Ow, ok. Ha. Ha.quote:
geen idee ben tejong denk ik want ik ken het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat net zo ranzig als dat Bebogeen wat je vroeger had??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi mensen
Moest wel lachen vanmiddag. Op het nieuws hadden ze het over die (tiener)meiden die voor een kadootje of zelfs sigaretten je orale seks of zelfs coitus verschaffen en er niet meer of minder over denken.
Mijn collega zei daarop: geeft een geheel andere betekenis aan het woord "pijptabak"
Meteen maar ingevoerd
Ik ben een beetje een slaaf geworden van mijn positieve denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik doe met je mee, alleen niet met dat huppelen...
blegh
Je bedoelt dat caramelspul dat zzzzoet was dat je vullingen spontaan uit je kiezen knalden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat net zo ranzig als dat Bebogeen wat je vroeger had??![]()
![]()
ja en als je er één hap te veel van had gehad je voor een paar jaar genoeg had.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef diedrick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat caramelspul dat zzzzoet was dat je vullingen spontaan uit je kiezen knalden?
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:47 schreef Ynske het volgende:
Ik heb er een achterneefje bijVincent
dezelfde opa en oma als Lucas, alleen andere papa en mama... en gelukkig voor allemaal nog net op een andere dag jarig
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:47 schreef Ynske het volgende:
Ik heb er een achterneefje bijVincent
dezelfde opa en oma als Lucas, alleen andere papa en mama... en gelukkig voor allemaal nog net op een andere dag jarig
Het smaakt een beetje naar ingedroogde Maggiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef RonaldV het volgende:
Marmite... ff denken hoor, dat spul heb ik niet meer gegeten sinds mijn oma overleed, ergens rond 1980. Waar smaakt dat ook al weer naar?
tsss, daar kan ik heel mooie foto's van makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Feli dus voor een zekere mod weer aan de gang gaat
Oe...chantage-materiaalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef Ynske het volgende:
net of die marmite dinges van hem wel ontopic zijn
ze hebben een heleboel plakjes van mijn pols gemaaktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...chantage-materiaal
Hoe is het afgelopen in het ziekenhuis
je kan dat spul nog krijgen van friesevlag.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef diedrick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat caramelspul dat zzzzoet was dat je vullingen spontaan uit je kiezen knalden?
![]()
![]()
![]()
owhjeej....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:39 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een slaaf geworden van mijn positieve denken.
. Verkouden zijn is okay.
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:02 schreef Auticia het volgende:
Waar is Sub?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik snap hem nu pas...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:02 schreef Auticia het volgende:
Waar is Sub?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef Xilantof het volgende:
Ik en Ties ook...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef Subhuman het volgende:
Jullie riepen?
* Sub is een beetje ziekjes vandaag...
Wij komen de spaarkaarten inleveren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:35 schreef Subhuman het volgende:
Jullie riepen?
* Sub is een beetje ziekjes vandaag...
Een Subhuman toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef Subhuman het volgende:
Ow! En wat krijgen jullie voor die spaarkaarten?
Hmm. Hierboven dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh!Ik weet alleen niks van de actie Spaar een Subhuman af!
Heeft ie een soort boterham op zijn hoofd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem ooit ietsje een heeeeeel klein beetje ook maaar netter
neee, wel boterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef Auticia het volgende:
Heeft ie een soort boterham op zijn hoofd?
hoiquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:07 schreef Mauro het volgende:Allemaal.
Ik moest jullie hier ff de groeten doen ven een klein meisje.
Links van Chili. Ook eigendom van.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
Paaseilanden die laatste toch? Waar ligt dat nou precies?
grmbl grmblquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
hoi
zit ze onder het buro.. zo klein?
Da's best kutquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:05 schreef Kleintje het volgende:
Dus helemaal klaar zijn ze nog steeds niet...
Ja ik heb eens op Discovery ofzo gezien dat het een groot mystery is hoe ze nu die enorme beelden daar hebben kunnen maken. Iets met de afgelegenheid en niet het vele materiaal aanwezig op die eilanden ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:14 schreef k_man het volgende:
Mogguh.
Laatste is inderdaad van Paaseiland, de eerste twee van Chili. Paaseiland ligt zo'n 3700 km ten westen van Chili, in the middle of nowhere. Het is één van de meest geïsoleerde plekken ter wereld.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Kleintje, lekker een uurtje onder de douche zitten met de warme straal op je rug
Motivatie opdoen heet datquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu eerst even de stad in.
Even camera's vasthouden.
Zodat ik een idee krijg waar ik vandaag voor ga werken.
Wat ik wil bereiken enzo
met pijn in je rug?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu eerst even de stad in.
Even camera's vasthouden.
Zodat ik een idee krijg waar ik vandaag voor ga werken.
Wat ik wil bereiken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |