Nee niet echt.. of beter: echt niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wat je hierna wil gaan doen![]()
Ik moet maandag, nog steeds, die hele grote opdracht inleverenDrama dus!
Dat is altijd lastig.. Dan moet je lijstjes makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee niet echt.. of beter: echt niet.
mijn interesses lopen erg uit een. en ik weet niet wat ik wil
er zijn meerdere opties die kunnen, maar ik weet niet in hoeverre ik die leuk vind
Daar ben ik idd ook mee bezig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig.. Dan moet je lijstjes maken! Dat werkt vast
![]()
Neem maar mee naar de tweede mei meet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:51 schreef fraubitch het volgende:
wie is er hier eigenlijk geinterreseerd in kinderfoto's maken? ik heb nog een leuk zusje van net geen 7
Ja maar niemand wil een sonyquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Om Kleintje weer aan het twijfelen te brengen, Canon en Nikon maken niet de lichtste DSLR die op de markt is
Dan moet je toch bij een ander Japans merk zijn.
Ik denk dat hij de Samsung bedoeldquote:
Klopt, ben net thuis. Zat toen even op Fok! te kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:18 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hey, was jij niet aan t shooten vandaag?
Ivo, ik wil juist eentje die niet TE licht is. Nu weet ik wel dat het met een flitser + flinke lens best zwaar wordt, maar als ie heel licht is voel je het bijna niet meer als je trilt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Om Kleintje weer aan het twijfelen te brengen, Canon en Nikon maken niet de lichtste DSLR die op de markt is
Dan moet je toch bij een ander Japans merk zijn.
Zonder meer waar. De 300 isquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:56 schreef Kleintje het volgende:
Heb vandaag wel geleerd dat snelheid ook belangrijk is, dat mist dus regelmatig bij de Canon 300D. En als ik echt een hoop foto's achter elkaar wil schieten van 1 paard die net een bepaalde oefening doet, dan is het toch wel belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |