quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik wilde TRU bannen... maar ik ben geen Mod...![]()
dinsdagen zuigen? vrouwen zuigen...en als ze het niet doen, zuigen ze toch.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:11 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
[..]
dinsdagen zuigen? vrouwen zuigen...en als ze het niet doen, zuigen ze toch.
Hup je nest weer in en uitzieken jij..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:12 schreef Esto het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben dood ziek![]()
en het is bagger weer
Dus geen foto's maken
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:17 schreef Kleintje het volgende:
Beterschap Esto.
RUBBERDUCKEY....... GEFELICITEERD met je verjaardag!!!
Ja baasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hup je nest weer in en uitzieken jij..![]()
Veel fruit eten en braaf zijn.
Vandaag maar eens wat foto's online mikken van een middagje urbanistisch schieten.
kruik, water koken, dekens, trui, kaarsjes, gewoon ff lekker gezellig makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:24 schreef Kleintje het volgende:
grmbl grmbl, ketel, maken, vrijdag, maandag, dinsdag... nee... het wordt morgenmiddag.
Nog een dag in de kou.
Fuckzooi.
Lekker hoor, werken vanuit huis.
Ik ga maar weer in bed liggen.
Ze zouden er om 7 uur zijn... sta je daar in de kou met een slaperig hoofd. Zijn ze er 5 over 7, 10 over 7 weer weg.
f*ckzooi.
Ja ik weet het... klaagbaak...
mhja dat is dan idd wel zo jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:11 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
[..]
dinsdagen zuigen? vrouwen zuigen...en als ze het niet doen, zuigen ze toch.
he-he ja komt wel een klokje bij hoor.... lubbe....??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
Re!!heb jij de link al staan?
* Puckzzz slingert ff gauw PP aan om te kijken of ze een belangrijke admin announcement heeft gemist
edit: net ff op je link geklikt...het is de FP met alleen de balk....lekker representatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |