abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:42:17 #183
48233 Auticia
warriorette
pi_35347502

Die zegels zijn echt tof.
I bet you are flying inside.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:43:06 #184
48233 Auticia
warriorette
pi_35347550
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:42 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem ooit ietsje een heeeeeel klein beetje ook maaar netter
Heeft ie een soort boterham op zijn hoofd?
I bet you are flying inside.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:45:18 #185
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35347646
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef Auticia het volgende:
Heeft ie een soort boterham op zijn hoofd?
neee, wel boter
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_35351285
Paar vakantiefotootjes online gegooid.

Ach, tis niet veel, maar een mens moet wat hè?
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:07:45 #187
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_35351603
Allemaal.

Ik moest jullie hier ff de groeten doen ven een klein meisje.
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:20:46 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_35352175
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:07 schreef Mauro het volgende:
Allemaal.

Ik moest jullie hier ff de groeten doen ven een klein meisje.
hoi

zit ze onder het buro.. zo klein?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!Fotograaf woensdag 22 februari 2006 @ 07:59:51 #189
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_35355781
Nette foto's k_man!

Ik ben ook weer wakker, mijn neus snottert nog steeds en ik ben moe
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 22 februari 2006 @ 08:02:01 #190
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35355797
Zow! Ik meld me ook even hier...

Marmite:
Bebogeen

k-man...mooie foto's...Paaseilanden die laatste toch? Waar ligt dat nou precies?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 22 februari 2006 @ 08:58:59 #191
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35356271
Mogguh
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 08:02 schreef Puckzzz het volgende:
Paaseilanden die laatste toch? Waar ligt dat nou precies?
Links van Chili. Ook eigendom van.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_35356377
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:20 schreef Re het volgende:

[..]

hoi

zit ze onder het buro.. zo klein?
grmbl grmbl

Ik lag in bed ja.
Te kramperen van de pijn in mijn rug.
Wie zegt dat het spelen van model makkelijk is krijgt met mij aan de stok.
Het is de pest voor je rug.

IK HEB WARM WATER EN VERWARMING
Het is in het verleden verkeerd aangesloten, 2 leidingen zitten omgedraaid waardoor de toevoer van warm water hapert.
Dus helemaal klaar zijn ze nog steeds niet...
pi_35356511
Mogguh.

Laatste is inderdaad van Paaseiland, de eerste twee van Chili. Paaseiland ligt zo'n 3700 km ten westen van Chili, in the middle of nowhere. Het is één van de meest geïsoleerde plekken ter wereld.
pi_35356608
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:05 schreef Kleintje het volgende:
Dus helemaal klaar zijn ze nog steeds niet...
Da's best kut
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:21:45 #195
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35356650
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:14 schreef k_man het volgende:
Mogguh.

Laatste is inderdaad van Paaseiland, de eerste twee van Chili. Paaseiland ligt zo'n 3700 km ten westen van Chili, in the middle of nowhere. Het is één van de meest geïsoleerde plekken ter wereld.
Ja ik heb eens op Discovery ofzo gezien dat het een groot mystery is hoe ze nu die enorme beelden daar hebben kunnen maken. Iets met de afgelegenheid en niet het vele materiaal aanwezig op die eilanden ofzo?

zal wel heel indrukwekkend geweest zijn

* Puckzzz zou ook zooooo graag zulke reizen willen maken *sucht*
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:22:41 #196
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35356665
Kleintje, lekker een uurtje onder de douche zitten met de warme straal op je rug
pi_35356771
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Kleintje, lekker een uurtje onder de douche zitten met de warme straal op je rug

Ik ga nu eerst even de stad in.
Even camera's vasthouden.
Zodat ik een idee krijg waar ik vandaag voor ga werken.
Wat ik wil bereiken enzo
pi_35356784
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Wat ik wil bereiken enzo
Motivatie opdoen heet dat
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:31:05 #199
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35356832
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Wat ik wil bereiken enzo
met pijn in je rug?
nouja...dan zal je keuze iig niet op een te zware camera vallen
pi_35356887
Puckzzzz, pijn in mijn rug is al redelijk weg, dus ik denk dat dat wel meevalt

Ik heb een vermoeden dat mijn keuze op de canon gaat vallen. Dit omdat ik formaat kinderhanden heb, omdat mijn voorkeur uitgaat naar die paardenfoto's maken. En paardendebielen willen graag hun paard als behang op de muur. Dus dan is het aantal megapixels wel erg van belang.
pi_35359256
Dillema dillema...

Het gevoel is nagenoeg gelijk tussen de nikon en canon. Goed, de nikon is wat groter, maar je kan er nog makkelijk bij, dus ik zie dat probleem niet.
Als je de camera's vasthoudt vindt ik het een voordeel dat de nikon iets zwaarder voelt. Je voelt dat je iets vasthoudt. Dus als je je hand stil moet houden dan voel je eerder wanneer je beweegt.
Dit werkt 2 kanten op. Doordat het zwaarder is beweeg je misschien meer, maar doordat het meer gewicht heeft ben je jezelf bewust dat je iets vast hebt en het stil moet houden.

Grote voordeel van de canon is gewoon de megapixels. Nu weet ik dat dat ook niet alles is.

Vrijdag kan ik aan Marjo vragen of ze een foto wil maken van Treas, dan wil ik zaterdag met dezelfde instellingen met de camera van Mauro zo'n foto hebben.
Dan eens het grote verschil bekijken....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 februari 2006 @ 11:25:50 #202
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35359383
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Kleintje het volgende:
Dillema dillema...

Het gevoel is nagenoeg gelijk tussen de nikon en canon. Goed, de nikon is wat groter, maar je kan er nog makkelijk bij, dus ik zie dat probleem niet.
Als je de camera's vasthoudt vindt ik het een voordeel dat de nikon iets zwaarder voelt. Je voelt dat je iets vasthoudt. Dus als je je hand stil moet houden dan voel je eerder wanneer je beweegt.
Dit werkt 2 kanten op. Doordat het zwaarder is beweeg je misschien meer, maar doordat het meer gewicht heeft ben je jezelf bewust dat je iets vast hebt en het stil moet houden.

Grote voordeel van de canon is gewoon de megapixels. Nu weet ik dat dat ook niet alles is.

Vrijdag kan ik aan Marjo vragen of ze een foto wil maken van Treas, dan wil ik zaterdag met dezelfde instellingen met de camera van Mauro zo'n foto hebben.
bedenk je ook meteen even da thet gewicht ook afhankelijk is van de lens die je erop hebt zitten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_35359450
Klopt. Ander alternatief is een batterypack op de Canon zetten, dan is het gewicht ook gelijk.

Dus ik vrees dat mijn keuze al is gemaakt
pi_35359475
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Kleintje het volgende:
Dillema dillema...

Je mag 'm vasthouden vrijdag hooor!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 februari 2006 @ 11:31:59 #205
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35359568
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:28 schreef Kleintje het volgende:
Klopt. Ander alternatief is een batterypack op de Canon zetten, dan is het gewicht ook gelijk.

Dus ik vrees dat mijn keuze al is gemaakt
klopt,
ikzelf wil dat dus niet op die van mij...
dan word hij echt te zwaar, en moet ik meer met mijn statief gaan klooien, vooral als ik mijn 70-300 lens erop heb zitten.
Juist het lichte van de canon, de megapixels, het snelle schieten en de vormgeving is voor mij ideaal
jah muts heeft problemen met haar pols en kan bijna geen zware dingen tillen wat voor mij dus betekent dat ik hoe zwaarder hoe eerder ga trillen. en met de canon heb je dat toch wel in de gaten of je trilt of niet

ik denk dat je echt even moet gaan overwegen wat nu voor jou het belangrijkste is.
en vandaaruit de beslissing moet nemen, en niet teveel gaan letten op wat anderen zeggen, aangezien iedereen dingen wel anders ervaart
Today is life -

Dale Carnegie
pi_35359648
Heb ook horen zeggen door de man, dat de telelens van de canon beter is dan die van nikon. En dan praat ik echt over een telelens van eigen merk.

En als ik echt ga doen wat mijn doel is, dan heb ik wel een goede telelens nodig.
Statief heb ik voor dat doel toch al nodig, dus dat lijkt mij even geen probleem.
pi_35359724
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:35 schreef Kleintje het volgende:
Heb ook horen zeggen door de man, dat de telelens van de canon beter is dan die van nikon. En dan praat ik echt over een telelens van eigen merk.

En als ik echt ga doen wat mijn doel is, dan heb ik wel een goede telelens nodig.
Statief heb ik voor dat doel toch al nodig, dus dat lijkt mij even geen probleem.
Als ik mij niet vergis zijn zowel voor Nikon als voor Canon goede telelenzen te krijgen van merken die stukken goedkoper zijn. De vraag is dan hoe goed je lens echt moet zijn om de meerprijs van een Canon goed te maken
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 februari 2006 @ 11:37:12 #208
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35359729
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:35 schreef Kleintje het volgende:

bedenk je wel dat de échte telelenzen van Canon een rib uit je lijf zijn
ik weet niet of je dat ervoor over hebt, voor mij iig een bewuste keuze geweest om een Sigma lens te halen

ok statief heb je nodig, maar je zult neit altijd wanneer je je tele op je cam hebt zitten je statief willen/kunnen gebruiken, hoe pak je het dan aan?
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')