Heeft ie een soort boterham op zijn hoofd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem ooit ietsje een heeeeeel klein beetje ook maaar netter
neee, wel boterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef Auticia het volgende:
Heeft ie een soort boterham op zijn hoofd?
hoiquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:07 schreef Mauro het volgende:Allemaal.
Ik moest jullie hier ff de groeten doen ven een klein meisje.
Links van Chili. Ook eigendom van.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
Paaseilanden die laatste toch? Waar ligt dat nou precies?
grmbl grmblquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef Re het volgende:
[..]
hoi
zit ze onder het buro.. zo klein?
Da's best kutquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:05 schreef Kleintje het volgende:
Dus helemaal klaar zijn ze nog steeds niet...
Ja ik heb eens op Discovery ofzo gezien dat het een groot mystery is hoe ze nu die enorme beelden daar hebben kunnen maken. Iets met de afgelegenheid en niet het vele materiaal aanwezig op die eilanden ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:14 schreef k_man het volgende:
Mogguh.
Laatste is inderdaad van Paaseiland, de eerste twee van Chili. Paaseiland ligt zo'n 3700 km ten westen van Chili, in the middle of nowhere. Het is één van de meest geïsoleerde plekken ter wereld.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Kleintje, lekker een uurtje onder de douche zitten met de warme straal op je rug
Motivatie opdoen heet datquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu eerst even de stad in.
Even camera's vasthouden.
Zodat ik een idee krijg waar ik vandaag voor ga werken.
Wat ik wil bereiken enzo
met pijn in je rug?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu eerst even de stad in.
Even camera's vasthouden.
Zodat ik een idee krijg waar ik vandaag voor ga werken.
Wat ik wil bereiken enzo
bedenk je ook meteen even da thet gewicht ook afhankelijk is van de lens die je erop hebt zittenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Kleintje het volgende:
Dillema dillema...
Het gevoel is nagenoeg gelijk tussen de nikon en canon. Goed, de nikon is wat groter, maar je kan er nog makkelijk bij, dus ik zie dat probleem niet.
Als je de camera's vasthoudt vindt ik het een voordeel dat de nikon iets zwaarder voelt. Je voelt dat je iets vasthoudt. Dus als je je hand stil moet houden dan voel je eerder wanneer je beweegt.
Dit werkt 2 kanten op. Doordat het zwaarder is beweeg je misschien meer, maar doordat het meer gewicht heeft ben je jezelf bewust dat je iets vast hebt en het stil moet houden.
Grote voordeel van de canon is gewoon de megapixels. Nu weet ik dat dat ook niet alles is.
Vrijdag kan ik aan Marjo vragen of ze een foto wil maken van Treas, dan wil ik zaterdag met dezelfde instellingen met de camera van Mauro zo'n foto hebben.
Dan eens het grote verschil bekijken....
Je mag 'm vasthouden vrijdag hooor!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Kleintje het volgende:
Dillema dillema...
Het gevoel is nagenoeg gelijk tussen de nikon en canon. Goed, de nikon is wat groter, maar je kan er nog makkelijk bij, dus ik zie dat probleem niet.
Als je de camera's vasthoudt vindt ik het een voordeel dat de nikon iets zwaarder voelt. Je voelt dat je iets vasthoudt. Dus als je je hand stil moet houden dan voel je eerder wanneer je beweegt.
Dit werkt 2 kanten op. Doordat het zwaarder is beweeg je misschien meer, maar doordat het meer gewicht heeft ben je jezelf bewust dat je iets vast hebt en het stil moet houden.
Grote voordeel van de canon is gewoon de megapixels. Nu weet ik dat dat ook niet alles is.
Vrijdag kan ik aan Marjo vragen of ze een foto wil maken van Treas, dan wil ik zaterdag met dezelfde instellingen met de camera van Mauro zo'n foto hebben.
Dan eens het grote verschil bekijken....
klopt,quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:28 schreef Kleintje het volgende:
Klopt. Ander alternatief is een batterypack op de Canon zetten, dan is het gewicht ook gelijk.
Dus ik vrees dat mijn keuze al is gemaakt
Als ik mij niet vergis zijn zowel voor Nikon als voor Canon goede telelenzen te krijgen van merken die stukken goedkoper zijn. De vraag is dan hoe goed je lens echt moet zijn om de meerprijs van een Canon goed te makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:35 schreef Kleintje het volgende:
Heb ook horen zeggen door de man, dat de telelens van de canon beter is dan die van nikon. En dan praat ik echt over een telelens van eigen merk.
En als ik echt ga doen wat mijn doel is, dan heb ik wel een goede telelens nodig.
Statief heb ik voor dat doel toch al nodig, dus dat lijkt mij even geen probleem.
bedenk je wel dat de échte telelenzen van Canon een rib uit je lijf zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:35 schreef Kleintje het volgende:
Heb ook horen zeggen door de man, dat de telelens van de canon beter is dan die van nikon. En dan praat ik echt over een telelens van eigen merk.
En als ik echt ga doen wat mijn doel is, dan heb ik wel een goede telelens nodig.
Statief heb ik voor dat doel toch al nodig, dus dat lijkt mij even geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |