Die zet ik altijd 's ochtends buitenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
En wat doe je dan met je stoppenkast??
die vliegt 9 van de 10 keer in de fik als eerste.
net als bij oonze buurman (en die had nog een bakelieten kast geloof ik qua stank )
geen gek ideequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik wilde TRU bannen... maar ik ben geen Mod...![]()
dinsdagen zuigen? vrouwen zuigen...en als ze het niet doen, zuigen ze toch.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:11 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
[..]
dinsdagen zuigen? vrouwen zuigen...en als ze het niet doen, zuigen ze toch.
Hup je nest weer in en uitzieken jij..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:12 schreef Esto het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben dood ziek![]()
en het is bagger weer
Dus geen foto's maken
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:17 schreef Kleintje het volgende:
Beterschap Esto.
RUBBERDUCKEY....... GEFELICITEERD met je verjaardag!!!
Ja baasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hup je nest weer in en uitzieken jij..![]()
Veel fruit eten en braaf zijn.
Vandaag maar eens wat foto's online mikken van een middagje urbanistisch schieten.
kruik, water koken, dekens, trui, kaarsjes, gewoon ff lekker gezellig makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:24 schreef Kleintje het volgende:
grmbl grmbl, ketel, maken, vrijdag, maandag, dinsdag... nee... het wordt morgenmiddag.
Nog een dag in de kou.
Fuckzooi.
Lekker hoor, werken vanuit huis.
Ik ga maar weer in bed liggen.
Ze zouden er om 7 uur zijn... sta je daar in de kou met een slaperig hoofd. Zijn ze er 5 over 7, 10 over 7 weer weg.
f*ckzooi.
Ja ik weet het... klaagbaak...
mhja dat is dan idd wel zo jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:11 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
[..]
dinsdagen zuigen? vrouwen zuigen...en als ze het niet doen, zuigen ze toch.
he-he ja komt wel een klokje bij hoor.... lubbe....??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
Re!!heb jij de link al staan?
* Puckzzz slingert ff gauw PP aan om te kijken of ze een belangrijke admin announcement heeft gemist
edit: net ff op je link geklikt...het is de FP met alleen de balk....lekker representatief
Dit wordt een moeilijke keuzequote:
Ik vind eigenlijk dat hij maar heel weinig scheeld met de 20D ik denk niet dat ik dat het extra geld waard zou vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit wordt een moeilijke keuzeOfwel een nieuwe keuken ofwel een nieuwe camera
De 20D is op zich natuurlijk al mooi en zal nu wel in prijs gaan zakken
Mjah de 300D is ook niet echt veel goedkoper geworden. Die is nogsteeds op een paar tientjes na net zo duur als een 350D. Dus het is nog maar af te wachten of de 20D erg veel in prijs gaat zakken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit wordt een moeilijke keuzeOfwel een nieuwe keuken ofwel een nieuwe camera
De 20D is op zich natuurlijk al mooi en zal nu wel in prijs gaan zakken
Hetzelfe met de D70 en de D70s.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah de 300D is ook niet echt veel goedkoper geworden. Die is nogsteeds op een paar tientjes na net zo duur als een 350D. Dus het is nog maar af te wachten of de 20D erg veel in prijs gaat zakken.
Ik wil eigenlijk wel weer een vriending, mag je die ook proefvoelen??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:22 schreef Kleintje het volgende:
Vind toch al dat de prijzen van de body's weinig verschillen van elkaar... van welk merk dan ook.
Ik ga zo ff proefvoelen in de stad...
Freudiaanse verspreking?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer een vriending, mag je die ook proefvoelen??![]()
Misschien mag het ook een zijn met bruine ogen.... oh wacht, dat bedoelde je niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:28 schreef Kleintje het volgende:
Van mij wel, maar dat geeft je geen garanties op geen blauwe ogen en een langdurige relatie![]()
Grotere body en ik vermoed een iets betere AF, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat is het verschil eigenlijk tussen de 350D en de 30D, behalve hoe het apparaat er uitziet? Ik heb anderhalve maand geleden voor het eerst een camera gekocht (de 350D) en zie niet echt verschil met de 30D...![]()
Grotere body is alleen maar goed... De 350D is eigenlijk wat aan de kleine kant voor mn handen, maar ik had geen zin om een extra grip-ding te kopen (zonde van het geld vond ik)...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grotere body en ik vermoed een iets betere AF, maar dat weet ik niet zekerVerder waarschijnlijk meer opties die je in kunt stellen.
Hele domme zet ditquote:
Te laatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hele domme zet ditZeg snel nog wat on-topics en in hele volzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |