebt niet bewust voor de macro instelling gekozen?
Ik heb me een tijdje geleden verdiept in macro-lenzen (en er uiteindelijk geen gekocht) en kreeg van alle kanten te horen dat als je echt mooie macro's wilt maken je een 1:1 dedicated lens moet nemen, en dan een met vaste brandpuntafstand. En ik moet zeggen dat alle foto's die ik toen bekeken heb dit advies heel eenduidig bevestigden.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:32 schreef RonaldV het volgende:
Vliegvrager, doe jij ook mee aan Meimaand Modellen Maand - 2e helft mei ?
Het leek me al niet helemaal jouw kopje thee, maar iemand liet jouw naam daar vallen, vandaar de vraagquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]zit in het buitenland eind mei.
en eerlijk gezegd doet het thema me ook niet zo veel
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het leek me al niet helemaal jouw kopje thee, maar iemand liet jouw naam daar vallen, vandaar de vraag
Hoe weet jij dat het een "ze" was?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:41 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Laat ze mn naam eens een beetje beter vasthouden zeg
'Ze' als in 'hullie'.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het een "ze" was?
ik zal Pea ff spanken voor je
Kan ik weer niet spanken Ow...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
'Ze' als in 'hullie'.als ik 'haar' bedoeld had, had ik wel 'haar' gezegd
Wilde foto's?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:59 schreef Esto het volgende:
Goedenmiddag
Ik ben weer thuis! Net in R'dam geweest.. Wilde foto's maken voor de fotowedstrijd.. alleen......door de kou deed de camera of batterijen het weer niet (had verdomme 8 batterijen bij me!
) . Dus ik heb maar twee foto's kunnen maken.. Zometeen maar ff online gooien.
waar is dat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga hier heen de 26e, misschien zijn er meer mensen geinteresseerd?
Wilde foto's kunnen ook abstract zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wilde foto's?
Het thema is abstract hoor
En wat een taalgebruik
Malden, vlakbij Nijmegen.quote:
Damn....quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de geinteresseerden:
Het Photoshop Event 2006 van Adobe
Tijdens Professional Imaging organiseert Adobe, ook dit jaar weer, het Photoshop Event voor Fotografen met een programma van sessies die u gratis kunt bezoeken.
Ik kreeg deze in mijn email van Adobe, omdat ik een product bij hen geregistreerd heb
Dat is inderdaad één van de theoriën, maar zo zijn er wel meer. Toen Roggeveen Paaseiland ontdekte was het al kaal en was men ook al gestopt met het maken van beelden. Omdat niks schriftelijk is vastgelegd en de bevolking in de loop der tijd zo goed als uitgeroeid is, is eigenlijk alles gebaseerd op speculatie en educated guesses.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:04 schreef Shark.Bait het volgende:
Vroegah was paaseiland bedekt met een dik woud. maar om de beelden te verplaatsen moesten ze wat hout kappen. Afijn, het bos verdween en nu zijn er bijna geen bomen meer. Nadat de laatste boom verdwenen was kon men ook geen standbeelden meer verplaatsen of terug rechtop zetten...
Wat is er eigenlijk te denken van het vermoeden, dat deze beelden die wij kennen maar voor een klein deel zichtbaar zijn. Er gaan namelijk geruchten, dat het stenen ruiters zijn die onder de grond zelf op een paard zouden zitten. En dus dat er nog 80% van de beelden onder de grond zit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is inderdaad één van de theoriën, maar zo zijn er wel meer. Toen Roggeveen Paaseiland ontdekte was het al kaal en was men ook al gestopt met het maken van beelden. Omdat niks schriftelijk is vastgelegd en de bevolking in de loop der tijd zo goed als uitgeroeid is, is eigenlijk alles gebaseerd op speculatie en educated guesses.
nah, je hebt tegenwoordig zulke geavanceerde bodemscanners, dan zouden ze dat nu toch wel zeker weten? Plus dat ze die dingen toch ook gewoon een stukkie kunnen uitgraven om daar achter te komen? of vallen ze dan om ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk te denken van het vermoeden, dat deze beelden die wij kennen maar voor een klein deel zichtbaar zijn. Er gaan namelijk geruchten, dat het stenen ruiters zijn die onder de grond zelf op een paard zouden zitten. En dus dat er nog 80% van de beelden onder de grond zit.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:56 schreef HMaster-II het volgende:
Wat is er eigenlijk te denken van het vermoeden, dat deze beelden die wij kennen maar voor een klein deel zichtbaar zijn. Er gaan namelijk geruchten, dat het stenen ruiters zijn die onder de grond zelf op een paard zouden zitten. En dus dat er nog 80% van de beelden onder de grond zit.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:45 schreef Mauro het volgende:
Damn....
Je bent me dus net voor.
Wilde ik ook al posten
F&F ---> jawel, want dan zijn de paarden omgekomen tijdens die aardbeving en de ruiters van hun paard gevallen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--> TRU
Een heleboel beelden zin weer overeind gezet omdat ze na een aantal aardbevingen omgevallen waren. Met die theorie die jij noemt zouden ze niet kunnen omvallen
Dat is zeker niet waar. Alle beelden lagen op een gegeven moment om, de beelden die nu rechtop staan zijn in de afgelopen 50 jaar overeind gezet. Er zit niks onder de beelden, behalve de kunstmatige heuvel waar ze op staan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:56 schreef HMaster-II het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef k_man het volgende:
En Shark, dat de beelden door een aardbeving zouden zijn omgevallen is erg onwaarschijnlijk. Men gaat ervan uit dat ze omver getrokken zijn tijdens een felle oorlog tussen de verschillende clans op het eiland.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef k_man het volgende:
Omdat niks schriftelijk is vastgelegd en de bevolking in de loop der tijd zo goed als uitgeroeid is, is eigenlijk alles gebaseerd op speculatie en educated guesses.
Wat zal Roggeveen gebaald hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:22 schreef Mauro het volgende:
Onder al die beelden lijkt het mij overigens wel lastig om je paaseieren te verstoppen.
Daarom lagen al die beelden om natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat zal Roggeveen gebaald hebben
Waar, maar zoals ik zei: een aardbeving - of wat ook wel eens gedacht wordt: tsunami - is erg onwaarschijnlijk. Bijvoorbeeld omdat de eerste ontdekkingsreizigers die Paaseiland aandeden nog beelden overeind hebben zien staan. Dat zou betekenen dat er meerdere aardbevingen geweest moeten zijn. Bovendien lagen alle beelden op dezelfde manier omver. Het is niet waarschijnlijk dat bij een aardbeving alle beelden dezelfde kant op vallen.quote:
JA. da's waar idd. Ik herinner me dat ze dat tijdens een docu zeiden. Maar wat ze dachten dat het bewees is me ontschoten. Maar disc/NATG kennende, zal het wel weer een keer herhaald wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:35 schreef k_man het volgende:
Bovendien lagen alle beelden op dezelfde manier omver. Het is niet waarschijnlijk dat bij een aardbeving alle beelden dezelfde kant op vallen.
Werken is klote. Ik was voor 1 dag omgedoopt tot het "appelflappenmeisje". Heb gewoon voor 1000 euro aan appelflappen en berliner bollen berkocht. Bahquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:42 schreef Xilantof het volgende:
weer terug van werken.
En had geen goede schoenen hier dus ik ben helemaal gesloopt
en mijn weekritme klopt nu van geen kant meer
en ik ben nog steeds verkouden
gaat lekker hier
das ook klote jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Werken is klote. Ik was voor 1 dag omgedoopt tot het "appelflappenmeisje". Heb gewoon voor 1000 euro aan appelflappen en berliner bollen berkocht. Bah![]()
School is ook klotequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das ook klote ja
Nouja, gelukkig was dit meer een 1 van weinige doordeweekse acties van mij...
school gaat nog maar even voor.
klopt..quote:
Heb je al enig idee wat je hierna wil gaan doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt..
nouja... hopelijk ben ik eind dit schooljaar klaar, en dan mag ik opnieuw zoeken naar die opleiding die me het minst klote lijkt
Nee niet echt.. of beter: echt niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wat je hierna wil gaan doen![]()
Ik moet maandag, nog steeds, die hele grote opdracht inleverenDrama dus!
Dat is altijd lastig.. Dan moet je lijstjes makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee niet echt.. of beter: echt niet.
mijn interesses lopen erg uit een. en ik weet niet wat ik wil
er zijn meerdere opties die kunnen, maar ik weet niet in hoeverre ik die leuk vind
Daar ben ik idd ook mee bezig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig.. Dan moet je lijstjes maken! Dat werkt vast
![]()
Neem maar mee naar de tweede mei meet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:51 schreef fraubitch het volgende:
wie is er hier eigenlijk geinterreseerd in kinderfoto's maken? ik heb nog een leuk zusje van net geen 7
Ja maar niemand wil een sonyquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Om Kleintje weer aan het twijfelen te brengen, Canon en Nikon maken niet de lichtste DSLR die op de markt is
Dan moet je toch bij een ander Japans merk zijn.
Ik denk dat hij de Samsung bedoeldquote:
Klopt, ben net thuis. Zat toen even op Fok! te kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:18 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hey, was jij niet aan t shooten vandaag?
Ivo, ik wil juist eentje die niet TE licht is. Nu weet ik wel dat het met een flitser + flinke lens best zwaar wordt, maar als ie heel licht is voel je het bijna niet meer als je trilt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Om Kleintje weer aan het twijfelen te brengen, Canon en Nikon maken niet de lichtste DSLR die op de markt is
Dan moet je toch bij een ander Japans merk zijn.
Zonder meer waar. De 300 isquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:56 schreef Kleintje het volgende:
Heb vandaag wel geleerd dat snelheid ook belangrijk is, dat mist dus regelmatig bij de Canon 300D. En als ik echt een hoop foto's achter elkaar wil schieten van 1 paard die net een bepaalde oefening doet, dan is het toch wel belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |